Jump to content


Photo

Intruder 1800cc

Sissy bar Genti laterale Parbriz Intruder M1800R Suzuki Intruder M1800R coburi coburi piele

  • Please log in to reply
1077 replies to this topic

#1 scipio_africanu

scipio_africanu

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 1 posts
  • Numar: -
  • Club: -

Posted 18 February 2007 - 06:00 AM

Salutare Chopper-isti!

Sunt nou in bransa, sunt aici sa apelez la sfatul vostru competent. Sunt pe cale sa achizitionez un chopper, modelul la care m-am oprit este Intruder VZR1800, mi s-a parut cel mai interesant. Este primul meu motor si am ceva intrebari care voua sigur vi se par cel putin banale:

1. Cum se comporta la drum lung? - intentia mea este sa plec o saptamana prin Europa
2. Calitate/pret - este convenabil? - nou este undeva in jur de 11000eur
3. Ce alternative ar fi la mnodelul de mai sus printre producatorii consacrati?

Multam anticipat

#2 Altair

Altair

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,961 posts
  • Gender:Male
  • Location:moving
  • Moto: da
  • Numar: da
  • Club: Gentlemen Club

Posted 18 February 2007 - 01:16 PM

Salutare Chopper-isti!

Sunt nou in bransa, sunt aici sa apelez la sfatul vostru competent. Sunt pe cale sa achizitionez un chopper, modelul la care m-am oprit este Intruder VZR1800, mi s-a parut cel mai interesant. Este primul meu motor si am ceva intrebari care voua sigur vi se par cel putin banale:

1. Cum se comporta la drum lung? - intentia mea este sa plec o saptamana prin Europa
2. Calitate/pret - este convenabil? - nou este undeva in jur de 11000eur
3. Ce alternative ar fi la mnodelul de mai sus printre producatorii consacrati?

Multam anticipat


Mai toti o sa-ti spuna aici ca asta nu e chopper. Nu e. E cruiser. Power cruiser. Nu are echivalent decat la V-Rod sau Triumph Rocket.

Daca ar fi sa imi iau japoneza si sa fie cruiser, ar fi prima alegere. Mai exista ceva frumos dar mai moale la capitolul putere - Yamaha Warrior care dealtfel nu e disponibila in Europa.

E foarte sportiv si cred ca e un pic cam mult pentru cineva care abea incepe. Daca te stii insa cumpatat si conduci macar masina de multa vreme, cred ca poti sa incerci.

#3 FLASH-TUNING

FLASH-TUNING

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 183 posts
  • Location:Bucuresti
  • Interests:tuning
  • Moto: SV 1000 S
  • Numar: B-XX-xxx
  • Club: Nici unul

Posted 18 February 2007 - 02:44 PM

Salut,
Unul dintre bunii mei prieteni are exact acest model, luat anul trecut primul inmatriculat in Romania.
Nou acum costa 12.000 euro el l-a luat cu 14.000 euro.

La intrebarea ta:

La drum lung excelent, pozitia este comoda desi peste 140 km/h trebuie sa te tii binisor de ghidon, merge 180 km/h fara probleme, vit.maxima peste 220 km/h.
Nu a avut cu el absolut nici o probleme de calitate/fiabilitate si stiu ca s-a uitat peste 3 luni sa caute ce sa isi cumpere si a ales acest model, nu este genul care arunca aiurea cu banii deci...

Este primul tau motor ai spus, cam maricel :scratch: are aproape 350 kg 125 cai si 160 Nm cuplu fenomenal.
Pana in 6.000 - 6.500 ture este docil dupa devine o fiara.
Consum 7-12%

Bafta si sa te vedem cu el pe sosele

#4 easybiker

easybiker

    Pussy Sodomizer

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,894 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara - Banat
  • Interests:Motociclete , choppere , bobbere , cafe , superbikes, etc.
  • Moto: Chopper.
  • Club: Chopper Maniacs

Posted 18 February 2007 - 02:52 PM

Eu vad ca nu ai nici macar permis si te aventurezi la motocicleta aia,motocicleta pentru avansati. Eu zic mai bine sa te gandesti la siguranta ta si a celorlalti si sa iti cumperi o motocicleta la care poti sa-i faci fata si dupa ce ai ceva vreme de mers cu motorul sa te gandesti la asa ceva.
Site-ul meu:
http://fast-biker.blogspot.com/


Posted Image Posted Image
TIMISOARA

#5 AWD

AWD

    Asfalt uscat! Sau ud!

