Sari la conținut

Honda Rebel 125/250cc


MJR
 Share

Postări Recomandate

nu cred sa gasesti forumist cu astfel de motor, din cate stiu este un model facut pentru americani

:cheers:

 

 

este si rebel de 450.

 

http://images.google.ro/imgres?imgurl=http...id=RQgPHDzflYDg

SM:&tbnh=103&tbnw=137&prev=/images%3Fq%3Dhonda%2Brebel&start=3&sa=X&oi=images&ct=image&cd=3

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut ocazia sa conduc rebel de 125 aprox 500 km, doar prin oras; si unul de 250 cu care am mers si pe highway..

Este mic, stabil, usor de manevrat,consuma putin, fiabil... Eu l-as recomanda pt prietene, neveste, samd.

Pe ala de 250 l-a luat un prieten de-al meu,cu $400 si timp de 6 luni inafara de benzina nu a cheltuit pe nimic. Cateodata se mai auzeau zgomote ciudate din motor, dar nu ne interesa, important era sa mearga. Viteza max pe la 80 mile..

A mai indurat si vreo 2 burn-outuri, dupa care a trebuit strans putin bowdenul ambreiajului...

Dupa aceea a fost vandut cu $700 :cheers:

 

post-4271-1175689929_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu stiam doar de Rebel-ul de 250 cc...A avut un prieten..L-a dat k sa-si ia Dominator...Oricum,se cam baga la endureala si cu Rebelul...! Fiabil,consuma putin,doar sa nu vrei sa mergi peste 120/h (mai ales daca ai si pasager). Banuiesc ca ce zici tu, de 450,e varianta mai "rea"...Go for it!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc tuturor pentru promptitidine si pentru sfaturi.

sa incep sa mai detaliez si eu

motorul are 5000 mile al bord, din cate stiu eu reali

si la pret zic eu ca e convenabil 2000 eur

dar nu stiam sigur daca merita sa trec de la scuterul meu aprilia atlantic la asta :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai fa si tu o comparatie cu modele apropiate. Un motor cu 8-9 mii km la bord, de 250 cmc, se vinde cam cu 2500-3000 (eu am vandut recent un Marauder). La 2000 gasesti Viroage 250 vechi de 10-15 ani. La 3000 gasesti Viroage 535 cam de aceeasi varsta. Rebelul tau, la capacitate, e pe la mijloc. Ca varsta, e mult mai tinerel, banuiesc. Daca e si bine intretinut, eu zic ca face banii ca focul. Singurul deranj sa nu fie facut pentru piete non-europene (Jap sau SUA), ca e mai greu cu piesele de schimb si cu consumabilele. (Desi, daca zici ca kilometrajul e in mile, poate sa fie pentru americani. Sau britanici. Vezi si tu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai fa si tu o comparatie cu modele apropiate. Un motor cu 8-9 mii km la bord, de 250 cmc, se vinde cam cu 2500-3000 (eu am vandut recent un Marauder). La 2000 gasesti Viroage 250 vechi de 10-15 ani. La 3000 gasesti Viroage 535 cam de aceeasi varsta. Rebelul tau, la capacitate, e pe la mijloc. Ca varsta, e mult mai tinerel, banuiesc. Daca e si bine intretinut, eu zic ca face banii ca focul. Singurul deranj sa nu fie facut pentru piete non-europene (Jap sau SUA), ca e mai greu cu piesele de schimb si cu consumabilele. (Desi, daca zici ca kilometrajul e in mile, poate sa fie pentru americani. Sau britanici. Vezi si tu)

 

da

te inteleg

la ce ma gandesc eu este faptul care imi este mai util in oras

aprilia atlantic, sau rebelul

asta avand in vedere ca eu nu prea ies cu el din oras.

totusi cred ca voi ramane la atlantic

mai ramane de vazut, mai am timp de gandire.

oricum va multumesc tuturor pentru sfaturi

raman dator cu niste :cheers: :D :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e in mile bordul si e din Anglia,vezi ca are si ghidonul pe dreapta :cheers: ! Acu' fara bancuri,vezi ca autovehiculele aduse din U.K. au farurile cu geam special pt. ei,sa nu orbeasca pe contra-sens,pe invers.Nu stiu daca n-o sa zica ceva Dinicutu,la R.A.R...

