Jump to content


SAB 2018
Photo

Diverse HOINAR


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 Redresor

Redresor

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 805 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: MZ ETZ 250, BMW F 650ST

Posted 12 August 2018 - 10:06 PM

 Incet, incet il pun la punct. AM observat diverse lucuri si intreb...

 

In clip observati ce voi descrie.

 

https://youtu.be/SoEejMVOsgg

 

1. Cablul de acceleratie. E pus ceva mai subtire, probabil de scuter.  Pentru ca nu este fix, se blocheaza.

Se potrivește de la alte motorete? M-ar interesa ceva cu plastic pe interior, ca sa culiseze mai bine cablul.

 

2. Scarita din dreapta este stramba. Daca ma uit la ea, imi dau seama ca daca ar fi dreapta nu prea ar avea cum sa intre motorul. Ce s-a intamplat? A cazut cu ea sau e strambata special?

 

3. La transport a curs o parte a uleiului din cutie. PE unde ar fi putut curge daca dopul de umplere e bun? Ar curge printre semicartere daca sunt etansate bine?

 

4. Anvelopa spate este 3.25 - 16. Inteleg ca cercul este de Jawa spițat pe butuc de Hoinar. Se poate pune anvelopa 21 - 2,75 ca pe față și cum scrie în manual? Vreau sa merg la RAR și banuiesc ca se vor uita la anvelope. Vizual nu vad diferenta de diametru. O fi un țol, doi...

 

In plus, am nevoie de o camera, pentru ca la a mea rasufla pe la valva. Nu a fost prinsa piulita pe janta si probabil s-a smuls cand cineva a incercat sa o umfle,

 

5. Cum deschid cutia de scule? Nu am cheia. Constat ca un surub se desface. L-am scos, dar nu se clintește capacul. Yala ramane pe poziție....

 

 

 

 

 

 

Attached Thumbnails

  • IMG_20180806_214354.jpg
  • IMG_20180806_214407.jpg
  • IMG_20180811_222751.jpg
  • IMG_20180805_132702.jpg
  • IMG_20180805_140655.jpg
  • IMG_20180805_140032.jpg


#2 Muretto Grundieg

Muretto Grundieg

    Observator

  • Super Membru
  • PipPip
  • 651 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Suzuki DR600
  • Numar: B-02-RZE

Posted 13 August 2018 - 07:01 AM

1, Nu pare original. Chiar și așa se poate regla lungimea mutând un capăt (se recositorește mai jos). Încearcă totuși să-l mai reglezi din șurubul de reglaj, văd ca mai are loc.

2. Se îndreaptă cu o lovitură de ciocan.

3. Probabil pe la bușonul de umplere sau pârghia ambreiajului.

4. Pentru RAR îți împrumut eu o roată originală.

5. Nu pare originală. Cea originală se putea desface chiar și închisă cu o lovitură ușoară în partea de sus-lateral.



#3 scara_211084

scara_211084

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 253 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Moto: K 1200 LT
  • Numar: de PH
  • Club: -

Posted 14 August 2018 - 08:47 AM

Salut, Ai grija la scaritza, e destul de firava, material subtire, sa nu se rupa cand incerci sa o indrepti.Fiind goala pe interior, eu o ranforsam cu ceva fier beton, eventual un ax de ceva. Roata de jawa este mai mica in diametru, si scade top speedul dar se imbunatateste demarajul.. Faina motoreta, Hoinar a fost prima mea dragoste..inca il mai am, dar trebuie sa il reconditionez serios. Daca stiti ceva surse de piese, raman dator..as avea nevoie de un diverse in viitor, poate la iarna ma bag in garaj. Toate bune!

Nu vei mai fi acelasi o data ce ai mers cu o motocicleta!

1. Asigura-te - spate si fata
2. Adapteaza viteza - conditiilor de trafic
3. Semnalizeaza - pentru a se sti ce intentie ai
4. Pastreaza distanta - pana la limita franarii in siguranta, poti evita si gropile mai usor...
5. Cedeaza trecerea - acolo unde iti pierzi prioritatea
6. Pozitioneaza-te - pe banda ta si pe banda necesara schimbarii directiei.
7. Fa-te vizibil - echipament adecvat si pozitioneza-te in locul potrivit pentru a fi vazut.
8. Nu tasni la stop - arunca o privire stanga(un intarziat, poti sa stii... !?)si dreapta.
9. Nu depasi prin dreapta - poti fi acrosat. Spre semafor daca o faci, fa-o cu prudenta,incet, cu atentie
marita la pietoni, portiere si parcari laterale.
10.Nu depasi cand ai Peco, parcare, strada laterala etc. pe stanga - cel depasit poate vira peste tine
11.Nu mari viteza cand esti depasit, mergi cat mai in dreapta benzii
12.Nu depasi la mustata - repliaza-te in lungul benzii, nu in scurt
13.Nu croseta printre masini in mers
14.Linia continua e sfanta, mai ales in curba !
15.Nu ma depasi pe banda mea, nu agreez, ma poti acrosa daca evit ceva de pe sosea.Foloseste banda alaturata!
16.Nu schimba banda in viraj, tine banda ta, o poti schimba dupa aceea.
17.Daca esti claxonat des, lung, ai o mare problema...Nu mai repeta greselile facute.
18.Nu risca inutil, nu te grabi.
 


