Jump to content


SAB 2018
Photo

Problema fara raspuns...Help!

carburator soc honda cb

  • Please log in to reply
56 replies to this topic

#1 andrei_pro89

andrei_pro89

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 188 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: Honda Xrv 750 RD 07, Bmw Gs R 1200

Posted 30 July 2018 - 01:27 PM

Va salut, 

 

De curand am achizitionat un Honda cb 650 1983 Kz, este intr-o stare foarte buna! Doar ca:

La cumparare motocicleta nu a mers, motivul find pompa de sprit de la carburator rupta. Faptul ca a fost luata de la o cunostina m-a facut sa trec usor peste faptul ca nu am auzit motocicleta cand am cumparat-o. 

Cu bune si cu rele am dat carburatoarele jos impreuna cu un mecanic specializat in Hard enduro, le-am curatat, i-am schimbat pompa de sprit. 

Motocicleta a pornit,merge foarte bine doar cu Socul tras. Am reluat fiecare detaliu, le-am curatat din nou ... dar nici o schimbare. Am dus motocicleta la alt mecanic s-a verificat compresia pe fiecare cilindu, s-au reglat tachetii... din nou, nici o schimbare...fix acelasi lucru. Am dat carburatoarele jos le-am dus la un alt tip care a lucrat la o fabrica de carburatoare (carfil)...le-a curatat si el, le-a reglat ..etc. fix aceeasi problema. 

 

Indicii: Porneste la sfert, motorul suna bine (titpic cu socul tras), in momentul cand las socul moare... nu sta. Intentionez sa-mi aduc din USA alta linie de caburatoare...destul de greu de gasit, dar am zis sa mai intreb si pe aici poate are cineva vreo idee stralucita si ma poate scoate din impas... sau poate exista vreun cunoscator,  sau poate s-a mai confruntat cineva cu problema de gen,. sau poate, sau poate....

 

 

 

Multumesc anticipat.

 

 PS :Sunt din Brasov, daca are cineva o linie de carb. pentru proba contra cost! as fi super fericit...in acelasi timp caut si pentru cumparare carb potrvite pentru acest model.



#2 florinelu07

florinelu07

    Sustinator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 5,063 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Judetu BV
  • Moto: ZX550A; Mobra 50

Posted 30 July 2018 - 01:55 PM

cum arata bujiile (culoare electrod dupa ardere)?

distributia este "la punct"?

racordurile admisiei sunt ok (fara fisuri/crapaturi)?

racordurile filtrului de aer si filtrul de aer sunt ok?



#3 adidas

adidas

    The Big Bad Wolf

  • Moderatori
  • PipPipPipPip
  • 5,045 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death!
  • Moto: Ducati SC1000
  • Club: Monsters Garage

Posted 30 July 2018 - 01:55 PM

Ai testat cu filtrul de aer montat sau nu?


          Lasa-ma in pace si nu vor exista victime!

9U934HB.png


 


#4 dankawa123

dankawa123

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 15 posts
  • Gender:Male
  • Moto: multe
  • Numar: alb cu negru si spray de lant
  • Club: unu' din multele

Posted 30 July 2018 - 02:00 PM

mai deschide suruburile de relanti cu vreo 2 ture, vezi daca sta atunci.



#5 nflt

nflt

    ediție limitată

  • Membru
  • Pip
  • 476 posts
  • Gender:Male
  • Location:București
  • Interests:mecanica, moto, pescuit, chirurgie plastică printre ele...
  • Moto: XTZ750/CB750/Jupiter4/ST1100/DR350
  • Numar: B27PUK/ B33PUK/B537PUK

Posted 30 July 2018 - 02:06 PM

Care pompă de șpriț la CB650?
Uite pe cineva care are o problemă similară https://youtu.be/AGzP3l8CIi4

Edited by nflt, 30 July 2018 - 02:07 PM.


#6 -UFO-

-UFO-

    Take Me To Your Leader

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,528 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:To take over the world!
  • Moto: CB600F1

Posted 30 July 2018 - 03:09 PM

Eu zic sa maresti ralanti-ul..

#7 superbec

superbec

    Incepator

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,670 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zuid-Limburg
  • Interests:ascunse
  • Moto: in 3 timpi
  • Club: sanwich

Posted 30 July 2018 - 05:42 PM

Eu zic ca ai dat numai de tamplari

in tara pupatorilor de moaste, belbodul este un geniu


#8 Silver Arrow

Silver Arrow

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,903 posts
  • Gender:Male
  • Moto: BMW R1200RT
  • Numar: B 237 UTU

Posted 30 July 2018 - 07:58 PM

Cu socul tras = benzina suplimentara + deschidere clapete aer. Daca atunci cand tai socul moare motorul inseamna ca nu mai vine benzina suficienta sau aer suficient.

