Jump to content


Photo

Logan, intra greu in viteze


  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1 marauder

marauder

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,402 posts
  • Numar: gj 12 tnt

Posted 30 August 2018 - 04:17 PM

Na ca a inceput sa faca figuri loganul primit cadou.

Este vorba de o baba din 2005 (parca) benzina, 1.4...a inceput sa faca prostii in sensul ca intra greu la schimb 1-2, mai rar 2-1....dar nu totdeauna face asa...are momente cand totul e perfect, are momente cand nu vrea sa intre.

Se comporta asa...calc ambeiajul, bag din 1 in 2, simt ca intra "pe jumatate" in 2 (adica nu simt la mana cursa completa) las ambreiajul si sare pe neutru, calc iar ambreiajul si a doua oara intra in 2.....dar cum ziceam, nu intotdeauna face asa....sa zicem ca in 1 din 2 cazuri face....si si mai rar face la fel din 2 in 1

 

Urmeaza sa o duc la doctor, dar hai si cu parerile voastre...o fi timoneria? O fi ajuns timpul pt kit de ambreiaj nou? O fi, cum am gasit pe un forum "bieleta anti-cuplu"? O fi uleiul din cutie (neschimbat de ceva vreme)?!

 

Nu am simtit nimic schimbat la mersul masinii, nu patineaza ambreiajul..merge exact ca inainte, doar ca , asa cum am zis, din cand in cand face pe nasoala la 1-2 si 2-1(mai rar).....nu se aude carait.....ce sa va mai spun? Intrebati si eu pe baba.


» Post actualizat in 30 Aug 2018 14:19

Daca ajuta cu ceva, oprita intra perfect de fiecare data..



#2 Fratzyk

Fratzyk

    Captain Slow

  • Super Membru
  • PipPip
  • 635 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Momentan s-a dat
  • Club: Prefer crasmele

Posted 30 August 2018 - 04:21 PM

Așa făcea și golful, a trebuit doar completat uleiul din cutie.agata grav tare și la mine uneori tot în treptele 1 și 2.

Toti iti vor binele,

Nu-i lasa sa ti-l ia...

 


#3 john17

john17

    Avansat pan' la genunchiul broastei

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,407 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: cu diapazoane
  • Numar: ioc cu y

Posted 30 August 2018 - 04:26 PM

Daca intra ok 1 si R cu motorul pornit si agregatul pe loc nu e de la ambreiaj. Daca nu caraie probabil e timoneria.

#4 marauder

marauder

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,402 posts
  • Numar: gj 12 tnt

Posted 30 August 2018 - 04:28 PM

La R nu am deloc probleme


» Post actualizat in 30 Aug 2018 14:32

oare sa incerc sa faca pedala sa tina mai sus, ca sa am o cursa mai mare deci debraiere mai "completa"?


Edited by marauder, 30 August 2018 - 04:29 PM.


#5 JCDenton

JCDenton

    Cum fac sa-i dau a 7-a? Conservar sub acoperire.

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,219 posts
  • Gender:Male
  • Location:Din pacate, Bucuresti.
  • Moto: Mare bandit.
  • Numar: Murdar si indoit.
  • Club: Cel mai lung drum acasa.

Posted 30 August 2018 - 04:33 PM

Vezi daca patineaza ambreiajul sau daca functioneaza cum trebuie.

Inainte de asta, m-as uita la uleiul din cutie, naiba stie cand a fost schimbat ultima oara.


Daca ma stresezi, iti zic ce a spus JAGI despre motoreta ta.


#6 marauder

marauder

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,402 posts
  • Numar: gj 12 tnt

Posted 30 August 2018 - 04:38 PM

Nu patineaza..si da, ai dreptate cu uleiul, naiba stie..ca e de cativa ani la mine si io nu l-am schimbat.



#7 john17

john17

    Avansat pan' la genunchiul broastei

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,407 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: cu diapazoane
  • Numar: ioc cu y

Posted 30 August 2018 - 04:48 PM

Daca nu agata 1 si R de pe loc lasa in pace pedala!! Nu e de la ambreiaj. Si nici de la ulei nu cred, 90% timoneria dupa descrierea manifestarilor. Dar ma rog, o sa vina unii sa-ti zica sa schimbi filtrul de aer + un bec de far...

#8 marauder

marauder

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,402 posts
  • Numar: gj 12 tnt

Posted 30 August 2018 - 04:56 PM

nu e de la bec ...e nou, schimbat acum cateva luni...dreptul..o fi de la becul de pe stanga???



