Jump to content


Photo

Sfat achizitie motocicleta incepator


  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1 victort89

victort89

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 2 posts
  • Moto: Kawasaki Vulcan S
  • Club: Nu fac parte

Posted 12 July 2018 - 10:46 AM

Salutare tuturor! Mi-am facut mana pe un Kawasaki Vulcan S si acum ma gandesc sa mai imi cumpar un street 500-650cc si vreau neaparat noua. Am buget cca. 6-7000 euro si am gasit pe un site Z650 dar nu stiu daca sunt seriosi astia (Atvrom) https://www.atvrom.r...iclete/kawasaki

 

Ma poate ajuta cineva cu o parere? As putea sa le cer un discount la preturile alea?

 

Multumesc anticipat!

 

Victor 


Edited by victort89, 12 July 2018 - 10:52 AM.


#2 Klaus Cata

Klaus Cata

    Check my blog

  • Super Membru
  • PipPip
  • 722 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: Kawasaki ER-6N

Posted 12 July 2018 - 10:52 AM

Z650 este vechiul Kawasaki Er 6n in mare parte. Nu stiu exact cat de multe au schimbat , insa e probabil cea mai potrivota alegere pentru un incepator care vrea o motocicleta noua. Pretul e bun pentru ce ofera, insa trebuie sa iei in considerare faptul ca sunt sanse destul de mari sa cazi pe la inceput. Iti recomand sa ii montezi niste crash-pads (sau cum li se zice ) imediat dupa achizite

#3 tudor_tigau

tudor_tigau

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 107 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: Yamaha TDM 900
  • Numar: BV-31-TMT

Posted 12 July 2018 - 10:58 AM

Yamaha MT07 ?



#4 Adrian M.

Adrian M.

    EU

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,752 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: R1200RT
  • Club: nu

Posted 12 July 2018 - 11:03 AM

In Bucuresti ai asa:

Yamaha-Dual Motors-Pipera, si Motodynamics, pe centura. (mai sunt si altii care aduc, dar nu pot comenta)

Honda-Motorteam Drumul TAberei

Kawasexi-United si ATV Rom

Mai poti arunca o privire si la motoboom.

 

Ca si modele, ai de unde alege, in gama naked. Analizeaza, mergi sa le vezi, sa te sui pe ele, si ia o pe aia care iti place. Fiind incepator, musai cu ABS.



#5 Motorist@

Motorist@

    The One

  • Membru
  • Pip
  • 425 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: DR 650 RS, Vstrom , Versys
  • Numar: XXX
  • Club: lonely

Posted 12 July 2018 - 11:05 AM

Recomand Yamaha MT-07 sau Honda NC 750 X. Parerea mea  este ca sunt putin peste Z650.

Cel putin la cilindree si la cuplu...

Le-am avut pe ambele (MT-07 mi-a placut cel mai mult).


('-')


#6 Silver Arrow

Silver Arrow

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,886 posts
  • Gender:Male
  • Moto: BMW R1200RT
  • Numar: B 237 UTU

Posted 12 July 2018 - 11:13 AM

Nici o data nu am inteles axioma asta: daca esti incepator ai sanse destul de mari sa cazi.
De parca incepatorii sunt balega de vaca.

Oricand si la orice nr.de km experienta ai sanse destul de mari sa cazi.
Cat timp ai constinta acestui fapt e bine.

On topic: oricarui dealer poti si trebuie sa ii ceri un discount.
Eu cand am luat anul trecut o Honda CB500X am primit din partea unui dealer 8% discount spre deosebire de altul care nu a vrut sa lase nici macar 1€. Nu trebuie sa iti spun de unde am luat-o :).

La 7000 € gasesti oferte si la alti producatori cum ar fi Honda sau Suzuki.

