Sari la conținut

mrwwwhite

Membru
  • Număr conținut

    276
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.intotheworld.eu
  • Skype
    mrwwwhite

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Into the World
  • Carnet moto din
    '05
  • Motocicleta
    701 Rally, 1190 ADV R
  • Numar Moto
    B701ADV
  • Club
    Intotheworld

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda CB600F Hornet PC36 '98, Honda CB600F Hornet PC41 '07, Yamaha XT660Z Tenere '09, Yamaha XT660Z Tenere '10, Suzuki DRZ 400, Husqvarna 701 Enduro

Vizitatori Recenți Profil

1.254 citiri profil

mrwwwhite's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Nu ai treaba. Harta urcată rămâne urcată. Ce schimbi de la buton e comportamentul accelerației. Poți sa încerci poziția soft ca poate am lăsat o așa cum era. Adică pe 1. Cred ca pe 2 am pus “carb style” adică cât deschizi atât deschide și clapeta și pe 3-9 este harta progresiva pe care teoretic ai rămas. Cu rapoartele e simplu. Comanzi un pinion de 14 care intra fără modificări, doar cu ajustarea lanțului (iar la distanțieri ai doua poziții care sunt exact gândite pt asta). 14x45 = 15x48 deci o sa fie cam la fix dacă nu vrei sa mergi cu 150 pe autostrada și faci mult Off.
  2. Nu, pt. ca deja ai o harta destul de progresiva dacă mi aduc bine aminte ca ti am pus (și nu ai mai umblat la ea). As zice ca un pinion de 14 sau foaie mai mare ajuta mult in condiții d astea mai tehnice sa nu mai freci ambreiajul. Merita încercat. Eu merg cu 15x50 ca idee și stock e 15x45. Cu 15x50 tot am top speed pe la 165 deci încă merge pe asfalt dar nu pt touring. Bafta!
  3. Cu plăcere! Mda, mai ales dacă te apuci și rabatezi rezervorul in sus (serice la pompa, amortizor etc) și nu deconectezi conectorul. Face poc imediat și dacă e nou nouț. Al tău nah, a văzut ceva ani la viața lui și plasticu i plastic. Cu partea de metal cu filtru adaugi încă un nivel de filtrare înainte de injector și face treaba, am găsit urme de jeg acolo.
  4. CPC PN LCD17005 + LCD22005 Vezi ca Partea “tata” a fost updatata la modelele după 2013 din metal si are un mic filtru conic in interior (detașabil). Merita sa o comanzi pe aia la KTM. Partea “mama” din metal se găsește prin Europa la dealerii CPC. Merita sa iei și câteva clipsuri Oeticker sa faci treaba cum trebuie. Bafta!
  5. Nu te stresa cu Rally. Ia mousse uri normale cu un set de Starcross V Medium (120 pe spate e cât 140) sau Michelin Enduro Medium. Dacă Mai găsești s12xc rămâi pe ele ca sunt blana și țin mult mai bine fata de Enduro Medium (care au o aderentă fantastica dar eu am bărbierit un spate in 2-300km). La cât mergi tu, moussurile sunt blana și țin bine mersi și pe asfalt. Totul depinde de cât de tare le incingi deci asta cu se fac praf pe asfalt e vrăjeala. Aia la Dakar fac câte 1000km/ zi și numai pe off, și la viteze astronomice... Lyndon nu a pus camera pe spate ca sa regleze presiunea... a pus camera pe spate pt ca datorită greutăți și cuplului de neam prost șansele sa prăjești un mousse pe spate sint mari fata de fata unde temperaturile nu cresc atât de mult cu viteza...
  6. Sunt super mișto! Dar sunt destul de dificil de montat numai cu leviere și fără experiența și pentru a creste viața e bine sa le “ungi” cât de cât des. Amicul meu “Rolling Hobo” a reușit 10k dintr un set pe un 500EXC deci se poate. Lyndon și el a pus mousse pe fata și camera heavy duty pe spate și a făcut mulți km in felul asta. Exista 2 tipuri, cele enduro și Rally. In principiu cele Rally sunt mai tari (deci in Off mai serios o sa se simtă) dar țin mai mult. Dezavantajul este ca sunt mai scumpe și nu sunt pe stoc pe la noi. Eu le folosesc de când m am apucat de raliuri și sunt super mulțumit. Am și învățat trick ul sa folosesc vaselină siliconica in loc de Michelin gel. In felul asta sunt lubrifiate mult timp și asta tine temperatura scăzută. Pana acum, in peste 20k km, am reușit sa prăjesc doua mouse-uri. Unul intr un raliu și altul după ce am băgat un A3 la 130km/h constant cu Ana in spate. In ambele cazuri te “anunța” cu destul de mult înainte sa devină periculos. Cel din raliu, unde nu am avut de ales, l am rulat pana a sărit cauciucul de pe janta dar asta e o alta poveste. Concluzia, dacă ti permiți și ai grija de ele ai șanse sa te țină și doua sezoane, mai ales ca nu faci 10k pe an și nici nu ai prea multe autostrăzi in jur [emoji1787][emoji1787][emoji1787].
