Jump to content


Photo

Diverse HOINAR


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Redresor

Redresor

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 801 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: MZ ETZ 250, BMW F 650ST

Posted 12 August 2018 - 10:06 PM

 Incet, incet il pun la punct. AM observat diverse lucuri si intreb...

 

In clip observati ce voi descrie.

 

https://youtu.be/SoEejMVOsgg

 

1. Cablul de acceleratie. E pus ceva mai subtire, probabil de scuter.  Pentru ca nu este fix, se blocheaza.

Se potrivește de la alte motorete? M-ar interesa ceva cu plastic pe interior, ca sa culiseze mai bine cablul.

 

2. Scarita din dreapta este stramba. Daca ma uit la ea, imi dau seama ca daca ar fi dreapta nu prea ar avea cum sa intre motorul. Ce s-a intamplat? A cazut cu ea sau e strambata special?

 

3. La transport a curs o parte a uleiului din cutie. PE unde ar fi putut curge daca dopul de umplere e bun? Ar curge printre semicartere daca sunt etansate bine?

 

4. Anvelopa spate este 3.25 - 16. Inteleg ca cercul este de Jawa spițat pe butuc de Hoinar. Se poate pune anvelopa 21 - 2,75 ca pe față și cum scrie în manual? Vreau sa merg la RAR și banuiesc ca se vor uita la anvelope. Vizual nu vad diferenta de diametru. O fi un țol, doi...

 

In plus, am nevoie de o camera, pentru ca la a mea rasufla pe la valva. Nu a fost prinsa piulita pe janta si probabil s-a smuls cand cineva a incercat sa o umfle,

 

5. Cum deschid cutia de scule? Nu am cheia. Constat ca un surub se desface. L-am scos, dar nu se clintește capacul. Yala ramane pe poziție....

 

 

 

 

 

 

Attached Thumbnails

  • IMG_20180806_214354.jpg
  • IMG_20180806_214407.jpg
  • IMG_20180811_222751.jpg
  • IMG_20180805_132702.jpg
  • IMG_20180805_140655.jpg
  • IMG_20180805_140032.jpg


#2 Muretto Grundieg

Muretto Grundieg

    Observator

  • Super Membru
  • PipPip
  • 637 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Suzuki DR600
  • Numar: B-02-RZE

Posted 13 August 2018 - 07:01 AM

1, Nu pare original. Chiar și așa se poate regla lungimea mutând un capăt (se recositorește mai jos). Încearcă totuși să-l mai reglezi din șurubul de reglaj, văd ca mai are loc.

2. Se îndreaptă cu o lovitură de ciocan.

3. Probabil pe la bușonul de umplere sau pârghia ambreiajului.

4. Pentru RAR îți împrumut eu o roată originală.

5. Nu pare originală. Cea originală se putea desface chiar și închisă cu o lovitură ușoară în partea de sus-lateral.



#3 scara_211084

scara_211084

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 253 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Moto: K 1200 LT
  • Numar: de PH
  • Club: -

Posted Yesterday, 08:47 AM

Salut, Ai grija la scaritza, e destul de firava, material subtire, sa nu se rupa cand incerci sa o indrepti.Fiind goala pe interior, eu o ranforsam cu ceva fier beton, eventual un ax de ceva. Roata de jawa este mai mica in diametru, si scade top speedul dar se imbunatateste demarajul.. Faina motoreta, Hoinar a fost prima mea dragoste..inca il mai am, dar trebuie sa il reconditionez serios. Daca stiti ceva surse de piese, raman dator..as avea nevoie de un diverse in viitor, poate la iarna ma bag in garaj. Toate bune!

Nu vei mai fi acelasi o data ce ai mers cu o motocicleta!

1. Asigura-te - spate si fata
2. Adapteaza viteza - conditiilor de trafic
3. Semnalizeaza - pentru a se sti ce intentie ai
4. Pastreaza distanta - pana la limita franarii in siguranta, poti evita si gropile mai usor...
5. Cedeaza trecerea - acolo unde iti pierzi prioritatea
6. Pozitioneaza-te - pe banda ta si pe banda necesara schimbarii directiei.
7. Fa-te vizibil - echipament adecvat si pozitioneza-te in locul potrivit pentru a fi vazut.
8. Nu tasni la stop - arunca o privire stanga(un intarziat, poti sa stii... !?)si dreapta.
9. Nu depasi prin dreapta - poti fi acrosat. Spre semafor daca o faci, fa-o cu prudenta,incet, cu atentie
marita la pietoni, portiere si parcari laterale.
10.Nu depasi cand ai Peco, parcare, strada laterala etc. pe stanga - cel depasit poate vira peste tine
11.Nu mari viteza cand esti depasit, mergi cat mai in dreapta benzii
12.Nu depasi la mustata - repliaza-te in lungul benzii, nu in scurt
13.Nu croseta printre masini in mers
14.Linia continua e sfanta, mai ales in curba !
15.Nu ma depasi pe banda mea, nu agreez, ma poti acrosa daca evit ceva de pe sosea.Foloseste banda alaturata!
16.Nu schimba banda in viraj, tine banda ta, o poti schimba dupa aceea.
17.Daca esti claxonat des, lung, ai o mare problema...Nu mai repeta greselile facute.
18.Nu risca inutil, nu te grabi.
 





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status