Jump to content

Photo

Recomandare motocicleta: Sfatul vostru, viitorul meu pe 2 roti

• Please log in to reply
97 replies to this topic

#1 SergiuC

SergiuC

Nou venit pe forum!

• Membru
  • 15 posts

Posted 14 September 2018 - 06:45 PM

Buna ziua, numele meu e Sergiu sunt incepator in curs de efectuare a scolii pentru obtinerea categ A, am 26 ani, 1.78cm inaltime , 92-94kg, permis cat B de 8 ani, si probabil km parcursi in jurul la 100.000km, si din experienta voastra doresc daca aveti amabilitatea sa imi puteti recomanda o motocicleta care sa se potriveasca conform asteptarilor mele sau cel putin sa ma ajute in luarea decizii finale.

Va voi mentiona in cele ce urmeaza cateva aspecte si detalii pentru a ajuta cat mai mult pentru o recomandare cat mai precisa:

DECIZIA:

Decizia de a avea in final o motocicleta si a face parte din viata mea a venit, dupa multi ani de ezitari in care am considerat ca nu am maturitatea, experienta de viata necesara, sa fiu suficient de responsabil de a face acest pas si probabil a contat si independenta financiara, care de abia la aceasta varsta , pot spune ca as putea sa imi permit un asemenea "moft".

In acest moment ma gandesc sa aleg motocicleta potrivita poate chiar perfecta pentru nevoile mele ( sa aleg o data si bine), pentru a nu fi nevoit pe viitor,sa fac o schimbare, pentru ca de altfel nu prea imi plac schimbarile, fiind o persoana mai comoda.

Sunt constient in momentul de fata de toate riscurile la care ma supun, responsabilitatile pe care le voi avea cat si partile pozitive care le poate avea un asemenea pas in viata.