Jump to content


Photo

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


  • Please log in to reply
3152 replies to this topic

#3141 kyp-76

kyp-76

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 621 posts
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Posted 26 January 2018 - 02:13 PM

Salutare ! 

Ceva informatii legate de eventuale probleme specifice pentru Kawasaki 636 2014 imi ofera cineva ?


CARPE DIEM !


#3142 Robert46

Robert46

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 63 posts

Posted 16 February 2018 - 07:13 PM

Salut,

 

Are cineva de vanzare  un zx 6r 2003-2004 in toate mintile lui la un pret corect ?

 

 

Mersi !


Unii nu stiu ca nu stiu !


#3143 Black_wolf

Black_wolf

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,584 posts
  • Gender:Male
  • Location:buCUResti
  • Moto: zx6r 2002
  • Numar: IF 63 ZXR
  • Club: forjatori de tastatura

Posted 21 February 2018 - 11:36 AM

Salut,

 

Are cineva de vanzare  un zx 6r 2003-2004 in toate mintile lui la un pret corect ?

 

 

Mersi !

am eu un 636 din 2002 daca esti interesat.


PROFESOARELE GESTANTE DE LIMBA ROMANA SA ABTINA.aici dam sfaturi nu lectii gramaticale.


#3144 manoliu_Alex

manoliu_Alex

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 38 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Suzuki DL650 VSTROM 2011
  • Numar: NA
  • Club: NA

Posted 12 April 2018 - 04:15 PM

Salutare si un 2018 fara incidente!!

 

Scriu in cautare de sfaturi pentru agregatul din dotare, KAWA 636 2004.

 

Pe decelerari imi da explozii foarte mari pe toba, uneori insotite de flacari.

Este echipat cu o toba HP Corse hidroformed.

 

Mai multi prieteni si cativa mecanici au spus ca e strict din cauza tobei, care e prea scurta.

Eu inteleg acest punct de vedere, dar nu inteleg de ce ramane totusi atat de multa benzina nearsa, care explodeaza. E posibil sa fie o problema si cu cantitatea de benzina injectata? (consuma destul de mult, zic eu, 7 % medie afara, dar merg tare)

Ce as putea face pentru a elimina aceste explozii?

 

Pe langa asta as vrea o parere si despre riscurile la care expun mobra cu aceste explozii.

 

Mentionez ca alte probleme cu moto nu am avut in 16k km cat am facut de can o am ( un sezon).

 

Multumesc de sfaturi,

Alex


Edited by manoliu_Alex, 12 April 2018 - 04:16 PM.


#3145 BMWs1000RR

BMWs1000RR

    The Father

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,576 posts
  • Gender:Male
  • Location:CS/TM
  • Interests:BMW
  • Moto: BMW
  • Numar: DRC
  • Club: Crvena Zvezda

Posted 12 April 2018 - 05:42 PM

Consumul de 7% e foarte ok dacă zici ca mergi tare. Montează alta toba sport, dar mai lunga și n o sa mai facă așa cum face cu cea scurta. Am pățit asta la toate motoarele, montam tobe scurte și...aia era.

#3146 TNG

TNG

    Sustinator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 5,019 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ilfov
  • Numar: TNG

Posted 12 April 2018 - 07:10 PM

Salutare si un 2018 fara incidente!!
 
Scriu in cautare de sfaturi pentru agregatul din dotare, KAWA 636 2004.
 
Pe decelerari imi da explozii foarte mari pe toba, uneori insotite de flacari.
Este echipat cu o toba HP Corse hidroformed.
 
Mai multi prieteni si cativa mecanici au spus ca e strict din cauza tobei, care e prea scurta.
Eu inteleg acest punct de vedere, dar nu inteleg de ce ramane totusi atat de multa benzina nearsa, care explodeaza. E posibil sa fie o problema si cu cantitatea de benzina injectata? (consuma destul de mult, zic eu, 7 % medie afara, dar merg tare)
Ce as putea face pentru a elimina aceste explozii?
 
Pe langa asta as vrea o parere si despre riscurile la care expun mobra cu aceste explozii.
 
Mentionez ca alte probleme cu moto nu am avut in 16k km cat am facut de can o am ( un sezon).
 
Multumesc de sfaturi,
Alex

O anulare de pairvalve iti poate rezolva problema in parte. Daca ar fi fost 2005 o rescriere de soft ar fi fost ideal cu modificarea hartilor de benzina pe decelerare.

