Sari la conținut

SUZUKI GSR600


bubucaty
 Share

Postări Recomandate

Salut, am si eu o intrebare. Este normal sa aiba un joc etrierul spate la GSR? Acum am observat ca se misca putin tot etrierul,jocul nu este foarte mare ( maxim 1 cm) dar este, de franat franeaza ok. Chiar sunt curios daca este normal sau trebuie strans un surub ceva :)

N-are voie sa miste absolut deloc. Teoretic ar trebui sa auzi si ceva zgomote cand pui frana. Ti-am atasat un fisier cu instructiuni de service. Ai sa te minunezi ce bine franeaza dupa ce vezi de el. S-auzim de bine.

GSR600-Service-Manual-Rear-Brake.pdf

Editat de FlyMAD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ok,multumesc mult pentru informatii.Este clara treaba atunci, ceva nu este ok...o sa ma uit mai atent daca nu s-a slabit ceva surub pe acolo si daca nu ii dau de cap ma duc cu ea in service.

Salut,

Etrierul intra pe un canal locator pe interiorul basculei si pe axul roti, este posibil sa fie pozitionat gresit sub canalul de pe bascula si de aceia se se miste.

Am intalnit greseala asta la alte modele, nu sunt sigur ca se poate si la GSR, verifica :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa sti ca asta este cea mai plauzibila cauza, sa se fi deplasat de pe canalul ala. Am avut acum ceva timp o problema cu filetul de la axul spate in ideea in care a ramas blocata piulita si nu mai pot scoate axul. Am fost in service s-a slabit foarte putin piulita dar acum merge in gol tot axul gen ( trebuie taiata si schimbat axul cu totul am inteles). Si ma gandesc ca slabind putin piulita a permis si acest joc.Am facut rost de un ax nou cu piulita cu tot ce trebuie si o sa ma duc zilele astea sa il schimb si o sa vad atunci daca de la asta era. Multumesc mult pentru ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa sti ca asta este cea mai plauzibila cauza, sa se fi deplasat de pe canalul ala. Am avut acum ceva timp o problema cu filetul de la axul spate in ideea in care a ramas blocata piulita si nu mai pot scoate axul. Am fost in service s-a slabit foarte putin piulita dar acum merge in gol tot axul gen ( trebuie taiata si schimbat axul cu totul am inteles). Si ma gandesc ca slabind putin piulita a permis si acest joc.Am facut rost de un ax nou cu piulita cu tot ce trebuie si o sa ma duc zilele astea sa il schimb si o sa vad atunci daca de la asta era. Multumesc mult pentru ajutor.

Exact aceiasi problema cu axul am avut-o si eu, a ramas blocat si cand am rotit piulita sa rotit cu tot cu ax(filetul stricat fara nici un motiv, o fi vreun defect de fabricatie) si mi-a stricat si piesa care blocheaza axul sa nu se roteasca.

Am reusit sa o desfac cu greu si cu o cheie facuta "custom" si am cumparat toate piesele sa le inlocuiesc(probabil luna asta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asta am patit. Piulita blocata, filet stricat sigur si placuta care blocheaza axul facuta varza fiind dintr-un material foarte moale,cel mai probabil aluminiu. Nu ma gandeam ca este atat de sensibil mecanismul asta..naiba este doar o piulita dar uite ca se mai intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut. Am intrat si eu in posesia primei mele motociclete, si s-a intamplat sa fie un GSR 600 / 2008. As avea nevoie de cateva sfaturi, deoarece am unele nelamuriri. Am cumparat motocicleta din Messina (Sicilia) si am venit de acolo "calare", ajungand in tara azi dimineata (pe un frig si o ceata infernale). S-a vrut a fi o aventura si asta a si fost, una pe care nu o voi mai repeta curand (sper eu ca niciodata). Problema consta in faptul ca, dupa ce a mers impecabil aproape 1000 km, la intrarea in Bulgaria am observat ca s-a slabit lantul. Am facut rost de cele 3 chei necesare (10, 12 si 32) si am impins la maxim roata din spate, fara a reusi sa intind lantul in totalitate. Cu morcovul intrat si ajuns pana in gat, am parcurs restul drumului (aprox. 550 km) cu ametitoarea viteza medie de 70-80 kmh, sperand ca voi ajunge totusi acasa. Am ajuns (spre ora 4), asa ca am trecut la solutionarea problemei. Asadar, intrebarea mea este: De ce s-a slabit atat de brusc lantul? Uzura acestuia poate progresa atat de abrupt? Ce trebuie facut, schimbat kitul complet (pinion/lant/foaie) sau se poate scurta lantul (am auzit povesti cu scoaterea unor zale din lant dar nu prea ma incanta ideea). Poate cineva sa ma ajute cu teoria si supervizarea strict vizuala in inlocuirea kitului contra berii (fara alcool) aferente? Ce probleme specifice acestui model ar trebui sa am in vedere? Cu speranta ca nu v-am plictisit prea tare, astept cu interes raspunsurile voastre. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am intrat si eu in posesia primei mele motociclete, si s-a intamplat sa fie un GSR 600 / 2008. As avea nevoie de cateva sfaturi, deoarece am unele nelamuriri. Am cumparat motocicleta din Messina (Sicilia) si am venit de acolo "calare", ajungand in tara azi dimineata (pe un frig si o ceata infernale). S-a vrut a fi o aventura si asta a si fost, una pe care nu o voi mai repeta curand (sper eu ca niciodata). Problema consta in faptul ca, dupa ce a mers impecabil aproape 1000 km, la intrarea in Bulgaria am observat ca s-a slabit lantul. Am facut rost de cele 3 chei necesare (10, 12 si 32) si am impins la maxim roata din spate, fara a reusi sa intind lantul in totalitate. Cu morcovul intrat si ajuns pana in gat, am parcurs restul drumului (aprox. 550 km) cu ametitoarea viteza medie de 70-80 kmh, sperand ca voi ajunge totusi acasa. Am ajuns (spre ora 4), asa ca am trecut la solutionarea problemei. Asadar, intrebarea mea este: De ce s-a slabit atat de brusc lantul? Uzura acestuia poate progresa atat de abrupt? Ce trebuie facut, schimbat kitul complet (pinion/lant/foaie) sau se poate scurta lantul (am auzit povesti cu scoaterea unor zale din lant dar nu prea ma incanta ideea). Poate cineva sa ma ajute cu teoria si supervizarea strict vizuala in inlocuirea kitului contra berii (fara alcool) aferente? Ce probleme specifice acestui model ar trebui sa am in vedere? Cu speranta ca nu v-am plictisit prea tare, astept cu interes raspunsurile voastre. Multumesc.

