Sari la conținut

Motocicleta enduro-adventure si daca se poate si touring


Postări Recomandate

Pana la urma, exista vreo motocicleta de 200-350 cmc, sub 130 kg si cu suspensii lungi? Scrambler sau enduro, ceva simplu si fiabil,gen Yamaha XT 225 Serow sau XT 250 (care nu stiu de ce nu sunt de gasit in Europa) ? Ceva cu care sa poti iesi duminica o ora doua pe un teren usor, dar sa poti si merge la o plimbare pe asfalt 100-200 km?

In nici un caz nu as vrea peste 350 cmc si peste 130 kg, deci variantele XT 600/660, Dominator, DR 600 etc pica.

 

Cauta o Honda XR250 mai noua, dupa 2000, inmatriculata...cam ca asta http://olx.ro/oferta/honda-xr250-ID39ONx.html#a870ef192f sau asta http://olx.ro/oferta/honda-xr-250-r-ID4yEFe.html#a870ef192f...ultima e dinainte de 2000 cred.

 

Eu am o XR250 Baja din 93 si merge si pe strada si off road, cu bagaje si fara bagaje..cum vrei tu...m-am dat cu ea vreo 2.000 de km tprin apuseni si nu mi-a facut probleme: /index.php?/topic/730753-offroad-prin-apuseni-cu-baja/

 

P.S.

O varianta si mai buna ar fi XR400!!!

http://olx.ro/oferta/honda-xr-400-r-ID4u36G.html#bedc7d321d

http://olx.ro/oferta/vand-honda-xr-400-ID4pf9k.html#bedc7d321d

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 353
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E o varianta. Ti am vazut topicul, asa ceva mi ar place, capacitate adventure si cam fara touring, doar ca as prefera mai noua.

Si la clasa asta de cilindree nu gasesti nimic, in afara de WR250, sunt o gramada la 125, gen Honda XR125L, dar nu stiu in ce masura ar face fata. M ar atrage la ea consumul mic si greutatea mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma, exista vreo motocicleta de 200-350 cmc, sub 130 kg si cu suspensii lungi? Scrambler sau enduro, ceva simplu si fiabil,gen Yamaha XT 225 Serow sau XT 250 (care nu stiu de ce nu sunt de gasit in Europa) ? Ceva cu care sa poti iesi duminica o ora doua pe un teren usor, dar sa poti si merge la o plimbare pe asfalt 100-200 km?

In nici un caz nu as vrea peste 350 cmc si peste 130 kg, deci variantele XT 600/660, Dominator, DR 600 etc pica.

Iar XT 350 si DR 350 sunt batrane si obosite deja...altfel are fi perfecte.

Si neaparat japoneze, nu KTM , nu Husqvarna, nu Hyosung , Lifan etc.

 

CCM GP450? 125kg la gol, injectie, 40 de cai, suspensii bune, rezervor 20l - si vreo 11.000 euro :P

 

post-9248-0-71632000-1441917600_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CCM GP450? 125kg la gol, injectie, 40 de cai, suspensii bune, rezervor 20l - si vreo 11.000 euro :P

 

attachicon.gifccm.jpg

Auch...

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kevinn,stii ca nu-s foarte mare fan japoneze,da' pe vremea aia aveau cu adevarat calitate si se gasesc piese destul de usor!

Oricat de veche ar fi,stii ca mobrele nu se degradeaza ca masinile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cavalere, sunt constient ca ceva nou si de calitate nu poate fi ieftin. Dar la nivel de relaxare de duminica, fara expeditii in Mongolia/Siberia etc. , 11000 de euro nu se justifica in asa ceva. Asa e, WR 250 pare singura alternativa, dar as vrea racire pe aer.

Cristi, ai dreptate, in anii aceia japonezii faceau lucruri durabile, o sa analizez atent variantele, timp am prea mult chiar.

Ce incercam eu sa nuantez e faptul ca aici e o nisa de piata lasata de izbeliste, motociclete simple, usoare, cu capacitate de trecere si fiabile. Interesant ca modele care se incadrau aici se vindeau bine mersi pe pietele asiatice, americane si australiene. Pentru Europa, sub 600 cmc si aproape 200 kg la plin nu exista "tot teren", chiar daca greutatea mare le facea intimidante in offroad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu in cazul tau mi-as lua un drz400.. e pe la vreo 140 kg, fiabila , nu e cross dar se descurca onorabil pe offroad - si pe la 2000e ar trebui sa gasesti una ok

 

Asta cred ca e varianta E, S-ul e ceva mai greu dar e road legal (de pe la 0:45 pornesc)

 

Editat de bocosb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cavalere, sunt constient ca ceva nou si de calitate nu poate fi ieftin. Dar la nivel de relaxare de duminica, fara expeditii in Mongolia/Siberia etc. , 11000 de euro nu se justifica in asa ceva. Asa e, WR 250 pare singura alternativa, dar as vrea racire pe aer.

