Sari la conținut

Pt Incepatori De La A La Z


old school
 Share

Postări Recomandate

Referitor la școlile de soferi. Eu unul am făcut școala anul trecut în primăvară la Cluj, iar examenul l-am susținut la Zalău. Toată ideea e că instructorii nu au cum sa ajute mai mult de atât elevii. Ei fac pur și simplu doar ce li se cere. Ce credeți că ai putea să înveți mai mult un elev în acele (26 de ore sau cat e obligatoriu), când cei mai mulți o iau de la zero absolut. Am avut ocazia sa vad o persoana care nici pe bicicleta nu se știa da, darămite să-și țină echilibrul pe motor. Ce face acea persoana in 26 de ore? Ce crezi că reușește să învețe?

Ceea ce încearcă școlile de șoferi și instructorii e sa se incadreze in legislație. "Am multi elevi care promovează examenul, ori sa vina și mai mulți să facă aici școala". E pur simplu vorba de o afacere, cu cât rata de promovare e mai mare, cu atât mai mult succes. Din punctul meu de vedere nu ar trebui să-i condamnăm în niciun fel pe cei care se ocupa cu instruirea viitorilor motocicliști (în fine, mai sunt și excepții de oameni rău intenționați si/sau extrem de ignoranți). 

Cred că singurul mod in care se va putea schimba ceva, va fi printr-un cadru legislativ. Să ai obligația să parcurgi mai multe ore, sa existe reguli de admitere mai stricte etc. Cu toate astea, problema tot nu ar fi rezolvată pe deplin, pentru că până la urmă nu depinde decât de tine ca individ cat de mult vrei să înveți să te dai, cât de bun vrei să fii. Modul tau de condus va reflecta pe deplin personalitatea și atitudinea ta, daca in general că om faci parte din categoria outlaw, tot așa vei fi și pe motor. Daca in schimb ești axat pe partea de dezvoltare și învățare continuă, vei experimenta cat mai multe situații de unul singur, vei participa la cursuri etc. 

 

Referitor la mersul in grup. Multi am văzut că sunteți total împotriva mersului in grup, fie el de doua sa mai multe persoane. Aici sunt parțial de acord, cu mici precizări. Într-adevăr la început e bine sa mergi și singur cât de mult poți, dar în același timp, daca ai ocazia să îți găsești un tutore, mult mai experimentat, care reușește să aibă suficientă răbdare cu tine sa te aștepte, să îți explice când faci ceva greșit etc., asta te va propulsa într-un timp mai scurt cat mai sus ca nivel de cunoștințe și skil. Inevitabil vei merge la început mai mult singur, pentru că tu vei vrea să ieși cât mai mult și sigur nu vei avea mereu cu cine să ieși. In ceea ce privește grupurile mai mari, nu mă pronunț. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 603
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am mers cu cineva cu mobra de 125. Nici dacă aveam Polo în spate, cu radarul pe mine, n-aș fi mers așa încet. Care are răbdare să meargă cu începători, să meargă.

Referitor la instructori... Să dea sfaturi, nu să-ți spună ai de făcut poligonul in felul ăsta. Să-ți spună cum să patinezi ambreiajul, să-ți explice ce e ăla "counter-steering" și cum se face, cum să frânezi cu amândouă roțile etc. Nimic din toate astea nu mi le-am însușit din școală, că instructorul nu prea se preocupa de noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

40 minutes ago, Lucian_M said:

Am mers cu cineva cu mobra de 125. Nici dacă aveam Polo în spate, cu radarul pe mine, n-aș fi mers așa încet. Care are răbdare să meargă cu începători, să meargă.

Referitor la instructori... Să dea sfaturi, nu să-ți spună ai de făcut poligonul in felul ăsta. Să-ți spună cum să patinezi ambreiajul, să-ți explice ce e ăla "counter-steering" și cum se face, cum să frânezi cu amândouă roțile etc. Nimic din toate astea nu mi le-am însușit din școală, că instructorul nu prea se preocupa de noi.

Haha, "counter steering" la mine a fost cam la fel. Am descoperit countersteering-ul singur, nu înțelegeam de ce dacă trag de ghidon într-o parte, motocicleta se înclină în partea opusă... și eu trebuia să dau examen peste două zile :))) 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Lucian_M a spus:

Am mers cu cineva cu mobra de 125. Nici dacă aveam Polo în spate, cu radarul pe mine, n-aș fi mers așa încet. Care are răbdare să meargă cu începători, să meargă.

