Jump to content


Alatura-te grupului nostru pe FaceBook! Like & share! Like & share! Alatura-te grupului nostru pe FaceBook!
Photo

Intruder 1800cc

Sissy bar Genti laterale Parbriz Intruder M1800R Suzuki Intruder M1800R coburi coburi piele

  • Please log in to reply
1115 replies to this topic

#1101 zake78

zake78

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 3 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Suzuki Intruder M1800
  • Numar: 1

Posted 28 July 2017 - 03:47 PM


http://magazinuldeba...t/?q=YTX20CH-BS    cu plăcere, succes!


» Post actualizat in 28 Jul 2017 13:48
Multam fain. Am optat pt un BS, in valoare de 360 ron. Sper sa tina...

#1102 Balaurele

Balaurele

    de sub pat

  • Membru
  • Pip
  • 194 posts
  • Gender:Male
  • Location:pe Boulevard, Ón București
  • Moto: Suzuki Balaure 1800

Posted 28 July 2017 - 03:59 PM

Cu plăcere! La Motorteam BS e 297 lei și au 1 buc în stoc, vezi dacă mai poți face ceva. Week-end fain!


To beer or not to beer? That is the question! Shakesbeer

Vând  Suzuki Intruder 1800, evacuare Hacker Mayhem sunet demențial, preț negociabil, detalii aici, youtube aici și aici

 

Vand teren ieftin in Otopeni (2x500mp) și Jilava (900mp) cu utilitati. DETALII


#1103 fanatic

fanatic

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 91 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Intruder M1800

Posted 07 August 2017 - 07:11 AM

Vand un sissy bar daca este cineva interesat. Link http://www.motocicli...m1800-vzr-1800/



#1104 camila de recif

camila de recif

    ... mda!!

  • Membru
  • Pip
  • 76 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Moto: Suzuki m 1800 r 2007; Yamaha FJR 2006
  • Club: n-am

Posted 09 August 2017 - 05:04 PM

Vand un sissy bar daca este cineva interesat. Link http://www.motocicli...m1800-vzr-1800/

 

S-ar putea să ți-l cumpăr eu. Te sun mîine.



#1105 Ares323

Ares323

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 85 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Moto: Suzuki M109R
  • Numar: CJ18VZR
  • Club: -

Posted 03 September 2017 - 05:45 PM

Salut,

 

Are cineva seile Corbin la M1800 ? As fi curios la o parere despre ele chiar daca pretul lor este mare. Faptul ca le poti configura culorile, cusatura , este un avantaj.

 

Am mai gasit pe cineva la Moscova care le poate modifica cu gel si pune alte fete in functie de culoarea motocicletei si optiunea cumparatorului, atasez niste poze.

 

Am reusit sa fac cateva sute de km cu M109R, inca ma adaptez la ea, ori frec scaritele , ori ma lupt cu ea pe viraje. Transmisia asta pe cardan e curioasa, descopar tot felul de vibratii la ea... sper sa ma pot obisnui.

 

Am o comanda pe customcruisers si pe meancycles dar inca nu ma pot indura sa mai pun pe ea peste 2000 euro, in caz ca nu ma impac cu ea si as vrea sa o vand accesoriile acelea nu cred ca le va plati cineva. (parbriz, ambele sei, evacuare completa, Cobra Fi2000, engine bars, oglinzi, manere frana si ambreiaj, hypercharger, servo eliminator, XTRE)

 

Seile modificate la Moscova costa 400usd dar trebuie sa trimit originalele la el.

 

 


» Post actualizat in 08 Sep 2017 13:11


Pana la urma numai in US am reusit sa gasesc ce imi trebuie, cu evacuarea o sa vad ce gasesc in EU.

 

Apropo, X-TRE de la Healtech se gaseste la mymoto Craiova, 410 lei. De la ei o sa iau si Servo eliminator.

 

Am ales scaunul Ultimate deoarece cu Corbin era mai complicata treaba.

 

» Post actualizat in 08 Sep 2017 13:16


Actualizarea la post arata ca p..la dar nu pot edita, sorry.

Attached Thumbnails

  • sporttour_6.pfs.jpg
  • sporttour_5.pfs.jpg
  • sporttour_4.pfs.jpg
  • sporttour_3.pfs.jpg
  • sporttour_2.pfs.jpg
  • seat4.jpg
  • seat3.jpg
  • seat2.jpg
  • seat1.jpg
  • IMG_20170830_165523.jpg
  • M109.jpg

Edited by AWD, Yesterday, 01:44 PM.