Succes

#7 Motorist@

Motorist@

    The One

  • Membru
  • Pip
  • 425 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: DR 650 RS, Vstrom , Versys
  • Numar: XXX
  • Club: lonely

Posted 12 July 2018 - 11:17 AM

am avut si versys , care avea acelasi motor cu er6, deci....recomand mt-07
:)))
» Post actualizat in 12 Jul 2018 09:20

Nici o data nu am inteles axioma asta: daca esti incepator ai sanse destul de mari sa cazi.
De parca incepatorii sunt balega de vaca.


true.Asta cu incepatorii care cad este o mare tampenie....primii 1-2 ani nu am cazut deloc cu motorul (dar mergeam foarte incordat ...cunoscatorii stiu).
Cazaturile apar cand mergi mult mai relaxat....   :)))

Edited by Motorist@, 12 July 2018 - 11:24 AM.

('-')


#8 Klaus Cata

Klaus Cata

    Check my blog

  • Super Membru
  • PipPip
  • 722 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: Kawasaki ER-6N

Posted 12 July 2018 - 12:47 PM

Evident ca nu toti suntem la fel. Eu i am recomandat crashpaduri ca e totusi o motocicleta noua. Poate sa stea in parcare cu ghidonul intr o parte , sa apese frana fata , sa comprime furca si sa se verse. Sau clasica combinatie de nisip si frana fata. In rest stiu ca majoritatea incepatorilor sunt grijulii. Nu vreau sa se inteleaga ca toti incepatori cad, dar sunt mai predispusi spre anumite greseli si de asta i-am facut recomandarea colegului. Nu cred ca am gresit cu nimic

#9 dupre

dupre

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 77 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: KTM exc-f 250, Yamaha XJ6

Posted 12 July 2018 - 01:24 PM

Ar fi Honda CB650F, Yamaha MT07, Suzuki SV650 si Kawasaki Z650.



#10 io, bogo

io, bogo

    weekend fly killer

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,368 posts
  • Gender:Male
  • Moto: beemere
  • Numar: 3
  • Club: Ride4Fun

Posted 13 July 2018 - 01:24 AM

@Victor, nu-ti lua noua!

Ia-ti un sh, preferabil cu ABS (s-a spus mai sus) plimb-o un sezon, doua si apoi stii incotro sa te indrepti. Banii economisiti ii pastrezi pentru viitorul upgrade.

 

Spun asta pentru ca daca intrebi, e clar ca nu stii ce-i mai potrivit pentru tine. Drept pentru care nici altii n-au cum sa stie.


I may not ever be right, but i'm never wrong

#11 Silver Arrow

Silver Arrow

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,886 posts
  • Gender:Male
  • Moto: BMW R1200RT
  • Numar: B 237 UTU

Posted 13 July 2018 - 09:33 AM

Pai daca toata lumea si-ar lua SH  s-o plimbe un sezon sau doua, cum ar mai trai producatorii de moto si reprezentantele de vanzari? :)

 

Omul a spus ca doreste neaparat noua. Daca are banii pentru asta de ce sa nu o cumpere?



#12 bigFatAss

bigFatAss

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,484 posts
  • Moto: FZ6S

Posted 13 July 2018 - 12:26 PM

+1 pentru SH cu ABS. Preferabil si TCS (MT-07 ma uit fix la tine).

 

De ce sa nu o cumpere noua: pentru ca rodaj, pentru ca revizii doar in reprezentanta, pentru ca noua e bone stock daca nu dai de un dealer dispus sa-ti dea extras moca, iar SH de obicei vine cu imbunatatiri (uneori semnificative). Pentru ca 2-3 (hai 4) ani nu adauga mare lucru la uzura, dar ajuta sa te scape de problemele mobrelor noi (ce era de schimbat/ce recalluri or fi fost, sanse mari sa le fi rezolvat fostul proprietar).

 

Dar, daca ii musai sa fie noua, tot ce am enumerat eu mai sus nu se aplica. Ia-o noua si fii fericit. 


Edited by bigFatAss, 13 July 2018 - 12:35 PM.


