Sari la conținut

BMW R1200 C Montauk - informatii ?


Navaro
 Share

Postări Recomandate

din pacate si-a bagat nasul un "meserias",a desfacut farul si a incercat sa scoata contactul pana l-a rupt,a ramas cu bucata de plastic unde vine mufa de contact in mana.practic contactul e distrus.stie cineva de unde se pot aduce?am cautat pe ebay dar am gasit doar pentru rezervor.in romania nu am gasit inca,mai caut,am lasat raspuns si la reprezentanta bmw dar inca nu mi-a raspuns.daca as sti ca nu e cu cip si imobilizator as cauta de la alt model,poate se potriveste.ms de raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 98
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

E simplu de aflat despre imobilizator, cip etc : intrebi un service BMW serios despre asta.

Poate te ajuta cu ceva urmatoarea intamplare : Motocicleta mea a fost transportata de la vanzator (D) direct la Mototehnica (Tibi Anghel), unde m-am dus sa o vad. Motocicleta, coburi, acte si chei. N-am observat cheia metalica ( design) dupa care eram inebunit, m-am gandit ca poate neamtul n-a trimis-o si ca cele doua chei de rezerva cu plastic negru (yuck) sunt singurele. L-am rugat pe Tibi sa comande cumva una metalica. Am dat sa plec spre casa si , in masina, intr-un plic gros cu tot felul de documente ale motorului am descoperit cheia principala. Am coborat inapoi in service - in rastimpul asta, Tibi deja se ocupase de comanda unei alte chei.

Ma gandesc ca in acelasi fel ar putea fi ceruta o cheie (sau mai multe) si pentru prietenul tau, fara tot balamucul cu bututc, rezervor etc. E greu de crezut ca fabrica nu s-a pregatit in nici-un fel pentru scenariul cu pierderea cheilor - ar trebui sa aiba o evidenta cu seriile vehiculelor etc. In fine....sper sa fi fost de vreun ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate ,cum am spus mai sus,a desfacut un bou(ca altfel nu pot sa-i spun)contactul si din necunostinta de cauza,nestiind cum se scoate(contactul e prins cu doua suruburi cu cap mai diferit in sensul ca se pot infileta,dar nu si desfileta,asa am vazut ulterior pe cartea tehnica)l-a taiat din urechi si din tot balciul a iesit bucati de pe cadru.deci contactul nu mai e.RIP.acum am gasit pe ebay dar stau in dubii sa nu aiba motorul imobilizator si sa nu recunoasca contactul nou,cu toate ca cheile(din cate stiu)nu au avut cip,deci ar trebui sa se potriveasca.urmeaza sa duc tratative pe ebay cu vanzatorul.am sunat si la automobile bavaria dar nu-mi raspunde nimeni.mai incerc maine.asa ca degeaba sun la reprezentanta pentru chei,ca daca nu mai e butucul .......... of.mi-e scarba de meseriasi de la coltul strazii care mai mult strica dacat sa repare.poate o sa fac cateva poze cu defectele sa le vedeti.revin cu stiri :) .asfalt uscat va doresc(dupa ce sta ploaia)


» Post actualizat in 25 May 2016 14:08

apropo,nici mufa mama de la motor nu o mai are(cred ca scos-o sa o porneasca la fire).trebuie sa tai firele de la contactul nou sau sa vad ce papuci vin si poate le mufez.acum sper sa se potriveasca culorile la fire,daca nu e chin.meserieeeeeee

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, din tot ce spui, constat cu tristete o singura evidenta: prietenul tau chiar nu merita o motocicleta ca asta :(

...a scos mufa sa o porneasca la fire .... jeeeez

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer nici eu nu cred ca o merita.chiar daca eu am o honda,care din pacate sta de 2 luni in service din cauza unui bou,prost,tampit,..... si nu mai am cuvinte care m-a bagat in sant,ma tenteaza sa-i fac o oferta si s-o iau eu,poate o repar mai repede decat cei unde am eu motorul si ma pot bucura de sezonul asta.de aia ma implic mai mult cu cautarea pieselor.daca totul merge bine,voi fi si viitor posesor de bmw.tocmai am aflat ca toate modelele astea au imobilizator si trebuie rescris codul din cheie.am mai gasit un service in iasi,astept si de la ei un raspuns,sper pozitiv.

vad ca pana la urma nu sunt chiar asa multi posesori de r1200c.sunt asa de rare in romania?ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt rare. Pentru ca (probabil) ai japo care sunt mai ieftine, ai japo care-s mai fiabile si mai puternice si ai Harley, a caror aderenta la fani o respect si n-o discut.