  • Moderatori
  • PipPipPip
  • 3,706 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: Suzuki Intruder C1800 R
  • Numar: BV 90 AWD

Posted 18 February 2007 - 02:57 PM

Eu vad ca nu ai nici macar permis si te aventurezi la motocicleta aia,motocicleta pentru avansati. Eu zic mai bine sa te gandesti la siguranta ta si a celorlalti si sa iti cumperi o motocicleta la care poti sa-i faci fata si dupa ce ai ceva vreme de mers cu motorul sa te gandesti la asa ceva.


Si ce sa faca, sa ia un Virago 535, si dupa trei luni sa vrea mai mare.
Daca ai capul pe umeri, incepi si cu Hayabusa.

georgerizea@gmail.com
0726.226679


#6 sorinavram

sorinavram

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,046 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: HONDA VTX 1300 RETRO
  • Club: none

Posted 18 February 2007 - 03:32 PM

Daca ai capul pe umeri, incepi si cu Hayabusa.

Am citit aici sau mi-a spus cineva ca, in Germania, 60% dintre proprietarii de Hayabusa sunt... morti.
Cruise control moto universal - detalii pe PM sau la 0744 823 088
Cruise control.jpg

 

 

 


#7 oz

oz

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 720 posts
  • Gender:Male
  • Location:HELL
  • Moto: neagra
  • Club: 81 Prospect

Posted 18 February 2007 - 04:11 PM

adica .... nu mai au capul pe umeri ? :scratch:

#8 Altair

Altair

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,961 posts
  • Gender:Male
  • Location:moving
  • Moto: da
  • Numar: da
  • Club: Gentlemen Club

Posted 18 February 2007 - 04:27 PM

Am citit aici sau mi-a spus cineva ca, in Germania, 60% dintre proprietarii de Hayabusa sunt... morti.


Si eu am citit undeva ca 95% din Harley-urile care au fost produse vreodata sunt inca pe strazi. 5% au ajuns acasa. :scratch:

Acum serios, citeam de R1 ca 30% din vanzarile de unitati noi sunt facute praf in primele 6 luni. Trebuie ca face bine la piata pieselor de schimb de mana a doua.

Motoarele sunt ca sexul fara prezervativ. E bine dar implica riscuri. Daca stii sa te feresti si ai si un dram doua de noroc, ajungi sa povestesti nepotilor. Daca nu, nu. Conteaza mai putin marimea cilindreei. Accidentele sunt mai degraba de catalogat dupa tipul psihologic al motociclistului (asta da si tonul in alegerea motocicletei), actiunile lui si imprejurarile in care se produc

Un motor mare si competent te poate si scoate dintr-o situatie nu numai baga in ea. Motoarele mari aduc frane mai bune, o ciclistica de cele mai multe ori mai buna, stabilitate, vizibilitate si o siguranta de sine care toate adunate dau cu plus. Nimic nu poate compensa insa lipsa de experienta sau supra aprecierea proprie.

Revenind la tema topicului. Nu e o motocicleta pentru cineva de mai putin de 30 de ani si fara macar 100,000 km pe strada (cu masina ma refer). Minim. Parerea mea. desigur exista si anomalii sau exceptii.

#9 AWD

AWD

    Asfalt uscat! Sau ud!

  • Moderatori
  • PipPipPip
  • 3,706 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: Suzuki Intruder C1800 R
  • Numar: BV 90 AWD

Posted 18 February 2007 - 04:35 PM

Am citit aici sau mi-a spus cineva ca, in Germania, 60% dintre proprietarii de Hayabusa sunt... morti.


Si ailalti 40% au fost cu capul inseamna. My point exactly!


Revenind la tema topicului. Nu e o motocicleta pentru cineva de mai putin de 30 de ani si fara macar 100,000 km pe strada (cu masina ma refer). Minim. Parerea mea. desigur exista si anomalii sau exceptii.


Intr-adevar, parerea ta. O respect, dar nu sunt de acord cu ea.

georgerizea@gmail.com
0726.226679


#10 Altair

Altair

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,961 posts
  • Gender:Male
  • Location:moving
  • Moto: da
  • Numar: da
  • Club: Gentlemen Club

Posted 18 February 2007 - 06:25 PM

Apropos de varsta, @flash tuning - cati ani are prietenul tau? Eu un bun moment sa imi confirme sau infirme cineva teoria.

#11 Blackrider

Blackrider

    Moderator

  • Moderatori
  • PipPipPip
  • 3,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:chopper
  • Moto: HD

Posted 19 February 2007 - 10:19 AM

deocamdata astept ca initiatorul topicului sa-si completeze profilul....si voi ceilalti sa incercati sa n-o mai dati in balarii....

consecinta v-a fi stergerea topicului sau a posturilor care sunt vizate.

