Jump to content


Photo

Intruder 1800cc

Sissy bar Genti laterale Parbriz Intruder M1800R Suzuki Intruder M1800R coburi coburi piele

  • Please log in to reply
1077 replies to this topic

#1061 Stefan Tataru

Stefan Tataru

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 90 posts
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Moto: Suzuki Intruder M1800R
  • Numar: GL-29-STF

Posted 27 February 2017 - 07:46 PM

Salutare
Diametrul interior este de 25mm. Este gratis.

#1062 Lolo_ID

Lolo_ID

    ...

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,915 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Moto: ИЖ 49 K, ИЖ 56 K
  • Club: OLD'S COOL

Posted 28 February 2017 - 12:59 AM

Păi dacă e vorba de așa înseamnă că tre' să ne vedem pe la vreo întrunire ca să ciocnim un pahar. Lasă-mi, te rog, pe privat numărul tău de telefon ca să stabilim cum intru în posesia donației.
Mulțumesc.

Vand piese de IFA/MZ BK 350, IJ 49, DKW NZ 350, Triumph NT/DELUXE, NSU, BMW, Zundapp, M72, IJ 56, Simson 425 S/T, DNEPR s.a.
http://www.motocicli...a/#entry3733318
Vand piese de IJ 56 la preturi rezonabile. 0763 700 222 

 Întrunirea de Comuniste și Atașe Siriu 2016, ed. 6, 12-14 August


#1063 Marius Bogdan Stefan

Marius Bogdan Stefan

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 1 posts

Posted 05 March 2017 - 05:38 PM

Salut și bine v am găsit.

#1064 AWD

AWD

    Asfalt uscat! Sau ud!

  • Moderatori
  • PipPipPip
  • 3,706 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: Suzuki Intruder C1800 R
  • Numar: BV 90 AWD

Posted 07 March 2017 - 11:34 AM

Intereseaza pe cineva Power Commander V plus Auto tune Dual Channel, plus Map Switch (doua harti de injectie interschimbabile in mers)?

 

Le-am luat pt al meu, dar nu le-am montat niciodata pt ca anul trecut standul dyno de la United Motors nu a mers in primavara, si apoi am tot umblat cu ea asa. Iar in iarna am hotarat sa vand sa mai schimb calutzul. Deci produsele sunt in tipla.

 

Pe revzilla totalul este 800 de dolari. La mine e mai putin. 

 

http://www.powercomm...mdl=187&yr=1689

 

0726226679

georgerizea@gmail.com


georgerizea@gmail.com
0726.226679


#1065 Za Ke

Za Ke

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 22 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Suzuki Intruder M1800
  • Numar: B xx ZKE
  • Club: SLOWRIDERS

Posted 10 March 2017 - 06:58 PM

Salutare!! Aveti idee de unde imi pot cumpara un ulei Motul 10w40 full sintetic, respectiv un filtru de ulei. Multam fain si sa avem cu totii un sezon cu asfalt uscat si fara incidente.

#1066 Adixgl

Adixgl

    Jupan pe doua roti

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,019 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Intruder M1500
  • Numar: de Romania

Posted 11 March 2017 - 10:13 AM

Nu ti-as recomanda Motul, este cred, cel mai contrafacut ulei existent la acest moment.

Eu de 4 ani pun numai Bel-Ray pe care il cumpar de la Metricmotion.

http://www.motocicli...ipamente/page-3


intruder.jpg
 

 


#1067 Za Ke

Za Ke

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 22 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Suzuki Intruder M1800
  • Numar: B xx ZKE
  • Club: SLOWRIDERS

Posted 11 March 2017 - 01:41 PM

Eu am folosit Motul si din cate am inteles n ar fi foarte indicat sa tot schimbi producatorul... Gura lumii...:)

#1068 dragos_doe

dragos_doe

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 103 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Moto: VZR 1800

Posted 15 March 2017 - 12:04 AM

Nu ti-as recomanda Motul, este cred, cel mai contrafacut ulei existent la acest moment.

