Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

am incercat frana pe loc si nu am joc

 

am miscat si de roata si nu joaca ... m-am uitat si la suruburile de la discuri etriere.. etc si nimik

 

???

atunci..... :drums: .....curata bine discurile cu spray de discuri, verifica placutele de frana ... si fa o aerisire la frane ... kiar daca tzin bine...daca nici asa nu merge... :clap: :wave: ....nush ce sa-ti zic sa faci...du-te la un service eventual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am lichidu de frana vechi (are culoarea mierii) e posibil sa fie din cauza asta? vroiam sa il schimb dar nu am avut timp :drums:

 

am uitat sa mentionez ceva ... la viteza mare nu face ... face in cazul in care pun frana violenta la viteza mica.

Editat de Ducati_RIder
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine se intampla acelasi fenomen si am verificat toate variantele,dar concluzia finala a fost disc de frana deformat.Motivele posibile-lovituri sau cazaturi-exclus la mine,diferente de temperaturi la trecere prin apa sau spalare cu apa sau socuri puternice la punerea jos a rotii din wheelie.Asa ca disc sau discuri noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana una alta eu zic sa verifici placutele de frana......... eu am placute pe fata care daca nu le incalzesc putin nu am frane (sunt undeva intre cele normale de strada si cele racing)..........

 

daca ai discurile ovalizate iti scartaie franele iar la viteze mici sau mari nu iti tineau franele (depinde de cat de ovalizate sunt)........

 

mai exista o posibilitate ca furtunele de frana sa fie imbatranite si cand vrei sa franezi sa se umfle si sa nu distribuie presiunea la etrieri ..... ar fi bine sa le schimbi.....

 

daca lichidul de frana este vechi ar fi bine sa il schimbi si cu ocazia asta verifici si etrieri si faci si o aerisire.... (lichidul de frana vechi este ca un acid care distruge furtunele de frana si orice garnitura de cauciuc care intra in contact cu el)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza daca scrie pe undeva daca este recomandat sa schimbi lantul la un anumit nr de km pt protectie in caz de rupere sau se schimba pur si simplu cand se uzeaza si are joc sau zale locate si este intins peste maxim reglaj?Eu am un DID de care pot spune ca sunt multumit si este in stare buna inca,dar are ceva km si foaie Sunstar 42 si pinion 16 care la fel au km,dar este stare f buna.Spuneti ce aveti pe moto si cum vi se pare calitatea,eventual ce firma sunt cele luate de la Cotroceni ca am vazut ca au mai multe tipuri si daca vi se pare a fii de calitate.

 

A facut cineva verificarea calutilor la DYNOTEST sa vadacam cati cai si cati magari mai au babele astea pe care le avem si ne chinuim sa le imbracam frumos? :drums:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pinionul + foaia se schimba cand se ascut dinti......sau se subtieaza..

lantul se schimba cand prinde joc in zale.....

 

cred ca exista un numar de km la care trebuie schimbate lantul + pinionul + foaia dar cred ca cel mai mult conteaza conditiile de drum, stilul de mers si cat de mult iti dai interesu pentru ingrijirea lantului (spalare/curatare + ungere)

 

did este o marca buna pentru lant si pinioane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine se intampla acelasi fenomen si am verificat toate variantele,dar concluzia finala a fost disc de frana deformat.Motivele posibile-lovituri sau cazaturi-exclus la mine,diferente de temperaturi la trecere prin apa sau spalare cu apa sau socuri puternice la punerea jos a rotii din wheelie.Asa ca disc sau discuri noi.

 

Tind sa cred ca ii o problema comuna la Hondele modelul asta...

