Jump to content


Alatura-te grupului nostru pe FaceBook! Like & share! Like & share! Alatura-te grupului nostru pe FaceBook!
Photo

Posesori De Aprilia Pegaso 650,uniti-va!


  • Please log in to reply
14041 replies to this topic

#1 Gothmog

Gothmog

    Low altitude flyer

  • Membru
  • Pip
  • 356 posts
  • Gender:Male
  • Location:Din afara Bucurestiului ;)
  • Interests:Sa cutreier.
  • Moto: Yamaha TDM 900A
  • Numar: regulamentar
  • Club: Solo

Posted 16 February 2007 - 05:24 PM

Am cautat in forum,dar n-am gasit nici un topic cu subiectul asta (corectati-ma dak gresesc,va rog).Sunt tare curios sa stiu cam cati suntem,si care sunt parerile referitoare la modelele de Pegaso 650,avand in vedere ca nu e un model foarte raspandit (din cate stiu eu,din nou,corectati-ma dak gresesc).Numai bine si asfalt uscat (si nu numai) :scratch:

Attached Thumbnails

  • aprilia_pegaso.jpg

Worry about things that may come in your path.
You'll live longer!

Freezing time

Am ales TDM pentru ca este TDM.

#2 CazyRO

CazyRO

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 912 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:IT, Moto
  • Moto: KTM 250 EXC
  • Club: facebook.com/CRAMPOANE

Posted 16 February 2007 - 10:37 PM

Sal.
E destul de raspandit modelul Pegaso, sunt multe in ro, dar si in strainatate. Sunt posesor de Pegaso Garda si sunt foarte multumit de ea. E o motoreta foarte buna de incepatori, design de nota 10, are 50 CP, suficienti cat sa te bucuri de un demaraj decent :scratch:, e foarte comoda. A mea consuma 5.6 l / 100 km. eu zic ca e un consum bun.
Daca ii dai ulei, filtre si ce-i mai trebuie la timp, te duce multa vreme.

Minusuri:
- porneste greu dupa o lunga perioada de inactivitate si/sau cand e frig (sub 0C)
- plaja de turatii mica (2500-6500 RPM), de la 3000 RPM ii place sa traga, 6500 RPM este undeva la limita.
- vitezele trebuie schimbate destul de des, dar daca o judec mai bine... cam orice moto street-enduro - monocilindru, se comporta la fel.
Cam atat.

P.S. Pt. cei care nu stiu, Modelul Garda fata de clasic, este echipat cu: parbriz touring, cric central, amortizor spate cu reglare din robinet (vezi poza) si suporti de genti. Nu stiu daca se livreaza si genti, eu am primit doar topcase.
Daca sunt alte diferente, va rog postati.
1.jpg

Edited by CazyRO, 16 February 2007 - 10:40 PM.


#3 robert bk350

robert bk350

    motoneurolog

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,101 posts
  • Gender:Male
  • Location:cluj
  • Moto: VN800 classic
  • Numar: BIP

Posted 17 February 2007 - 01:18 AM

salutare tuturor! ma numesc robert.am si eu pegaso 650.bine,an 92.habar nu am ce model e.vreau sa zic ca sunt nimerite aceste motoare ROTAX,parerea mea. si sa nu incerce nimeni sa ma contrazica,ca este adevarat.motorul meu are 42.000 km reali,fara reparatii la motor.am auzit ca merg 70-80 mii km,fara reparatii capitale la motor.eu ma abtin cu poza moto.este desfacuta pt vopsire,dar am sa afisez in curind.
bafta pegasistilor !!!!!!!!!!!!

nr meu de tel  0724 361 652  

 

 


#4 asfaltt

asfaltt

    irecuperabil

  • Membru
  • Pip
  • 158 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Numar: alb cu negru
  • Club: Dr.Taberei Riders

Posted 18 February 2007 - 08:49 AM

va salut si eu tot cu o Aprilia pegaso o am din oct. am adus-o din germania pentru ca ce era la noi nu mi-a placut sunt super multumit de ea e oarecum modificata fata de modelul standard adica doar o toba arrow fata de doua stock farurile si alte cauciucuri supermoto nu am avut probleme cu ea am deja 6000 de km cu ea si va spun rupe asfaltul si nici pe dealuri nu se da inapoi numai sa pot intre ca nu sunt gume de noroi
sa facem intr-un fel sa facem o intalnire cu cat mai multe Aprilia pegaso sa ne vedem motorasele
asta e capra mea