Referitor la instructori... Să dea sfaturi, nu să-ți spună ai de făcut poligonul in felul ăsta. Să-ți spună cum să patinezi ambreiajul, să-ți explice ce e ăla "counter-steering" și cum se face, cum să frânezi cu amândouă roțile etc. Nimic din toate astea nu mi le-am însușit din școală, că instructorul nu prea se preocupa de noi.

Lucian,eu am avut si am rabdare sa merg cu incepatori.De ce nu,pe mine nu m-a invatat nimeni la vremea mea. :)

Ultimul cu care am fost anul trecut este baiatul prietenului meu ce are statia ITP,cu care ma stiu de aprox 20 de ani.Am facut o tura de 220 km intr-o zi,eu mergand in fata.

Ceea ce s-a intamplat  a fost o chestie ce nu tine de conducere moto.La un moment dat,vad in oglinda ca-mi face semne disperate cu o mana si el ramane tot mai mult in urma pana s-a oprit.Era cu un Duke de 125.Ma intorc si omul superdezamagit si distrus la fata spune;am pierdut pedala schimbatorului de viteza...Ma uit si pedala atarna jos in timoneria cutiei.El pierduse surubul de 6 ce tinea pedala pe nuturile axului.Am demontat un surub de 6 de pe suportul scaritei de pasager si l-am momtat in loc celui pierdut.Am ajuns in regula acasa.

Deci se pot intampla si alte chestiuni ce nu tin de condus.Ca la toti ceilalti de altfel. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scris eu undeva sa meargă direct la cursuri? Prima data i am recomandat poligonul, ca idee. Evident că nu se duce direct la cursuri când el nu știe bine care i frana și care i ambreiajul. Citiți pe diagonala ,bag seama🤣

Acum 13 ore, Speedy.K a spus:


Corect.

Dar cel al lui Marius Bacila, de la Rider Academy, este bun pentru incepatori abia iesiti din scoala.

Exact. Iar în cazul meu,vb din experiența, am trecut prin asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, Kristian K a spus:

Duke de 125

...

pierduse surubul de 6 ce tinea pedala

Pe vremea mea kktm se cumpăra obligatoriu cu opționalul magnet legat cu sfoară! :crack:

 

Acum 13 ore, Adrian M. a spus:

Am scris eu undeva sa meargă direct la cursuri?

N-ai zis explicit nici să nici să nu, de aia mi-am exprimat o părere. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kawasaki Z800 2015 sau 2016 cu șurub ușor slăbit la brațul schimbătorului. Dat jos, threadlocker și strâns, că juca rău brațul. Dacă îl lăsam așa, s-ar fi bărbierit canelurile. Și la un GSR600 am observat faza asta, aplicat aceeași metodă. La japoneze nu trebuie magnet. 😆

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, ENEOS a spus:

Pe vremea mea kktm se cumpăra obligatoriu cu opționalul magnet legat cu sfoară! :crack:

 

...

Puteau pune pasta semiblocanta pe filet,nu era un capat de lume.Si mi-au mai spus si altii cu alte modele de la ei ca e boala sa piarda suruburi... :)

Editat de Kristian K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Adrian M. a spus:

Si totusi ai luat si tu unul :P

 

Un magnet cu sfoara? 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Andreas46

Si eu tot incepator sunt. am facut anul trecut, din luna mai, aprox 5000km (fara pasager),

dar la inceput am mers pe drumuri cunoscute, de genul "hai pana la tara" adica pe un drum la care cunosc toate curbele si denivelarile dar mai ales ce trafic este de obicei.

Apoi am inceput si pe alte drumuri din judet si in afara.

Am fost si pe Transfagarasan si Transalpina, mers lejer in ritmul meu, singur.

Intr-o zi de vara am fost pe Transfagarasan cu un prieten care are ani si km multi de motociclism si cand a inceput sa mearga in ritmul lui pe curbe, imediat s-a indepartat, dar apoi o lasa mai usor si ma apropiam,

deci mare grija la mersul in grup.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 01.03.2023 la 23:17, KenKen a spus:

Referitor la școlile de soferi. Eu unul am făcut școala anul trecut în primăvară la Cluj, iar examenul l-am susținut la Zalău. Toată ideea e că instructorii nu au cum sa ajute mai mult de atât elevii. Ei fac pur și simplu doar ce li se cere. Ce credeți că ai putea să înveți mai mult un elev în acele (26 de ore sau cat e obligatoriu), când cei mai mulți o iau de la zero absolut. Am avut ocazia sa vad o persoana care nici pe bicicleta nu se știa da, darămite să-și țină echilibrul pe motor. Ce face acea persoana in 26 de ore? Ce crezi că reușește să învețe?