Eu de 4 ani pun numai Bel-Ray pe care il cumpar de la Metricmotion.

http://www.motocicli...ipamente/page-3

 

 

Eu am folosit Motul si din cate am inteles n ar fi foarte indicat sa tot schimbi producatorul... Gura lumii... :)

 

Si eu iti recomand Bel -Ray EXP semi sintetic / EXS full synthetic
Il au cei de la Motor Team  https://www.motorteam.ro, sa nu astepti dupa comanda; 

Am folosit Motul 5,100 si 7,100...mergea ok; am trecut la Bel Ray...mi s-a parut ca schimbatorul de viteze actiona mai lin  ( f. posibil sa fie doar in capul meu )

Toate review- rile despre vzr 1800 recomanda Bel Ray in detrimentul Motul ( si toata lumea recomanda Amsoil in detrimentul oricarui alt producator )
Ce e interesant, majoritatea posesorilor de VZR recomanda semi- sintetic nu full synthetic, cica e mai aderent pe ambreiaj...gura lumii..;-)



#1069 Za Ke

Za Ke

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 22 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Suzuki Intruder M1800
  • Numar: B xx ZKE
  • Club: SLOWRIDERS

Posted 16 March 2017 - 01:22 PM

Multam fain. Am sa merg pe recomandarea voastra!! Asfalt uscat si poate reusim sa ne si sincronizam la o tura...

#1070 TheFatBob

TheFatBob

    TFB

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,391 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ardeal
  • Interests:choppers
  • Moto: FatBoy

Posted 17 March 2017 - 09:05 AM

Sau la Metricmotion.ro
TRANSPORT MOTO/DIVERSE CU VAN ÎNCHIS !<p> 
0746348669

#1071 AWD

AWD

    Asfalt uscat! Sau ud!

  • Moderatori
  • PipPipPip
  • 3,706 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: Suzuki Intruder C1800 R
  • Numar: BV 90 AWD

Posted 17 March 2017 - 01:59 PM

Ce e interesant, majoritatea posesorilor de VZR recomanda semi- sintetic nu full synthetic, cica e mai aderent pe ambreiaj...gura lumii..;-)

 

Mai mult, in momentul in care va va lasa ambreiajul (daca nu ati facut "pin mod"), si veti cauta discuri de frictiune mai puternice (ca pe alea de metal nu le face nimeni in afara de fabrica), veti gasi pe cele facute de EBC despre care ei se lauda ca-s mai dure ca alea OEM, si pentru care ei insista sa nu fie folosit full sintetic. Or stii ei ceva.

Recomand si eu semisintetic, chiar daca am folosit full sintetic doua sezoane (2-3 schimburi pe sezon) si mi s-a parut ca mergea cutia mai fin. Posibil sa fi fost doar in capul meu.


» Post actualizat in 23 Mar 2017 13:27

Eu am folosit Motul si din cate am inteles n ar fi foarte indicat sa tot schimbi producatorul... Gura lumii... :)

 

 Asta chiar e gura lumii... Nu vad nici un rationament...


Edited by AWD, 23 March 2017 - 03:27 PM.

georgerizea@gmail.com
0726.226679


#1072 Stefan Tataru

Stefan Tataru

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 90 posts
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Moto: Suzuki Intruder M1800R
  • Numar: GL-29-STF

Posted 14 April 2017 - 06:07 PM

Este cineva interesat de inaltatoare pt ghidon de 2 inch ?

