Sari la conținut

Cum Prevenim Un Accident? Conducere Responsabila


moscku
 Share

Postări Recomandate

Deschid acest topic in sperantza ca mai invatzam unii de la altii, ca poate mai aflam lucruri noi...

Ce facetzi pentru a preveni situatii clare de accident, in care nu din vina voastra se pot intampla tot felul de lucruri nasoale? Claxonul ajuta? Turati motorul?, franatzi excesiv?Dar cu bagatul primtre masini la semafor? pietonii care trec de-an pixulea printre masinile oprite cu mult inainte de trecerea de pietoni?

Haidezi, vreau sa citesc pareri, opinii.....tocmai am avut o faza neplacuta azi cu un pieton pe crangasi , cara a avun noroc ca il observasem, dar l-am speriar rau franand langa el.......poata asta macar s-a invatzat minte......

 

 

Incerc sa fiu cat mai atent.........

Acuma....mai intervine si soarta..... :clap:

Bafta tuturor! Atentie maxima! :drums:

:wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 610
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Subscriu la faza cu banda I.!!!!!!! ACOLO MEREU SE INTAMPLA CEVA.(mergeam usor pe DN1 la mica placere cu 100 pe banda 1 ca sa nu fiu nesimtit sa ma flashuiasca careva. dupa o curba f larga la dr, un jeep, soferul se uita in st, pesemne ca in dr se uitate deja, dar eu nu aparusem fiind pe banda1. claxon, omul se uita si franeaza pe mijlocul benzii II. si am timp sa il ocolesc.

 

CLAXON!!!!!!!! eu mi-am pus chiar ceva... mai tare 2 GOARNE pe compresor. are la unele peco sau practiker, intre 450-850mii. are un efect teribil!!!! si in oras si in afara. IMPOSIBIL SA NU TE AUDA. astfel am evitat vreo 3 situatii mai de suspans.

 

FA-TE VIZIBIL!!!!!! mereu sa te asiguri ca te-e vazut.

STAI IN DREPTUL OGLINZII SOFERULUI CU FAZA MARE PUSA. am cazut mai demult in spatele unui papuc care a franat brusc si io m-am speriat , am rupt fata in 2 si am cazut, aveam 10km/h, omul nici nu stia ca eram in spatele lui.

 

CLAXON SCURT cand depasesc, daca simt ca soferul nu stie intentia mea.

 

FII CU OCHII IN 4 TOT TIMPUL. nu doar la 2m. cat vezi cu ochii INCEARCA SA ANTICIPEZI.

 

TOBELE AJUTA!!! intentionez sa-mi modific toba. mai bine ma injura decat sa imi zica "nu te-am vazut"

 

VIZIERA BUNA!!!! am mers o perioada scurta cu o casca AGV buna, dar se mancase buretele. f nasol sa iti bata curentul in ochi, nu reusesti sa te concentrezi la prea multe chestii.

 

VIZIERA PARASOLAR.!! cand mergi cu soarele in ochi.. e mai nasol ca la masina. mi-am luat casca cu viziera pt soare... merita banii. super diferenta. si e practica.

 

OGLINZI BUNE!!!! e bine sa stii tot ce se intampla in spate si in fata. mai ales in oras.

 

NU!!!!: CAUCIUCURI UZATE, DISCURI OVALIZATE.!!!!!! pot sa creasca riscul producerii de derapaje.

 

C O N C L U Z I A ! ! !

 

GOARNE!!!!

:cheers:

post-10186-1180109295_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am pus 2 proiectoare suplimentare legate la faza scurta si merg cu 3 lumini aprinse permanent. In plus, clanson la greu (am noroc ca e puternic din fabrica, cred ca e mai tare decat cel de la masina). Odata am clansonat lung o blonda care mi-a luat fata facand stanga din sens opus si i-am vazut mecla atat de speriata, ca era sa rateze intrarea pe straduta si sa dea intr-un stalp. Avea un Q7.

 

şi eu mi-am montat 2 proiectoare pe furcă, chiar în dreptul aripii! Şi sunt aranjate în aşa fel încât să lumineze în oglinzile laterale ale maşinilor printre care mă strecor la semafor sau chiar în trafic!

 

P.S.: reglajele au fost făcute în parcare cu 2 amici de erau in 2 maşini şi cu mine pe moto între ele undeva mai în spate! :cheers:

 

post-1353-1180128273_thumb.jpg

post-1353-1180128185_thumb.jpg

post-1353-1180128229_thumb.jpg

post-1353-1180128148_thumb.jpg

post-1353-1180128096_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

C O N C L U Z I A ! ! !

 

GOARNE!!!!

