Jump to content


Photo

HD Sportster 883-1200


  • Please log in to reply
2153 replies to this topic

#2141 TETEA.

TETEA.

    TeTeA

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,280 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cel mai mioritic plai
  • Interests:To ride again tomorrow!
  • Moto: Chopper de viteza
  • Club: CIRC SI BALAMUC

Posted 03 August 2018 - 03:37 PM

Nu e nicio polemica! Eu am schimbat recent ghidonul si riserele la japoneza si am ales piesele in asa fel incat sa nu modific prea multe, caci foarte usor din una in alta, puteam sa depasesc bugetul alocat de aproape 10 ori...
...Adica vorbea ciuda din mine, ca sa vezi ce era sa patesc... :)))

Edited by ZAPPY, 03 August 2018 - 03:45 PM.

IF SPEED DOESN'T SCARE YOU, THE BIG TRUCK AROUND THE CORNER WILL!!!


"I would rather be sitting on my motorcycle, thinking about God,

than sitting in church, thinking about my motorcycle."

shoei_qwest-logo-250.jpg


#2142 GoodKat

GoodKat

    Modelator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,160 posts
  • Gender:Male
  • Location:Downtown
  • Moto: N-am
  • Numar: Primu'
  • Club: Bellagio

Posted 03 August 2018 - 09:05 PM

Nu e nicio polemica! Eu am schimbat recent ghidonul si riserele la japoneza si am ales piesele in asa fel incat sa nu modific prea multe, caci foarte usor din una in alta, puteam sa depasesc bugetul alocat de aproape 10 ori...
...Adica vorbea ciuda din mine, ca sa vezi ce era sa patesc... :)))

 

Si eu am bagat niste conversii pana acum si intr-adevar, de obicei socoteala de acasa nu se compara cu cea din targ, dar in nici intr-un caz nu iesi in 1500 de euro, chiar si cu piese premium. Preturile sunt cu mult peste realitate.


“Yell, "Built not bought mother fucker!" in theire face and then spit on their bike and walk off.”

#2143 Gixu.

Gixu.

    Master of puppets

  • Moderatori
  • PipPipPipPip
  • 6,786 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bayern
  • Moto: 09 Heritage Softail
  • Numar: De Bayern

Posted 04 August 2018 - 09:21 AM

11000/09 de la dealer :)

Stock cu cateva imbunatatiri bune de dat jos :))

Singura optiune fara bazai de cap e un Beach bar...Buba e ca eu visrz noaptea la un ghidon inalt. Stiu, la drum lung amortesc mainile, circulatia, nu mai o dai pe viraje ca pe o vitezana (hac), dar eu tot vreau :))


 


#2144 GoodKat

GoodKat

    Modelator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,160 posts
  • Gender:Male
  • Location:Downtown
  • Moto: N-am
  • Numar: Primu'
  • Club: Bellagio

Posted 04 August 2018 - 10:49 PM

Pai atunci, sa o stapanesti sanatos! Daca asta vrei, nu ai ce face decat sa iti satisfaci pofta. Singurul meu sfat este cel de mai sus. Costurile sunt exagerate, se poate face si mai ieftin la fel de bine. :D
“Yell, "Built not bought mother fucker!" in theire face and then spit on their bike and walk off.”

#2145 Gixu.

Gixu.

    Master of puppets

  • Moderatori
  • PipPipPipPip
  • 6,786 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bayern
  • Moto: 09 Heritage Softail
  • Numar: De Bayern

Posted 06 August 2018 - 01:31 PM

Multumesc, se pare ca azi am dat la Louis peste cineva avizat care m-a indrumat catre un service mai mic din suburbia orasului :))

Juhuuu :))


 


#2146 GoodKat

GoodKat

    Modelator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,160 posts
  • Gender:Male
  • Location:Downtown
  • Moto: N-am
  • Numar: Primu'
  • Club: Bellagio

Posted 06 August 2018 - 02:17 PM

Sa ne tii la curent cu noul deviz :D


“Yell, "Built not bought mother fucker!" in theire face and then spit on their bike and walk off.”

#2147 Gixu.

Gixu.

