ivanp Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 un redresor baterie "inteligent" stie cineva? am vazut alea de la ctek ... unul care mi-ar placea mie se duce spre 250 de lei. as prefera pana in 150 de lei care sa aibe si functia de "intretinere iarna". numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 un redresor baterie "inteligent" stie cineva? am vazut alea de la ctek ... unul care mi-ar placea mie se duce spre 250 de lei. as prefera pana in 150 de lei care sa aibe si functia de "intretinere iarna". numai bine, paul Lidl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Lidl )) l-am tinut in mana acum o saptamana si mi-am zis (pt prima data in viata) "hai dracu sa nu mai cumpar toate prostiile pe care apoi le tin pe 'mileu'!" si ia ghici - ieri ma suna nevasta de la distanta ca s-a descarcat bateria la moto si ca cum o porneste fara sa o dea jos. cel mai comod - ma gandeam sa fac o smecherie cu un stecher de priza 12 v la redresor si sa o incarce prin priza de bricheta existenta (priza este legata direct la baterie). daaar ... cred ca la lidl redresoarele au fost saptamana trecuta si nu mai sunt saptamana asta ... cel putin in timisoara. merci, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 )) l-am tinut in mana acum o saptamana si mi-am zis (pt prima data in viata) "hai dracu sa nu mai cumpar toate prostiile pe care apoi le tin pe 'mileu'!" si ia ghici - ieri ma suna nevasta de la distanta ca s-a descarcat bateria la moto si ca cum o porneste fara sa o dea jos. cel mai comod - ma gandeam sa fac o smecherie cu un stecher de priza 12 v la redresor si sa o incarce prin priza de bricheta existenta (priza este legata direct la baterie). daaar ... cred ca la lidl redresoarele au fost saptamana trecuta si nu mai sunt saptamana asta ... cel putin in timisoara. merci, paul de acord cu "toate prostiile", nici eu nu l-am cumparat din acest motiv: ieftin si bun nu prea exista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Vezi la Oxford. Sunt 209 RON http://www.oxfordmoto.ro/en/cumpara/incarcator-acumulatori-oximiser-900-aniversar-eu-141 Eu mi-am luat din ala iarna asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 multumesc! m-am uitat un pic la ele si pareau interesante. o intrebare - standard vine cu un cablu din ala cu 2 cleme care se prind pe bornele bateriei? numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Sau de la Telwin http://www.dedeman.ro/ro/auto/incarcatore-si-roboti-de-pornire/incarcator-telwin-t-charge-12.html#, eu folosesc unul mai ieftin din gama Telwin http://incarcator-baterii-auto.compari.ro/telwin/gemini-11-p76709486/, il am de 4 ani si am incarcat cu el diverse baterii, de la 6V/3A pana la 12V/75A. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 multumesc! m-am uitat un pic la ele si pareau interesante. o intrebare - standard vine cu un cablu din ala cu 2 cleme care se prind pe bornele bateriei? numai bine, paul Am eu acasa, si parca mai avea un cablu in afara de cel cu clesti. Ma uit diseara si scriu aci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Da. Are unul cu clesti si unul care poti sa il montezi si pe moto cu cablu' din aia cu 2 cleme ce se prind in suruburi. La celalalt capat are o mufa ce are dop de ploaie si in care se poate infige incarcatorul. Deci poti sa iti montezi cuplarea direct pe motor fara sa fie nevoie de clesti. Iti pui cablul pe motor si ala ramane acolo. Doar cuplezi mufele de fiecare data cand vrei sa pui bateria la incarcat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Da. Are unul cu clesti si unul care poti sa il montezi si pe moto cu cablu' din aia cu 2 cleme ce se prind in suruburi. La celalalt capat are o mufa ce are dop de ploaie si in care se poate infige incarcatorul. Deci poti sa iti montezi cuplarea direct pe motor fara sa fie nevoie de clesti. Iti pui cablul pe motor si ala ramane acolo. Doar cuplezi mufele de fiecare data cand vrei sa pui bateria la incarcat. sa inteleg ca daca vreau sa incarc prin bricheta instalata pe moto imi trebuie cablul ala accesoriu - cu un shtecher priza auto intr-un capat si in celalalt capat se conecteaza direct la redresor. multumesc, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 (editat) Din filmul " Mobra Fumegatoare " , episodul " Diavolu' dormea in carcasa transmisiei " Si la un moment dat , s-a trezit )) Editat Noiembrie 8, 2014 de RobertAmbrozie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 Nu, nu. Motocicleta nu a fost servisata la timp de aia s-a intamplat asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 Nu, nu. Motocicleta nu a fost servisata la timp de aia s-a intamplat asa ceva. "facatura" » Post actualizat in 08 Nov 2014 20:08 "una la 10 milioane" "se accepta la o motocicleta asa completa si complexa" ma scuzati. paul » Post actualizat in 08 Nov 2014 20:27 strugurii sunt acri! ma scuzati. paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 pro Din filmul " Mobra Fumegatoare " , episodul " Diavolu' dormea in carcasa transmisiei " Si la un moment dat , s-a trezit )) probabila explicatie a dealerului bmw: e vina ta ca nu ai servisat la timp cardanul!