Attached Thumbnails

  • DSCF3348.JPG
  • DSCF3390.JPG
  • DSCF3416.JPG
  • DSCF3420.JPG

Edited by asfaltt, 18 February 2007 - 08:52 AM.

asfaltt uscat

#5 Gothmog

Gothmog

    Low altitude flyer

  • Membru
  • Pip
  • 356 posts
  • Gender:Male
  • Location:Din afara Bucurestiului ;)
  • Interests:Sa cutreier.
  • Moto: Yamaha TDM 900A
  • Numar: regulamentar
  • Club: Solo

Posted 19 February 2007 - 02:49 PM

Sal.
P.S. Pt. cei care nu stiu, Modelul Garda fata de clasic, este echipat cu: parbriz touring, cric central, amortizor spate cu reglare din robinet (vezi poza) si suporti de genti. Nu stiu daca se livreaza si genti, eu am primit doar topcase.
Daca sunt alte diferente, va rog postati.
1.jpg

Salut.Am si eu tot Pegaso Garda,din 2000.Modelul meu a venit echipat cu alarma, cric central,amortizor spate reglabil,topcase Shad si coburi originali Aprilia "Garda Special Edition",dar nu are parbriz touring.Nu stiu cum vine din fabrica dar am impresia ca parbrizul tau a fost luat aftermarket.Oricum,felicitari,e un motor bun,sa-l stapanesti sanatos.Din pacate a mea nu pleaca nicaieri,s-a pupat c-o utilitara de 2,5 tone :rose: .Poate de 1 mai sa facem o escapada in vama cu motoarele,ca o putem lua cam p orice drum (am citit un articol in care scria d Pegaso ca ar fi "omni-purpose bike" :rose: .Asfalt (si nu numai) uscat :nono:

Edited by Gothmog, 19 February 2007 - 02:50 PM.

Worry about things that may come in your path.
You'll live longer!

Freezing time

Am ales TDM pentru ca este TDM.

#6 CazyRO

CazyRO

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 912 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:IT, Moto
  • Moto: KTM 250 EXC
  • Club: facebook.com/CRAMPOANE

Posted 19 February 2007 - 06:30 PM

@Gothmog
Sal.
Imi pare rau sa aud patania. Cum s-a intamplat?
E posibil ca parbrizul sa-l fi cumparat proprietarul din Germania. La fel si alarma de pe motorul tau. Eu tanjesc dupa coburi. am suporti dar nexam genti. :nono: Sa dau in jur de 360 eu pe un set nou nu prea imi vine. Poate cunoasteti pe cineva care vinde coburi, astept un PM.
De 1 Mai nu pot merge la mare. Vreau sa-mi fac revizie generala la motoreta, e vb sa mergem in Cehia la Brno si o sa ma coste ceva distractia asta.

#7 Gothmog

Gothmog

    Low altitude flyer

  • Membru
  • Pip
  • 356 posts
  • Gender:Male
  • Location:Din afara Bucurestiului ;)
  • Interests:Sa cutreier.
  • Moto: Yamaha TDM 900A
  • Numar: regulamentar
  • Club: Solo

Posted 19 February 2007 - 07:59 PM

@Gothmog
Sal.
Imi pare rau sa aud patania. Cum s-a intamplat?
E posibil ca parbrizul sa-l fi cumparat proprietarul din Germania. La fel si alarma de pe motorul tau. Eu tanjesc dupa coburi. am suporti dar nexam genti. :rose: Sa dau in jur de 360 eu pe un set nou nu prea imi vine. Poate cunoasteti pe cineva care vinde coburi, astept un PM.
De 1 Mai nu pot merge la mare. Vreau sa-mi fac revizie generala la motoreta, e vb sa mergem in Cehia la Brno si o sa ma coste ceva distractia asta.