:cheers:

 

Votez pentru, chiar daca la mine este vorba de masina. Ar fi perfect daca as putea sa imi pun niste goarne exact cum sunt alea de pe locomotive. Sunt unii in trafic care chiar le merita. :cheers: Daca stie cineva de unde pot face rost, dati-mi si mie un MP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum sa pleci la o plimbare cu motocicleta si cand revi acasa sa-ti scoti cheile din contact cu mana ta?? pai ar fi cam asa...

prin oras nu mergi decat cat mai aproape de axul drumului (soferii se asigura cel mai mult in oglinda din dreapta) si depasesti decat atunci cand esti sigur ca ti s-a sesizat intentia.La semafor, te strecori doar cand masinile sunt oprite pe loc (in mers, risti sa ti-o furi).

Tobele goale, si blitzurile sunt de efect,claxonul mai putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu tobele e foarte bine, dar a cam inceput vanatoarea din partea politistilor,cum ca, ar fi prea zgomotoase.

Cu luminile,parerea mea, degeaba, daca nu te-a vazut in oglinda degeaba le-ai montat.

Raman la ideea cu claxonul, te aude daca nu te vede si tot reactioneaza !

Daca e cineva care sa ma ajute cu informatii despre montaj si piese(goarne), sigur imi pun.Va spun asta ca acum 15 minute, claxonul m-a salvat de la un accidentul cu o basculanta care nu m-a vazut desi mergeam cu 50 km/h pe principala iar boul avea cedeaza trecerea !!!! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal.nush cat d multe as putea sa zic tzinand cont k am scuter dar....spun si eu ce am d spus!pe mine unu m-au disperat conservarii.in special astia d la curierat,femeile si baietzasii d cartier!claxonez incontinuu.....am tot timpu faru aprins dar degeaba....d mers tare chiar nu se pune problema!am observat k dak cumva intru in depasirea unui melc se oftica ala si o calca!d turat nu am ce k sa auda ....si oricum manelarii n-au treaba!plus k au fost foarte multe cazuri in care mi-au taiat fatza si au pus si frana....asa...doar d amuzament!dak are cineva vreun sfat e binevenit!multumesc si sper sa nu fi aberat sau deranjat pe cineva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La capitolul tobe si vanatoarea politistilor.. Exista 2 variante.. Fie lasati toba stoc, si gasiti alte variante de a va face simtita prezenta, fie luati o toba sport OMOLOGATA!! Si nu mai au ce sa faca :cheers: Unora li se va parea o investitie buna, altora nu.... exact ca la echipament :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu tobele e foarte bine, dar a cam inceput vanatoarea din partea politistilor,cum ca, ar fi prea zgomotoase.

Cu luminile,parerea mea, degeaba, daca nu te-a vazut in oglinda degeaba le-ai montat.

Raman la ideea cu claxonul, te aude daca nu te vede si tot reactioneaza !

Daca e cineva care sa ma ajute cu informatii despre montaj si piese(goarne), sigur imi pun.Va spun asta ca acum 15 minute, claxonul m-a salvat de la un accidentul cu o basculanta care nu m-a vazut desi mergeam cu 50 km/h pe principala iar boul avea cedeaza trecerea !!!! :cheers:

nu e mare operatiune. mie mi-a luat mai mult timp sa ma hotarasc sa le cumpar. am luat de la practiker pret 85 RON. dar ulterior si-a luat si un prieten de la uun magazin banal de piese auto(are si la unele bezinarii) cu 45 RON si se lauda ca e identic.

 

pachetul include:

2 Goarne,

1 Compresor

1 Furtun pt aer

1 spliter in triunghi pt a imparti aerul la ambele goarne.

 

Apoi tre' sa vezi pe unde gasesti loc sa le montezi.

Compresorul- sa nu il ploua, il alimentezi cu curent, eventual firele care vin la claxon, la mine l-am inghesuit sub sa.

Goarnele- nu f departat de compresor( posibil sa nu iti ajunca furtunul, totusi nu dispere, iti cumperi altul)

- nu conteaza daca le ploua,

- eu a trebuit sa le ascund, las motorul in fata blocului si riscam sa nu le mai gasesc.

