Jump to content


Photo

Atentionare presiune ulei la ralanti.


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 Fiziflash

Fiziflash

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 959 posts
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Moto: Kawasaki Z750 - 2008

Posted 01 September 2018 - 06:43 PM

Am scos azi bestia (Z750 - 2008) dupa o pauza de aproape 2 saptamani.

 

Ca de obicei, pornita, lasata sa se incalzeasca, apoi plecat si mers cu ea, nici o problema.

 

La aproximativ 30 de km de casa, cand am incetinit la o trecere la nivel cu calea ferata imi atrage atentia ledul rosul de pe bord. Dau drumul la ambreiaj si problema dispare. Hmmm.

 

Ma gandesc sa o las iar putin la ralanti si surpriza: ledul incepe sa clipeasca.

 

Practic cand o las la ralanti clipeste ledul de presiune ulei, cum o turez putin (1900-2000 de ture) se stinge.

 

Am citit pe net ca ar putea fi senzorul de presiune care citeste eronat, sau o lista lunga de alte belele care mai de care mai serioase.

 

Am incercat sa desfiletez putin filtrul de ulei pana incepe sa curga pentru a aerisi instalatia, insa problema persista.

 

Nivelul uleiului este bun.

 

Uleiul si filtrul schimbate acum 3500 km. 

 

Ma gandesc ca ar trebui sa fac rost de un manometru sa masor presiunea uleiului, insa intai intreb aici pentru ca de fiecare data cand am avut o problema, informatiile de aici m-au ajutat sa o rezolv.

 


SOMETIMES I WONDER IF MY BIKE ... IS THINKING ABOUT ME TOO ...

 

NU TE LASA FILMAT CA VEI CADEA!  :nono: 

 

"Priviti in sus, o pasare ce zboara;

E moarta!

O tine in aer dragostea de tara!" - Liviu Dragnea


#2 Robyb

Robyb

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,398 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Moto: Suzuki Bandit
  • Numar: TM
  • Club: Mad Melc

Posted 01 September 2018 - 07:04 PM

simptom de ulei prost. schimba-l.  n-ai nimic de pierdut si e cea mai simpla solutie. 



#3 Djenavar

Djenavar

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 489 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Honda Hornet 2006
  • Numar: B190 TOR
  • Club: Andreiuta mea si noi 2

Posted 01 September 2018 - 07:08 PM

A dracu treaba, ieri Z750 2008 a inceput sa clipeasca becul rosu si in bord a aparut F1, am dat sa trag dreapta dar sa stins si nu a msi aparut, am facut cam 200 km dupa.Kawa ce sa.i ceri:))))
De-o fi una, de-o fi alta... Ce e scris si pentru noi,
Bucurosi le-om duce toate, de e pace, de-i razboi.

#4 Fiziflash

Fiziflash

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 959 posts
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Moto: Kawasaki Z750 - 2008

Posted 01 September 2018 - 07:22 PM

FI este o eroare al carui cod poate fi identificat si vazut de unde vine. La mine e vorba de atentionare la presiunea de ulei (chiar daca e vorba de acelasi led).

 

Robyb> oricum urma sa schimb uleiul peste doua saptamani. Insa acesta este inca rosu, are doar 3500 km, motul 7100 si am mers cu el in ture destul de joase.

 

Cu alte motoare mergeam cate 5000km cu motul 4100, turate serios si nu se intampla. Il schimb dar e foarte putin probabil sa fie asta.


SOMETIMES I WONDER IF MY BIKE ... IS THINKING ABOUT ME TOO ...

 

NU TE LASA FILMAT CA VEI CADEA!  :nono: 

 

"Priviti in sus, o pasare ce zboara;

E moarta!

O tine in aer dragostea de tara!" - Liviu Dragnea


#5 goe 75

goe 75

    Pasionat

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,547 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: GSXR1000 K6,K7
  • Numar: B510XXX,B22GOE.
  • Club: nope

Posted 01 September 2018 - 07:24 PM


 
Am incercat sa desfiletez putin filtrul de ulei pana incepe sa curga pentru a aerisi instalatia, insa problema
 


Funny!