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 Din filmul " Mobra Fumegatoare " , episodul " Diavolu' dormea in carcasa transmisiei " Si la un moment dat , s-a trezit )) Nu mai puneti din astea ca iar se incepe cu polemici gratuite pe topic. Fiecare cu p***a ma-sii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 salut, poate intereseaza pe cineva - /index.php?/topic/720325-vand-scottoiler/ poate un pic cam sus pretul dar probabil se mai poate discuta. bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 Salutare! Mi-am schimbat manetele de frana + ambreiaj cu unele after-market, asa ca originalele sunt la vanzare. Deasemenea am inca aparatoarea originala de lant tot spre vanzare, daca intereseaza pe cineva. N-am idee de pret, asa ca sunt deschis pt. orice discutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 Si eu vreau sa le schimb in iarna asta.ce model ai pus.am vazut unele la userul garcya,la 150 lei,cu reglaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Noiembrie 14, 2014 Share Postat Noiembrie 14, 2014 Si eu vreau sa le schimb in iarna asta.ce model ai pus.am vazut unele la userul garcya,la 150 lei,cu reglaje.Am pus V-TREC, de la bs-motoparts.com http://www.bs-motoparts.com/Suzuki/V-Strom_650/2012/8470/bremshebel-kupplungshebel-985.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Noiembrie 14, 2014 Share Postat Noiembrie 14, 2014 Da.F misto si un pret pe masura,ok ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 e oki atata timp cat porneste la turatie mai mare (1500-1700-1800). nu conteaza cate secunde sta acolo (aia nu se poate regla) e important doar sa porneasca la o turatie mai mare decat relantiul la cald (1300). bafta, paul salutare, cum se regleaza cold idle? am pornit motorul ieri si statea la 1000 de ture pana ce s-a incalzit ceea ce e clar ca nu functioneaza la mine. mersi, mihai » Post actualizat in 17 Nov 2014 14:50 Salutare V-Stromisti, Are cineva in plus plasticul indicat in poza de mai jos? Ma intereseaza sa fie intact si sa nu ii lipseasca cele doua urechiuse sau sa fie lipite. IMAG0623.jpg Multumesc, Mihai Mai intreb o data poate are cineva de vanzare plasticul din poza de mai jos si poate sa il trimita prin curier. Ma intereseaza sa fie intact si sa nu ii lipseasca cele doua urechiuse sau sa fie lipite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 salutare, cum se regleaza cold idle? am pornit motorul ieri si statea la 1000 de ture pana ce s-a incalzit ceea ce e clar ca nu functioneaza la mine. reusesti sa vizualizezi surubul (marcat cu sageata neagra mai sus) pe motoreta ta? se poate ajunge la el dand rezervorul jos, de sus in jos, prin partea din stanga sus stand calare pe moto. strange juma de tura spre dreapta si apoi faci o incercare de pornire - daca porneste la turatie prea mare dai ceva tura inapoi. daca inca nu suficient - mai dai jumate de tura spre dreapta. cred ca se poate ajunge si din lateral fara sa dai rezervorul jos cu un patent crocodil din ala cu falci lungi (nush daca chiar asa se numeste). numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 650 Sec Valve Bolt.JPG reusesti sa vizualizezi surubul (marcat cu sageata neagra mai sus) pe motoreta ta? se poate ajunge la el dand rezervorul jos, de sus in jos, prin partea din stanga sus stand calare pe moto. strange juma de tura spre dreapta si apoi faci o incercare de pornire - daca porneste la turatie prea mare dai ceva tura inapoi. daca inca nu suficient - mai dai jumate de tura spre dreapta. cred ca se poate ajunge si din lateral fara sa dai rezervorul jos cu un patent crocodil din ala cu falci lungi (nush daca chiar asa se numeste). numai bine, paul Mersi mult Paul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csotany Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 650 Sec Valve Bolt.JPG reusesti sa vizualizezi surubul (marcat cu sageata neagra mai sus) pe motoreta ta? se poate ajunge la el dand rezervorul jos, de sus in jos, prin partea din stanga sus stand calare pe moto. strange juma de tura spre dreapta si apoi faci o incercare de pornire - daca porneste la turatie prea mare dai ceva tura inapoi. daca inca nu suficient - mai dai jumate de tura spre dreapta. cred ca se poate ajunge si din lateral fara sa dai rezervorul jos cu un patent crocodil din ala cu falci lungi (nush daca chiar asa se numeste). numai bine, paul Daca esti dispus sa dai jos si cutia de aer, poti regla pe baza tensiunii de curent la iesirile senzorului TPS. Gasesti toata procedura in manual pe pagina 5-31. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 Acelasi Paul cu multa eleganta ne da informatii pretioase,de parca ar demonta si monta Vstromul in fiecare zi.Multumim maestre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.