    Master of puppets

  • Moderatori
  • PipPipPipPip
  • 6,786 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bayern
  • Moto: 09 Heritage Softail
  • Numar: De Bayern

Posted 17 August 2018 - 08:17 PM

Sunt un campion al prostiei :)) Mi-am luat o pereche de V&H Short Shots si n-am verificat daca au plug-uri pentru sondele Lambda , si n-au! :))

Ma mai uit maine dupa o solutie. Daca nu,le vand si cumpar altele conforme.

MU13 P5D :)

Edited by Gixu., 17 August 2018 - 08:18 PM.


 


#2148 GoodKat

GoodKat

    Modelator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,160 posts
  • Gender:Male
  • Location:Downtown
  • Moto: N-am
  • Numar: Primu'
  • Club: Bellagio

Posted 18 August 2018 - 12:01 AM

@Gixu, nu stiu cum este piata manufacturii prin Germania, dar singura solutie ar fi urmatoarea: date doua gauri in galerii, unde ar trebui sa fie locasul lor si sudate niste piulite dmpe cotele sondelor lambda. Sau probabil exista o solutie de anulare a sondelor din soft si pusa o harta de injectie prestabilita.

Edited by GoodKat, 18 August 2018 - 12:01 AM.

“Yell, "Built not bought mother fucker!" in theire face and then spit on their bike and walk off.”

#2149 Gixu.

Gixu.

    Master of puppets

  • Moderatori
  • PipPipPipPip
  • 6,786 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bayern
  • Moto: 09 Heritage Softail
  • Numar: De Bayern

Posted 18 August 2018 - 02:57 PM

Pana la urma am gasit o solutie de MIJloc, dus tobele la reprezentanta, montarea prizelor lipsa si in acelasi timp facut switch-ul.

Spatarul dispare marti si va reaparea pe Ebay iar saptamana viitoare ma pun pe cautat sa Le Pera.

Attached Thumbnails

  • IMG_20180817_184038.jpg

Edited by Gixu., 18 August 2018 - 03:44 PM.


 


#2150 Thunder Rock

Thunder Rock

    UN OM

  • Membru
  • Pip
  • 455 posts
  • Gender:Male
  • Moto: ....Classic no plastic.....

Posted 23 August 2018 - 10:43 AM

Mi s-a rupt cablul de ambreaj -Sportster 1200 R -2006 . Am cumparat de la Razvan unul de la Barnett . Montat ca in carte cu jocul de rigoare de un sfert de tura desfacut ,reglat freeplay la 1-16".Uns inainte de montaj cu spray siliconic .-merge extrem de usor .   Ambreaza / debraiaza de vis ...dar...ca tre sa existe si un dar,  se simt in maneta de ambreaj fara a fi trasa (doar cu mana sprijinita pe ea fara a fi actionata deloc) atat la accelerare cat si la frana de motor impulsuri pe care nu le-am sesizat inainte de schimbarea cablului.Nu se simt impulsuri in mers constant sau in decelerare constanta ,doar cand e momentul pe acceleratie sau decelerare .Sunt eu paranoic sau " asa face toate"? Sa fi sensibilizat atat de mult cablul de ambreaj cu ungerea suplimentara cu spray siliconic incat sa sesizez orice miscare a acestuia data de cama de la ambreaj?


Edited by Thunder Rock, 23 August 2018 - 10:43 AM.

outstanding example of a particular style, something of lasting worth or with a timeless quality

 

 

classic no plastic


#2151 ZX500

ZX500

    pasionat

  • Membru
  • Pip
  • 49 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Femeile
  • Moto: Honda CBR 600 RR
  • Numar: HD-77-HIT, TM-08-HIT
  • Club: solo

Posted 04 September 2018 - 08:59 PM

Salutare,

Sunt posesor nou de xl883 iron 2010. A fost achizitionat fara semnalizari spate, asta pt ca motorul a fost achizitionat usor accidentat.
Nu reusesc sa inteleg sistemul de ilumit pe spate si sper sa ma lamureasca cineva.

Exista 3 conectori, unul pt iluminatul numarului de inmatriculare si 2 pentru semnalizari. Pe semnalizari sunt 3 fire, asta pt ca probabil pe un filament al becului este pozitia si pe celalalt filament semnalizarea. Nu inteleg cum se semnalizeaza franarea. Nu gasesc conector pt frana, si nu stiu cum lucreaza semnalizarile pe franare. Ele sunt din ce inteleg controlate de un controler de semnalizare. Pe aripa spate nu am stop de frana.
Inca nu mi am cumparat semnalizarile ca sa vad cum functioneaza, dar am verificat firele cu aparatul de masura.