A avut si-un prieten de-al meu ,un Atlantic de 500..A trecut la Transalp...Cu scuterul se "baga" mai tare,pe autostrada...Fara ambreiaj,fara viteze...In oras,cam la fel,ca pe Transalp are coburi de plastic si e cam tot atita de lat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e in mile bordul si e din Anglia,vezi ca are si ghidonul pe dreapta :cheers: ! Acu' fara bancuri,vezi ca autovehiculele aduse din U.K. au farurile cu geam special pt. ei,sa nu orbeasca pe contra-sens,pe invers.Nu stiu daca n-o sa zica ceva Dinicutu,la R.A.R...

A avut si-un prieten de-al meu ,un Atlantic de 500..A trecut la Transalp...Cu scuterul se "baga" mai tare,pe autostrada...Fara ambreiaj,fara viteze...In oras,cam la fel,ca pe Transalp are coburi de plastic si e cam tot atita de lat...

 

este deja inmatriculat in romania, deci nu prea cred ca vor mai fi probleme la R.A.R.

sincer nici nu stiam de geamurile de la far

dar am sa ma uit la el

si cred ca il iau pana la urma si ii iau ceva colburi si eu, pentru ca singura diferenta care ma punea pe mine pe ganduri este locul de depozitare a bagajelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 years later...

Desi foarte urat in varianta stock, cu ceva modificari poate arata foarte bine si numaibun pt cineva de sex feminin sau cu dimensiuni medii :)

 

Info model @ https://powersports.honda.com/2017/rebel-500.aspx#UG8T8DvjriACuGl5.97

 

Poze via BixeExif

 

2017HondaRebel_lifestyle20-web.jpg

 

2017HondaRebelX1-web.jpg

 

2017HondaRebelP-40-web.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astia de la Honda cred ca au un singur designer pentru tot grupul (auto+moto) si ala a fost ocupat cu desenul modelului Acura NSX (care intr-adevar e frumos, dar nu stiu de ce mie imi aduce aminte de Audi R8). In rest cred ca folosesc doar ingineri, iar rezultatele se vad - fac masini si motociclete bune (inginerii isi fac treaba), dar urate cu spume.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astia de la Honda cred ca au un singur designer pentru tot grupul (auto+moto) si ala a fost ocupat cu desenul modelului Acura NSX (care intr-adevar e frumos, dar nu stiu de ce mie imi aduce aminte de Audi R8). In rest cred ca folosesc doar ingineri, iar rezultatele se vad - fac masini si motociclete bune (inginerii isi fac treaba), dar urate cu spume.

doar ca sunt ingineri care au terminat agro turism sau ceva de genu ...

 

oricum se pare ca n-au nimic in comun cu motociclismul sau automobilismul

 

oare cum o fi sa dai si tu blana la onda civic pe serpentine si sa-ti dea o duba flashuri din spate ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare!Sunt proaspata posesoare a unui Honda Rebel 125 si dupa cateva sute de km petrecuti impreuna mi-am dat seama ca cere prea repede schimbarea treptelor de viteza.As dori "lungirea" acestora,jongland cu raportul pinioanelor din kitul de lant.Standard este 13/39 si as vrea sa pun 16/33.

Pareri?A mai incercat cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare and welcome! Motorul de 125 e slab ca si putere. daca umbli la pinioane, va accelera mai greu ca o bicicleta... Fa-ti mana pe ea si fa upgrade la anul. Minim 600 zic eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar ca inceput, iti explic imediat de ce... NU, te rugam noi nu! :)

Acuma dupa ce ma crezi ceva hater(scuze XD):

0. Welcome!O sa inserez printre randuri si secvente didactice putin off-topic, poate te ajuta, daca nu fa-te ca nu-s acolo, daca da si esti curioasa, intreaba mai multe.


1. Ai un motor de 125 cu 10-11 cai in doi cilindrii. Stiu ca acum la inceput asta nu iti zice multe dar inveti pe parcurs. In orice caz, motocicleta ta are trepte scurte care se termina devreme si in care motorul se tureaza in draci, asta e ea si nici dracu n-are ce sa-i faca.


