Jump to content


SAB 2018
Photo

Posesori De Aprilia Pegaso 650,uniti-va!


  • Please log in to reply
14364 replies to this topic

#14361 Blackbeardbob

Blackbeardbob

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 161 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Aprilia Pegaso 650IE
  • Numar: regulamentar, dreptunghiular, din aluminiu vopsit

Posted 17 October 2018 - 07:07 AM

Nu ai pentru ce.

Din punctul meu de vedere, solutia tehnica aleasa de proiectant e putin cam nefericita, acel furtun fiind aproape infasurat in jurul galeriei de evacuare.

eu unul as cauta sa folosesc capetele celui vechi si sa il fac rigid, dintr-o teava de cupru lipita cumva pe ele... ma gandesc ca ar fi mai rezistent.

Debitul nu e o problema.. uleiul nu prea are pe unde sa iasa din intinzator.



#14362 john17

john17

    Avansat pan' la genunchiul broastei

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,684 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: cu diapazoane
  • Numar: ioc cu y

Posted 17 October 2018 - 10:02 AM

Ei nu, iese! Iar conducta rigida se fisureaza. Exista in cataloagele (si la distribuitorii) de piese pt motorsport (auto) tot felul de mațe si fitinguri pt ulei.

#14363 Blackbeardbob

Blackbeardbob

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 161 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Aprilia Pegaso 650IE
  • Numar: regulamentar, dreptunghiular, din aluminiu vopsit

Posted 17 October 2018 - 11:52 AM

scuze, m-am exprimat putin laconic. M-am referit la faptul ca uleiul care trece prin respectivul furtun impinge pistonul care tensioneaza lantul... daca ar fi fost un criteriu debitul, ar fi insemnat ca uleiul ar fi curs liber prin intinzator, deci nu ar mai fi avut cum sa creeze presiune inauntru. Cuprul este cat de cat maleabil si cred ca daca se poate lipi prin alamire de capetele alea, ar rezista... mai mult de atat, ambele capete sunt fixate pe corpul chiuloasei, deci nu exista miscare relativa intre ele. mergand pe ideea ca la un motor diesel rezista mult si bine conducte de aluminiu la injectoare, nu vad de ce ar crapa una de cupru aici.



#14364 john17

john17

    Avansat pan' la genunchiul broastei

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,684 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: cu diapazoane
  • Numar: ioc cu y

Posted 17 October 2018 - 10:25 PM

Lipiturile cu alama crapa de la vibratii, la diesel nu am vazut neam conducte din Al la injectoare, debitul uleiului conteaza si daca nu "iese liber"! Alta intrebare...

#14365 ssk

ssk

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 971 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Moto: CBR 600 RR
  • Numar: rosu

Posted Yesterday, 03:52 PM

un contact gasesc la vreun coleg. Pentru o aprilia 1996.   Dupa un scurt in bor, ( de la martorul case semnalizeaza pozitia) s-a topit toata instalatia electrica+contactul. 

Acum merge cu un strap in mufa contactului. 

 

si un cablu de turometru as avea nevoie

 

Multumesc . 

 

PS: Nou posesor de aprilia, luata de pe forum acum cateva zile .

 

Pana acum pot sa zic ca mai misto e pe sportiva.  N-am apucat cu pegaso decat vreo 20 km =))))))))

Attached Thumbnails

  • 44384182_339903246585963_472484876877037568_n.jpg
  • 44495395_249923695695280_149022961305649152_n.jpg





2 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users


    Bing (1)
DMCA.com Protection Status