Sari la conținut

Kawasaki Z750


Flipper
 Share

Postări Recomandate

Mi-am inlocuit si eu amortizorul stock, care era o barca pe curbe, foarte instabil si cum mai bag si eu lunar cateva intrari pe circuit, era imposibil de facut ceva cu el.

Asa ca, am montat un amortizor de pe zx6r 2005-2006. Nu stiu exact ce modificari s-au facut, insa nu cred ca a fost taiat nimic din cadru cum citeam pe alte forumuri si mi s-a spus. Ca feedback, motoreta este mult mai stabila, curbele fiind acum un deliciu. La fel si efectul de barca a disparut :). Ca si confort, era mai bun amortizorul stock, acum chiar simt gurile de canal si damburile, dar merita atat timp cat am o motoreta mai stabila.

 

ps: faceti abstractie de pozitionarea releului de incarcare, este montat temporar acolo intrucat sub saua pilotului se incalzea atat de tare incat iesea cu mirosuri arse.


» Post actualizat in 11 Nov 2017 11:57

S-au intors pozele singure, habar nu am cum sa le rotesc folosind forumul acesta.

post-77674-0-62019200-1510401325_thumb.jpg

post-77674-0-71590500-1510401333_thumb.jpg

post-77674-0-61795800-1510401344_thumb.jpg

Editat de unaetnumitsirc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

Mi-am inlocuit si eu amortizorul stock, care era o barca pe curbe, foarte instabil si cum mai bag si eu lunar cateva intrari pe circuit, era imposibil de facut ceva cu el.

Asa ca, am montat un amortizor de pe zx6r 2005-2006. Nu stiu exact ce modificari s-au facut, insa nu cred ca a fost taiat nimic din cadru cum citeam pe alte forumuri si mi s-a spus.

Pai trebuie taiat traversa de teva ,altfel loveste rezervorul de azot.

post-15340-0-61579600-1511962649_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am inlocuit si eu amortizorul stock, care era o barca pe curbe, foarte instabil si cum mai bag si eu lunar cateva intrari pe circuit, era imposibil de facut ceva cu el.

Asa ca, am montat un amortizor de pe zx6r 2005-2006. Nu stiu exact ce modificari s-au facut, insa nu cred ca a fost taiat nimic din cadru cum citeam pe alte forumuri si mi s-a spus. Ca feedback, motoreta este mult mai stabila, curbele fiind acum un deliciu. La fel si efectul de barca a disparut :). Ca si confort, era mai bun amortizorul stock, acum chiar simt gurile de canal si damburile, dar merita atat timp cat am o motoreta mai stabila.

 

ps: faceti abstractie de pozitionarea releului de incarcare, este montat temporar acolo intrucat sub saua pilotului se incalzea atat de tare incat iesea cu mirosuri arse.

» Post actualizat in 11 Nov 2017 11:57

S-au intors pozele singure, habar nu am cum sa le rotesc folosind forumul acesta.

 

Stii ca este full servisabil amortizorul respectiv? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

N-o sa pot intelege niciodata de ce sa te incapatanezi a pune pneu de 190 daca PRODUCATORUL motocicletei a proiectat-o cu 180. Daca era mai performanta din vreun punct cu 190 atunci asa recomandau si ei! Plus la orice search pe google in discutii obiective spune clar ca trecerea la 190 pe un motor proiectat cu 180 se lasa de cele mai multe ori cu pierderi de manevrabilitate.

 

Da nu frate, unii pun 190 pentru ca stiu ei , fara argumente desigur. Eventual mai si cer o parere, toata lumea ii recomanda sa puna ce spune producatorul si el tot 190 pune :))

Este pur si simplu fascinant ca fenomen.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-o sa pot intelege niciodata de ce sa te incapatanezi a pune pneu de 190 daca PRODUCATORUL motocicletei a proiectat-o cu 180. Daca era mai performanta din vreun punct cu 190 atunci asa recomandau si ei! Plus la orice search pe google in discutii obiective spune clar ca trecerea la 190 pe un motor proiectat cu 180 se lasa de cele mai multe ori cu pierderi de manevrabilitate.

 

Da nu frate, unii pun 190 pentru ca stiu ei , fara argumente desigur. Eventual mai si cer o parere, toata lumea ii recomanda sa puna ce spune producatorul si el tot 190 pune :))

Este pur si simplu fascinant ca fenomen.