Ceea ce încearcă școlile de șoferi și instructorii e sa se incadreze in legislație. "Am multi elevi care promovează examenul, ori sa vina și mai mulți să facă aici școala". E pur simplu vorba de o afacere, cu cât rata de promovare e mai mare, cu atât mai mult succes. Din punctul meu de vedere nu ar trebui să-i condamnăm în niciun fel pe cei care se ocupa cu instruirea viitorilor motocicliști (în fine, mai sunt și excepții de oameni rău intenționați si/sau extrem de ignoranți). 

Cred că singurul mod in care se va putea schimba ceva, va fi printr-un cadru legislativ. Să ai obligația să parcurgi mai multe ore, sa existe reguli de admitere mai stricte etc. Cu toate astea, problema tot nu ar fi rezolvată pe deplin, pentru că până la urmă nu depinde decât de tine ca individ cat de mult vrei să înveți să te dai, cât de bun vrei să fii. Modul tau de condus va reflecta pe deplin personalitatea și atitudinea ta, daca in general că om faci parte din categoria outlaw, tot așa vei fi și pe motor. Daca in schimb ești axat pe partea de dezvoltare și învățare continuă, vei experimenta cat mai multe situații de unul singur, vei participa la cursuri etc. 

 

Referitor la mersul in grup. Multi am văzut că sunteți total împotriva mersului in grup, fie el de doua sa mai multe persoane. Aici sunt parțial de acord, cu mici precizări. Într-adevăr la început e bine sa mergi și singur cât de mult poți, dar în același timp, daca ai ocazia să îți găsești un tutore, mult mai experimentat, care reușește să aibă suficientă răbdare cu tine sa te aștepte, să îți explice când faci ceva greșit etc., asta te va propulsa într-un timp mai scurt cat mai sus ca nivel de cunoștințe și skil. Inevitabil vei merge la început mai mult singur, pentru că tu vei vrea să ieși cât mai mult și sigur nu vei avea mereu cu cine să ieși. In ceea ce privește grupurile mai mari, nu mă pronunț. 

 


 

Te contrazic! Orice instructor poate sa invete elevul muuuult mai mult decat sa ia permisul. Numai sa vrea si sa poata si elevul. Daca elevul vrea permis de moto, dar el nu merita nici permis de mers pe jos, e una. E mare realizare daca il cinvingi sa se lase din scoala, ca daca isi ia permisul e carne de tun. Daca elevul e cat de cat talentat si instructorul il invata doar sa-si ia permisul, nu e vina nimanui, e OK. Dar daca elevul e foarte bun si instructorul nu-l invata decat sa ia permisul, instructorul e un bou sau e un puturos!

 

Despre mersul in grup nu discut cu tie de vreme ce ai luat permisul de un an dar iti dai cu parerea referitor la orice in motociclism dincolo de scoala. Cam cum crezi tu ca ai dreptul la o opinie despre mersul in grup dupa un an?! Nu, nu oricine are dreptul la o opinie, contrar impresiilor din ultimii ani de democratie si corectitudine politica. Ca sa ai dreptul sa vorbesti despre mersul in grup trebuie sa fi facut asta de suficiente ori. Si de oricate ori ai facut-o intr-un an nu e suficient.

La 01.03.2023 la 23:41, Lucian_M a spus:

Am mers cu cineva cu mobra de 125. Nici dacă aveam Polo în spate, cu radarul pe mine, n-aș fi mers așa încet. Care are răbdare să meargă cu începători, să meargă.

Referitor la instructori... Să dea sfaturi, nu să-ți spună ai de făcut poligonul in felul ăsta. Să-ți spună cum să patinezi ambreiajul, să-ți explice ce e ăla "counter-steering" și cum se face, cum să frânezi cu amândouă roțile etc. Nimic din toate astea nu mi le-am însușit din școală, că instructorul nu prea se preocupa de noi.