Cristi, ai dreptate, in anii aceia japonezii faceau lucruri durabile, o sa analizez atent variantele, timp am prea mult chiar.

Ce incercam eu sa nuantez e faptul ca aici e o nisa de piata lasata de izbeliste, motociclete simple, usoare, cu capacitate de trecere si fiabile. Interesant ca modele care se incadrau aici se vindeau bine mersi pe pietele asiatice, americane si australiene. Pentru Europa, sub 600 cmc si aproape 200 kg la plin nu exista "tot teren", chiar daca greutatea mare le facea intimidante in offroad.

 

dc preferi racirea pe aer? racirea pe lichid iti asigura o racire constanta chiar si cand motorul este foarte solicitat, pe cand la aer daca nu te misti racirea nu se face corect. wr250r gasesti cam la 2000-3000 euro pe piata italiana.

 

DRZul de 400 e iar o obtiune buna, caci este capabil in off, road legal, greutatea nu e asa mare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kevinne, Honda NX250 e prea softie pt tine? Ca e un candidat bun. Iar la racitul cu apa, subscriu la ce a zis Cavaleru mai sus. C'mon, o fi veche dar nu e depasita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kevinne, Honda NX250 e prea softie pt tine? Ca e un candidat bun. Iar la racitul cu apa, subscriu la ce a zis Cavaleru mai sus. C'mon, o fi veche dar nu e depasita.

Subscriu,si consumul e rezonabil!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru simplitate (nu antigel, nu termostat, nu ventilator, nu radiator etc.) si pentru kilogramele in minus pe care le implica asta. As vrea ceva rustic, simplu de tot.

Bai Kevinn, faci ce faci si tot de Baja mea te iei :P

 

Honda XLR250 Baja specificatii..ale mele:

- Motor monociclindu OHV 250 cmc..28 cp, 6 viteze, racire aer + radiator ulei sub jug

-carburator mecanic+pompa de sprit

- tacheti reglabili la 3.000 km..fara pastle

-pornire doar la pedala a.k.a kickstart..cu decompresor automat..al meu e decuplat

-nu are baterie nici, implicit, demaror electric

-greutate - 125kg cu toate lichidele

- consum 3.75/100km drum asfaltat-4/100 teren

- autonomie-rezervor 9 litri-rezervor metalic tratat pe interior (nu rugineste) ...ma bate gandul la un Acerbis de 14-15, dar e cam scump si nu cred ca merita

- ulei 1.4-1.5 litri-intereval schimb 2.000 km

- filtru ulei 10 RON

- filtru aer burete-intretinere periodica prin spalare

- roata fata 3.00-21 roata spate 4.6-18 cu papion

- 1 disc frana fata/ 1 disc frana spate

-suspensie spate monosoc pro-link...nu stiu cursa fata/spate

- scut motor metalic

- viteza deplasare: top speed la mine 130km/h...croaziera asfalt bun/autostrada 100-110km/h...macadam=cat te tine curajul

-suport bagaje spate din fabrica..fara suport lateral

 

Aaa...nu mai stiu..ce ar trebui sa mai scriu despre ea? A..e veche..din 93 cu 50.000 de km la bord..cred ca reali :)

 

post-43386-0-52090900-1439983092_thumb.jpg
post-43386-0-25727600-1439983049_thumb.jpg
Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihai,deci pana la urma ti-ai gasit o enduroaica mai old,asa cum cautai.

Seamana cu a mea nitel si la an,e tot '93 cu 33.500 de km,doar ca a mea are un pic de carena la faruri.

post-41801-0-12580300-1441978301_thumb.jpg

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihai,deci pana la urma ti-ai gasit o enduroaica mai old,asa cum cautai.

Seamana cu a mea nitel si la an,e tot '93 cu 33.500 de km,doar ca a mea are un pic de carena la faruri.

si e si asemnatoare la motorizare si piese, doar ca e ceva mai nervoasa, probabil de la pompa de sprit....bine, nu are racire pe lichid a mea.

 

Seamana la faruri pt ca ambele sunt editie pt Japonia, daca nu ma insel...parca si AX-1 a fost facut doar pt Japan, nu?

 

E un review aici si fac comparatie intre Xr250 si nx250

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_xlr250r_baja%2090.htm

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu,e chiar mai nervoasa ca a ta.A mea are 29 cp si e AX-1 facut doar pentru Japonia si Oceania.