#13 Husqvy

Husqvy

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 111 posts
  • Gender:Female
  • Moto: Yamaha MT-07/Suzuki V-Strom

Posted 13 July 2018 - 02:34 PM

+1 pentru SH cu ABS. Preferabil si TCS (MT-07 ma uit fix la tine).

MT-07 nu are TCS :blink:

 

Suie-te pe toate motocicletele din clasa asta si vezi pe care stai bine. Uita-te la piata de SH si compara cu preturile de noi (la noi preturile la motociclete noi sunt foarte bune) si vezi care e varianta avantajoasa pentru tine.

ER6N/Z650, MT-07, SV650, NC750, CB500, CB650F... ai din ce alege si pe majoritatea le poti vedea in showroom-uri.



#14 cmg

cmg

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 5 posts
  • Moto: Yamaha MT-07

Posted 15 July 2018 - 09:01 PM

Recomand si eu MT-07 pentru ca a fost prima mea motocicleta si a fost alegerea perfecta pentru mine. Eu am luat un sh de 1 an si 9000 km, la care personal am adaugat 9000 km intr-un sezon, dupa care am vandut-o la acelasi pret. Pentru ca motocicleta e ideala pentru oras, mi-am cumparat tot un MT-07 ulterior, nou (avea 0.9 km la bord), tot cam la acelasi pret (am gasit o super oferta si am putut deduce si o parte din tva). :D Si cum zicea lumea pe aici, am scapat-o prima data dupa ce aveam deja un an si jumatate de experienta in care facusem vreo 12000 de km. Dar a fost la 5 km/h pe ploaie si pe o linie de tramvai, aveam crash pad-uri si am scapat ieftin. Deci poti sa-ti iei linistit una noua, nu inseamna ca o sa cazi in primul an, depinde de tine cum mergi. Iar daca e sa cazi, poate sa fie mult mai tarziu si da, crash pad-urile ajuta.

Nu pot sa zic nimic de Z650, imi place cum arata dar nu am condus-o. Pot doar sa spun ca daca vrei un street bike de oras si iti iei MT-07, n-o sa-ti para rau. S-ar putea totusi sa iti doresti o toba aftermarket. Eu am dat vreo 700 de euro pe un sc project si acum nu cred ca as mai vinde-o. Parca am alta motocicleta. Mi-as lua totusi una mai confortabila pentru drumurile lungi. Am mers pe Vulcan S dar nu mi-a placut pozitia cruiser si nu prea ma vad pe asa ceva. Ma gandesc tot la un naked sport mai mare, sau chiar un cafe racer mai puternic. Mi-a placut f mult MT-10 pe care l-am testat la caravana MT. Imi plac si Zed-urile, ma gandeam si la Z1000 la un moment dat. Dar as vrea parca ceva mai clasic. Poate Z900RS. Sau mai degraba Triumph Thruxton.

Revenind, chiar iti recomand MT-07. Daca ai putina indemanare si te descurci decent cu un ER6N de scoala, limitat la 35cp, MT-ul de 75 n-o sa te intimideze niciodata. Dar va fi suficient pentru f mult fun. Orice alegi, multa bafta si sa te bucuri de ea fara accidente!

#15 dupre

dupre

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 77 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: KTM exc-f 250, Yamaha XJ6

Posted 16 July 2018 - 11:38 AM

Recomand si eu MT-07 pentru ca a fost prima mea motocicleta si a fost alegerea perfecta pentru mine. Eu am luat un sh de 1 an si 9000 km, la care personal am adaugat 9000 km intr-un sezon, dupa care am vandut-o la acelasi pret. Pentru ca motocicleta e ideala pentru oras, mi-am cumparat tot un MT-07 ulterior, nou (avea 0.9 km la bord), tot cam la acelasi pret (am gasit o super oferta si am putut deduce si o parte din tva). :D Si cum zicea lumea pe aici, am scapat-o prima data dupa ce aveam deja un an si jumatate de experienta in care facusem vreo 12000 de km. Dar a fost la 5 km/h pe ploaie si pe o linie de tramvai, aveam crash pad-uri si am scapat ieftin. Deci poti sa-ti iei linistit una noua, nu inseamna ca o sa cazi in primul an, depinde de tine cum mergi. Iar daca e sa cazi, poate sa fie mult mai tarziu si da, crash pad-urile ajuta.