Ca anecdota, stii cum e cu countersteeringul? Il faci instinctiv sau nu ai ce sa cauti pe mobra. Cand ai invatat sa mergi pe bicla auzisei de el? Nu. Ai luat virajele? Da! Cum le-ai luat?!

La 02.03.2023 la 0:42, KenKen a spus:

Haha, "counter steering" la mine a fost cam la fel. Am descoperit countersteering-ul singur, nu înțelegeam de ce dacă trag de ghidon într-o parte, motocicleta se înclină în partea opusă... și eu trebuia să dau examen peste două zile :))) 

 

 


Daca ai descoperit asta la doua zile de examen ai avut un instructor prost. Nu ca ar fi trebuit sa te invete de la inceput ce-i ala, ci pentru ca n-a adus vorba despre el imediat dupa ce tu faceai bine jaloanele. 

Acum 5 ore, ArgesBiker a spus:

@Andreas46

Si eu tot incepator sunt. am facut anul trecut, din luna mai, aprox 5000km (fara pasager),

dar la inceput am mers pe drumuri cunoscute, de genul "hai pana la tara" adica pe un drum la care cunosc toate curbele si denivelarile dar mai ales ce trafic este de obicei.

Apoi am inceput si pe alte drumuri din judet si in afara.

Am fost si pe Transfagarasan si Transalpina, mers lejer in ritmul meu, singur.

Intr-o zi de vara am fost pe Transfagarasan cu un prieten care are ani si km multi de motociclism si cand a inceput sa mearga in ritmul lui pe curbe, imediat s-a indepartat, dar apoi o lasa mai usor si ma apropiam,

deci mare grija la mersul in grup.

Bafta!


Prietenul tau nu stia sa mearga cu incepatorii. Incepatorii merg in fata.

 

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am descoperit fără să-mi spună instructorul, el stătea pe margine și vorbea la telefon, nu prea avea grija noastră. Maxim 40 minute de persoană eram lăsați să exersăm, deși erau două ore pe zi. Mă rog, detalii. Așa era în 2016.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La voi era bine. In 2004 eram 4 elevi intr-o ora pe un singur IJ. Cam cate zece minute de fiecare calare, ca restul se uscau bujii ntre reprize. Restul timpului stateam cu instructorul pe margine si invatam din explicatii pe marginea exercitiului celui care era calare. Dar instructorul statea cu noi si ne batea la cap. Si ne explica dinamici si aplicari de forte. 
Eu veneam cu bicla 10 km pana la poligon. Cand am ajuns intr-o zi l tocmai, pe la sedinta a cincea, el era intr-o discutie cu ceilalti trei despre countersteering. Am intrebat despre ce s-a vorbit si mi-a zis " Tu mergi cu bicicleta zi de zi, nu iti mai explic, il faci oricum". Mi-a explicat dupa ora si toata scoala am verificat pe bicla daca e asa cum zicea el si care e vitezanminima la care se intampla.

Cam asa era cu c.s.  Pe vremea aia. Dar am invatat de la 8nstructorul meu cum sa franez cu spatele cu derapaj controlat, cum sa merg pe IJ in picioare, cu ambele picioare pe aceeasi parte, cum sa-l pornesc impins singur, cum sa-l tin daca blochez roata fata pe franare.

Toate astea pe macadam, ca asa era poligonul, o parcare in fata la Vulcan. Am mers prima oara cu mobra pe asfalt ( ma rog, beton ud, de fapt, ca a plouat) in ziua examenului in poligon in Ilioara. Am crezut ca am ajuns in rai!

 

PS Sa-ti dea 'Mniezau sanatate, Adi Budoi! 😜

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 3/1/2023 at 9:26 AM, Adrian M. said:

Deci ai luat o pe cumatra rosie! Si varianta +.

Aia e. Vezi musai de casco, iti recomand varianta grupama moto anotimpuri. Ca idee, pentru o moto cu valoare 65k lei, eu am dat anul trecut in aprilie 3500 lei. Dar merita.

De ce insist? pentru ca ai toate sansele la inceput fie sa o scapi de pe loc, fie sa faci o ghidusie la viteza mica si sa o trantesti. Si vai mama, cat costa dupa sa repari ceva la ea. Deci in primii 2 ani macar, cascooooooo! Indoi rezervorul, baam 1000 euro. Si tot asa....