Si totusi care ii rezolvarea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca dupa ce voi schimba discurile de frana pot sa ma pronunt.Rezolvarea-altele noi.Slabiciune a acestui motor pe care am simtit-o pe pielea mea:in jur de 30000km te lasa semeringurile la furca si cred ca urmatoarele nu mai mai tin la fel de mult.Altele patite de altii:pe dupa 40000 te lasa releul de pornire si cel de incarcare,iar pe la 60000 distributia.In rest va spun eu ca se comporta mult mai bine decat multe alte motoare care ar vrea ele sa pape atatia km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca dupa ce voi schimba discurile de frana pot sa ma pronunt.Rezolvarea-altele noi.Slabiciune a acestui motor pe care am simtit-o pe pielea mea:in jur de 30000km te lasa semeringurile la furca si cred ca urmatoarele nu mai mai tin la fel de mult.Altele patite de altii:pe dupa 40000 te lasa releul de pornire si cel de incarcare,iar pe la 60000 distributia.In rest va spun eu ca se comporta mult mai bine decat multe alte motoare care ar vrea ele sa pape atatia km.

 

ai incercat cu alte placute de frana ?

semeringurile se distrug in functie de regimul de folosire al motocicletei (dat pe o roata si revenirea cu toata forta pe furca din fata, gropi, denivelari, PRAF)........

releul de incarcare te lasa daca bateria este obosita sau daca insisti cu spalatul motocicletei cu vapul la presiune mare pe partea electrica (cum fac cei de la spalatoriile auto cand te duci cu motoru).......

pe la 60000 de km se schimba distributia la orice 900rr.....(asta e boala lor, se poate schimba doar intinzatorul)

inca o problema la 900rr este pinionul de treapta a 2 pentru ca scapa sau se sparge cand incepe sa aibe uzura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 60.000 km ... schimbi motocicleta ... :wave: ... si cu semeringurile si releul...cum zicea si alpine tzin de stilul de mers, daca faci wheelie des e normal sa se duca mai repede semeringurile, mai sunt si o gramada de gropane pe soselele noastre..si releul crapa cand e bateria terminata.

 

emilio nush ce kit de lant am, intentionez sa-mi iau un set DID cand crapa asta, dar oricum mai am destul pana atunci, sau daca nu o sa fie varianta mai buna...o alta moto..un 954.

 

am si eu o intrebare ptr cei care se pricep vreun pic la mecanica, bujii noi , filtru de aer nou, carburatie facuta de 3 ori intr-o saptamana, toate furtunele infipte bine si curatate, am curatat si schimbtorul de sub rezervor ptr rezerva si on si off....si totusi motoreta mea se balbaie "RANDOM" cand pe la 7-8000 de ture cand pe la 4-5000 ...si nu mai trage de acolo....cand face, cand nu face...am incercat toate variantele posibile, am curatat si sita din rezervor, am spalat bine si rezervorul....si am ajuns la o semi concluzie...benzina proasta de la rompetrol...am mai bagat benzinica de la OMV si altele si vad ca nu mai face...se poate sa fii fost de la benzina sau aveti alte idei? :drums: Ms :clap:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e posibil sa fi fost si din benzina......

dar daca ai toba sport (goala fara site) si filtru sport reglajul carburatiei se face in functie de ele, cu egalizatoarele in carburatie si cu sonda in toba....dupa ce ai reglat carburatia dai cateva ture sa vezi cum trage si in functie de cum merge si ceea ce vrei ii mai dai benzina sau nu.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e posibil sa fi fost si din benzina......

dar daca ai toba sport (goala fara site) si filtru sport reglajul carburatiei se face in functie de ele, cu egalizatoarele in carburatie si cu sonda in toba....dupa ce ai reglat carburatia dai cateva ture sa vezi cum trage si in functie de cum merge si ceea ce vrei ii mai dai benzina sau nu.....

 

am facut carburatie si am egalizat carburatoarele pe stand la service,la niste prieteni cu care am copilarit si care si-au dat tot interesul sa facem treaba buna. si ca sa fac si reclama www.bardakmotor.com :drums: . si ce ziceam si mai sus nu face tot timpul....o apuca aiurea....adik nu face cate o saptamana ...si face intr-o zi...apoi iar nu mai face o saptamana...cred k miercurea baga astia benzina proasta :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

emilio, tocmai am schimbat kitul de lant, DID, e ft bun. Pinion 15 fatza, 46 spate.

