Sari la conținut

SUZUKI GSR600


bubucaty
 Share

Postări Recomandate

Da, asa este, colierul e cu tot cu suportul la frâne din păcate. S-ar putea să mă ajute oglinzile tale vechi. Poate ne vedem la o cafea dacă ești din București.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Toba e de vanzare cumva? :) Cat e una?

Multumesc,

Cu filetul de la colier, din cate stiu vine cu tot cu suportul de la frana :(

Daca vrei iti pot da oglinzile mele vechi (cea din dreapta este sparta, mi-a lovit-o un prieten din greseala cu o piatra) dar te poti folosi de suruburile ei.

 

GPR Ghost= toba finala sport2eykex1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu filetul de la colier, din cate stiu vine cu tot cu suportul de la frana :(

Daca vrei iti pot da oglinzile mele vechi (cea din dreapta este sparta, mi-a lovit-o un prieten din greseala cu o piatra) dar te poti folosi de suruburile ei.

 

Am primit oglinzile ca o donație și mulțumesc și pe aceasta cale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cati km v-au tinut pe voi placutele de frana pe fata? E vorba de alea originale. Eu le-am schimbat ieri, la 45000. Is curios cat o sa ma tina astea noi. Si inca o chestie: acum, cu placutele noi, mi-o crescut drastic nivelul la lichidul de frana, in rezervor. Ma gandesc ca-i normal, nu? Drumuri faine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele noi OEM nu vor tine ca cele originale, dar ai șanse sa te duci in 40k km. Lichidul de frână e normal să se ridice, tocmai asta indica nivelul de uzura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am un GSR 600 k7, motocicleta se comporta excelent, consumul e unul decent, pornirea e perfect. Dar, uneori, cand sunt in sarcina si apas ambreiajul pur si simplu moare motorul! S-a lovit careva de problema asta?

Salut,

 

Aceasta problema am avut-o si eu,mie mecanicul mi-a zis ca este ori de la relantiul prea mic ori dela un dezechilibru al clapetelor de la injectoare.(sper sa fie corect ce zic :) )

Nu e ceva care sa te sperie,mergi la un mecanic bun si se rezolva fara costuri prea mari.

Ce inseamna la tine consum decent ca eu cu a mea nu fac mai mult de 250km in afara orasului?

 

Bafta,

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Aceasta problema am avut-o si eu,mie mecanicul mi-a zis ca este ori de la relantiul prea mic ori dela un dezechilibru al clapetelor de la injectoare.(sper sa fie corect ce zic :) )

Nu e ceva care sa te sperie,mergi la un mecanic bun si se rezolva fara costuri prea mari.

Ce inseamna la tine consum decent ca eu cu a mea nu fac mai mult de 250km in afara orasului?

 

Bafta,

Asfalt uscat.

Consum decent pe dracu - la ultimul drum Sibiu - Bucuresti si retur - 6,7 medie. Cu masina bag maxim 6, motorina, cu clima si incarcat. Dar totusi, adrenalina bate consumul, cat ar fi el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumul la mine este intre 5,3-7 l/100km. Nu mi se pare exagerat. Am avut o vitezana pe carburatie in trecut :))

Revin la subiect, tu ai rezolvat problema asta cu oprirea motorului?

Motorul nu galopeaza, iar ralantiul e in parametrii (1350-1450 rpm)

Editat de Lukman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumul la mine este intre 5,3-7 l/100km. Nu mi se pare exagerat. Am avut o vitezana pe carburatie in trecut :))

Revin la subiect, tu ai rezolvat problema asta cu oprirea motorului?

Motorul nu galopeaza, iar ralantiul e in parametrii (1350-1450 rpm)

Si la mine consumul daca stau sa calculez este undeva in jur de 6 in afara ceea ce poate e ok mai ales ca eu cam trag de gaz.

Problema la mine nu am rezolvat-o doar ca se intampla foarte foarte rar.

Eu am intrebat mecanicul si mi-a spus sa nu ma agit prea tare,am pus-o la el pe tester si clapetele sunt in parametri doar ca au un mic dezechilibru,de aici si situatiile rare in care se opreste,daca se intampla des eu zic sa ii faci o verificare.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Problema cu opritul motorului o am si eu,doar ca mi se intampla cand este motorul rece(sub 70grade) si nu am gasit rezolvare, consumul meu este de 7-8 in oras in conditii de trafic si mers agresiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îl reglez mereu când e cazul din surubelul de sub rezervor. Practic am avut problema asta doar cand scazuse relantiul pe la 1k. În rest, nici cu motorul rece, nu se oprește...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut revizia, deci nu e de la filtre! Regleaza-ti ralantiul, nu-l lasa jos. E o rotita de care tragi, e simplu

Relantiul meu e acum pe la 1000k si nu s-a mai oprit de vreo luna de zile,deci nu stiu daca e in totalitate de la relanti.

Eu zic ca un tester o data pe an nu strica cu nimic si atunci vedeti si compresie si cum deschide clapetele si daca aveti vreo buba ascunsa.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Eu nu inteleg cum aveti voi consumurile astea...Poate e motorul meu stricat si papa mai multa benzina...Dar in oras daca il folosesc la dus intors munca, adica ore de varf mers cu 1 a, 2 a, strecurat printre masini si reprize accelerari franari, imi consuma 11 la suta.

Afara consuma cel mai putin 6.5, in conditiile in care am mers in ture mici, pana in 7000 cred...iar daca merg normal imi ia intre 7.5 si 8.5..

Editat de kittyr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kittyr -cam mult totusi.Stiu ca am facut candva consumul si in oras se invartea la 8-9, iar afara, menajata (pana in 130) nu prea sare de 6.Incearca sa schimbi filtru de aer, bujii, foloseste presiunea corecta in pneuri.Asa poate mai scade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Eu nu inteleg cum aveti voi consumurile astea...Poate e motorul meu stricat si papa mai multa benzina...Dar in oras daca il folosesc la dus intors munca, adica ore de varf mers cu 1 a, 2 a, strecurat printre masini si reprize accelerari franari, imi consuma 11 la suta.

Afara consuma cel mai putin 6.5, in conditiile in care am mers in ture mici, pana in 7000 cred...iar daca merg normal imi ia intre 7.5 si 8.5..

Ceva nu este in regula,am avut GSR aproape 3 sezoane ,dar la drum lung nu sarea de 5,5 cu pasager,si faceam ceva km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...