Motoreta e blana bomba, motorul ala trage grozav! Nu te lua doar dupa ce scrie pe hartie, nu i tocmai ce trebuie pentru un incepator din perspectiva perfomantelor. 

Insa se poate invata si pe ea, suspensii super, frane, manevrabila, tot ce vrei. E top, varianta +.

La scoala moto, n-ai invatat nici 10% din ce ai nevoie sa stii pentru a merge in siguranta pe drumurile patriei. De zmei e plin, grija mare.

Ia o incet, cand o primesti. Mergi cu ea in poligon, pune o pe niste setari moderate, invata sa franezi cu ea, exerseaza frane de urgenta, fata, spate, combinat. Baga opturi, jaloane, sa te prinzi cum se manevreaza. 

Si apoi, mergi cu ea la niste cursuri de  incepatori, uite aici doua variante:

https://academiatitiaur.ro/product/curs-moto-siguranta-perfectionare/?gclid=Cj0KCQiA6fafBhC1ARIsAIJjL8kmWsaL2xy3nO2_zJcyFFwObdkpTKa0bnzgmx2JUc3fh3yeFHtjC-MaAgOVEALw_wcB

https://rider-academy.ro/?page_id=56

Nu te lua dupa altii, invata in ritmul tau. Nu te lua aiurea cu traficul, in oras ochii in patru. Iesi in afara orasului, treptat, cate 50, apoi 100, apoi mai mult, pe drumuri mai putin circulate. Si cu grija si rabdare, iti vei face mana.

 

Da, si eu am avut o mică curiozitate: Care este diferența între Monster și Monster+ ? Varianta + vine la pachet cu sa pasager și monopost + parbriz sport, alte diferențe am înțeles ca nu sunt (varianta SP fata de +,vine cu suspensie Öhlins și CRED ca evacuarea Termignoni) Mulțumesc pentru recomandare, cu siguranță ii voi face Casco, întotdeauna exista situații neprevăzute indiferent de cât de "stăpâni pe situație" ne consideram :D Zmeii.. ii văd zilnic din spatele volanului, cu siguranță din spatele ghidonului senzația se va schimba. De-a lungul ședințelor de trafic din școală am întâlnit și situații în care bombardierii și-au făcut simțită prezența dar nesemnificative ținând cont ca ședințele în trafic au o durata scăzută. Mă gândesc ca cel mai bine ar fi sa aleg setările pentru "rain" ținând cont ca o sa aibă în jur de 70 de cai dar totodata : frânări,opturi,jaloane, pana mă înțeleg cu ea. Momentan mă înțeleg cu MT07 care ca putere se poate compara cu modul "rain" de la Monster însă cuplul este..mult mai mic:bow: Cursul de la Titi Aur mi-a fost recomandat chiar și de dealer-ul Ducati,din spusele sale: "Cât ești la început și ai mintea limpede și ai răbdare sa înveți și iti poți forma mișcările intr-o maniera corecta" deci cel mai sigur voi opta și pentru acest curs și va mulțumesc pentru sugestii !:peace: Din fericire (așa o consider acum) nu am prieteni în București care sa dețină motocicleta la momentul asta, va trebui sa îmi formez "mana" de unul singur și după cum mă cunosc ca mă comport cu lucrurile noi,sigur o sa îmi dezvolt un al 6lea simt pentru atenție sporita 

On 3/1/2023 at 9:32 AM, ivan pedala said:

...Si evita iesirile in grup, cel putin in primii ani! Indiferent de ce parteneri vei avea, niciodata nu o sa inveti mai bine decat din propriile greseli, iar daca tot le faci, sa le faci in ritmul impus de tine, lejer, fara sa fii presat sau nevoit ca sa tii pasul/ritmul cu grupul!

S-o stapanesti sanatos, sa te bucuri de ea mult si bine, sa o tii mereu cu negru' moale pe asfalt!:cheers:

Mulțumesc ! Sper sa am ocazia sa întâlnesc pe sosea oameni de pe acest forum de la care am ce învața! Asfalt uscat și toate cele bune!🍻

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 04.03.2023 la 0:06, Andreas46 a spus:

 

Cursul de la Titi Aur e bun dupa ce te-ai lamurit un pic cu mersul. Eu zic ca mai bine te uiti de Level 1 Road safety , facut de Marius Bacila-al doilea link dat de mine mai sus.

