Sari la conținut

HD Sportster 883-1200


easybiker
 Share

Postări Recomandate

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 months later...
La 05.01.2020 la 15:06, 255b a spus:

Va salut,

Ar pute sa-mi spuna si mie cineva care sunt pasii ce trebuie urmati (dpdv mecanic - ce piese,adaptari - cum,de ce ..ll?) pentru trecerea de 883 la 1200?

Si evident ce riscuri apar,si ce trebuie evitat.

Multumesc mult !  (mult de tot 😎)

Ahoi!

In general daca e corect facuta treaba si faci un rodaj bun nu ar trebui sa fie probleme.

E plin Youtube de astfel de modificari si cu diferite kit-uri.

Eu personal am fost impresionat de cei de la S&S, ma gandesc pe viitor ori sa-mi cumpar un kit de 1200cc ori sa-mi cumpar un bloc motor de 1200cc.

Atentie ce kit ei, sunt kit-uri pentru curse (RACE) mai exact Drag race si kituri de strada (ATENTIE MARE!) Mai sunt kit-rui pentru clima uscata (desert - exemplu: Arizona, Nevada, New Mexico...etc) si kit-uri pentru vreme mai racoroasa (mai spre NORD) mai exact se vede pe ele ca unele au radiatorul mai mic iar celalalt are radiatorul mai mare pentru ca racirea sa fie mai eficienta sau mai putin eficienta.

Mare atentie cine si cum face schimbul, un prieten a stricat un kit Hammer Performance de 1250cc.

 

Mult succes!

Editat de IceLord
Detalii
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...

De curiozitate, ma lamureste si pe mine cineva de ce este atat de hype-uit (cel putin asta am observat in mediul virtual) Iron 833-ul?

Din ce am inteles, nu e nici macar aproape de a fi cel mai bun Sportster... e doar din cauza ca e blacked out?

Sunt un pic surprins ca nu a fost postata aici stirea:

https://www.motorcyclenews.com/news/2020/septemeber/harley-davidson-sportster-discontinued-europe/

Mi se pare mie, sau HD tocmai au pierdut piata cu cea mai mare putere de cumparare, pt modelul lor cel mai usor accesibil si popular? :)

P.S.: Good riddance...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Ahoi!

 

Eu personal am un XL883C (an de fabricatie 2005), in 2014 l-am achizitionat la 28.000 km si acuma are 84.000 km (am schimbat doar ambreajul la el).

M-am dat cu 48 si cu 72 (din gama mai noua), am citit ca vor sa renunte la gama Sporster pentru ca nu poate sa se incadreze in normele UE.

In general pentru anumite modele pretul lor creste in timp si au o valoare de brand. (editie aniversara, editie limitata)

Spre exemplu un Sporster 72 sigur in aproximativ 15-20 de ani o sa aiba pretul mult peste cel de achizitie.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...