Am inteles si ma lipsesc de parerea ta. Cand ai vreun 'pneu' de 190, sa ma cauti dar pana atunci..abtine-te.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salut de 2018 :).

 

Am gasit zilele trecute intamplator aceasta poza in care aparent un z750 are etrieri de cbr 954 daca nu ma insel plus distantieri. Acum, eu stiu ca franele de pe 954 sunt unele foarte bune, insa intrebarea si nedumerirea mea este daca sunt efecte secundare negative facand un astfel de upgrade folosind etrieri+pompita radiala de 954 si folosind distantiere sau cum se numesc acele prelungiri de la paharele furcii pt a putea fi montati etrierii.

Oare afecteaza negativ discurile de frana sau in orice alt mod ?

 

Multumesc.

post-77674-0-00624000-1520181363_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva montate Pilot Power 2CT? Ceva review despre ele daca se poate, mersi.

salut! am eu pe fata pilot power 2ct! e un cauciuc exemplar, se muleaza pe asfalt si nu joaca deloc. Imi place ca parca iei curba un pic mai stranas! inante aeam Metzeler M3 sport dar e o diferenta maaaare in favoarea 2CT! Eu personal ti-l recomand !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut!

In w-e am de schimbat kitul de lant de la un Z750 (parca 2006). Mi-ati putea spune ce tubulara trebuie pentru piulita pinionului de atac? Pentru axul spate am chei tubulare de 22 si 24 (pe care le voi strange cu cheie dinamometrica). Mi-ar mai trebui ceva special pentru desfacut roata fata? Am cautat in manualul de reparatie al motorului si nu prea gasesc nimic de dimensiunile piulitelor/suruburilor, doar cuplurile de strangere. https://www.manualslib.com/manual/802560/Kawasaki-Z750.html?page=51#manual Omul nu are subler ca sa imi spuna ce diametre au capetele, iar eu am vreo 40 km pana la el. Daca nu am tubulare atat de mari acasa, macar sa stiu, ca sa cumpar din timp. Azi am luat pistol cu impact, tubulare de 17, 19, 22, 24, dar am in trusa si o tubulara de 32 (la mine la Vstrom cu asta am desfacut piulita pinionului de atac).

Va multumesc anticipat!


» Post actualizat in 21 Mar 2018 09:50
Nu știe nimeni?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lucian_M, on 21 Mar 2018 - 00:05, said:

 

Va salut!

In w-e am de schimbat kitul de lant de la un Z750 (parca 2006). Mi-ati putea spune ce tubulara trebuie pentru piulita pinionului de atac? Pentru axul spate am chei tubulare de 22 si 24 (pe care le voi strange cu cheie dinamometrica). Mi-ar mai trebui ceva special pentru desfacut roata fata? Am cautat in manualul de reparatie al motorului si nu prea gasesc nimic de dimensiunile piulitelor/suruburilor, doar cuplurile de strangere. https://www.manualslib.com/manual/802560/Kawasaki-Z750.html?page=51#manual Omul nu are subler ca sa imi spuna ce diametre au capetele, iar eu am vreo 40 km pana la el. Daca nu am tubulare atat de mari acasa, macar sa stiu, ca sa cumpar din timp. Azi am luat pistol cu impact, tubulare de 17, 19, 22, 24, dar am in trusa si o tubulara de 32 (la mine la Vstrom cu asta am desfacut piulita pinionului de atac).

Va multumesc anticipat!

» Post actualizat in 21 Mar 2018 09:50

Nu știe nimeni?

http://www.riderforums.com/z1k-z750-maintenance/86004-2006-z750s-nut-sizes-question.html

 

Cica e de 14.

Editat de unaetnumitsirc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, deci o sa am nevoie de imbus de 14. Si n-am decat de 12. Dar exista leac si pentru asta, nu e problema (un hexagon de 14, filetat, de la dedeman sau similar).

La pinionul de atac ma interesa mai mult. Cica e de 27 cheia. Foarte ciudat si cam greu de crezut.

Oare la ZX7R e similar cu Z750? Cq am un prieten cu ZX7R.


» Post actualizat in 21 Mar 2018 22:08

ZX7R are piulita de 32. Mi s-a comunicat live acum cateva minute.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salutare!