B.

ps:intruderul de 1800 e prea mare si puternic pt un incepator....dar nu e o regula....atentie insa la ce spune legea.
parerea mea: intruderu de 1800 si v-road se pot lua de mana si sa se arunce intr-o ripa...
„Cand ma analizez, ma detest. Cand ma compar, ma declar multumit.”

#12 madcox

madcox

    BOXER & V2 LOVER

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,454 posts
  • Gender:Male
  • Location:CONSTANTA
  • Interests:interesante
  • Moto: o mizerie de japoneza de 850
  • Numar: valabil
  • Club: de lesbiene

Posted 19 February 2007 - 10:58 AM

hai mah, ca-i misto untruder-ul si v-road-ul. au linia frumoasa. asta nu inseamna ca as da un bobber pe una dintre ele.

#13 levese68

levese68

    autosuspendat

  • Membru
  • Pip
  • 121 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUZAU
  • Moto: BMW K 1300 R, KTM 990 AdVENTURE

Posted 19 February 2007 - 06:55 PM

Salutare Chopper-isti!

Sunt nou in bransa, sunt aici sa apelez la sfatul vostru competent. Sunt pe cale sa achizitionez un chopper, modelul la care m-am oprit este Intruder VZR1800, mi s-a parut cel mai interesant. Este primul meu motor si am ceva intrebari care voua sigur vi se par cel putin banale:

1. Cum se comporta la drum lung? - intentia mea este sa plec o saptamana prin Europa
2. Calitate/pret - este convenabil? - nou este undeva in jur de 11000eur
3. Ce alternative ar fi la mnodelul de mai sus printre producatorii consacrati?

Multam anticipat

ia-l....ca si eu imi iau,da' alb! :nono: ...trebuie sa intelegi totusi ce este cu power cruiserul,care intr-adevar,nu e chooper .De plecat insa cu el la drum lung, nu prea cred, nu are nici cea mai mica pregatire touring,si nu este f manevrabil cu roata de 240 pe spate.Daca te-a lovit f tare vizual si-ti place f tare,ia-l,caci alfel faci ca mine:am luat motor in 2006,vtx 1800c, de care sunt f multumit,dar pe care o sa-l pregatesc de touring,parbriz,coburi,crush bar si o sa-mi iau si intruderul de 1800 ca prea mi-a ramas gandul la el,dar de care ar fi pacat sa fie pregatit de touring.Nu are elemente tehnice revolutionare, desi e de exceptie dar la el imaginea e TOTUL! Aici este intr-adevar revolutionar pt segmentul power ,IMAGINEA!!!
E GREU !!!.....IN SENSU'...CA NU-I USOR !!!

#14 darian

darian

    mic si rau

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,972 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Prea multe si prea costisitoare...
  • Moto: kawasaki vulcan vn750,Suzuki GS850G
  • Numar: B-02- CIX
  • Club: Liber k pasarea

Posted 19 February 2007 - 07:27 PM

ia-l....ca si eu imi iau,da' alb! :nono: ...trebuie sa intelegi totusi ce este cu power cruiserul,care intr-adevar,nu e chooper .De plecat insa cu el la drum lung, nu prea cred, nu are nici cea mai mica pregatire touring,si nu este f manevrabil cu roata de 240 pe spate.Daca te-a lovit f tare vizual si-ti place f tare,ia-l,caci alfel faci ca mine:am luat motor in 2006,vtx 1800c, de care sunt f multumit,dar pe care o sa-l pregatesc de touring,parbriz,coburi,crush bar si o sa-mi iau si intruderul de 1800 ca prea mi-a ramas gandul la el,dar de care ar fi pacat sa fie pregatit de touring.Nu are elemente tehnice revolutionare, desi e de exceptie dar la el imaginea e TOTUL! Aici este intr-adevar revolutionar pt segmentul power ,IMAGINEA!!!