#1073 Cezar22

Cezar22

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 3 posts
  • Moto: Suzuki Intruder

Posted 19 April 2017 - 12:35 PM

Eu am un Intruder M1800R din 2008. La inceput aveam si eu probleme cu treapta a doua. Dupa ce mi-am instalat A TRA cumparat de la Gman problema a disparut si nu mai zic cat de fain se simt acum treptele 1,2si 3. O schimbare majora si este super simplu de instalat plug and play O alta solutie pentru acesta problema ar fi instalarea unui PRO EVO SHIFT STAR KIT . Uite aici link-ul http://www.meancycle...m?PartID=214952

Salut, 

Am acceasi problema de treapta a doua la Intruder 1800 din 2007 ! Poti sa imi spui te rog cum ai rezolvat si de unde ai comandat piesele aditionale? Sunt din Iasi si inca nu am gasit pe cineva intr-un service care sa imi ofere o solutie ideala astfel incat cutia de viteze sa schimbe identic sau macar apropiat cu ce am avut anterior ( Honda CBR 1000 RR). Bineintels, nici motoarele nu sunt din aceeasi categorie dar caraitul in treapta a 2-a imi taie din placerea condusului in oras....

Multumesc anticipat! 



#1074 AWD

AWD

    Asfalt uscat! Sau ud!

  • Moderatori
  • PipPipPip
  • 3,706 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: Suzuki Intruder C1800 R
  • Numar: BV 90 AWD

Posted 19 April 2017 - 03:41 PM

Salut, 

Am acceasi problema de treapta a doua la Intruder 1800 din 2007 ! Poti sa imi spui te rog cum ai rezolvat si de unde ai comandat piesele aditionale? Sunt din Iasi si inca nu am gasit pe cineva intr-un service care sa imi ofere o solutie ideala astfel incat cutia de viteze sa schimbe identic sau macar apropiat cu ce am avut anterior ( Honda CBR 1000 RR). Bineintels, nici motoarele nu sunt din aceeasi categorie dar caraitul in treapta a 2-a imi taie din placerea condusului in oras....

Multumesc anticipat! 

 

Ai aceeasi problema insemnand...? 

La Intruder 1800 problema cu primele trei trepre este ca au Time Retard, un sistem menit sa domoleasca fiara. Din cate am inteles eu, inseamna ca scanteia ar fi data pe coborarea pistonului, ceea ce inseamna explozie mai slaba, ceea ce inseamna putere mai mica livrata. TRE (prescurtare de la Time Retard Eliminator) este un dispozitiv micut care se conecteaza intre Gear Indicator si CPU, si il pacaleste pe cel din urma ca motocicleta este in treapta a 4-a tot timpul, aceasta fiind singura nelimitata (full power). Cam asta face TRE.

Caraitul din a doua nu stiu daca tine de Time Retard...

Daca vrei TRE, comanda-l de pe site-ul de mai jos. 

http://www.gmanindus...RE Suzuki C109R

Mai nou se numeste ATRE (automatic time retard eliminator). 

Si eu sunt mega incantat de TRE, nu concep 1800-le fara el.

Iti mai recomand asta:

http://www.gmanindus...109R-48p683.htm

Este o piesulica ce inlocuieste saiba de la schimbatorul de viteze, care in timp se futizeaza. La mine ramanea schimbatorul sus, in momentul in care dadeam treapta superioara, si trebuia sa il dau jos cu varful, usor. Era un stres in plus.

Eu am comandat de la Gman Industries direct, iti vine intr-o luna maxim. Merita fiecare banut. Si ar mai fi chestii faine pe la ei, daca esti interesat de performanta. 


Edited by AWD, 19 April 2017 - 03:42 PM.

georgerizea@gmail.com
0726.226679


#1075 Cezar22

Cezar22

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 3 posts
  • Moto: Suzuki Intruder

Posted 19 April 2017 - 05:19 PM

 

Salut!

Multumesc pentru raspunsul rapid si detaliat dar scuze in acelasi timp pentru detaliile vagi pe care le-am dat cand am pus prima intrebare. 

Cu toate ca Intruder-ul de 1800 pe care il am de putin timp este ce mi-am dorit, am fost putin contrariat de caraitul pe care il primesc din cutie cand schimb din prima in a doua viteza. Si nu tot timpul. Uneori schimba smooth si silentios, alta data zgomotos si cu usoara rezistenta ca si cum nu deambreiez.