#6 Fiziflash

Fiziflash

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 959 posts
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Moto: Kawasaki Z750 - 2008

Posted 01 September 2018 - 09:10 PM

Goe> nu e funny. E un trick la Kawasaki. Am patit si eu anul trecut cand am pus-o la propriu jos in timp ce mergea motorul si din momentul acela imi statea aprins led-ul la ulei. Am gasit pe net smecheria, am desfiletat filtrul, s-a auzit cum a iesit aerul si apoi ledul s-a stins. 

 

Am rezolvat si problema care era alta. Se vede din poza de mai jos ce era.


» Post actualizat in 01 Sep 2018 19:14
20180901_205658.jpg

SOMETIMES I WONDER IF MY BIKE ... IS THINKING ABOUT ME TOO ...

 

NU TE LASA FILMAT CA VEI CADEA!  :nono: 

 

"Priviti in sus, o pasare ce zboara;

E moarta!

O tine in aer dragostea de tara!" - Liviu Dragnea


#7 john17

john17

    Avansat pan' la genunchiul broastei

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,412 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: cu diapazoane
  • Numar: ioc cu y

Posted 02 September 2018 - 12:25 AM

Mda, la cate auto am intalnit bec de ulei aprins sau care palpaia niciodata nu a fost de vina senzorul... Dar e cel mai simplu de eliminat, asa ca manometrul e sfant. Draq i-a pus sa monteze senzor de presiune si nu de nivel ca la Yamaha :P

#8 TNG

TNG

    Sustinator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 5,019 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ilfov
  • Numar: TNG

Posted 02 September 2018 - 05:15 AM

Manometru si stii clar ce ai de facut!

TNG PERFORMANCE


#9 Fiziflash

Fiziflash

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 959 posts
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Moto: Kawasaki Z750 - 2008

Posted 02 September 2018 - 03:16 PM

Am curatat aseara bine contactele, era foarte multa rugina si oxid. Dupa aceea la ralanti nu s-a mai aprins.

 

Astazi am mers cu ea si am tot urmarit. Totul este ok.

 

Oricum doresc sa va urmez sfatul si sa ii fac si un test de presiune ulei. Am sa profit de ocazie pentru a cumpara un manometru.

Puteti sa imi recomandati voi unul? Eventual (daca nu spun o prostie) sa se poata masura si compresia cu el.

 

Si daca tot suntem la recomandari daca se poate o camera endoscopica care si/sau laptop.

 

Multumesc.


SOMETIMES I WONDER IF MY BIKE ... IS THINKING ABOUT ME TOO ...

 

NU TE LASA FILMAT CA VEI CADEA!  :nono: 

 

"Priviti in sus, o pasare ce zboara;

E moarta!

O tine in aer dragostea de tara!" - Liviu Dragnea


#10 yuk

yuk

    690 enduro R

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,553 posts
  • Gender:Male
  • Location:SIBIU
  • Interests:moto
  • Moto: KTM690 enduro R
  • Numar: SB
  • Club: tenereclub.ro

Posted 07 September 2018 - 07:03 AM

Daca in bord clipeste becul FI (fuel injection) el are un cod, de exemplu clipeste de 5 ori lung apoi o pauza si de 3 ori scurt. (Cod 5.3).Daca nu ai manual dai o cautare pe goagal "tigaia ta + error codes" si afli ce incearca sa iti zica.
Multi zic de fetele de la Cernobal ca sunt ciudate, dar pe ele le doare-npula

#11 Fiziflash

Fiziflash

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 959 posts
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Moto: Kawasaki Z750 - 2008

Posted 09 September 2018 - 08:20 PM

da yuk, stiu chestiile astea. Mie imi clipea impreuna cu iconu-ul pompitei de ulei, care nu are cod. Pur si simplu inseamna problema la presiunea de ulei.

 

Problema era din senzor, contactele fiind foarte corodate. Am scris deja, am pus si poza.


SOMETIMES I WONDER IF MY BIKE ... IS THINKING ABOUT ME TOO ...

 

NU TE LASA FILMAT CA VEI CADEA!  :nono: 

 

"Priviti in sus, o pasare ce zboara;

E moarta!

O tine in aer dragostea de tara!" - Liviu Dragnea





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status