Jump to content


SAB 2018
Photo

Reparatie toba Bucuresti


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 ChipTavi

ChipTavi

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 81 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Kawasaki ER-6F

Posted 04 August 2018 - 02:35 PM

Salutari!

Se găseşte prin Bucureşti sau împrejurimi un nene care să desfacă tobe spre a fixa/înlătura chestiile care zornăie înăuntru?


 



#2 GoodKat

GoodKat

    Modelator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,209 posts
  • Gender:Male
  • Location:Downtown
  • Moto: N-am
  • Numar: Primu'
  • Club: Bellagio

Posted 04 August 2018 - 02:55 PM

Depinde ce toba ai pe motocicleta. Tobele standard de obicei sunt sudate si nu merita atata munca, avand in vedere ca sunt mai multe camere de expansiune de obicei. Mai bine iti iei o toba aftermarket cu silencer. Daca ai o toba aftermarket, este destul de usor sa o servisezi.

Da-ne mai multe detalii.
“Yell, "Built not bought mother fucker!" in theire face and then spit on their bike and walk off.”

#3 ChipTavi

ChipTavi

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 81 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Kawasaki ER-6F

Posted 04 August 2018 - 03:31 PM

Îi aftermarket pentru motoreta din profil, dar nu scrie producătorul pe ea. Are doar un logo pe care nu-l recunosc, un S.

 

Nu este sudată, ci nituită.



#4 Paca

Paca

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,403 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUcurESTI
  • Interests:Rock , pizd.a si cartofi prajiti
  • Moto: 0 roti
  • Numar: patrat
  • Club: Hater

Posted 04 August 2018 - 03:42 PM

In principiu , daca este un zornait metalic , nu este din toba , ci din ''Y''  unde se unesc cele 2 tevi de evacuare.  In interior este o tabla . Am sudat-o ...a tinut 1 luna si am fost nevoit sa merg sa o scot.


Don"t be a racist.....hate them all....


#5 GoodKat

GoodKat

    Modelator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,209 posts
  • Gender:Male
  • Location:Downtown
  • Moto: N-am
  • Numar: Primu'
  • Club: Bellagio

Posted 04 August 2018 - 10:45 PM

Sau niste copchii ti-au facut o bucurie si ti-au strecurat niste pietricele pe toba. In toba sport nu prea are ce sa vibreze. Ar fi un caz atunci cand unul dintre niturile de prindere are partea dinspre interior desprinsa, vata arsa partial si bucata de metal zornaie intre sita cilindrica si camasa tobei.

Da jos toba, vezi daca se aude din ea, daca nu, vezi mai jos pe cotul de evacuare sau in colector.
“Yell, "Built not bought mother fucker!" in theire face and then spit on their bike and walk off.”

#6 ChipTavi

ChipTavi

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 81 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Kawasaki ER-6F

Posted 06 August 2018 - 09:28 AM

Mulțam de răspunsurile referitoare la cauză, însă lipsește esențialul: unde găsesc meseriașu' care investigheze problema cu propriile mânuțe? 



#7 Paca

Paca

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,403 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUcurESTI
  • Interests:Rock , pizd.a si cartofi prajiti
  • Moto: 0 roti
  • Numar: patrat
  • Club: Hater

Posted 06 August 2018 - 10:23 AM

Mulțam de răspunsurile referitoare la cauză, însă lipsește esențialul: unde găsesc meseriașu' care investigheze problema cu propriile mânuțe? 

Esentialul este unde gasesti meseriasul care sa-ti desfaca galeriile la un pret decent. si sa-ti rezolve treaba.

La vremea respectiva , mie-mi cereau 250 daca desfaceam eu galeriile si toba .....si asta cam peste tot .

Ai PM 


Don"t be a racist.....hate them all....


#8 ChipTavi

ChipTavi

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 81 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Kawasaki ER-6F

Posted 17 August 2018 - 04:09 PM

Pen' că nu mi se pare rezonabil să cer ajutor şi după aia s-o las în aer, revin cu deznodământul.

Zgomotul venea din silencer. Carevasăzică, juca în locaşul său chiar dacă şurubul de prindere era strâns corespunzător, atingând toba în capătul opus şurubului. De chestia asta m-am prins înainte să apelez la meşteru' recomandat de Paca prin PM.

Ce nu ştiam io, însă m-a lămurit meseriaşu, e că soluţia îi simplă: învelit porţiunea cu care atinge în bandă de teflon (folosită la instalaţii sanitare; cică se transformă în gumă la temperaturi înalte).

Între timp am parcurs ~800 km fără să reapară zornăitul.

 





 


Edited by ChipTavi, 17 August 2018 - 04:12 PM.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status