#9 Fratzyk

Fratzyk

    Captain Slow

  • Super Membru
  • PipPip
  • 635 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Momentan s-a dat
  • Club: Prefer crasmele

Posted 30 August 2018 - 04:58 PM

Sau de la lichidul de semnalizare poate o fi?:))

Toti iti vor binele,

Nu-i lasa sa ti-l ia...

 


#10 marauder

marauder

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,402 posts
  • Numar: gj 12 tnt

Posted 30 August 2018 - 05:05 PM

tocmai verificat...pe loc, pornita, intra in toate vitezele parfum..inclusiv R.

 

Apropo de R, weekendul trecut a fost ceva chestie undeva in zona mea..la un moment dat era o panta de nu pot sa apeciez corect , dar destul de abrupta (sa zicem 8-10%), cu pietris...multe masini erau lasate la baza ca nu merita sa le omori ca sa urci panta....am incercat cu marauterul, canci, nici 1/4 nu am reusit..crima panta, nu atat unghiul cat pietrisul,praf and stuff...si cand coboram eu cu marauterul taras grapis, vad pe unul ca urca panta cu spatele, in R..si masina era o medie spre harb...si a mers baiatul :))



#11 Paca

Paca

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,325 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUcurESTI
  • Interests:Rock , pizd.a si cartofi prajiti
  • Moto: 0 roti
  • Numar: patrat
  • Club: Hater

Posted 30 August 2018 - 05:17 PM

Absolut corect !

Don"t be a racist.....hate them all....


#12 blackays

blackays

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 32 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Honda NX650 Dominator

Posted 30 August 2018 - 05:18 PM

Salut. Părerea mea este sa incepi prin a verifica/completa uleiul din cutie. Am pățit același lucru cu treptele 1 și 2 la Opel ,mai întâi ceva ușor,deranjant(doar agață puțin) până am ajuns sa nu mai pot pleca de pe loc până nu făceam 2 mișcări și la fel intra greu in 2. S-au rezolvat prin completarea uleiului iar acum merge mai bine că înainte. Zi bună și sper sa îți fie de folos.

#13 marauder

marauder

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,402 posts
  • Numar: gj 12 tnt

Posted 30 August 2018 - 05:30 PM

adjudecat..primul pas, schimbat uleiul la cutie...maine daca nu ma bate soarele in cap prea mult...sper sa nu am nevoie de rampa...daca nu si nu,, urmeaza timoneria...daca iar nu merge, dau 2-3 ture prin fata unui remat care dezmembreaza rable...o lucrez la psihologic. 



#14 Geo_ZGA

Geo_ZGA

    etern incepator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 5,854 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Viroguta de-un sfert, Vacadero de-o mie
  • Numar: da
  • Club: Totenkopf Division

Posted 30 August 2018 - 08:44 PM

Vezi timoneria mai bine... am mers cu ulei lipsa in cutie mai bine de un an, n-a schitat nimic. Desi la mine manualul zicea ca nu se schimba, doar se completeaza (era schimbat tousi). E adevarat, coreeanca, nu frantuzoaica :))

Din ce stiu, e pe cabluri, alea se mai intind. Nu am idee totusi daca se si regleaza/strang.


Arbeit macht frei

 


#15 john17

john17

    Avansat pan' la genunchiul broastei

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,407 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: cu diapazoane
  • Numar: ioc cu y

Posted 30 August 2018 - 08:50 PM

Sunt 2 modele din cate stiu, cu tija la golanul mai vechi si cu cabluri la alea mai noi. Se uzeaza plasticele de la galeata manetei si bucsele tijei.
Dar schimba si uleiul la cv! Nu strica sa ai proaspat si poate vei beneficia de nitel placebo. Si becul, nu uita de bec! S-o fi ars ala din cutie si de aia nu intra in viteza, ca e intuneric! :crack:

Edited by john17, 30 August 2018 - 08:51 PM.


#16 brake

brake

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,466 posts
  • Gender:Male
  • Location:ARGES
  • Moto: CBF600SA
  • Numar: AG 68 AXI
  • Club: NU INCA

Posted 31 August 2018 - 07:29 AM

Remat??? :crack:



#17 mihai_virusd

mihai_virusd

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 173 posts
  • Gender:Male
  • Location:Deva
  • Moto: GSX-R1000
  • Numar: mic
  • Club: never!

Posted 31 August 2018 - 08:36 AM

Si la mine s-a rezolvat problema schimband uleiul din cutie. Intr-adevar alt motor si alta cutie, dar aceeasi baza :)) (Reno)



#18 Silver Arrow

Silver Arrow

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,886 posts
  • Gender:Male
  • Moto: BMW R1200RT
  • Numar: B 237 UTU

Posted 31 August 2018 - 09:32 AM

adjudecat..primul pas, schimbat uleiul la cutie...maine daca nu ma bate soarele in cap prea mult...sper sa nu am nevoie de rampa...daca nu si nu,, urmeaza timoneria...daca iar nu merge, dau 2-3 ture prin fata unui remat care dezmembreaza rable...o lucrez la psihologic

:crack: :10:



#19 pitesti2010

pitesti2010

    Aventurier fricos

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,589 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Moto: Yamaha XV950R
  • Numar: prima
  • Club: Nu sunt inscris.