Bine ca a masurat compresia. Ma mir ca nu a verificat presiunea in roti :).

 

Pune mana si citeste, sau da-i flacaului de la Carfil (sunt tare - o fi bagat sarma pe jiglere sa le curete? :) ):

http://manuals.sohc4.net/cb650/

Chapter 4: Fuel System

Acolo afli si tu si el cum se demonteaza carburatoarele, cum se monteaza la loc si cel mai important cum se regleaza.

 

Lucrarea este la nivel de Dacia 1300 , mai putin sincronizatul carburatoarelor.

Apropo: pompa de spritz e cate una pe fiecare carburator.  Pagina 49 - accelerator pump.

Nu vad legatura intre faptul ca nu a pornit motorul si pompa de spritz. 

O membrana de la pompa de spritz stricata inseamna un demaraj mai puturos.

 

Lasa carburatoarele USA, ca nu au nimica in plus. Sa le reglezi pe astea cum trebuie.


» Post actualizat in 30 Jul 2018 18:03

Care pompă de șpriț la CB650?
Uite pe cineva care are o problemă similară https://youtu.be/AGzP3l8CIi4

Are 4 pompe de spritz, cate una pe fiecare carburator.



#9 andrei_pro89

andrei_pro89

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 188 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: Honda Xrv 750 RD 07, Bmw Gs R 1200

Posted 30 July 2018 - 08:46 PM

cum arata bujiile (culoare electrod dupa ardere)?
distributia este "la punct"?
racordurile admisiei sunt ok (fara fisuri/crapaturi)?
racordurile filtrului de aer si filtrul de aer sunt ok?


Bujiile deocamdata nu au ce arata pt ca motorul nu merge... iar cand eu l am cumparat nu a mai fost pornit de 7 ani.
Distributia e ok. porneste la sfert.
Racordurile nu le-am vazut foarte clar dar ma voi uita maine mai atent la fel si la cele de la filtru.
Mersi.
» Post actualizat in 30 Jul 2018 18:50

Eu zic sa maresti ralanti-ul..


asta e interesant, daca te referi la surubul pt turatia de relantii, in situatia de acum e la maxim si tot nu raspunde.

Edited by andrei_pro89, 30 July 2018 - 08:48 PM.


#10 Silver Arrow

Silver Arrow

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,903 posts
  • Gender:Male
  • Moto: BMW R1200RT
  • Numar: B 237 UTU

Posted 30 July 2018 - 08:50 PM

Acuma m-am uitat si eu: mare prostie am scris.

 

Intr-adevar este o singura pompa de spritz. Situata pe carburatorul 2


Edited by Silver Arrow, 30 July 2018 - 08:51 PM.


#11 andrei_pro89

andrei_pro89

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 188 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: Honda Xrv 750 RD 07, Bmw Gs R 1200

Posted 30 July 2018 - 08:51 PM

Cu socul tras = benzina suplimentara + deschidere clapete aer. Daca atunci cand tai socul moare motorul inseamna ca nu mai vine benzina suficienta sau aer suficient.
Bine ca a masurat compresia. Ma mir ca nu a verificat presiunea in roti :).
 
Pune mana si citeste, sau da-i flacaului de la Carfil (sunt tare - o fi bagat sarma pe jiglere sa le curete? :) ):
http://manuals.sohc4.net/cb650/
Chapter 4: Fuel System
Acolo afli si tu si el cum se demonteaza carburatoarele, cum se monteaza la loc si cel mai important cum se regleaza.
 
Lucrarea este la nivel de Dacia 1300 , mai putin sincronizatul carburatoarelor.
Apropo: pompa de spritz e cate una pe fiecare carburator.  Pagina 49 - accelerator pump.
Nu vad legatura intre faptul ca nu a pornit motorul si pompa de spritz. 
O membrana de la pompa de spritz stricata inseamna un demaraj mai puturos.
 
Lasa carburatoarele USA, ca nu au nimica in plus. Sa le reglezi pe astea cum trebuie.
» Post actualizat in 30 Jul 2018 18:03

Are 4 pompe de spritz, cate una pe fiecare carburator.


In astefel de cazuri se masoara compresia pt ca poate fi atat de slaba incat sa nu sustina motorul in turatii de relantii ci doar in cele de turatii. ( de notat )

are o singura pompa de sprit, pt ca e pe sistem de 3 carb care lucreaza la fel, ghidate de al patrulea care lucreaza diferit. nu stiu sa iti explic cu amanuntul. Si da, exista legatura intre pompa de sprit si pornire: bateria era destul de slaba pt a vedea motorul pornit la vremea rspectiva. ( am uitat sa mentionez ).

ms.

Edited by andrei_pro89, 30 July 2018 - 08:58 PM.