Ma confrunt cu o mare dilema. Printr-o conjuctura am ajuns in posesia unui motor de Z1000 2005, eu avand fratele mai mic de 750. Bineinteles ca imediat m-a cuprins ideea de a avea puterea si cuplul sporite date de motorul mai mare. Am si trecut la treaba si l-am pornit ajutandu-ma de instalatia de pe motocicleta mea. Merge rotund...dar nu pot face un test concludent deoarece imi trebuiesc tobele si radiatorul de 1000.

Citind pe forumurile din afara am vazut ca baietii care au mai facut swap de genul acesta aveau montate si power commandere pe motociclete si erau multumiti de schimbarea facuta la motocicleta. Acum vin cu intrebarile la care eu nu sunt in masura sa-mi dau un raspuns. Va functiona corect acest motor cu cdi-ul de 750? Trebuie sa pun cdi de 1000 ceea ce include si contactul cu cheia? Sau se poate remapa acest cdi in vreu fel?

Multumesc celor care o sa-si rupa din timpul lor si or sa ma ajute cu un sfat ca nu stiu daca sa continui cu aceasta ideea nebuna a mea si implicit costurile ce vor urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Z750 are piulita de la pinionul de atac cu doua hexagoane: 32 si 27. Folositi tubulara lunga, altfel nu veti reusi sa o scoateti. Pistolul cu impact ajuta extrem de mult.

suruburile de la discuri sunt "lipite" cu Loctite rosu. Si ele se scot oribil de greu. Ca sa le pun inapoi, am folosit Loctite albastru.

Pentru cine vrea sa schimbe capacul de la stator, sa aiba ori torx pentru pistol cu impact (si un torx de calitate, nu porcarii), ori muuult noroc sa le desfaca cu altceva. Si acele 4 suruburi sunt montate tot cu pasta rosie. Grija la montat inapoi, garnitura poate pfi ciupita si va pierde ulei. As recomanda curatarea temeinica si niste Loctite pentru baia de ulei (silicon negru), in strat fin.

Cam astea din experienta mea cu Z750.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

As avea si eu o intrebare ,dar este vorba de un z1000 2005.intrebarea suna in felul urmator:A reusit cineva sa schimbe bujiile 2 si 3 fara a da termostatul jos ????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am schimbat bujiile 1 si 4 iar pentru 2 si 3 am dus moto la service :))

 

Am gasit video asta dar nu arata cum le schimba:

 

In schimb sunt niste sugestii in commenturi. Ar trebui slabita macar prinderea termostatului de cadru. Dar sa ai si sculele necesare. Eu m-am chinuit vreo 40-50 min si dupa aia m-am dat batut. Pentru 100-150 lei mai bine am dus-o in service :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eram doar curios ,asa scrie si in manual ,slabit prindere termostat ,deconectat bulb temperatura,tras furtune impins cabluri etc ....pana la urma am dat jos termostatu si am schimbat asa .

Totusi ,cica se poate dar trebe sa ai cheia de bujii cu care vine mobra din fabrica ,nu stiu ce forma are si ce ii asa special la ea dar pe forumurile din afara zice ca asa au reusit...sincer dupa ce am dat termostatul jos nu mi-am mai batut capu cu cautari si etc dar mna eram curios daca a si reusit cineva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

In mai cand am avut probleme cu pompa de benzina, am dat jos toate bujiile fara sa dau jos nici un termostat. Pur si simplu puneam intai tubulara pentru bujii apoi prelungitoare si coturi. E putina bataie de cap dar se poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...
  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

Salutare,

 

Puteti sa puneti o poza cu aripa fata sa vad ce suport/inel aveti pentru furtunul de frana fata?

La mine exista 2 gauri in aripa, deci e clar ca trebuia sa fie ceva acolo.

 

A doua chestie, am schimbat kitul de ambreiaj acum 2 ani, dar periodic se tot lãsa si il intindeam din cele 2 piulite din poza de mai jos. Problema e ca una din piulite a ajuns pe capat, si nu il mai pot intinde. Aveti o idee cum sa il intind altfel?

 

Multumesc pentru raspunsuri.

Suport furtun.jpg

Cablu ambreiaj.jpg

Editat de ShadowAdy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...