  7. Pai anunțul are și numărul de Km, un pic peste 10.000km adică practic acum motorul este rodat și merge blana... proprietarul nu este vreun Racer care a rupt o pe genunchi ci a folosit o parca intr o singura călătorie in Asia centrala și în regim dualsport in rest pe meleagurile patriei. Nu încerc sa i fac reclama sau ceva... nu sunt prieten apropiat cu Bogdan. La restul comentariilor nu răspund ca au început de la unul complet off-topic și inutil... Pt asa proiect Dyno tuning obligat, nu hărți puse cu TuneECU, ca altfel arunci cu banii pe geam și mai bine ti iei un 800GS. [emoji1787][emoji1787][emoji1787] Cel mai bine se pretează la Toate modele după 2012 care au biela de 84,5mm. Și pentru proiecte extreme văd ca au și piston de 108mm adică vro 770cc [emoji23][emoji23][emoji23]. Deși menționează și 701 sau 690 ‘19 adică ultima generație de LC4, de fapt vorbesc in dodii, nu se potrivește pistonul pe ele datorită pinului cu alta dimnesiune la generația noua. Nici dacă schimbi tot ambielajul de la asta veche tot nu se potrivește. E treaba complicata. Deci cum ziceam, decât băgați bani intr un model mai vechi, părerea mea e ca ultima generație de LC4 merita toți banii.
  8. Nu știu dacă e pe forum dar este om de încredere. Îl cunosc personal.
  9. Ceva de genu plus o axa cu came de la Agap și așa faci un motor LPRacing la “buget”. Acu nah, Lyndon știe multe mici chichițe sa facă acest ansamblu sa și țină! Mai ales ca in motoarele lui folosește componente Factory Pankl. Sigur cineva o sa întrebe... dar dece sa faci așa ceva... nu ti ajung caiiiii???!!??? Răspunsul e simplu, DECE NU!!! Și caii nu ajung niciodată [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji110][emoji110][emoji110] Personal, decât sa bagi in big bore mai bine iei ultimul model de LC4 care are 73-75hp din fabrica și care doar din admisie și evacuare ajunge pe la 80. Și e muuuuult mai smooth decât modelele vechi.
  10. Pentru ca aceasta clasa este destinată amatorilor cu motociclete neechipate cu aparatura specială de navigație organizatorul a făcut doar un blogpost pe site pentru a anunța acest lucru. Pentru detalii organizatorice este foarte ușor sa l contactați direct, contactul fiind pe site. Din câte am înțeles taxa pentru aceasta clasa este de 50€ și nu mai se adauga niciun Cip, urmărirea făcându-se printre o aplicație de telefon care monitorizează poziția participantului. Navigația la aceasta clasa se face pe track GPS (pus la dospozitie de organizator in dimineața Startului) iar cursa este de tip “regularitate”. Datorită gradului de risc mult crescut in cazul navigației pe track GPS, viteza maxima impusă este de probabil ~80km/h iar câștigătorul se stabilește in funcție de viteza medie la finalul probei speciale care trebuie sa fie cât mai apropiată de viteza medie impusă. Oricum toate aceste detalii vor fi Comunicate la briefingul dinaintea startului. Ca in cazul oricărei curse de Rally raid, in prima zi se fac înscrierile si verificarile administrative precum și un Prolog pentru stabilirea ordinei de strat. Cursa propriu-zisa începe sâmbătă dimineața iar cei peste 500km sunt parcurși intr o zi. Din câte am înțeles la clasa Adventure distanța este redusă la 350km.
  11. Am fost la toate trei edițiile. Și Jumba a fost la vro doua. Este cam cea mai grea competiție de Rally Raid organizata la noi prin prisma distantei parcurse intr o singura zi de concurs, 500km. Nici terenul nu ajuta iar vremea pana acum nu a ținut cu piloții/riderii și in fiecare an a fost cam cu noroi prin Bărăgan. Poate avem noroc anul asta... Terenul este foarte variat de la dealurile din jurul Buzăului pana la câmpia de la Brăila și înapoi. Postul meu din zona Adventure avea și un motiv destul de clar. Sunt putini participanții la clasa moto/quad și numărul lor scade de la an la an. Probabail ca dacă eu și Jumba ne lăsam (el deja văd ca vine din ce in ce mai rar) o sa moara și aceasta ramura in România când