Am achizitionat un stop de frana ce vine sub aripa dar nu stiu cum sa il alimentez.

Astept niste pareri.

Multumesc.

#2152 IceLord

IceLord

    Iced Earth http://www.youtube.com/watch?v=FQ_EGqAgRSg

  • Moderatori
  • PipPipPipPip
  • 5,452 posts
  • Gender:Male
  • Location:GHEORGHENI Harghita
  • Interests:To Ride.....To Ride....To Ride!
  • Moto: H-D XL883C & Indian Chief Gilroy
  • Numar: HR 69 LUP HR 66 URS
  • Club: Ugly Bears Chopper Gang

Posted 08 September 2018 - 10:40 PM

Salutare,

Sunt posesor nou de xl883 iron 2010. A fost achizitionat fara semnalizari spate, asta pt ca motorul a fost achizitionat usor accidentat.
Nu reusesc sa inteleg sistemul de ilumit pe spate si sper sa ma lamureasca cineva.

Exista 3 conectori, unul pt iluminatul numarului de inmatriculare si 2 pentru semnalizari. Pe semnalizari sunt 3 fire, asta pt ca probabil pe un filament al becului este pozitia si pe celalalt filament semnalizarea. Nu inteleg cum se semnalizeaza franarea. Nu gasesc conector pt frana, si nu stiu cum lucreaza semnalizarile pe franare. Ele sunt din ce inteleg controlate de un controler de semnalizare. Pe aripa spate nu am stop de frana.
Inca nu mi am cumparat semnalizarile ca sa vad cum functioneaza, dar am verificat firele cu aparatul de masura.

Am achizitionat un stop de frana ce vine sub aripa dar nu stiu cum sa il alimentez.

Astept niste pareri.

Multumesc.

Ahoi!

 

Trebuie sa fie pe acolo si pentru frana, iti recomand un electrician (auto, moto) poti sa faci ceva scurturi daca nu esti atent.

Miercuri am lucrat 8h cu electrica pe fata la XL883C, iar astazi 6h,aveam un scurt la ghidon (scurt intre ghidon si butonul Off / Run) la un moment dat chiar mi-a topit un fir si a iesit fum.

Sa nu zic ca mi-au sarit de mai multe ori sigurantele, dar pana la urma i-am dat de cap si sper sa functioneze,  i-am facut un mic test drive si momentan functioneaza!


Edited by IceLord, 08 September 2018 - 10:42 PM.


#2153 ZX500

ZX500

    pasionat

  • Membru
  • Pip
  • 49 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Femeile
  • Moto: Honda CBR 600 RR
  • Numar: HD-77-HIT, TM-08-HIT
  • Club: solo

Posted 16 September 2018 - 10:04 AM

Ahoi!
 
Trebuie sa fie pe acolo si pentru frana, iti recomand un electrician (auto, moto) poti sa faci ceva scurturi daca nu esti atent.
Miercuri am lucrat 8h cu electrica pe fata la XL883C, iar astazi 6h,aveam un scurt la ghidon (scurt intre ghidon si butonul Off / Run) la un moment dat chiar mi-a topit un fir si a iesit fum.
Sa nu zic ca mi-au sarit de mai multe ori sigurantele, dar pana la urma i-am dat de cap si sper sa functioneze,  i-am facut un mic test drive si momentan functioneaza!


Dupa multe cautari am gasit raspunsul in manualul de service.
Doar xl883n si xl1200n nu au stop . semnalizarea franarii se face in semnalizare.

#2154 ->Bullet<-

->Bullet<-

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,788 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucur,esti

Posted 17 September 2018 - 03:53 PM

Dupa multe cautari am gasit raspunsul in manualul de service.
Doar xl883n si xl1200n nu au stop . semnalizarea franarii se face in semnalizare.

 

exact asta urma sa spun si eu.... la Iron semnalul spate are dubla functie de stop/semnalizare. te-ai scos pt ca alea originale tin minte ca-s foarte scumpe, am uitat insa exact pretul

da un tel @ HD bucuresti si te lamuresc baietii






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status