Posted 31 August 2018 - 10:39 AM

Na ca a inceput sa faca figuri loganul primit cadou.

Este vorba de o baba din 2005 (parca) benzina, 1.4...a inceput sa faca prostii in sensul ca intra greu la schimb 1-2, mai rar 2-1....dar nu totdeauna face asa...are momente cand totul e perfect, are momente cand nu vrea sa intre.

Se comporta asa...calc ambeiajul, bag din 1 in 2, simt ca intra "pe jumatate" in 2 (adica nu simt la mana cursa completa) las ambreiajul si sare pe neutru, calc iar ambreiajul si a doua oara intra in 2.....dar cum ziceam, nu intotdeauna face asa....sa zicem ca in 1 din 2 cazuri face....si si mai rar face la fel din 2 in 1

 

Urmeaza sa o duc la doctor, dar hai si cu parerile voastre...o fi timoneria? O fi ajuns timpul pt kit de ambreiaj nou? O fi, cum am gasit pe un forum "bieleta anti-cuplu"? O fi uleiul din cutie (neschimbat de ceva vreme)?!

 

Nu am simtit nimic schimbat la mersul masinii, nu patineaza ambreiajul..merge exact ca inainte, doar ca , asa cum am zis, din cand in cand face pe nasoala la 1-2 si 2-1(mai rar).....nu se aude carait.....ce sa va mai spun? Intrebati si eu pe baba.


» Post actualizat in 30 Aug 2018 14:19

Daca ajuta cu ceva, oprita intra perfect de fiecare data..

 

Logan diesel, din 2008, aceleasi simptom. Facea mai ales dupa ce prindeam trafic aglomerat cu multe plecari si franari. Daca nu apuca sa se incalzeasca prea rau, mergea perfect. Cum se incalzea mai mult de la frecus, cum incepea sa agate. Apoi a inceput sa tremure usor a plecarea de pe loc, dar tot dupa ce ce incingea.

Am schimbat ambreiajul si este totul in regula. 

Sa verifici si jocul cablului de ambreiaj. Poate s-a intins si nu mai lucreaza bine.


Ai venit aici? Saluta!
Pleci? Spune "La revedere!"
Ti s-a oferit ceva? Multumeste!
Nu intelegi? Intreaba!
Ai in plus? Ofera!
Tu nu ai? Nu invidia!
Gresesti? Cere-ti scuze!
 
Iti place sa te tratam asa? Trateaza-ne asa! 
Si da, dintre noi doi, fii primul care o face.

 

 

Aplicatia Alerte Masina (si Motociclete) - fara amenzi, fara griji


#20 marauder

marauder

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,402 posts
  • Numar: gj 12 tnt

Posted 31 August 2018 - 05:09 PM

Deci bei, are mi-ai bagat boscoarde? Din 6 suruburi de la scut, 3 s-a desfacut, 3 s-au forfecat....si nu am tras ca disperatul , am tras mediu, am vazut ca merg usor usor, am continuat sa trag mediu...si s-au forfecat...acum ce fac? Momentan o sa las scutul acasa, ca na, sparta e departe...numa ca trebe sa fac cumva sa il prind...in principiu nu cred ca e greu...probabil alte gauri in scut si suportul de prindere, si apoi surub cu piulita...dar vreau sa il mai si pot da jos ..candva..vad eu e si cum.

Revin mai pe seara daca s-a rezolvat.

 

Io zic sa va ganditi si vinovatul sa ridice 2 deste sus....stau aproape de o biserica si popa cica primeste si acatiste de razbunare si e pacat sa o pateasca toti .   :cheers:


» Post actualizat in 31 Aug 2018 20:34

Caz rezolvat, se pare ca merge bine cutiuta golanului.

Indiferent ce credeti voi, buba a fost la scutul de protectie, asa e logic.

Inainte avea ulei si scut si nu mergea bine...acum are la fel ulei (e drept ca nou ) dar nu are scut, si merge bine...deci logica zice ca e de la scut...probabil fiind masina mai usoara nu este cutia asa suprasolicitata....nu cred ca are importanta faptul ca masina are 137000km la bord si sunt 80% sanse sa fie uleiul din fabrica, eu tot cred ca e din cauza scutului.  :crack:  :alcy:






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status