Are evacuare cap-coada Goshi,bascula spate de aluminiu,frana spate pe disc,astea in comparatie cu Dominatorul de 250.

Honda NX 250 Dominator este in 2 variante de putere:de 23 si 26 de cp.

Honda NX 250 AX-1 specifications.doc

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihai, ti-am citit postul atunci cand inca nu se uscase cerneala ;) si, cu ocazia asta, l-am gasit si pe cel vechi...frumoasa baja ta. Daca mai faci astfel de iesiri...si nu tii neaparat sa mergi singur, da un semn cu cateva zile inainte..sigur vor fi multi care vor dori. Eu as fi unul...pana la anul sper sa fac si eu scramblerul.

Kevinn, sanatate omule! Am vazut ce ai patit. Nu am avut rabdare sa citesc tot topicul, sunt curios cine era la volan. Sa stii ca motoarele cele mai distractive si bune la toate (mai putin drumuri lungi) sunt monocilindrele. Si ar fi pacat de zona in care stai sa te mai dai cu vreun transalp :D...ma gandesc ca, cu un monocilindru ar fi auzit toanta sau tontul care a intors fara sa se asigure... Eu, cand nu sunt pe monocilindru, casc ochii si incerc sa anticipez miscarile celor cu 4 roti. Daca-s pe mono, chiar daca asculta manele la maxim si ma fac auzit. Nu mi-a taiat fata niciodata o masina cat am fost pe mono. Insa cu shadowul la greu. De asta cu el merg mereu cu faza lunga cat timp e lumina...mai incet si mai atent.

nx250 e un motor cam mic...dupa ce calaresti transalp, va fi ca dupa ce cobori de pe cal si urci pe magar... monosuspensia spate nu e facuta sa tina si sa-si faca si treaba cu multe kg. Daca te hotarasti la el, va trebui sa o schimbi...cu ocazia asta iti iei una care sa o si inalte. Inca ceva, daca iti place cum se aude un monocilindru, sa stii ca nx250 suna mai mult a transalp, nicidecum a mono. Parca ar fi electric...comparand cu celelalte monouri. Nu da pe afara de putere, dar nici nu te lasa la greu. Va trebui sa schimbi iarasi roata spate, ca e pe 16, daca nu ma insel..parca ar avea loc de 18 chiar, dar macar un 17 ai nevoie. De 17 sigur are loc. In rest numai de bine despre ea. E, klx-ul e altceva...mi-as lua si eu. Eu iti recomanda motorul la care ma gandesc de ceva vreme honda xr 400 si care si mie mi-a tot fost recomandat.

Merg cu racire pe aer si prin padure si prin bucuresti. Nu are nici pe naiba...si monocilindrul meu a ajuns la venerabilii lui 76k fara sa fie deranjat ca nu are racire pe aer :)


» Post actualizat in 11 Sep 2015 15:21

Husqvarna si Husaberg sunt motoare faine si fiabile. Asta se vede si in pretul uneia de 10 ani comparat cu altele de aceeasi varsta si uzura. Am un prieten cu un 450te care se joaca mereu prin munti, weekend de weekend. Nu face nazuri si e foarte fun. Si nu are prea mare grija de ea...

Nu am vazut vreun nx250 ax-1...e putin altfel. Cristian, daca ai decarena-o in jurul farului macar ar arata ceva mai bine, cred. Cel putin dupa gusturile mele. Ar semana cu baja lui Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Nu am vazut vreun nx250 ax-1...e putin altfel. Cristian, daca ai decarena-o in jurul farului macar ar arata ceva mai bine, cred. Cel putin dupa gusturile mele. Ar semana cu baja lui Mihai

Pana sa-l cumpar pe asta,recunosc ca nici eu n-am stiut de existenta modelului.Cand am facut identificarea la R.A.R.,l-am rugat pe inginerul de acolo sa-mi spuna cate sunt inmatriculate in Romania.Surpriza:cica e singura!

Da,ai drepate,e altfel intr-adevar.Numai faptul ca rotile sunt tubeless,creaza un avantaj enorm in cazul unei pene prin coclauri,aiurea.Am kitul de pana la mine tot timpul cand ies.

I-am dat carena jos ca sa-i prind parbrizul.E plin de fire si ar trebui sa-i dau jos si carenele de pe rezervor.Le-am dat la revizia de primavara si nu arata tocmai ok.Baja e construita asa,asta nu prea.Ma rog,gusturile nu se discuta.

Ideea e ca mai caut una si n-am gasit nici pe Germania,nici pe Franta,nici pe Italia,nici pe Anglia!Caut una pentru mine,caci asta,de fapt e a neveste-mii si o mai iau si eu la macadam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...