Sal. Despre patanie,ce sa zic,s-a trezit o doamna sa intoarca din 3 miscari o utilitara Renault de vreo 3,5 m pe un drum de max 6 m.Eu eram la iesire din viraj,vad ca da semnal stanga,claxonez si i-am dat "start"-ul.Trec p contrasens,gandindu-ma ca se opreste,si s-o ocolesc prin fatza,dar nu...Se decide sa blocheze 75% din latimea drumului :rose: .Ma rog,coliziune frontala si adios carenei, farului, bordului,si alte maruntisuri.Ma rog,se repara...
In alta ordine de idei,coburii vin o data cu motoru la modelul Garda,ca au "Garda" pictat pe ei.Poate ca sunt pe o lista cu accesorii si neamtul nu i-a luat...
Foarte tare ideea cu Brno,imi doresc sa merg si eu,sper sa se intample.Bafta si asfalt uscat :nono:


Doar atat?Nu mai e nici un pegasist pe aici?
Worry about things that may come in your path.
You'll live longer!

Freezing time

Am ales TDM pentru ca este TDM.

#8 Vulturul argintiu

Vulturul argintiu

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 419 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Urasc prostia si pe cei care se cred departe de ea.<br />Pesterile,parapantele,camioanele, ...............
  • Moto: HONDA TRANSALP + CBR 1000 F
  • Numar: B-<>-ZAK,B-09-XZI
  • Club: Asterix

Posted 19 February 2007 - 10:44 PM

Am cautat in forum,dar n-am gasit nici un topic cu subiectul asta (corectati-ma dak gresesc,va rog).Sunt tare curios sa stiu cam cati suntem,si care sunt parerile referitoare la modelele de Pegaso 650,avand in vedere ca nu e un model foarte raspandit (din cate stiu eu,din nou,corectati-ma dak gresesc).Numai bine si asfalt uscat (si nu numai) :nono:


:rose: :rock: :rose:
salut colega - cred ca mi-ai "furat" motorul, am unul identic cu al tau. Din toate pct de vedere.

iar acum pt cine nu stie: Cand este rece afara se porneste f ff usor in urmatorul fel - inainte de oprire se inchide benzina din robinet si se ruleaza cu ea pina se opreste, apoi .... dupa o zi doua trei etc (indiferent de temperatura (-... grade) se porneste benzina , se trage socul la maxim si la al doilea buton porneste belea. Acest secret l-am aflat si eu de la un italian Fulvio (sa-i dea Dumnezeu sanatate) care se ocupa cu motoare, inainte de asta il omoram si eu rau de tot il trageam cu masina sau il impingeam de-mi ieseau ochii. Alti destepti care cica sunt destepti - frate nu ai ai segmenti sa vi sa tii schimb, - a... nu mai ai compresie, - etc. sa vedeti ce bine pleaca daca nu are bujia uda.

astept sa ne vedem pe coclauri, pe curand dragi colegi ! :rose:

Edited by Vulturul argintiu, 19 February 2007 - 10:47 PM.

ASIGURARI: RCA, CALATORIE, LOCUINTA, VIATA
PROGRAM NON-STOP 0723.000.442 - CELE MAI BUNE OFERTE DE PE PIATA

yamaha majesty 125 cm
aprilia scarabeo 125 cm
kymco people 125 cm

aduc orice motocicleta din Italia in maxim 1 SAPTAMANA
simeringuri de furca pentru orice model, ulei de furca - se executa si montajul, bujii
filtre de ulei, ulei MOTUL, pompa de umflat foarte usoara, etc

#9 Gothmog

Gothmog

    Low altitude flyer

  • Membru
  • Pip
  • 356 posts
  • Gender:Male
  • Location:Din afara Bucurestiului ;)
  • Interests:Sa cutreier.
  • Moto: Yamaha TDM 900A
  • Numar: regulamentar
  • Club: Solo

Posted 21 February 2007 - 03:40 PM

:nono: :rock: :rose:
salut colega - cred ca mi-ai "furat" motorul, am unul identic cu al tau. Din toate pct de vedere.

iar acum pt cine nu stie: Cand este rece afara se porneste f ff usor in urmatorul fel - inainte de oprire se inchide benzina din robinet si se ruleaza cu ea pina se opreste, apoi .... dupa o zi doua trei etc (indiferent de temperatura (-... grade) se porneste benzina , se trage socul la maxim si la al doilea buton porneste belea. Acest secret l-am aflat si eu de la un italian Fulvio (sa-i dea Dumnezeu sanatate) care se ocupa cu motoare, inainte de asta il omoram si eu rau de tot il trageam cu masina sau il impingeam de-mi ieseau ochii. Alti destepti care cica sunt destepti - frate nu ai ai segmenti sa vi sa tii schimb, - a... nu mai ai compresie, - etc. sa vedeti ce bine pleaca daca nu are bujia uda.

astept sa ne vedem pe coclauri, pe curand dragi colegi ! :rose:

Salut! Nu stiam chestia asta.Eu dupa o perioada mai mare ii goleam carburatoarele,puneam un pahar sub furtun si dadeam drumul sa curga.Dup-aia o turnam inapoi in rezervor.