2. Motorul tau ar trebui sa prinda pe la 100-*100 si un la multi ani* si probabil ai vazut si tu ca nu o face prea voinic. Sa modifici angrenajul spre viteza o sa rezulte in: I. Plecare mult mai grea de pe loc(o sa fie ca si cum ai pleca cu a 2-a la ce ai sugerat tu, si stii si tu ca asta e imposibil) II. Va trage mult mai greu in toate vitezele III. Vei ramane cu o viteza inutilizabila, pe scurt, motorul nu o sa mai aiba putere in ultima viteza si chiar daca tu tragi maneta la maxim o sa decelereze.(Gandeste-te ca te deplasezi intr-a 4-a cu 80, o sa dai intr-a cincea si viteza o sa inceapa sa scada si daca impingi tu din picioare<nu fa asta>)


3. Combinatia aia de pinioane e complet absurda.(Atat de absurda in cat garantez ca o sa se gaseasca cineva sa faca misto de tine, asta e forumu) Sunt sigur ca nimeni nu a mai incercat asa ceva. Ce ar fi ieftin si mai putin absurd(dar din nou, nu o varianta mai buna) ar fi o combinatie 14/39 sau 13/38-13/37.


4. Pentru orice motocicleta de cilindree mica, o schimbare de pinioane e aproape inutila. E gandita foarte bine cum a fost gandita si e optima pentru motorul tau. Pe langa asta, am mers pe motoare asemanatoare(virago) si iti pot confirma ca asa sunt ele, merg foarte fain asa incet cum "merge" ele si nu ai ce sa-i faci.


5. Invata sa apreciezi schimbarea treptelor, invata sa o inveti. De aia ai iti cere legea sa pornesti progresiv, invata sa iti controlezi motocicleta- invata-te cu schimbatul vitezelor pana nu-ti mai dai seama ca o faci.


6. Te-ai dat cu motorul pe vremea asta??


Sfatul meu e sa suporti motocicleta asa cum e, nu ca ar fi greu de suportat, ma indoiesc ca o fata la 16-18 ani vrea viteza :D. Dupa ce o inveti cap coada si dupa ce esti cu A2-ul in mana te poti orienta spre o motocicleta mai mare, cat de mare vrei tu, dar sa se incadreze in categorie. Dupa mii de kilometrii pe capra mea, fie oras, fie drum lung, fie serpentine, fie coclauri si locuri unde majoritatea n-ajung, sunt sigur ca mai pot invata pana sa trec la ceva mai mare(prin invatat referindu-ma la limite si aptitudini<tehnica de franare corecta si abilitatea folosirii ei la limita aderentei, postura si tehnica corecta in curbe, manevrarea la viteze mici sunt doar un inceput, ceva ce poti sa inveti si tu ce iti va fi greu sa recuperezi la acelasi nivel pe un motor mai mare> pe care 80% din motociclisti nu le au datorita lipsei de interes/platformei rele de invatat aka "De minim 600", no hate pls). Ai o viata sa te dai pe motoare, macar da-te bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit printre noi!

Aici: http://www.gearingcommander.com gasesti un calculator al raportului dintre pinioane si in functie de numarul de dinti de la pinioane si lungimea lantului sa iti faci o idee cam ce avantaj(cel putin pe hartie) ai putea obtine.

 

In trecut am fost posesorul unei honda cbf 250 si m-am confruntat cu aproximtiv aceasi problema(ma deranja mai mult viteza de cruaziera relativ mica). Diferenta dintre viteze atat de mica(nevoia de a schimba treapta de viteza des) nu se poate schimba din raportul final,treptele vor fi la fel de scurte doar ca puterea la roata va fi mai mica sau mai mare in functie de raportul ales.

Eu am avut :

Stoc:13 47(sau 45 ,nu mai stiu exact)

Test: 14 47

 

Rezultaul a fost total dezamgitor.

- Plecatul de pe loc era dificil cu 2 persoane(trebuia turat mai mult decat cu raportul standard ,nefiind o placere pentru ambreaj).

- Demarajul cu o persoana acum era cum era initial cu 2

- am reusit sa reduc turatia motorului in a-6- a cu 5-600rpm fata de raportul initial dar motorul suna infundat,ca si cum ar trage din greu vesnic, nu mai ajungeai niciodata la sunetul de "privighetoare"..

-top speed nemodificat,ajungeam la el doar cu programare cu 2 zile inainte,putin la vale si fara vant:))

-CRED ca a crescut si consumul, nu l-am facut exact dar asta cred.

 

 

Dupa 4 sute de km l-am dat jos si nu mi-a mai trebuit sa le dau lectii inginerilor care au calculat-o.

 

La motoare de capacitate mai mare POATE se pot obtine niste avantaje,dar eu mi-am promis sa ramn stoc!:)

 

Parerea mea ar fi sa nu risipesti banutii si sa mai stai putin in bancuta ta pana mai cresti,sau daca ai crescut deja achizitioneaza-ti o jucarie de capacitate mai mare.

 

Asfalt uscat si... Hai cu vara!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...