Nu pot sa zic nimic de Z650, imi place cum arata dar nu am condus-o. Pot doar sa spun ca daca vrei un street bike de oras si iti iei MT-07, n-o sa-ti para rau. S-ar putea totusi sa iti doresti o toba aftermarket. Eu am dat vreo 700 de euro pe un sc project si acum nu cred ca as mai vinde-o. Parca am alta motocicleta. Mi-as lua totusi una mai confortabila pentru drumurile lungi. Am mers pe Vulcan S dar nu mi-a placut pozitia cruiser si nu prea ma vad pe asa ceva. Ma gandesc tot la un naked sport mai mare, sau chiar un cafe racer mai puternic. Mi-a placut f mult MT-10 pe care l-am testat la caravana MT. Imi plac si Zed-urile, ma gandeam si la Z1000 la un moment dat. Dar as vrea parca ceva mai clasic. Poate Z900RS. Sau mai degraba Triumph Thruxton.

Revenind, chiar iti recomand MT-07. Daca ai putina indemanare si te descurci decent cu un ER6N de scoala, limitat la 35cp, MT-ul de 75 n-o sa te intimideze niciodata. Dar va fi suficient pentru f mult fun. Orice alegi, multa bafta si sa te bucuri de ea fara accidente!

 

Sincer si eu eram foarte convins de MT07 pana cand am vazut unul, sh ce-i drept. E naked sunt de acord cu asta, dar pare foarte cheap construit, de ex baia de ulei cu filtrul de aer se vad ostentativ. Alta chestie ce nu mi-a placut era foarte plasticat in zona rezervorului, de altfel scartaia si saua si toata zona aia doar cand te asezai pe ea. 



#16 cmg

cmg

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 5 posts
  • Moto: Yamaha MT-07

Posted 17 July 2018 - 09:09 PM

Respect opiniile celorlalti si n-am de gand sa te contrazic. La 6500 euro nou nout si mie mi se pare ieftin. Adica nu prea stiu ce altceva ai putea sa-ti cumperi care sa arate mai bine. Z650? Poate. SV650? E si asta o varianta. Sunt tot cheap construite, doar ca au stiluri diferite. SV-ul e mai clasic, Zed-ul e streetfighter, MT-ul e facut mai industrial. Dar parerea mea e ca nu arata chiar asa de cheap. Vorbim de motocicleta din poza? Acum depinde si cu ce o compari tu. Daca o compari cu vreun Z900RS de 13000 euro, atunci da, e cheap.
» Post actualizat in 17 Jul 2018 19:11
Hai ca am reusit sa atasez si poza. :)

Attached Thumbnails

  • 68961415-B182-49D9-B533-8F169D2D7F69.jpeg


#17 dupre

dupre

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 77 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: KTM exc-f 250, Yamaha XJ6

Posted 17 July 2018 - 10:25 PM

Nu ma refer la design, asta e subiectiv. Ziceam de calitatea construcției pentru modelele actuale, în cazul asta 07-le, ca doar de el m-am lovit ca să zic așa. Uite un Honda Hornet pe carburator de ex, are 15-20 de ani și cat de bine închegat, durabil și calitativ arată ținând cont de vârsta asta.