 

eventual o sa iti trebuiasca un sistem de prindere pt goarne- o platbanda, sau o tabla ca sa faci un colier.

daca te ajuta o sa mai fac niste poze si o sa le atasez.

asfalt uscat...chiar daca ploua acum afara v:) :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vroiam goarne, ma faceam cantaret in vreo formatie sau in cel mai rau caz sofer de tir.

când iti taie un dobitoc fata, sau se baga ....."nu te-am văzut" mi-as fi dorit sa fiu şofer de tir :P

Editat de 1NebunDupaMotoare
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

când iti taie un dobitoc fata, sau se baga ....."nu te-am văzut" mi-as fi dorit sa fiu şofer de tir :P

adevarul ca si tu ai dreptate. e putin cam dificil si neplacut sa claxonezi ca la piata nonstop, da e sanatos.fiecare doarme cum isi asterne! bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Printre benzi, niciodata pe dreapta

2.Mai tare ca masinile dar nu cu mult ca sa aiba timp sa ma vada.

3.Claxon bazat folosit din abundenta si faza mare non stop.

4.Ochii mari dupa masinisti care fac manevre pe linia mea.

5.Prudenta sporita in zonele in care n-am loc de eschiva in caz de incident.(de ex drum ingust)

 

Cel mai important:

 

Ma gandesc ca toti participantii la trafic sunt niste idioti care si-au luat carnetul de o zi.

 

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

automobilisti:deschideti ochii!:

 

 

ps.da ti volumul incet.sfat:)

 

nu stiu daq am postat corect.

 

Daca nu , ata e :P

Editat de serious sam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pai si ce te faci cand boul boului iese din parcare brusc...in fata ta? Bafta ca io aveam 20km/ora...dar tot am oprit brusc in poponeata lui....si ca sa fie treaba treaba boul a fost si mai bou si s-a pus pe dat cu spatele...ce mama lu' ma-sa a vrut sa faca nu stiu cert e ca ce ambalat ce claxon...nimic nu a tinut pentru ca boul nici macar nu a simtit ca a lovit ceva...ca sa-l opresc am inceput sa-i bat cu mana in parbrizul din spate: "opreste (cuvant urat) ce mata faci??????"

Raspunsul a fost : Io am semnal, tu sa te asiguri...ca tu te-ai bagat in spatele meu...etc

Pai nu ma (cuvant jignitor) ca io am fost aici mereu...tu te-ai bagat in fata mea si io am oprit la timp ...

Si ca sa fie treaba treba nici nu avea semnale pentru dat cu spatele

Si ma intreb si acum cum dracu m-a controlat si nu i-am dat o casca in dinti si lui si proastei de nevasta-sa care facea gargara ca noi nu suntem atenti, extremisti...si cate si mai cate

M-a apucat turbarea si i-as impusca pe dobitocii astia

Recunosc frate si io am facut-o lata de cateva ori dar recunosc...am gura mica..nu fac gargara si spun ca io am semnal si ca tu (cuvant jignitor) care mergi pe strada drept sa-mi dai mie prioritate care ies din parcare si sa mai si anticipezi ca io dau cu spatele si nu am semnale...

UFFF mi-am mai varsat naduful dar boul tot bou ramane

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 Printre benzi, daca e neaparat pe dreapta atentie maxima viteza mica

2 Pritntre benzi, viteza mica (poti pierde controlul super usor cand se pune colana in miscare, poate sa iti deschida cineva usa in fata)

3 Stationarile nu se fac niciodata in spatele masinii, te pozitionezi acolo unde sa poti fi vazut

4 intotdeauna echipament (nu numai ca te protejeaza dar majoritatea echipamentului de motocicleta are parti reflectorizante)

5 Farul aprins intotdeauna.

6 Respecta conservarul, altfel vei intretine cercul vicios care ne omoara pe toti

7 Cand esti primul la stop fii foarte atent la intentiile celui din stanga ta, foarte multe accidente se intampla din cauza ca motociclistii pleaca in forta iar conservarii din stanga lor vireaza dreapta (de cele mai multe ori pe sens interzis)

8 Incetineste la semafoare, mai sunt meseriasi care trec pe rosu.

9 unghi cat mai drept cand iei liniile de tramvai

10 Singurul care poate avea grija de tine esti tu, sunt soferi (cum sunt si motociclisti) care trec prin scoala ca gasca prin apa si cand ies pe strada ...Dumnezeu cu mila.

11 Paranoia e sanatoasa;

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand viteza conteaza la capitolul prevenire ! ai cu 50 % poate mai mult,sanse sa scapi cu bine dintr-un accident sa spunem in care unu ti-a iesit de pe o straduta adiacenta drumului pe care te deplasai,cand tu mergeai cu 50 in loc de 90-100 prin oras.