#1106 nelulepra

nelulepra

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 75 posts
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Moto: Kawasaki Vulcan VN900 Clasic

Posted 28 September 2017 - 01:50 PM

Salutare,

doresc sa achizitionez un M109R si tot citesc de probleme grave cu treapta a doua si ambreiajul. A avut cineva problemele astea? cum s-au rezolvat? sunt "meseriasi la noi care se pricep? Multumesc



#1107 Adixgl

Adixgl

    Jupan pe doua roti

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,112 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Intruder M1500
  • Numar: de Romania

Posted 28 September 2017 - 03:11 PM

Salut,

 

Despre ce probleme ai auzit?


intruder.jpg
 

 


#1108 nelulepra

nelulepra

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 75 posts
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Moto: Kawasaki Vulcan VN900 Clasic

Posted 29 September 2017 - 12:28 PM

Salut,
 
Despre ce probleme ai auzit?


Pai exact ce am scris mai sus, viteza a doua și ambreiajul. Sa inteleg ca toate motocicletele de aici sunt perfecte?

#1109 Adixgl

Adixgl

    Jupan pe doua roti

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,112 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Intruder M1500
  • Numar: de Romania

Posted 29 September 2017 - 02:19 PM

Eu te intrebam in ce constau problemele de care ai auzit.


intruder.jpg
 

 


#1110 fanatic

fanatic

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 91 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Intruder M1800

Posted 01 October 2017 - 12:04 PM

De viteza a doua o fi auzit probabil ca mai sar din viteza. Speculez ..... :)

De ambreiaj, il las pe el sa detalieze, ca eu cel putin nu am auzit pana acum de probleme acolo ;)


Edited by fanatic, 01 October 2017 - 12:06 PM.


#1111 Ares323

Ares323

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 85 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Moto: Suzuki M109R
  • Numar: CJ18VZR
  • Club: -

Posted 03 October 2017 - 07:36 AM

Kuryakyn dual hyperchargers, Thunder mfg hypercharger adapters, National Cycle tour windshield, Kuryakyn mirrors and risers, OE engine bars, Cobra Powepro fuel management, Healtech X-Tre , Kuryakyn brake and clutch levers.

 

Urmeaza evacuarea, probabil se va amana pentru sezonul urmator.

 

Un minus pentru acest motor sunt bucsile suport motor, cele fata la 5800km sunt terminate, acest simptom se regaseste pe toate. Pur si simplu se taseaza iar motorul va balansa la schimbarea treptelor de viteza, in special 1-2 si vibratie de la 3500rpm e mai pronuntata. Bucsele costa 140lei, merita schimbate.

Attached Thumbnails

  • M109R.jpg


#1112 fanatic

fanatic

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 91 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Intruder M1800

Posted 04 October 2017 - 01:48 PM

Nebunie hyperchargerele :D



#1113 Ares323

Ares323

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 85 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Moto: Suzuki M109R
  • Numar: CJ18VZR
  • Club: -

Posted 05 October 2017 - 02:11 PM

Hypercharger e un moft dar arata bine, in combinatie cu Cobra PwrPro Black motorul merge mai liniar si accelereaza mai cursiv.

 



#1114 scamosu_gl

scamosu_gl

    scama

  • Membru
  • Pip
  • 434 posts
  • Gender:Male
  • Location:Londra
  • Moto: hayabusa
  • Numar: SKM
  • Club: cei ala?

Posted 08 October 2017 - 09:04 PM

Frumos colegu frumos.....cât mai mulți km ....zine si noua de unde ai luat adaptoarele pt Hyperchargere? Un link si un preț ?

Mersi
..wa mamaia ta e tigan?.....

#1115 Ares323

Ares323

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 85 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Moto: Suzuki M109R
  • Numar: CJ18VZR
  • Club: -

Posted 09 October 2017 - 05:18 PM

Salut,

 

Eu am luat kitul complet, hyperchargere si adaptoare de aici : http://www.meancycle...m?partID=216910

 

Adaptoarele se gasesc aici : http://www.meancycle...lor=GLOSS BLACK , cele pe negru. Se poate alege culoarea din lista.



#1116 AWD

AWD

    Asfalt uscat! Sau ud!

  • Moderatori
  • PipPipPip
  • 3,719 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: Suzuki Intruder C1800 R
  • Numar: BV 90 AWD

Posted Yesterday, 02:01 PM

Salutare,

doresc sa achizitionez un M109R si tot citesc de probleme grave cu treapta a doua si ambreiajul. A avut cineva problemele astea? cum s-au rezolvat? sunt "meseriasi la noi care se pricep? Multumesc

 

Salut,

 

Sunt la al doilea Intruder (modelul C), si anul asta cu inca putina vreme buna implinesc 100.000 de km pe agregatul asta. Am vandut primul Intruder la 85.000 de km, deci pot vorbi de probleme.