Gasesti si pe iutub niste clipuri postate de vloggari romani, de la cursul level 1-ca sa vezi efectiv ce faci. Ca idee: franari de urgenta, fata ,spate, combinat. Blocare roata spate, franat blana, este interesant sa vezi de fapt cum sta treaba. Apoi tot felul de exercitii de indemanare, similare cu opturile. Contravirarea, explicata, testata. Si altele. De aia zic ca i foarte ok pentru incepatori-eu o voi inscrie si pe sotie-incepatoare si ea :)

 

Daca mai ai nevoie de un sfat,o parere, orice legat de moto, striga, si in limita cunostintelor, ajutam. Inclusiv pe pm, daca e ceva. Stiu cum e la inceput, sa nu ai habar de subiect, si sa nu ai prieteni cu aceeasi pasiune moto.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conducerea unei motociclete este o chestie simpla, dovada ca milioane de oameni o fac fara probleme. Nu inteleg de ce unii o fac complicata cu prostii gen "cursuri de perfectionare" unde inveti ca apa e uda. Pt. Incepatori:

1. Citeste manualul motocicletei, afli chestii interesante de acolo, cum ar fi sa franezi cu ambele roti sau sa nu dai treapta inferioara la turatii mari! Si altele...

2. Evita anturajele, majoritatea deprinderilor proaste de acolo le iei.

3. Nu baga in seama revelatii ale blogerilor americani gen " counter steering" care e o chestie instinctiva si banala.

4. Ai rabdare, vei fi tot mai relaxat pe motocicleta o data cu trecerea timpului.

5. Fii atent la trafic in permanenta, chiar si in situatii de prioritate (a ta).

6. MotoJitsu bad, very bad! 😂.

7. Profit!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Speedy.K a spus:

Nu e chiar usor. Pentru ca statistici nr de motociclisti vs numar de motociclisti accidentati grav sau decedati.

Lasă beutura! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 3/6/2023 at 10:01 AM, Adrian M. said:

Cursul de la Titi Aur e bun dupa ce te-ai lamurit un pic cu mersul. Eu zic ca mai bine te uiti de Level 1 Road safety , facut de Marius Bacila-al doilea link dat de mine mai sus.

Gasesti si pe iutub niste clipuri postate de vloggari romani, de la cursul level 1-ca sa vezi efectiv ce faci. Ca idee: franari de urgenta, fata ,spate, combinat. Blocare roata spate, franat blana, este interesant sa vezi de fapt cum sta treaba. Apoi tot felul de exercitii de indemanare, similare cu opturile. Contravirarea, explicata, testata. Si altele. De aia zic ca i foarte ok pentru incepatori-eu o voi inscrie si pe sotie-incepatoare si ea :)

 

Daca mai ai nevoie de un sfat,o parere, orice legat de moto, striga, si in limita cunostintelor, ajutam. Inclusiv pe pm, daca e ceva. Stiu cum e la inceput, sa nu ai habar de subiect, si sa nu ai prieteni cu aceeasi pasiune moto.

 

Multumesc,in curând voi hotărâ si mă voi înscrie la unul din cursuri :D Apreciez foarte mult! Voi scrie în caz de nevoie! 

Dragi colegi/tovarăși/prieteni 😄 așa cum am promis, am revenit cu poza “calare”. Am fost luat prin surprindere când am fost sunat sa fiu întrebat dacă o pot livra ei la domiciliu 😄 a sosit luni dar astăzi mi-a fost predata

477B7E24-2CC5-4A68-AA1D-F23F5EE8286F.jpeg

B0203990-777E-4F1D-8920-8BA6C0ED1225.jpeg

21C4486C-270B-423B-A20F-8CADED5BE2AF.jpeg

D1101F08-CEA4-4796-8407-EA0E020240DC.jpeg

2D278F83-F6C6-486B-9C89-5E5C0AA2BF27.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, Lucian_M said:

Să o folosești cu plăcere! 

Ți-a dat Fabio vreun sfat când ai fost la reprezentanța?

Asfalt curat și numai bucurii! ✌️

Mulțumesc mult! Da,mi-a dat foarte multe sfaturi pana acum si Dl Fabio si Dl Răzvan. Dl Fabio insista sa mă înscriu la cursuri așa cum mi-ați recomandat si Dvs si o voi face în zilele următoare :D

Asfalt uscat si numai bucurii si Dvs ! :06Biker:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...