Am mai avut un 900rr sin 97, am schimbat distributia, semeringurile, la aprox 45m km. Atat arata pe bord, dar nu prea cred ca era real.

Cat despre discurile deformate.... aceasi problema. Cred ca rezolvarea sunt discurile noi.

Ce am acum e model 99 56000 km, destul de mult dar real. In curand va avea nevoie de distributie, era al unui tip din Belgia care tot dadea ture prin Europa, alte probleme n-am vazut sa aiba. Totul depinde de cum o utilizezi, cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

emilio, tocmai am schimbat kitul de lant, DID, e ft bun. Pinion 15 fatza, 46 spate.

Am mai avut un 900rr sin 97, am schimbat distributia, semeringurile, la aprox 45m km. Atat arata pe bord, dar nu prea cred ca era real.

Cat despre discurile deformate.... aceasi problema. Cred ca rezolvarea sunt discurile noi.

Ce am acum e model 99 56000 km, destul de mult dar real. In curand va avea nevoie de distributie, era al unui tip din Belgia care tot dadea ture prin Europa, alte probleme n-am vazut sa aiba. Totul depinde de cum o utilizezi, cred.

Dopeman nu te lasa frate :cheers:

Revino in lumea noastra cat de curand.

Sa stii ca iti simtim lipsa :lol:

ZX7-le meu mereu ma intreaba de tine.."CE MAI FACE DOPEMAN?...Nu ne mai iubeste?...Ne-a parasit pt Honda?.... A UITAT TOATE CLIPELE FRUMOASE PETRECUTE IMPREUNA CU SURIOARELE MELE?...IMI SPUNE MEREU...

C e sa ii spun...ii zic mereu ca las ca ai sa vezi ca prima iubire nu se uita niciodata. :cheers:

SPER CA AM DREPTATE :cheers:

ONCE GREEN FOREVER GREEN.

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate, nici aici nu ne lasi? Dupa ce ai scris in toate topicurile aiurea...te-ai luat in flame-uri cu 20% din membrii forumului, ne agasezi pe toti cu kawasaki-ul tau....de parca e cea mai tare mobra din Romania si noi restul avem doar ciurucuri.

Din pacate noi suntem detinatori de Honda, ne plac aceste motoare, la fel cum tie iti place kawasaki....Si tot din pacate pentru tine Hondele noastre duc mai mult decat verziturile (motoare necoapte :cheers: )

 

Nu sunt mare specialist, nici mare pilot de super-sportive, insa majjoritatea celor pe care i-am cunoscut si sunt mai in masura decat mine sa dea sfaturi mi-au spus sa nu ma orientez spre kawasaki. Si chiar si cand mi-am cumparat motorul, puteam sa iau oricare dintre japonezele super-sportive..., le-am testat pe toate si am oscilat intre Honda (cea pe care am cumparat-o pana la urma) si un Gixxer de 750.... Chiar si un R1 din 99 nu m-a facut sa simt ca acela e motorul meu.....

Exceptand performantele motoarelor, nu stiu care dintre noi poate sa faca o excursie mai lunga...tu cu zx7 sau noi cu CBR-uri.... :cheers: Si asta nu o spun doar eu, un detinator de Honda, o spun toti cei care testeaza motoare de ani de zile....honda are cea mai "dulce" pozitie de drum...si pana la urma asta e cel mai important...ca majoritatea ne dam pe sosele in sau inafara oraselor....si stam prea putin pe circuit.

 

Bafta si sper sa fii mai putin partinitor si subiectiv in opiniile tale .... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai tu ai spus nu esti mare specialist si te-ai orientat dupa parerile altor "specialisti" care cu siguranta aveau Honda sau aveau altceva inafara de Kawasaki.