Pentru ca n-alegi sa dai atatia bani pe un boxer (destul de castrat altfel pe "C"-uri) decat daca piticii de pe creier au un cuvant greu de spus - au fanii lor in Europa de vest (care nu par nici tineri si nici nevoiasi) care le pretuiesc bine.

Si mai putem gasi n motive. Sunt rare si nu e surprinzator asta.


» Post actualizat in 26 May 2016 18:50

s-l500.jpg

http://www.ebay.com/itm/BMW-R1200C-Lock-Set-Ignition-Switch-Key-51252313183-/401087747104

 

in caz ca te-ajuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms de foto.am gasit pe ebay pana la urma contactul cu tot cu buson.astept sa vina,apoi sa rescriu codul(sa vad unde).am o intrebare:sunt si modele fara abs?de exemplu asta are locasul gol ,cel din spatele bateriei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Sunt incepator...sub un an de carnet, am un dragstar de 650. Dar acu vreun an si ceva in afara tarii am vazut un R1200 si am ramas cu gura cascata. A fost exact pe gustul si sufletul meu din toate punctele de vedere. Unii zic ca e urat..nah.. mie imi place la nebunie.

Dar am intrebat un prieten motociclist si a zis ca "uita-le, is f slabe. Se duce cardanul, costa o avere".

Dar..nu am vazut deocamdata nici macar una pe strazile din Romania. Ma gandesc ca.. sa aiba dreptate oare? De ce nu le cumpara lumea?

Poate ma lamureste si pe mine cine stie mai multe.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presupun ca te reveri la R1200C.

Acest model a fost produs intre 1997 si 2004 in ~ 40.000 bucati.

Nu poti sa spui ca este cea mai aratoasa motocicleta plus ca are motor boxer ceea ce inseamna ca nici macar nu suna ca un chopper.

La toate astea adauga un pret destul de mare pentru o motocicleta SH...practic a devenit o motocicleta de colectie.

BMW a descoperit o nisa pe care s-a axat, cea a motocicletelor adventure (R1200GS), nisa care este mult mai lucrativa si aduce bani buni si din partea de intretinere avand in vedere cati km inghit in fiecare an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este una prin zona cotroceni/facultatea de medicina (bucuresti).... Chiar azi dimineata am vazut-o....

Am observat-o de la coltul strazii, zic mama ce cruiser fain hai sa vedem ce e, iar cand am ajuns la ea, dezamagire maxima, BMW R1200...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chopper-ul nu mai e in tendinte, e totul despre adventure in momentul asta, cum inainte de asta era depsre viteza.

Cand moda chopper-elor va reveni, fii sigur ca vor fi si BMW-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În primul rând, cred că te referi la R 1200 C (sunt mai multe variante posibile: R, S, RT, GS, etc).

Nu știu pe ce se bazează părerea cu se duce cardanul, dar mi se pare puțin aberantă :) Singurele dezavantaje (față de lanț sau curea) ale cardanului sunt greutatea mai mare și pierderea de putere. Nu sunt singurii care folosesc transmisie pe cardan și având în vedere experiența pe care o au, cred că se pricep cel mai bine la acest sistem. Mai mult, calitatea și durabilitatea sunt (erau?) principalele atribute cu care se mândrește BMW Motorrad.

Apoi nu a fost un model foarte comun în general. Probabil din cauza tipologiei: nu cred că este un chopper adevărat, ci mai repede un roadster cu o poziție mai confortabilă. Nișa a fost relativ redusă. Coroborează asta cu faptul că România nu are (încă?) o piață BMW importantă și ai motivul pentru care nu ai prea văzut pe la noi. Nu știu care sunt prețurile, dar având în vedere marca, probabil că este ceva mai scump decât un chopper japonez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buuun, hai sa le luam in ordine. 2 dintre voi ziceti de pret. O cautare rapida acum de 5 min, bmr r 850 C, an 2000, 4300 E (am cautat in Germania pt ca la noi, despre ce vorbim, nu se gasesc). dragstar 650 2004 3900 E. honda vt 750 2002 4300E (ambele in Ro).