Lantul (plus pinioanele) te tine vreo 20000, in functie de cum mergi. Primul (ala original), parca a dus un pic mai mult. Daca tot ai ajuns deja acasa, eu zic ca nu are sens sa iti bati capul cu zale scoase si alte inventii - iti iei kit si il schimbi. Asta cu zale scoase ar fi o solutie atunci cand mai ai ceva sute de km de drum. Numa' sa mergi la careva care se pricepe si are si scule. Am patit-o si io - suna frana de motor ca talanga de craciun. Si da, si eu, la prima patanie, am avut impresia de on/off, in sensul cacand s-a slabit e deja groasa treaba. In schimb, asta toamna, a trebuit sa mut axul cu doar vreo linie jumate ca sa fie bine ... sa nu fie rau. Bafta - hai cu vara!

 

PS: Modelul asta nu are probleme ... daca te porti frumos cu el.

Editat de FlyMAD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca să nu crezi ca gsr-istii sunt ignoranți, răspund și eu.

Cu lanțul și toate alea, revizie, o verificare mai în amănunt, mergi la un mecanic priceput/pasionat, rezolvați problemele dacă sunt și după...apa, paie și bătaie!

 

Acum ca vremea e mai rece, să ai grijă cum mergi, în ce stare ai anvelopele ca prinzi ceva încredere și tocmai atunci te poate surprinde!

 

Să o stăpânești sănătos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut randomURS, bine ai venit printre noi.

Cat despre problema ta, daca ai ajuns la capatul cursei de reglaj al lantului la maxim, clar trebuie schimbat(eu as schimba tot chitul,lant,foaie si pinion)

Sincer ma indoiesc ca sa intamplat deodata, cel mai probabil din cauza uzuri si oboseli metalului una sau mai multe zale s-au intins peste maximul admis, recomand o verificare completa tinand cont ca a dat semne de uzura.

 

Să o stăpânești sănătos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri. Pentru Tornada, anvelopele sunt noi. Oricum, dupa ce o inmatriculez, se pune la naftalina motorul pana la primavara (cred, depinde si de vreme). In ceea ce priveste mecanicul priceput / pasionat, stiti vreunul atent si ok la pret? Kitul de lant unde il gasesc la raportul calitate/pret cel mai bun? (am gasit DID pe net la 429 lei). Ce se poate intampla daca se rupe lantul in mers? (sunt curios ce m-ar fi asteptat daca se intampla...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri. Pentru Tornada, anvelopele sunt noi. Oricum, dupa ce o inmatriculez, se pune la naftalina motorul pana la primavara (cred, depinde si de vreme). In ceea ce priveste mecanicul priceput / pasionat, stiti vreunul atent si ok la pret? Kitul de lant unde il gasesc la raportul calitate/pret cel mai bun? (am gasit DID pe net la 429 lei). Ce se poate intampla daca se rupe lantul in mers? (sunt curios ce m-ar fi asteptat daca se intampla...)

Am cautat pe youtube si, la o prima vedere, se pare ca nu-i chiar asa de groaznic.