Bafta si asfalt uscat! :rose:
Worry about things that may come in your path.
You'll live longer!

Freezing time

Am ales TDM pentru ca este TDM.

#10 Gothmog

Gothmog

    Low altitude flyer

  • Membru
  • Pip
  • 356 posts
  • Gender:Male
  • Location:Din afara Bucurestiului ;)
  • Interests:Sa cutreier.
  • Moto: Yamaha TDM 900A
  • Numar: regulamentar
  • Club: Solo

Posted 22 February 2007 - 03:45 PM

Gata,nu mai e nimeni? :nono:
Worry about things that may come in your path.
You'll live longer!

Freezing time

Am ales TDM pentru ca este TDM.

#11 sorin-butt-head

sorin-butt-head

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 22 posts
  • Numar: B 55 TYH
  • Club: Clubul enduristilor

Posted 23 February 2007 - 10:52 PM

Am si eu un Pegaso Cube din98.Porneste mai usor la rece,daca dam relantiul mai incet cu 720 grade (bineinteles cu socul tras la maxim si fara sa acceleram)astfel incat motorul primind mai putin aer,porneste mai usor si nu se mai intrerupe.Vreau si eu sa stiu de unde cumpar o cheie de bujii pentru hexagon de 18,pentru bujiiNGK dr 8EA sau NGK DR8ES.Ma chinui cu o cheie tiganeasca.

#12 sorin-butt-head

sorin-butt-head

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 22 posts
  • Numar: B 55 TYH
  • Club: Clubul enduristilor

Posted 24 February 2007 - 09:52 AM

Sal.
E destul de raspandit modelul Pegaso, sunt multe in ro, dar si in strainatate. Sunt posesor de Pegaso Garda si sunt foarte multumit de ea. E o motoreta foarte buna de incepatori, design de nota 10, are 50 CP, suficienti cat sa te bucuri de un demaraj decent :nono:, e foarte comoda. A mea consuma 5.6 l / 100 km. eu zic ca e un consum bun.
Daca ii dai ulei, filtre si ce-i mai trebuie la timp, te duce multa vreme.

Minusuri:
- porneste greu dupa o lunga perioada de inactivitate si/sau cand e frig (sub 0C)
- plaja de turatii mica (2500-6500 RPM), de la 3000 RPM ii place sa traga, 6500 RPM este undeva la limita.
- vitezele trebuie schimbate destul de des, dar daca o judec mai bine... cam orice moto street-enduro - monocilindru, se comporta la fel.
Cam atat.

P.S. Pt. cei care nu stiu, Modelul Garda fata de clasic, este echipat cu: parbriz touring, cric central, amortizor spate cu reglare din robinet (vezi poza) si suporti de genti. Nu stiu daca se livreaza si genti, eu am primit doar topcase.
Daca sunt alte diferente, va rog postati.
1.jpg

Daca are cineva idee ,cat trebuie sa fie jocul la pastile(evacuare si admisie)cat si pentru supapa centrala a admisiei care e actionata de culbutor

Sal.
E destul de raspandit modelul Pegaso, sunt multe in ro, dar si in strainatate. Sunt posesor de Pegaso Garda si sunt foarte multumit de ea. E o motoreta foarte buna de incepatori, design de nota 10, are 50 CP, suficienti cat sa te bucuri de un demaraj decent :rose:, e foarte comoda. A mea consuma 5.6 l / 100 km. eu zic ca e un consum bun.
Daca ii dai ulei, filtre si ce-i mai trebuie la timp, te duce multa vreme.

Minusuri:
- porneste greu dupa o lunga perioada de inactivitate si/sau cand e frig (sub 0C)
- plaja de turatii mica (2500-6500 RPM), de la 3000 RPM ii place sa traga, 6500 RPM este undeva la limita.
- vitezele trebuie schimbate destul de des, dar daca o judec mai bine... cam orice moto street-enduro - monocilindru, se comporta la fel.
Cam atat.