Sa presupunem ca tu nu prea le ai cu motocicletele si vii la mine de exemplu care am vechime si sunt "specialist" si eu iti spun ca "ia-ti Kawasaki ca e cea mai tare si mai buna ca Honda"...

Atunci ai lua parerea mea ca un sfat venit de la o persoana care se pricepe si atunci nu ai mai zice ca sunt partinitor.

Ia intreaba-l pe DOPEMAN sau oricare care a avut Kawasaki cum te simti pe ele si cat de "dulce" e pozitia in sa.

La faza cu care poate sa faca o excursie mai lunga aici cam te-ai pripit.

Tu crezi ca zx7 e motor din moto gp? :cheers:

O simpla pozitie de drum nu e totul.

Si mie imi plac Hondele imi plak toate motoarele nu sunt partinitor dar DOPEMAN a avut inainte de Fireblade Kawasaki Ninja.

Nu stiu de ce a trebuit tu sa te bagi acum cand eu aveam treaba cu DOPEMAN?

Sau ti-e frica ca am sa til convertesc?

El e cel mai in masura sa iti faca o comparatie intre 900 rr si zx7r.

De el nu poti zice ca e partinitor ca le-a avut sau are pe amandoua.

Discuta cu el despre asta si daca iti va spune ca sa simtit mai bine pe NINJA inseamna ca asa e.

Daca din ce va spune va reiesi ca Honda 900 rr e mai bengoasa ma retrag in umbra.

Si daca va trebui sa pun bani de la mine tot ii iau un zx7r din nou. :cheers:

Tine minte ca prima iubire nu se uita niciodata.

Sunt convins ca 900 rr e o alegere de moment. :cheers:

Nu am venit pe topic sa fac diferente intre 900 rr si zx7 doamne fereste.

Nu am condus niciodata 900 rr si nu imi pot da cu parerea.

Dar tu vad ca iti poti da cu parerea despre Kawasaki dupa vorbele unor "specialisti".

Numa bine.

P. S. La cum a sunat mesajul tau nu cred ca sunt mai partinitor ca tine.

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai va lamuresc eu sa nu va mai certati...... :cheers:

A fi motociclist, pt mine inseamna a iubi in primul rand motoarele, fie ele verzi albastre rosii etc.

Intradevar am avut un kawasaki, pe care l-am iubit, dupa 7mii de ture primeai parca un sut in fund, se scutura tot spatele la iesire din curba si senzatia era nemaipomenita. Unde pui ca mai era si verde? Adevarul e ca nu prea sunt fiabile, in primul rand pentru ca le-am cam luat la mana a doua din Italia sau din alte tari unde aceasta marca e apreciata mai ales pe piste, iar la noi nu mai tin. Era un model puternic (zxr750 zx7r) si relativ ieftin fata de concurentele din aceasi clasa.

Honda care o am acum? Usoara, grasuta, merge ca un ceas elvetian si e si rapida. Diferente? Honda pune accentul pe pilot, pozitie mai comoda, cuplu inca din ture joase, motor echilibrat etc.

Am avut de ales intre zx9r si cbr900rr, ambele din 99 si am ales cbr-ul. Am ales-o pentru ca e fiabila si pentru istoria ei.

Ma tot bate un gand sa iau o kawa, mecanicul imi tot spune s-o vopsesc pe asta verde si sa-l las in pace........ :cheers:

Editat de dopeman1979
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A facut cineva verificarea calutilor la DYNOTEST sa vadacam cati cai si cati magari mai au babele astea pe care le avem si ne chinuim sa le imbracam frumos? :cheers:

 

 

Salut,

 

eu am facut la a mea in anul 2001 sĂ­ a iesit 127,2 CP.

 

Multe salutari

 

BladeMaster Edy

post-3508-1180102948_thumb.jpg

post-3508-1180103544_thumb.jpg

post-3508-1180103720_thumb.jpg

post-3508-1180103816_thumb.jpg

post-3508-1180103858_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...