in alte tari sunt prezenți 200-300 rideri la start. Din 2014 de când am început sa ma dau la raid mi am tot răcit gura de pomana împreuna cu alții încercând sa împingem o clasa “Adventure”, prezenta cam in toate competițiile de afara, menită sa ofere la costuri de participare mici un prim contact cu Rally Raidul. Aceasta clasa se desfășoară in regim de reguralitate, cu viteza maxima impusă, și cu navigație pe GPS deci nu e necesară investiția in toată aparatura specifica de navigație (derulator Road book, trip master). Anul acesta aceasta clasa exista, se organizează chiar și un trofeu Adventure și sunt 3 etape. Baja România, 28-30 Iunie, la Buzău, 4V Rally in Iulie la Constanța și o ultima etapa in județul Tulcea in toamna.
  12. Cel mai bine luați legătura cu organizatorul: Iccio Maurizio 0040730355828
  13. Merci! [emoji1598][emoji1598][emoji1598] nu e ca și cum Husqi nu e KTM [emoji23][emoji23][emoji23] [emoji1598][emoji1598][emoji1598], rezolvam [emoji12][emoji12][emoji12] [emoji110][emoji110][emoji110][emoji482][emoji482][emoji482] pai next poate ne și întâlnim live! [emoji23][emoji23][emoji23] Nu sunt diferențe! 701 și noul 690, vin din fabrica cu 15x46 in loc de 15x45, lucru aproape insesizabil. Etajarea este ok pt drumuri mixte cu bucăți de asfalt lungi dar pentru chestii mai tehnice este cam lunga. Eu merg cu 15x50 de ceva vreme ceea ce scade viteza maxima dar oferă o prima treapta suficient de lenta pentru chestii mai dificile. O soluție mai simpla este pinionul de 14 dar dezavantajul este o uzura mai mare a protecției de bascula. Ultima generație de LC4 cu doi arbori de echilibrare are rapoarte identice cu generațiile anterioare dar axurile pinioanelor sunt ceva mai ranforsate pentru surplusul de putere și cuplu, totuși motorul dezvolta 74hp stock, deci cam 80hp după ce este de-limitat. In alta ordine de idei pentru cei interesați, anul acesta la Baja România (fosta Baja 500) exista clasa Adventure iar taxa de înscriere o sa fie modica pt aceasta clasa. Asta înseamnă ca oricine cu o motocicleta dual-sport, cauciucuri mixte și un GPS poate sa vadă cum e la Raid! Competiția începe vineri 28 Iunie și se termina Duminica pe 30, iar bivouacul este in piața centrală din Buzău. Cursa propriu-zisă începe sâmbătă dimineața cu un traseu de 500km, toți pe drumuri neasfaltate. Sunt prevăzute zone de realimentare la fiecare 80-85km. Pt mai multe detalii puteți lua legătura cu organizatorul aici https://www.baja500.ro
  14. Busted! Merci! Mi a adus si un podium la Hellas Rally 2019 deja, deci toate bune. Ma gandeam ca esti tu, ca nah, 701 prin Bucuresti mai rar :D. Fata de 701 17-18 are suspensia ceva mai buna, dar este identica cu 701 2019. XPlore vs 4CS. Eu oricum mi am pus direct full 300mm. Plusuri fata de 701 17-19: pachetul electronic si extra 0.5l de benzina. Fata de 701 2016 sau 690, tot ce am mentionat plus ultima generatie de propulsor LC4 care este fantastic, nu ca precedentele 3 generatii nu sunt fantastice dar nah, e destul de mare diferenta la cum trage si cum vibreaza pe asfalt la 130km/h (sau mai bine zis cum nu vibreaza!). Fata de 690 08-18, 1.5l de benzina sunt cam bine iar cadrul nou (aproapte identic cu cel de 701) permite o bracare a ghidonului mai generoasa. Pachetul electronic: Aveam mixed feelings legat de TC pe offroad dar dupa 1500km de Hellas Rally este beton. Iesi dintr un ac de par pe macadam pe full gaz si nu mai da cu tine de pamant :D. In rest wheelie, drift si tot ce vrei, dar ceva mai in control si "safe" sa zicem. Am avut si cateva urcari mai dificile pe grohotis sau pamant afanat si a urcat ca un tractor fara probleme. Eu deja eram fun "offroad ABS" pentru stilul de riding pe care l practic. Pentru chestii foarte hard poate sa ti dea fiori cateodata dar oricum cu 160kile sub poponeata pe hard nu e combinatie. Cornering ABS e numai de asfalt si cum am mufat dongle-ul din secunda 1 nu pot sa ma pronunt, probabil ca e bun in anumite conditii si grade de oboseala sa te scoata din rahat. Quickshifter-ul este bestial. Oricum schimbam des fara ambreiaj mai ales in sus sau in wheelie dar acu poti sa schimbi tot timpul si in sus si in jos.
×
×
  • Creează nouă...