...O mica corectura,daca-mi permiti: CRUISER,nu touring...Touring-ul e carenat,zici ca-i vitezana..Apropo de Intruderu' ala:macar sa ia un cruiser mai mic,de imprumut,sa-si faca mina...Daca o mai fi si un tip micutz,ca mine... :rose: !Eu,de-abia dupa 7 ani de cruiser,indraznesc sa ma uit la una de-asta,mare...Visul meu e un Rocket...Domnu' aquilla... :rose:

Posted Image


#15 levese68

levese68

    autosuspendat

  • Membru
  • Pip
  • 121 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUZAU
  • Moto: BMW K 1300 R, KTM 990 AdVENTURE

Posted 19 February 2007 - 07:59 PM

Apropos de varsta, @flash tuning - cati ani are prietenul tau? Eu un bun moment sa imi confirme sau infirme cineva teoria.

ma dau ca exemplu,caci sunt in aceasta situatie!
am 38 de ani si am permis cat B de 18 ani,timp in care cred ca am ajuns la 2 milioane de km cu auto.desi nu e bine sa sfidezi mania cereasca,cred ca pot spune ca am vazut de toate pe sosele si ca am trecut si iesit cu brio dintr- o serie variata de evenimente ce mi-au pus la incercare,indemanarea, cunostintele si , de ce nu, NOROCUL! asa ca mi-am zis ca este bine ca sa incep cu o motoreta mare , la care as fi ajuns oricum prin schimbari succesive de modele.exact de intruder am fost atras, dar nu a fost sa fie pt ca in feb 2006 cred ca nu era nici unul in tara iar de la reprezentanta,ma tot amanau!asa ca am luat handa vtx 1800 c. asta a fost norocul meu pt ca este supermanevrabila pt clasa ei,mi-a iertat multe ceea ce cred ca intruderul 1800 nu facea...e mai puternic si mai putin manevrabil,are ghidonul mult mai ingust si roata spate de 240. sigur ,dupa ce am facut 10.000km cu honda vtx,iar apoi am testat intruderul 1800 la reprezentanta, nu mi s-a parut greu de manevrat, dar daca incepeam cu el,cred ca nu iesem din niste situatii in care honda m-a ajutat.
in concluzie,ca incepator,avem o ecuatie compusa din: ce experienta ai pe sosea(sa-ti concentrezi atentia pe condusul efectiv, nu pe acordarea prioritatii si citirea semnelor de circulatie,lucruri care tre sa le faci instinctiv),motocicleta tre sa fie cat mai bine stapanita fizic(una e honda shadow de 240kg si alta e vtx sau intruderul de 350kg la plin),puterea motorului o poti compensa cu o atitudine stapanita(se poate in cazurile celor doua,dar nu cred ca o hayabusa ar ierta cumva un incepator si pornirile lui necontrolate),conteaza f mult anturajul in care te invarti ca motociclist (din lipsa de alternativa dar si pentru ca sunt baieti de treaba am iesit mai mult cu moto de viteza si s-au intamplat accidente in ochii mei, toate avand cam aceeasi cauza, la motociclisti mult mai vechi decat mine...o prea mare incredere in sine, cateodata nefondata,coroborata cu o atitudine jucausa in trafic,de intreceri si viteza prea mare)
...deci:desi am avut noroc pana acum si nu am avut nici o belea din cauza marimii motorului si a greutatii lui,totusi cred ca intruderul nu e potrivit ca prima motocicleta(ma contrazic cu primul meu post,credeam ca doritorul are deja permis!!!...poate daca este un om super ponderat ,ar merge,dar iarasi zic...mai sunt si lucruri care nu mai tin de tine , ci de hazard!.....
....25%da.....75%nu...asta e opinia mea!

...O mica corectura,daca-mi permiti: CRUISER,nu touring...Touring-ul e carenat,zici ca-i vitezana..Apropo de Intruderu' ala:macar sa ia un cruiser mai mic,de imprumut,sa-si faca mina...Daca o mai fi si un tip micutz,ca mine... :rose: !Eu,de-abia dupa 7 ani de cruiser,indraznesc sa ma uit la una de-asta,mare...Visul meu e un Rocket...Domnu' aquilla... :nono:

sa ne contrazicem putin: :rose: ...daca ne uitam pe site-urile de specialitate,un cruiser fara nici un fel de echipare de drum lung, nu are indicativul T in coada.aceeasi motoreta , cruiser, ca si clasa,poate primi indicativul T in coada ,daca este echipata de drum lung...a se vedea honda vtx 1800...T !!!....nu cum o am eu ,varianta C ...care nu are nici macar loc pt guma de mestecat!...cu rezerva ca asta sunt concluzii trase de mine, pot gresi! stiu ca PANEUROPEANUL,FJR 1300,ETC....sunt touringuri sport, dar si un soft enduro poate fi touring(bmw 1200 gs)...daca are echipare touring, adica de drum lung...cred! :rose:

Attached Thumbnails

  • VTX1800_T.jpg
  • VTX1800_C.jpg

Edited by levese68, 19 February 2007 - 08:11 PM.