Asta cu a doua nu imi e deloc cunoscuta. Dar imi e cunoscut ambreiajul problematic.

Mi s-a prajit la 54.000 de km. Am luat alt ambreiaj, am facut Pin Mod (gasesti informatii pe m109riders.com), si 30.000 de km mai incolo mergea ceas.

Catalin de la MotorTeam m-a ajutat cu schimbul ambrejajului si montarea piesulicii care face obiectul pin mod-ului. 

 

Alta problema: o bucsa la schimbatorul de viteza care la un moment dat a incetat sa mai alunece. No big deal, am schimbat surubul respectiv cu unul pe care il mai puteam strange sau desface la nevoie, a tinut treaba. La asta nou am cumparat bucsa respectiva cu 3 de parai de pe un site american cu ajutorul unui coleg intruderist, l-am montat din prima.

 

Alte probleme, nu prea. si 85.000 de km fara probleme mi s-au parut minunati. De-aia am luat anul asta unul aproape nou. Ma fascineaza modelul asta (C, nu M).


» Post actualizat in 19 Oct 2017 12:05

Pai exact ce am scris mai sus, viteza a doua și ambreiajul. Sa inteleg ca toate motocicletele de aici sunt perfecte?

 

Daca au putini km, da! Personal citind destule despre ambreiajul de pe 1800 (fie el M sau C), pot baga mana in foc ca se arde orice ar fi. 

La asta ce-l am acum am facut pin mod de la primul km. A facut neamtul de la care l-am luat 1700 de km doar. Sunt curios cand se arde ambreiajul. Oricum am unul complet acasa, cu arcuri RBC (heavy duty cica).

 

A, din ciclul haios: la o foste motoreta am ramas fara cablu ambreiaj. Asa ca la fostul Intruder am luat preventiv unul, Il car dupa mine la fiecare tura in afara tarii. A ajuns motoreta aia la 85.000 de km, dar cablul tot original e. In continuare car cablul dupa mine! Stie ca e cel nou in geanta, si nu se rupe cel original!


» Post actualizat in 19 Oct 2017 12:09

Kuryakyn dual hyperchargers, Thunder mfg hypercharger adapters, National Cycle tour windshield, Kuryakyn mirrors and risers, OE engine bars, Cobra Powepro fuel management, Healtech X-Tre , Kuryakyn brake and clutch levers.

 

Urmeaza evacuarea, probabil se va amana pentru sezonul urmator.

 

Un minus pentru acest motor sunt bucsile suport motor, cele fata la 5800km sunt terminate, acest simptom se regaseste pe toate. Pur si simplu se taseaza iar motorul va balansa la schimbarea treptelor de viteza, in special 1-2 si vibratie de la 3500rpm e mai pronuntata. Bucsele costa 140lei, merita schimbate.

 

Recomand sa se inlocuiasca prinderile motor fata cu cele care vin si pe spate. Pe m19riders.com am gasit informatia ca sunt mai tari si tin mult mai bine. Altfel, cum ziceai si tu, se deuc repede, si dau niste vibratii urate. La vechiul Intruder le-am schimbat la 20.000 si aratau destul de rau. Cred ca am postat si pe aici poze cu ele.

Cod articol: 11652-10G30. Cele care din fabrica vin pe fata au 50 la urma.


» Post actualizat in 19 Oct 2017 12:15

Hypercharger e un moft dar arata bine, in combinatie cu Cobra PwrPro Black motorul merge mai liniar si accelereaza mai cursiv.

 

De o luna aproximativ am montat Power Commander (la United Motors). Acelasi lucru si in cazul asta: accelereaza mai liniar. Nu mai rupe gatul, dar trage mai de jos, si e putere peste tot. Prima data am zis ca am pierdut din cuplu. Dar acum imi dau seama ca am castigat in ture mici si medii, nu mai e nici un prag dupa care "baga material". 

Totusi in configuratia stock cum am eu nu stiu cat de mult merita investitia (cu autotune e cam 7-800 de dolari cu tot cu montaj). Chiar si avand doua harti cu care sa ma joc din buton (una de full power si una de ploie care limiteaza cuplul, mai ales livrarea lui, si puterea). Nu as mai lua inca o data. Motorul e oricum are de toate si in formatul stock. 


georgerizea@gmail.com
0726.226679






Also tagged with one or more of these keywords: Sissy bar, Genti laterale, Parbriz, Intruder M1800R, Suzuki Intruder M1800R, coburi, coburi piele

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status