P.S. Pt. cei care nu stiu, Modelul Garda fata de clasic, este echipat cu: parbriz touring, cric central, amortizor spate cu reglare din robinet (vezi poza) si suporti de genti. Nu stiu daca se livreaza si genti, eu am primit doar topcase.
Daca sunt alte diferente, va rog postati.
1.jpg

De unde 50cp cand in manual scrie 46cp?Am mai auzit asta.EXPLICATI-MI!

#13 Antistress

Antistress

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 108 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Numar: B 51 HVU

Posted 24 February 2007 - 11:07 AM

saltare...
Iaca hop si eu cun un calut inaripat 2 din '95, cu care, din pacate acum am o mare buba. Am bagat-o la un drum mai hard enduro shi am spart suportul de la etrierul fata. Sa mor io daca stiu cum am reusit. Acum Mitza mea sta bolnava akasa si io fac weelie cu tramvaiul. Apelez la bunavointa voastra... HEEEEELP. poate are cineva rahatul ala de suport sau stie cineva unde il pot confectiona.
Multzam fain...
STRESSU'n KaSa

#14 sorin-butt-head

sorin-butt-head

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 22 posts
  • Numar: B 55 TYH
  • Club: Clubul enduristilor

Posted 24 February 2007 - 12:16 PM

acolo sa nu te joci!Cumpara alt suport

#15 Gothmog

Gothmog

    Low altitude flyer

  • Membru
  • Pip
  • 356 posts
  • Gender:Male
  • Location:Din afara Bucurestiului ;)
  • Interests:Sa cutreier.
  • Moto: Yamaha TDM 900A
  • Numar: regulamentar
  • Club: Solo

Posted 24 February 2007 - 01:28 PM

acolo sa nu te joci!Cumpara alt suport

Corect! La frane nu e bine deloc sa improvizezi,mai ales ca Pegaso nu are chiar cele mai bune frane de pe planeta.Cumpara alt suport,sau daca e rupt de pe jamba amortizorului :rose: va trebui sa o schimbi.Piese poti comanda la United Motors,in vreo luna iti vin,dak au pe stoc chiar mai devreme,la ei gas sigur ca au toata schema motocicletei si poti gasi imediat piesa dorita.Bafta multa :nono:

P.S. si eu am mare nevoie de o cheie de 18 de bujii.Jocul supapelor la rece este de 0.1 mm admisie,0.15 mm evacuare,conform manualului de intretinere pt Cube.Manuale se gasesc la www.aprilia.com sectiunea booklets.

Numai bine!

Edited by Gothmog, 24 February 2007 - 01:29 PM.

Worry about things that may come in your path.
You'll live longer!

Freezing time

Am ales TDM pentru ca este TDM.

#16 asfaltt

asfaltt

    irecuperabil

  • Membru
  • Pip
  • 158 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Numar: alb cu negru
  • Club: Dr.Taberei Riders

Posted 24 February 2007 - 02:10 PM

ma puteti ajuta cu niste sfaturi
unde imi gasesc cheie de bujie si inca una am spart semnalul stanga fata nu stiu de unde sa imi cumpar
merci anticipat
asfaltt uscat

#17 Gothmog

Gothmog

    Low altitude flyer

  • Membru
  • Pip
  • 356 posts
  • Gender:Male
  • Location:Din afara Bucurestiului ;)
  • Interests:Sa cutreier.
  • Moto: Yamaha TDM 900A
  • Numar: regulamentar
  • Club: Solo

Posted 25 February 2007 - 03:34 PM

ma puteti ajuta cu niste sfaturi
unde imi gasesc cheie de bujie si inca una am spart semnalul stanga fata nu stiu de unde sa imi cumpar
merci anticipat

Se pare ca-i mare nevoie de chei de bujii :baldy: .Piese gasesti la United Motors,nu vreau sa le fac reclama dar sunt reprezentanta pana una-alta.Bafta :banana:
Worry about things that may come in your path.
You'll live longer!

Freezing time

Am ales TDM pentru ca este TDM.

#18 tudvio

tudvio

    Biciclist!!!