E GREU !!!.....IN SENSU'...CA NU-I USOR !!!

#16 Altair

Altair

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,961 posts
  • Gender:Male
  • Location:moving
  • Moto: da
  • Numar: da
  • Club: Gentlemen Club

Posted 20 February 2007 - 06:08 PM

deocamdata astept ca initiatorul topicului sa-si completeze profilul....si voi ceilalti sa incercati sa n-o mai dati in balarii....

consecinta v-a fi stergerea topicului sau a posturilor care sunt vizate.

B.

parerea mea: intruderu de 1800 si v-road se pot lua de mana si sa se arunce intr-o ripa...


Blackrider, pentru cativa dintre noi topicul este mai interesant decat datele de la profil. Daca nu e de interes pentru tine, nu citi. It's so simple.

Cat despre parerea ta despre intruder sau v-rod, ce bine ca nu conteaza.
E ciudat ca persoane altfel inteligente nu inteleg ca traditia si evolutia nu se exclud una pe cealalta.
Nu e prima oara cand remarc atitudinea ostila (nu numai a ta) pentru tot ce nu este mainstream acestui subforum si anume, old school, Harley sau japan made customizate (cele din urma care nu au btw nici o legatura cu chopperele)

ma dau ca exemplu,caci sunt in aceasta situatie!
am 38 de ani si am permis cat B de 18 ani,timp in care cred ca am ajuns la 2 milioane de km cu auto


Ok, cred ca aici vroiam sa ajung. Si eu am 36 de ani permis de 18 ani si doar cca 1 mil de km. Nu mi se pare ca am prea multa experienta dar fac fata solicitarilor zic eu.

Cu referire la topic, pentru cineva care deabea incepe, sunt pur si simplu prea multe variabile in ecuatie si toate se schimba cu viteza mult prea mare ca sa te bazezi doar pe noroc.

Bafta

#17 FLASH-TUNING

FLASH-TUNING

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 183 posts
  • Location:Bucuresti
  • Interests:tuning
  • Moto: SV 1000 S
  • Numar: B-XX-xxx
  • Club: Nici unul

Posted 20 February 2007 - 06:47 PM

Apropos de varsta, @flash tuning - cati ani are prietenul tau? Eu un bun moment sa imi confirme sau infirme cineva teoria.


33 impliniti, la al 3 -lea motor, al doilea a fost un Virago de 535 :nono:..are carnet de motor parca de la 18 ani ..si are peste 100.000 km cu masina

#18 Altair

Altair

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,961 posts
  • Gender:Male
  • Location:moving
  • Moto: da
  • Numar: da
  • Club: Gentlemen Club

Posted 20 February 2007 - 07:01 PM

33 impliniti, la al 3 -lea motor, al doilea a fost un Virago de 535 :nono:..are carnet de motor parca de la 18 ani ..si are peste 100.000 km cu masina


Multumesc, ma asteptam. Sper sa dea de gandit tuturor.

#19 circel

circel

    ciorbea

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,280 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucharest
  • Interests:ciopertiganimanele
  • Numar: B xx 666
  • Club: manelos MC

Posted 21 February 2007 - 12:09 AM

nu e bine sa inceapa nimeni cu o motocicleta de 350 kg si 125 de caluti, e pur si simplu prea mult.

mai sunt si alte variante pana la 535, ce dumnezeu...


:nono:

altfel, suzuki m1800 e special, merita sa-ti iei unul de joaca, dar asa cum s-a postat si mai sus, touring??
nu prea....

:rose:

@aquilla - grupul cruiseristilor ??
ar fi un subforum interesant ( sau al rocketistilor - darian? :rose: )
:rose:

#20 Altair

Altair

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,961 posts
  • Gender:Male
  • Location:moving
  • Moto: da
  • Numar: da
  • Club: Gentlemen Club

Posted 21 February 2007 - 12:20 AM

@aquilla - grupul cruiseristilor ??
ar fi un subforum interesant ( sau al rocketistilor - darian? :rose: )
:nono:


nu suntem inca destui pentru un subforum se pare. O sa fie intr-o buna zi. Pana atunci poate ne mai tolereaza si pe noi aici...

Ce-ai mai vazut si cum ti s-au parut? Da detalii, e interesant de auzit de la cineva care incearca sa se hotarasca, impresiile sunt in general nealterate de dorinta de a apara marca detinuta spre deosebire de cineva care are modelul in discutie deja.





Also tagged with one or more of these keywords: Sissy bar, Genti laterale, Parbriz, Intruder M1800R, Suzuki Intruder M1800R, coburi, coburi piele

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status