Sari la conținut

caut atelier mecanic pentru o treaba mai complicata


mdx
 Share

Postări Recomandate

Salutare! Deci am un zx6r 636 modelul 03 04 si am capacul de la axele cu came rupt, crapat, etc. In principiu nu mai poate fii folosit.

 

2u3w5xj.jpg21cvwbn.jpg

 

De asemenea am gasit la cineva doar capacul (nu avea chiulasa buna).

 

2drus28.jpg

 

Dar din cate am inteles trebuie prelucrat la un atelier ca sa mearga impreuna cu axele si chiulasa mea.

Are/stie cineva un atelier moto care poate sa faca asta ? Din cate am inteles este mai ieftin si mai usor decat sa inlocuiesc toata chiulasa.

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai ce prelucra la nici un atelier! Lagarele arborilor cu came sunt prelucrate in chiulasa cu capacul ala montat, de aia nu se potriveste perfect un alt capac. Acolo cota este f precisa, orice prelucrare ulterioara ar mari diametrul lagarelor facand tot ansamblul inutilizabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai ce prelucra la nici un atelier! Lagarele arborilor cu came sunt prelucrate in chiulasa cu capacul ala montat, de aia nu se potriveste perfect un alt capac. Acolo cota este f precisa, orice prelucrare ulterioara ar mari diametrul lagarelor facand tot ansamblul inutilizabil.

 

mda, ma gandeam. Am mai intrebat pe un forum si mi-a zis ca e posibil, dar daca zici ca nu, atunci aia e. E destul de greu sa gasesti chiulasa oricum, am fost la un tip sa iau, dar cand a demontat-o era crapata. Am luat doar capacul ca sa imi incerc norocul, in alta parte nu am gasit chiulasa, decat pe ebay.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce am mentionat eu se invarte in jurul valorii 350-500 euro. Dar macar ai siguranta unui lucru bine facut.

 

 

Sau o chiulasa completa pe care o rectifici, schimbi simeringuri, ghiduri si refaci scaunele de supape, vezi cum stai si cu pistoanele + segmentii si stii o treaba.

la dacia 1310 si acum cativa ani buni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verificarea segmentilor era accesorie. Daca trebuiesc schimbatii segmentii, acolo sunt alte costuri, cilindrii nu se separa de carterul motorului la modelul asta (daca imi aduc aminte bine).

 

O rectificare de chiulasa costa 250 de lei in Bucuresti, simeringurile de valve sunt cam 60-70 de euro. Chiulasa SH pe ebay e pana in 300 de eur:

 

https://www.ebay.co.uk/itm/Kawasaki-2004-Ninja-ZX-6RR-ZX600-ZX6RR-600-03-04-Cylinder-Head-Cam-Shafts-Cover/372402264798?hash=item56b4e79ade:g:48oAAOSwYNxbcxsN

 

Deci ne invartim in jurul valorii de 500 de euro.

nu, tu te invarti intr-un cerc imaginar pt ca nu stii despre ce vorbesti , cat e un set de garnituri? OE?

o garnitura de chelioasa? pastile?

 

doar o garnitura de capac de chiulasa e 30-40 euro ...

 

prezoane noi ? sau alea mai merg vreo 2-3 reparatii kakapitale .. s-or fi lungit suficient? hmmm

 

nu-mi raspunde ca o faci de pomana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te pricepi (google) la mecanica???? Pffff, sunt descumpanit... Pai orice maimuta surubareste, si cum tu umbli prin copaci n-as fi crezut ca poti sa nu fii expert...

Incepi sa depasesti limitele bunului simt in conversatiile astea cu mine. O mai fac si altii pe ici pe colo doar ca, habar nu (mai) am de ce, de la tine aveam pretentii mai mari.

 

P.S. daca te deranjeaza atat de tare prezenta mea pe "toate" topicurile, arunca un ochi la poza asta:

post-93642-0-15869600-1537473691_thumb.jpg

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti face o proba, pui axele cu came pe chiulasa dupa care incepi sa strangi usor din aproape in aproape sa vezi daca capacul nou iti blocheaza axele cu came, ai grija sa nu fortezi ceva pe acolo (ideal ar fi sa te duci la un mecanic). Daca nu blocheaza si se invart axele usor pe toata rotatia (360 grade) il poti folosi. Trebuie sa se invarta usor, altfel la turatie mare va produce uzura instantaneu iar deseul rezultat ori ajunge in ulei ori iti blocheaza axele si se rupe ceva.

 

Exista doua tipuri de prelucrari la astfel de piese, prelucrare imperecheata sau prelucrare pe cote standard. Daca prelucarea acestei piese s-a facut pe cota standard nu iti va bloca axele cu came, daca s-a facut prelucrare imperecheata este putin probabil sa se potriveasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca se invart usor dar sunt mai largi lagarele? Stiu ca s-ar putea sa functioneze, dar cat de bine sau de mult...

Chiulasa banuiesc ca nu e data jos, caz in care arborii cu came nu au cum sa se roteasca liber.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...