  • Membru
  • Pip
  • 278 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:O gramada de interese
  • Moto: Yamaha Virago 535
  • Numar: Bucuresti
  • Club: Romantic Bikers

Posted 25 February 2007 - 07:10 PM

salutare
laude lui gothmog pt faptul ca a decis sa deschida un topic cu pegaso :baldy:
am si eu un pegaso II din 1996 si sunt foarte multumit de el, desi mai am cateva chestii de facut:
tobele (originale) au inceput sa rugineasca rau, de asemenea si galeriile, si trebuiesc curatate si vopsite
la fel gumele s-au cam tocit si vreau sa achizitionez unele de strada (ca cele de supermoto) si mi-ati fi de ajutor daca mi-ati spune de unde as putea sa le iau
carenele sunt un pic zgariate si asa vrea sa le vopsesc desi nu stiu daca e o idee asa de buna deoarece nu stiu de unde sa iau stick-uri cu aprilia ca sa le pun dupa vopsire
una peste alta sunt multumit de ea (mi se pusese pata sa o vand dar m-am razgandit)
pun si o poza pt a vedea cu ce ma laud :ok:
p.s.
am un manual de reparatii in engleza dar din pacate este pt motorul cu injectie
oricum il postez pt cei care il pot folosi :banana:

Attached Thumbnails

  • DSCF0478.JPG

Attached Files


Edited by tudvio, 25 February 2007 - 07:29 PM.

Nu intotdeauna calea cea mai grea este si cea mai buna.

#19 paul_biker

paul_biker

    hiperpasionat

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,736 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Fun &amp; Knowledge
  • Moto: Honda CBR 900RR
  • Numar: -- -- --
  • Club: Motoflash

Posted 26 February 2007 - 10:41 AM

salutare
laude lui gothmog pt faptul ca a decis sa deschida un topic cu pegaso :baldy:
am si eu un pegaso II din 1996 si sunt foarte multumit de el, desi mai am cateva chestii de facut:
tobele (originale) au inceput sa rugineasca rau, de asemenea si galeriile, si trebuiesc curatate si vopsite
la fel gumele s-au cam tocit si vreau sa achizitionez unele de strada (ca cele de supermoto) si mi-ati fi de ajutor daca mi-ati spune de unde as putea sa le iau
carenele sunt un pic zgariate si asa vrea sa le vopsesc desi nu stiu daca e o idee asa de buna deoarece nu stiu de unde sa iau stick-uri cu aprilia ca sa le pun dupa vopsire
una peste alta sunt multumit de ea (mi se pusese pata sa o vand dar m-am razgandit)
pun si o poza pt a vedea cu ce ma laud :ok:
p.s.
am un manual de reparatii in engleza dar din pacate este pt motorul cu injectie
oricum il postez pt cei care il pot folosi :banana:



Acum ceva vreme am refacut vectorial un colaj pt un amic cu un pegaso ca al tau. Acum nu stiu daca e chiar acelasi pt ca am vazut pe net ca sunt mai multe versiuni dar vezi si tu poate e cel bun. Daca e bun poti sa il scoti la orice firma care are un cutter din 3 culori Oracal si iese fain.

Pt amatori, pot vectoriza la cerere (dupa fotografii sau nu neaparat) orice colaj moto.
Am atasat sursa vectoriala si un jpg pt preview.
Noroc.

Attached Thumbnails

  • colaj_pegaso2.JPG

Attached Files


War is just young men fighting for retarded old ones.

Posted Image
Motoflash | Sursa ta de stiri moto

#20 tudvio

tudvio

    Biciclist!!!

  • Membru
  • Pip
  • 278 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:O gramada de interese
  • Moto: Yamaha Virago 535
  • Numar: Bucuresti
  • Club: Romantic Bikers

Posted 26 February 2007 - 12:24 PM

Acum ceva vreme am refacut vectorial un colaj pt un amic cu un pegaso ca al tau. Acum nu stiu daca e chiar acelasi pt ca am vazut pe net ca sunt mai multe versiuni dar vezi si tu poate e cel bun. Daca e bun poti sa il scoti la orice firma care are un cutter din 3 culori Oracal si iese fain.

Pt amatori, pot vectoriza la cerere (dupa fotografii sau nu neaparat) orice colaj moto.
Am atasat sursa vectoriala si un jpg pt preview.
Noroc.

multumesc mult de tot paul
nu e la fel dar cred ca merge si asta
mail-ul meu e tudvio@yahoo.com
intra si lasa-mi un nr de tel ca sa discutam mai mult
Nu intotdeauna calea cea mai grea este si cea mai buna.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status