#4 Redresor

Redresor

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 805 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: MZ ETZ 250, BMW F 650ST

Posted 22 August 2018 - 08:48 PM

Sursa de piese nu stiu, ma uit pe OLX si Okazii. Sa nu cumparati de la cel din Rosiorii de Vede, Cristi Naiboiu. A trimis gunoaie cuiva si omul a pus pe OLX

 

https://www.olx.ro/o...html#8af56b5d82

 

LA motorul de hoinar ce arcuri se uzeaza sau se rup in cutia de viteze? Stiu ca este unul de recuperare a pedalei de pornire  care înțeleg că se baga greu. Iar celalalt este undeva in cutie, dar nu stiu ce rol are... Are cineva o poza cu ele?


» Post actualizat in 31 Aug 2018 21:39

Revin la cablul de acceleratie. 

Am cumparat de pe OLX unul despre care se zicea ca e nou. AM crezut ca e nou din stocuri vechi, insa e ca cel pe care il am. Adica subtire care flencăne în comandă și în carburator. Are capsa care inveleste camasa ca 5,8mm diametru, în timp ce restul cablurilor au cam 7,3mm. Pentru că e capsa subtire nu se poate regla de unde intra in carburator.

 

Are cineva un cablu original? As vrea sa vad daca are si piulita de reglaj la capatul dinspre mâner.

Attached Thumbnails

  • IMG_20180831_234123.jpg
  • IMG_20180831_234317.jpg


#5 Redresor

Redresor

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 805 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: MZ ETZ 250, BMW F 650ST

Posted 25 September 2018 - 10:57 PM

Astazi am încercat să îl pornesc. Dă să pornească atât timp cât are benzina care a curs prin inundarea camerei de nivel. Dacă trag de accelerație face ca porcu și moare. 

Am luat carburatorul în casă să văd despre ce e vorba. E primul lucru pe care îl suspectez, alături de cablu care nu culisează cum trebuie...

 

Are 3 șuruburi de reglaj. Ce trebuie făcut din ele? Ce nivel trebuie să aiba plutitorul? Orice știți mă ajută. 



#6 bachus_21

bachus_21

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,829 posts
  • Gender:Male
  • Location:MURES
  • Moto: Pegas
  • Club: nu

Posted 26 September 2018 - 07:23 AM

Plutitorul la 6 mm. Cele trei șuruburi sunt:

- cel de sus reglează cursa liberă a manșonului de accelerație (Deșurubează sau înșurubează pâna când cablul are puțin joc);

- șurubul mai gros reglează turația de mers în gol (Îl înșurubezi compret, apoi desfaci 4-4,5 ture);

- șurubul mic reglează amestecu l(Înșurubat complet, apoi desfăcut 1,5 ture). Astea sunt orientative, date în carte.

Cu avansu l(1 mm înainte de PMI), platina (0,3 mm) și distanța dintre electrozii bujiei (0,6 mm) reglate corect, trebuie să pornească.

După pornire reglezi carburatorul:

- cobori turația de mers în gol (șurubul mare) până observi că începe să nu mai meargă rotund fără să se oprească;

- reglezi amestecul (șurubul mic), rotind ușor stânga-dreapta, până ajunge la poziția în care merge cel mai turat;

- reduci turația de mers în gol cu un sfert de tură de șurub.



m_55996.jpg


#7 Redresor

Redresor

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 805 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: MZ ETZ 250, BMW F 650ST

Posted 28 September 2018 - 07:05 PM

Mersi. Incerc zilele astea...

» Post actualizat in 01 Oct 2018 15:32

Am desfacut carburatorul si pare în regulă. Plutitorul nu e spart și nici deformat. L-am probat într-un vas cu apă.

 

Totuși:

 

1. Cred că e uzat cuiul pontou (are un guler rotund), oricum, mai puțin uzat față de altul pe care îl am. Nu cred că se poate regla nivelul plutitorului sau nu stiu eu față de ce să compar momentul deschiderii.

 

2. Surubul de alama nu e menționat în manual. Ce face? E normal să se desfaca în două?

 

 

» Post actualizat in 14 Oct 2018 18:57

Progrese:

 

1. Am pornit-o. Motorul pare că merge binisor. 

 

https://youtu.be/R_-nNBYfRng

 

Am incercat să merg cu ea (desi are roata spate pe janta) si nu prea trage. Abia se misca. Am incercat sa ii dau treapta a doua si constat ca distanta de la 1 la 2 e foarte mare. Trebuie sa ridic piciorul de pe scarita, nu merge sa ridic doar laba piciorului. La  alta motoreta (VOshod, MZ) daca ridicam atat ajungeam in treapta 4-5.

 

Ar putea avea si o problema de alimentare, avand in vedere ca daca accelerez nu are tendința să fuga, ci scoate sunet infundat si abia se misca.

 

2. Busonul de golire a uleiului din cutie loveste in cadru. Nu pot baga o inelara, iar daca desfac cu fixa, după cateva ganguri hexagonul loveste de cadru. 

 

IMG-20181008-195626.jpg

 

IMG-20181008-195614.jpg

 

IMG-20181008-195023.jpg

 

 

Attached Thumbnails

  • IMG_20181001_181547.jpg
  • IMG_20181001_180119.jpg
  • IMG_20181001_174642.jpg
  • IMG_20181001_175010.jpg
  • IMG_20181001_175023.jpg
  • IMG_20181001_175041.jpg





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status