#12 john17

john17

    Avansat pan' la genunchiul broastei

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,675 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: cu diapazoane
  • Numar: ioc cu y

Posted 30 July 2018 - 08:52 PM

Eu zic ca sunt galeriile crapate, mai ales ca a stat 7 ani.

#13 Silver Arrow

Silver Arrow

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,903 posts
  • Gender:Male
  • Moto: BMW R1200RT
  • Numar: B 237 UTU

Posted 30 July 2018 - 08:59 PM

Eu zic ca sunt galeriile crapate, mai ales ca a stat 7 ani.

Daca tot a dat jos carburatoarele nu e mare lucru sa le verifice.



#14 john17

john17

    Avansat pan' la genunchiul broastei

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,675 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: cu diapazoane
  • Numar: ioc cu y

Posted 30 July 2018 - 09:01 PM

Cu conditia sa stie ce si cum...
Flansele dinspre filtru au ceva treaba, dar nu prea multa.

#15 andrei_pro89

andrei_pro89

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 188 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: Honda Xrv 750 RD 07, Bmw Gs R 1200

Posted 30 July 2018 - 09:02 PM


Eu zic ca sunt galeriile crapate, mai ales ca a stat 7 ani.


» Post actualizat in 30 Jul 2018 19:02

Eu zic ca sunt galeriile crapate, mai ales ca a stat 7 ani.


maine e primul lucru.
🙌
» Post actualizat in 30 Jul 2018 19:04
ce e foarte complicat este cu racirea pt ca e un motor cu racire pe aer si trebuie sa ii improvizez un ventilator ca sa il pot testa...

#16 john17

john17

    Avansat pan' la genunchiul broastei

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,675 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: cu diapazoane
  • Numar: ioc cu y

Posted 30 July 2018 - 09:06 PM

?!? Am zis eu...
Eu zic sa o pui pe o platforma care sa fie impinsa - nu tractata, ca n-are flux de aer! - fix cu viteza corespunzatoare turatiei n la viteza v... :moron:
Pfff, si pr0stul de mine a reglat + sincronizat un BT1100 Bulldog fara ventilator :rusinica: Culmea, am iesit azi cu el intre 2 ploi si... merge! :P

Edited by john17, 30 July 2018 - 09:10 PM.


#17 Silver Arrow

Silver Arrow

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,903 posts
  • Gender:Male
  • Moto: BMW R1200RT
  • Numar: B 237 UTU

Posted 30 July 2018 - 09:12 PM

In astefel de cazuri se masoara compresia pt ca poate fi atat de slaba incat sa nu sustina motorul in turatii de relantii ci doar in cele de turatii. ( de notat )

are o singura pompa de sprit, pt ca e pe sistem de 3 carb care lucreaza la fel, ghidate de al patrulea care lucreaza diferit. nu stiu sa iti explic cu amanuntul. Si da, exista legatura intre pompa de sprit si pornire: bateria era destul de slaba pt a vedea motorul pornit la vremea rspectiva. ( am uitat sa mentionez ).

ms.

Am vazut cu pompa de spritz. Ti-am si scris. Motorul trebuie sa plece fara ''sa dai spritzuri''. Legat de baterie ai spus ca pornea la sfert...

Totusi cu compresia raman la parerea mea. Daca a plecat trebuie sa stea si la relanti. Ca doar nu invarte demarorul la 7-8.000 rot/min.

Mai ales ca nu are compresie mare:   9,5:1.

 

Succes maine!


Edited by Silver Arrow, 30 July 2018 - 09:13 PM.


#18 john17

john17

    Avansat pan' la genunchiul broastei

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,675 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: cu diapazoane
  • Numar: ioc cu y

Posted 30 July 2018 - 09:30 PM

Sprituit suficient pleaca si cu galeriile aerisite, in schimb daca nu aspira prin carb aer cat trebe tragandu-l prin alte gauri nu va suge nici benzina. Da' n-are ventilator!!! :crack:

Edited by john17, 30 July 2018 - 09:30 PM.


#19 florinelu07

florinelu07

    Sustinator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 5,063 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Judetu BV
  • Moto: ZX550A; Mobra 50

Posted 30 July 2018 - 09:42 PM

Cu motorul pornit, poti sa pulverizezi pe racordurile se admisie ceva spray de curatat frane (grija sa nu dai pe evacuare) si daca are bube acolo, imediat isi schimba sunetul.

Edited by 1xu1xf1xu, 30 July 2018 - 09:42 PM.


#20 john17

john17

    Avansat pan' la genunchiul broastei

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,675 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: cu diapazoane
  • Numar: ioc cu y

Posted 30 July 2018 - 09:44 PM

Daca nu sta la ralanti e mai greu sa te prinzi dand cu spray. Iar daca tu cauti ventilator pt ca e motor racit cu aer as zice ca e chiar imposibil!





Also tagged with one or more of these keywords: carburator, soc, honda, cb

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status