#18 Klaus Cata

Klaus Cata

    Check my blog

  • Super Membru
  • PipPip
  • 722 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: Kawasaki ER-6N

Posted 17 July 2018 - 10:49 PM

salut, calitatea constructiei e slaba si la kawasaki (poate chiar mai slaba)  :alcy:. Daca intri pe grupurile de er-6n (in curans z650) o sa vezi ca majoritatea sunt din asia(India, taiwan, etc.) .Motocicletele astea sunt ieftine si asiaticii le cumpara in prostie. Daca cauti pretul la hornetul nou vei vedea ca apare numai pe site-urile din india. Pretul este mult mai mare fata de z650, insa si calitatea constructiei probabil difera. Daca si honda ii pandeste pe indieni si etc. sunt sanse ca hornetul sa devina si el o motocicleta entry-level in curand. Din pacate observ ca e un trend 



#19 Husqvy

Husqvy

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 111 posts
  • Gender:Female
  • Moto: Yamaha MT-07/Suzuki V-Strom

Posted 18 July 2018 - 10:19 AM

Depinde si cum a fost intretinuta. Am 25.000km cu a mea si nu scartaie nimic, come'on... Dar intr-adevar, daca o lasi in soare plasticele se decoloreaza si daca nu sunt intretinute cine stie ce probleme mai apar. Comparand Stromul sotului la materiale cu MT-ul, dar si cu Stromul nou (al nostru e din 2005), se vede ca pe vremea aia erau folosite materiale mai bune...si se simte cost cuttingul la cele mai noi. Dar asta e valabil si in industria auto...din pacate... investesc in cercetare, in norme euro cat mai bune, in electronica, si scad la materiale....

Daca nu iti place, aia e, dar cauta sa vezi mai multe, si mai bine intretinute. Si nu ma refer doar la MT, ci la oricare dintre variante, pentru ca din punctul meu de vedere toate sunt in situatia asta, unele stau mai bine, altele mai putin...



#20 cmg

cmg

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 5 posts
  • Moto: Yamaha MT-07

Posted 18 July 2018 - 04:20 PM

De acord. Am avut un MT-07 cu care am mers pana la 18000 de km si nu am avut probleme cu calitatea constructiei. A ramas foarte bine inchegata chiar si dupa atatia km. Cu cea noua am doar 3500 de km facuti anul asta, deci nu pot sa zic mare lucru, dar oricum calitatea nu mi se pare proasta. E cel putin decenta.

​@dupre - nu-mi dau seama daca sfatul tau pentru in incepator este sa opteze pentru o Honda Hornet sau altceva. Am condus foarte putin in Hornet model 2007, si nu cred ca se compara cu MT-ul la manevrabilitate. Ca si constructie, da, e solida si azi, dar se simt anii la ciclistica. Se simt si kilogramele in plus. Altfel, cel putin din ce am auzit de la prieteni care au mai multa experienta in domeniu ca mine, Hornet-ul a fost intr-adevar o motocicleta foarte reusita, dar cred ca pentru un incepator e mult mai recomandat un MT-07 nou, care are o ciclistica mult mai buna la momentul actual. Mai mult, si aici e parerea mea personala, un motor in 2 cilindri facut sa traga la turatii joase este mai ok la inceput, comparativ cu un 4 cilindri (precum cel de pe Hornet sau noua CB650F), care incepe sa traga de la 8000 de ture in sus. Ca incepator cred ca e mai ok, mai usor si mai "safe" sa te distrezi fara sa duci motorul in 8000 sau 10000 de ture. Poate gresesc, dar am condus acel Hornet, precum si in Suzuki GSR600 model 2009, tot in 4 cilindri, si mi s-au parut motoare mai greu de condus decat noul MT.

​Recunosc insa ca noua CB650F arata si ea foarte bine. Are totusi un pret de lista de 8400 euro, ceea ce e sensibil peste cei 6650 ai MT-ului. Dar vad ca pe motoboom au acum o promotie pentru modelul 2017 la 7200 euro, care este mult mai apropiat de pretul MT-ului. Deci daca cineva prefera top end power-ul unui motor in 4 cilindri, atunci Honda CB650F ar putea fi o alegere potrivita. Eu personal insa, daca ar fi sa-mi iau un motor in 4 cilindri, mi-as lua unul de 1000, macar sa stiu o treaba daca tot e vorba de top end power. Si aici deja nu mai vorbim de incepatori.
 






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status