TNG PERFORMANCE


#3147 manoliu_Alex

manoliu_Alex

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 38 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Suzuki DL650 VSTROM 2011
  • Numar: NA
  • Club: NA

Posted 13 April 2018 - 09:18 AM

Salutare si multumesc de raspunsuri!

 

@TNG anularea acestor valve nu are implicatii in functionarea corecta a motocicletei (intreb ca nu ma pricep).

Se poate face de catre cineva fara experianta, daca o sa caut putin pe net, sau e cel mai bine sa merg la un service? # poate ma poti ajuta tu cu aceasta chestie :D

 

Multumesc



#3148 TNG

TNG

    Sustinator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 5,019 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ilfov
  • Numar: TNG

Posted 13 April 2018 - 02:55 PM

In orice fel ai face tu trebuue sa opresti traseul de aer din airbox catre pairvale.
Ce solutie folosesti sa faci asta, nu conteaza..doar sa fie facut ok
Din punct de vedere functional, nu are nici un efect nefavorabil fata de motor.

Edited by TNG, 13 April 2018 - 02:55 PM.

TNG PERFORMANCE


#3149 JAGI

JAGI

    Sustinator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 8,220 posts
  • Gender:Male
  • Location:TEL.0763 681 602
  • Moto: R1 2008
  • Numar: lizing

Posted 14 April 2018 - 09:53 AM

PAIR valve baga aer proaspat in instalatia de evacuare, nu in motor. Cind se fac hartile de injectie, PAIR valve se anuleaza. Daca se anuleaza PAIR se afecteaza natura, dar asta e alta poveste.



#3150 manoliu_Alex

manoliu_Alex

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 38 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Suzuki DL650 VSTROM 2011
  • Numar: NA
  • Club: NA

Posted 17 April 2018 - 12:31 PM

Salutare.

 

Cineva cu KAWA 636 2004 care are power commander instalat? Ma bate gandul sa instalez si eu unu si as fi curios de ce avantaje/dezavantaje exista.

 

Multumesc,

Alex


» Post actualizat in 09 May 2018 10:41

Are cineva un amortizor voblaj si kit de montare compatibil cu KAWA 636 2004?

 

Multumesc



#3151 krieger

krieger

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 100 posts
  • Moto: zx-6r

Posted 16 May 2018 - 03:54 PM

Salut,

 

Mi-am schimbat recent lantul de distributie la un zx6r 2006 si acum au aparut niste probleme.

 

Motocicleta se accelereaza singura pana pe la vreo 6-8k rpm dupa pornire. 

Daca o accelerez eu, ramane rpm blocat la nivelul la care am accelerat-o iar de aici, ori sta si apoi accelereaza mai departe singura ori scade rpm incet incet pana la idle.

De asemenea, chiar daca e pe standere si in neutru, imi indica viteza ( 50 kph+ )


» Post actualizat in 19 May 2018 08:27

Salut,

 

Mi-am schimbat recent lantul de distributie la un zx6r 2006 si acum au aparut niste probleme.

 

Motocicleta se accelereaza singura pana pe la vreo 6-8k rpm dupa pornire. 

Daca o accelerez eu, ramane rpm blocat la nivelul la care am accelerat-o iar de aici, ori sta si apoi accelereaza mai departe singura ori scade rpm incet incet pana la idle.

De asemenea, chiar daca e pe standere si in neutru, imi indica viteza ( 50 kph+ )

 

rezolvat



#3152 Gexy

Gexy

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 24 posts
  • Gender:Male
  • Location:Constantin Daicovici.
  • Numar: 1
  • Club: -

Posted 16 July 2018 - 09:48 PM

Salutare, poate sa imi spuna cineva pompa de benzina se poate repara sau trebuie schimbata, ma refer in sensul ca de cateva zile a inceput sa picure benzina din ea, am dat-o jos si are niste umeri parca de insurubare si pe acolo am vazut ca picura.atasez si o imagine cu pompa .

https://www.google.c...1xoqGtwrkLKwmM:


Edited by Gexy, 16 July 2018 - 09:49 PM.


#3153 DANIEL_NPM

DANIEL_NPM

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 33 posts
  • Gender:Male
  • Location:Mamaia-Constanta
  • Moto: DUCATI
  • Numar: CT 17 DCT

Posted 20 August 2018 - 04:02 PM

Vreun zx6r de circuit de vânzare?

Powered by: "Un Anonim Celebru"





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status