restul tine de temperamentul fiecaruia in trafic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu inca nu am A-ul(fac scoala) si momentan sunt conservara dar mereu ma uit in oglinzi dupa motociclisti si dupa scutere...iar atunci cand vad un motociclist incerc sa ma dau mai in dreapta(uneori cat imi permite cel din dr) ca sa ii fac loc.Mi s-a intamplat sa ii fac loc unui motociclist si dupa,cel din fata nu i-a dat voie si dobitocu ii punea frana repetata (in fata lui nu era nimic&nici nu vira) numai ca sa nu treaca cel cu motorul...la semafor s-a luat si motociclistul de el si eu(eu era sa -mi iau o bata in masina, ca doar asa e taranu bucurestean,vede o fata ca se ia in gura cu el si sare de poponeata in sus) :D

chiar vb cu amicii mei ca atunci cand imi iau motorul imi pun claxon de tir pe motor sa ma auda toata lumea cand va "tzipa" motorasul meu :welcome:

oricum cred ca viteza redusa si paranoia te salveaza in trafic, atunci cand vei crede ca toata lumea vrea sa te loveasca si sa dea peste tine

 

 

 

asfalt uscat fara incidente

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad zi de zi cum imi ies din lateral sau din benzinarii dobitoci si-mi lasa 50 cm prin care sa trec sau tre sa opresc de urgentza ........singurul gand care imi vine e DE CE NU ERA UN TIR IN LOCU MEU ? mama si mortzii lor de fatalai prosti ! si intr-adevar viteza mica ajuta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

ce sa spun si eu ....am carnetul de motociclism relativ de putin timp....de prin aprilie...si mi-am luat o motocicleta mult prea mare ...aprilia rsv de 1000 cm3....cu toate astea ...stiu bine ca nu trebuie sa merg cu viteza excesiva cu motocicleta care o am ....si mai ales ca sunt incepator....eu de obicei in localitate...indiferent nu trec de 60 km/h....iar la intersectii nu uit de multe ori inainte sa trec.....nu depasesc daca nu se poate ...prefer sa ajung cu o ora dupa decat sa nu mai ajung deloc....si in privinta mersului p o roata.....a schemelor si a restului de fite eu nu le gasesc rostul......ai o viata si ai aratat ca esti destul de curajos ca ti-ai luat motocicleta.....nu trebuie sa impresionezi si mai mult. ....faze urate nu am intalnit inca....si nici nu imi doresc dar stiu ca exista acest risc....si o sa il evit si o sa il previn ....dc mai aveti sfaturi da-ti-mi si mie va rog......IN CONTINUARE .....VA SPUN MERGETI CU GRIJA SI USOR CA DOAR O VIATA AVEM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns la concluzia ca in unele cazuri, tobele mele zgomotoase nu ajuta la nimic.

 

Fie soferul e surd, fie e nesimtit. Sau pur si simplu prost si habar n-are cum sa conduca/sa se asigure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HMMMM in legatura cu topicul asta sunt multe de spus. dar asa ca si raspuns, parerea mea e ca evitarea unui accident se face prin viteza redusa (mai ales in oras). am permisul de 8 ani si sunt pe motociclete de la varsta de 12 ani. am facut multi km si multe am vazut. incidente neplacute nu prea am avut pana de curand, cand ma intorceam de la servici, iar inainte de o trecere de pietoni, am incetinit pana pe la 35-40 km/h. pe dreapta inainte de trecere era parcata o duba. cand mai avea cca 5-6m pana la trecere, o femeie grabita a intrat pe trecerea de pietoni fara sa se asigure. din reflex si spaima am franat brusc si m-am trezit pe jos. eu (corpul meu) am dat-o jos pe femeie de pe picioare. nu a patit nimic, insa eu m-am ales cu ceva julituri (nu aveam echipament inafara de casca) si motoru la fel. cateva julituri. nu grave dar sunt suficiente. asa ca mii s-a tras un semnal de alarma inca o data. desi stiam destul de multe, avand in vedere km parcursi de-a lungul timpului.

sa nu mai vorbesc de soferi, care pur si simplu te ignora ca si cum nu ai exista pe sosea. mergi linistit si altu din fata cu conserva, intra in depasire, iar daca ii faci semn cu farul........ tot el e nemultumit. oricum am un foarte mare dispret fata de astfel de soferi. in rest.... toate cele bune fara incidente neplacute.

asfalt uscat!!!

Editat de valisiano
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate doar mi s-a parut mie dar am ajuns la concluzia claxonul este mult mai eficient decat turatii multe si de ce spun asta :

1. mergand pe jos am observat multiple situatii in trafic , cand un sofer aude un motor care urla este mai dezorientat si incearca sa schimbe banda de mers (de obicei de pe I pe II)

2.soferii sunt obisnuiti cu claxoanele in trafic si poate din reflex se dau la o parte sau se mai uita odata inainte sa iasa dintr-o interesectie ..repet este doar o parere

Editat de TheBreaker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...