Am citit pe acest forum diverse pareri, unii spun ca este de la cardan, altii ca tine de turatia la care schimbi, altii ca asa este normal la motoare mari... Din pacate nu am intalnit un utilizator de model similar live ca sa fac o comparatie asa ca pentru inceput am comandat acest cip ATRE. Tin la curent cu eventuale schimbari dupa upgrade ! 

 

Ai aceeasi problema insemnand...? 

La Intruder 1800 problema cu primele trei trepre este ca au Time Retard, un sistem menit sa domoleasca fiara. Din cate am inteles eu, inseamna ca scanteia ar fi data pe coborarea pistonului, ceea ce inseamna explozie mai slaba, ceea ce inseamna putere mai mica livrata. TRE (prescurtare de la Time Retard Eliminator) este un dispozitiv micut care se conecteaza intre Gear Indicator si CPU, si il pacaleste pe cel din urma ca motocicleta este in treapta a 4-a tot timpul, aceasta fiind singura nelimitata (full power). Cam asta face TRE.

Caraitul din a doua nu stiu daca tine de Time Retard...

Daca vrei TRE, comanda-l de pe site-ul de mai jos. 

http://www.gmanindus...RE Suzuki C109R

Mai nou se numeste ATRE (automatic time retard eliminator). 

Si eu sunt mega incantat de TRE, nu concep 1800-le fara el.

Iti mai recomand asta:

http://www.gmanindus...109R-48p683.htm

Este o piesulica ce inlocuieste saiba de la schimbatorul de viteze, care in timp se futizeaza. La mine ramanea schimbatorul sus, in momentul in care dadeam treapta superioara, si trebuia sa il dau jos cu varful, usor. Era un stres in plus.

Eu am comandat de la Gman Industries direct, iti vine intr-o luna maxim. Merita fiecare banut. Si ar mai fi chestii faine pe la ei, daca esti interesat de performanta. 


Edited by AWD, 21 April 2017 - 11:18 AM.


#1076 ALEX NINJA

ALEX NINJA

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 404 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Moto: YAMAHA R6
  • Numar: INDOIT

Posted 20 April 2017 - 07:48 AM

Si eu am aceasi problema cu caraitul cand bag in viteza a doua si uneori chiar sare din viteza daca nu caraie inainte

Nu am gasit nici acum rezolvarea daca stie cineva cum esta sau a rezolvat problema sa dea niste indicia aici



#1077 Cezar22

Cezar22

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 3 posts
  • Moto: Suzuki Intruder

Posted 20 April 2017 - 08:40 PM

Salut din nou si scuze pentru insistenta. 

Am comandat ATRE si va veni peste cateva zile prin DHL (http://www.ebay.co.uk/itm/262699828976)

. Intrebare : poti sa imi spui localizarea aproximativa a mufei unde se by-paseaza sistemul de fabrica cu acest cip? Observ pe forum ca multi l-au instalat singuri si ma gandesc ca as reusi si eu pana se topeste zapada de Aprilie ... 

 

Ai aceeasi problema insemnand...? 

La Intruder 1800 problema cu primele trei trepre este ca au Time Retard, un sistem menit sa domoleasca fiara. Din cate am inteles eu, inseamna ca scanteia ar fi data pe coborarea pistonului, ceea ce inseamna explozie mai slaba, ceea ce inseamna putere mai mica livrata. TRE (prescurtare de la Time Retard Eliminator) este un dispozitiv micut care se conecteaza intre Gear Indicator si CPU, si il pacaleste pe cel din urma ca motocicleta este in treapta a 4-a tot timpul, aceasta fiind singura nelimitata (full power). Cam asta face TRE.

Caraitul din a doua nu stiu daca tine de Time Retard...

Daca vrei TRE, comanda-l de pe site-ul de mai jos. 

http://www.gmanindus...RE Suzuki C109R

Mai nou se numeste ATRE (automatic time retard eliminator). 

Si eu sunt mega incantat de TRE, nu concep 1800-le fara el.

Iti mai recomand asta:

http://www.gmanindus...109R-48p683.htm

Este o piesulica ce inlocuieste saiba de la schimbatorul de viteze, care in timp se futizeaza. La mine ramanea schimbatorul sus, in momentul in care dadeam treapta superioara, si trebuia sa il dau jos cu varful, usor. Era un stres in plus.