Eu as anula criteriul "pret" pentru ca cine da 4000..mai da 1000 daca ii chiar place bmwul.

5500E unul R1200C din 2003m stiu multi ce au dat peste 4000 pe dragstaruri similare. Deci..excludem pretul?

 

Ma refeream la R1200C, R850C. Cele cu..sa zicem mai aspect de chopper/cruiser, nu sport, viteza, offroad.

Nu stiu cum suna motorul boxer, dar stiu ca e "motor pe viata" nu? Instructorul meu moto a zis ca un prieten de-a lui a facut 170.000km cu un boxer.

Daca nu suna a chopper..atunci inteleg, chopperistilor le place sa sune tare :)

 

Cat despre surpatehnologizat..nu stiu detalii, recunosc ca nu am stat sa vad ce optiuni are, ce butoane, daca face cafea sau nu. Dar pare plin de tehnologie. De exemplu nu inteleg ce e cu suspensia/arcul ala ciudat la furca fata?

Repet, mi-e (ca designer publicitar) mi-a placut cum arata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Choppere nu sunt pentru ca nu e nimeni atat de nebun incat sa puna flexul pe un BMW. Nu ca unele nu ar merita, dar asta e alta poveste.

 

Cruisere in schimb sunt destule, doar ca cei care au asa ceva nu prea le omoara prin oras, ci fac cu ele ceea ce e normal sa faca: touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Montauk nu e chopper. N-are cum fi. Chopper e un concept american - doar acolo face cu adevarat sens. Oricat te-ai da american chopperit pe-aici pe langa Balcani, orice-ai face, calari si fi, nu vei fi altceva decat o versiune mai mult sau ai putin imbunatatita a tiganilor lui Kusturica, un "costumat" si atat. Opinie personala si basta.

Montauk a fost un experiment - e un CL "dezbracat". E un european (boxer cu adn extras din suferintele WWI) dat cu parfum american. L-au numit, cu foarte mult talc, Montauk. Nu California, nu Nevada....cum au facut Guzzi. Montauk. E cel mai apropiat (geografic) de Europa punct al NYC area. OK, Long Island, pentru pricinosi - tot aia.

Pentru mine, e un roadster de distante lungi si o specie in sine. Prea rara si aparte ca sa fie o motocicleta de navetist, prea dezbracata sa fie un tourer samd.

Nu e pentru oricine. Pentru fitzeri, exista Diavel. Pentru "gospodari", japo. Pentru orice fatzeta a motociclismului, exista o alternativa mai buna.

Pentru mine e despre (in acelasi timp) traditie si inovatie. E de placere, de simtit bine.

E o ciudatenie pentru multa lume. Pentru majoritatea. Majoritatea nu are intotdeauna dreptate :)

 

N-a "prins" - nici nu ma mira. Asa ca l-au produs un singur an. Si foarte bine au facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine R 1200 C este exact ceea ce imi lipseste din garaj. Momentan nu mai am nici un Bmw in curte ... asta va fi urmatorul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Choppere nu sunt pentru ca nu e nimeni atat de nebun incat sa puna flexul pe un BMW.

Ei , nu ! Il pun in asa hal, de sar scantei ... nici nu stii daca de la flex sau de la cum arata. Ca de exemplu : https://www.youtube.com/watch?v=pwl0RSMgq9M

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Cam asa arata bmw-ul.Deja e la mine in garaj,incep reconditionarea.Este treaba :agree:.Am cumparat contactul,acum trebuie sa vad daca ii da scanteie,daca nu trebuie sa-i rescriu codul,sa vad unde

post-38483-0-06598400-1465806906_thumb.jpg

post-38483-0-21258500-1465806919_thumb.jpg

post-38483-0-20109100-1465806952_thumb.jpg

post-38483-0-21117100-1465806970_thumb.jpg

post-38483-0-10468100-1465806994_thumb.jpg

post-38483-0-02442800-1465807025_thumb.jpg

post-38483-0-53870500-1465807077_thumb.jpg

post-38483-0-21791200-1465807169_thumb.jpg

post-38483-0-67764800-1465807202_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...