 

 

 

Cand am sapat mai adanc - io zic ca mai bine nu.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri. Pentru Tornada, anvelopele sunt noi. Oricum, dupa ce o inmatriculez, se pune la naftalina motorul pana la primavara (cred, depinde si de vreme). In ceea ce priveste mecanicul priceput / pasionat, stiti vreunul atent si ok la pret?

Tot asa îți recomand și eu. Mergi la TNG! Eu merg mâine la amiaza pe la el. Dacă vrei ne întâlnim și mergem împreună.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ! Sunt nou pe aici si incepator in motociclism ,pe scurt de o saptamana mi-am luat A-ul si de o luna un gsr 600 k8 .merge bine jucaria numai ca nu-mi dau seama care e treaba cu un zgomot (ca un pacanit)in momentul cand ii dau gaz dupa o frana de motor ,ma gandesc sa fie lantul prea slabit?

Poate sa ma ajute cineva cu un sfat despre un parbriz bun si pe unde sa-l gasesc -am incercat-o putin la drum lung si m-am luat groaza dupa 130

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o problemă vântul pe GSR ca la toate naked-urile. Parbrizul dacă e înalt ajută, dar cred ca ar sta urât. Eu am unul Baracuda, dar ori cu el ori fără el, cam tot aia e.

 

Pacanitul de care spui e normal pana la un punct. Trece în sarcina, se tensioneaza lanțul.... Dacă e lanțul slab, probabil e ceva mai pregnant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o problemă vântul pe GSR ca la toate naked-urile. Parbrizul dacă e înalt ajută, dar cred ca ar sta urât. Eu am unul Baracuda, dar ori cu el ori fără el, cam tot aia e.

 

Pacanitul de care spui e normal pana la un punct. Trece în sarcina, se tensioneaza lanțul.... Dacă e lanțul slab, probabil e ceva mai pregnant.

da multumesc pentru raspuns ,azi m-am intalnit cu baiat care era tot cu un gsr si l-am intrebat de windscreen el avea unul de la puig parca se numea firma ,in fine ,zicea ca e o mare diferenta iar parbrizul asta nu era f mare

iar cu pacanitul da am mai vb cu cineva si mi spus ca e normal daca era lantul slab se aude bine de tot, o las asa si la primavara vede o revizie

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se inmultesc GSR-urile prin Ro, imi pare bine. Sa speram ca odata cu asta se vor inmulti si piesele din dezmembrari ca tare putine sunt si tare scumpe....Bafta si asfalt uscat la toti GSR-istii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Daca tot ai deschis subiectul de piese SH sunt curios daca si ce probleme ati avut cu GSR-urile voastre sezonul acesta.

Eu nu am facut decat un shimb de ulei in octombrie,e adevarat ca am facut doar vreo 3500km anul asta si nici mobra nu are decat vreo 12000.

 

Bafta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul nu am avut probleme deosebite de când o am. În afară de revizie și niște mici tweak-uri și reglaje făcute de TNG sau de mine personal ( relantiul :D) chiar nimic.

Kilometri făcuți sezonul ăsta....cam 7.000, cred. Am ars gazul prin oraș, o Cheia, un Giurgiu, o ieșire la Bulgari, o deltă (în vizită la familie) fără să o rup în două. Bine, cu mici excepții... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut GSR, fara parbriz, dupa 130 km/h iti cam balabanea casca. Cu parbriz, acel Puig, fara sa fac reclama, mi-a permis 160-180. Intre timp capatasem si ceva antrenament ... am ajuns si la 200, ocazional, sa vad cum este. Totul este sa incerci sa mai "bagi capul in rezervor" in situatii d'astea.

Motoru' este foarte fain, ma repet dar nu ma pot abtine. Sa le stapaniti sanatosi, cand va mai adunati sa ma chemati si pe mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Tornada, cred ca am trecut unul pe langa celalalt azi, pe ploaia aia prin baneasa, nu?

 

Dap... :) M-am gandit eu ca ai putea fi tu, mai ales ca inainte vorbisem cu TNG si stiam ca ai fost acolo.

By the way, cum se prezinta motorul? TNG ce a spus?

 

Am avut GSR, fara parbriz, dupa 130 km/h iti cam balabanea casca. Cu parbriz, acel Puig, fara sa fac reclama, mi-a permis 160-180. Intre timp capatasem si ceva antrenament ... am ajuns si la 200, ocazional, sa vad cum este. Totul este sa incerci sa mai "bagi capul in rezervor" in situatii d'astea.

Motoru' este foarte fain, ma repet dar nu ma pot abtine. Sa le stapaniti sanatosi, cand va mai adunati sa ma chemati si pe mine.

 

Trebuie sa incerc si eu un alt parbriz pobabil, dar inainte as vrea sa vad unul live, cat de inalt este si mai ales cum arata Puig-ul asta. La ce am eu, adica unul foarte scurt, pot sa bag capul si sub carena ca tot degeaba (exagerez un pic :) ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...