Eu am comandat de la Gman Industries direct, iti vine intr-o luna maxim. Merita fiecare banut. Si ar mai fi chestii faine pe la ei, daca esti interesat de performanta. 


» Post actualizat in 21 Apr 2017 08:35

Am gasit mufa pentru ATRE, multumesc pentru intentie. Imediat ce va sosi piesa, conectez cipul si dau o tura de proba! Poate se topeste si zapada pana atunci ... :)))



#1078 AWD

AWD

    Asfalt uscat! Sau ud!

  • Moderatori
  • PipPipPip
  • 3,706 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: Suzuki Intruder C1800 R
  • Numar: BV 90 AWD

Posted 21 April 2017 - 11:28 AM

Salut!

Multumesc pentru raspunsul rapid si detaliat dar scuze in acelasi timp pentru detaliile vagi pe care le-am dat cand am pus prima intrebare. 

Cu toate ca Intruder-ul de 1800 pe care il am de putin timp este ce mi-am dorit, am fost putin contrariat de caraitul pe care il primesc din cutie cand schimb din prima in a doua viteza. Si nu tot timpul. Uneori schimba smooth si silentios, alta data zgomotos si cu usoara rezistenta ca si cum nu deambreiez.

Am citit pe acest forum diverse pareri, unii spun ca este de la cardan, altii ca tine de turatia la care schimbi, altii ca asa este normal la motoare mari... Din pacate nu am intalnit un utilizator de model similar live ca sa fac o comparatie asa ca pentru inceput am comandat acest cip ATRE. Tin la curent cu eventuale schimbari dupa upgrade ! 

 

Ce as incerca in prima faza este sa schimb "fara mila". Eu recomand ca schimbarea vitezei (mai ales din 1 in 2) sa fie ferma, completa, energica dar nu brutala. Nu dai ca si cu toporul, dar nici ca si cu penseta de numarat flocii. Barbateste. Eu asa schimbam la primul Intruder, si am ajuns la 83.000 km fara nici un fel de carait. 

Parerea mea, cand schimba silentios dai tu incet, cu mila. Si cand caraie, dai tot cu mila, dar nu mai tine treaba. Dar e doar o presupunere bazata pe experienta mea.

Cum spuneam, TRE-ul nu va rezolva caraitul. Asta e parerea mea. Eventual bushing-ul recomandat de mine mai sus, care are intre beneficii o rezistenta mai mica a levierului la actionarea lui cu piciorul. Eu am asa ceva, dar nu am montat pe asta nou. Apropo, mi-am luat alt C, cu 1700 de km la bord, din 2011. Pun poze cand termin accesorizarea lui. 


» Post actualizat in 21 Apr 2017 09:32

Si eu am aceasi problema cu caraitul cand bag in viteza a doua si uneori chiar sare din viteza daca nu caraie inainte

Nu am gasit nici acum rezolvarea daca stie cineva cum esta sau a rezolvat problema sa dea niste indicia aici

 

Aici s-ar putea sa fie ceva mai groasa situatia. 

Uite niste chestiuni legate de viteza a doua.

 

http://www.m109rider...ad.php?t=122067


» Post actualizat in 21 Apr 2017 09:35

» Post actualizat in 21 Apr 2017 08:35

Am gasit mufa pentru ATRE, multumesc pentru intentie. Imediat ce va sosi piesa, conectez cipul si dau o tura de proba! Poate se topeste si zapada pana atunci ... :)))

 

Da, la M-uri e mai usor de identificat si de ajuns la el pentru ca esapamentul are forma aceea specifica.

La C nu e asa usor de identificat. A trebuit sa dau jos si cotul de evacuare...


georgerizea@gmail.com
0726.226679






Also tagged with one or more of these keywords: Sissy bar, Genti laterale, Parbriz, Intruder M1800R, Suzuki Intruder M1800R, coburi, coburi piele

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status