Jump to content


Photo

DSG 2,in Drive.


  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#1 Danut Ionda

Danut Ionda

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 571 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: XF 650
  • Numar: GCA
  • Club: Club Piranha

Posted 06 July 2018 - 09:59 AM

Am fost la vizionat mai multe vechituri cu DSG, iar un DSG 2 7+1 pe modul DRIVE in usoara rampa ...sa zic 5% maxim,surpriza!!! Masina o lua inapoi dupa 2 secunde. Aveam centura pusa,si nu stiu daca era ESP dezactivat dar am renuntat si la testare si la masina. Ideea e urmatoarea : exista posibilitatea la DSG2 sa o ia inapoi in pozitia Drive ? Sau doar daca are probleme la ambreiaj/volanta/cutie?
ea nu avea AutoHold.
si nici cu frana de mana trasa nu cred ca se executa plecarea de pe loc ,in rampa.

De 2 luni,am un Cielo Hidramat de pomana primit pana gasesc ceva bunicel insa daca ridic piciorul de pe frana in rampa o ia tot in sus...nu inapoi.
» Post actualizat in 06 Jul 2018 08:02
Si tot ieri,am mai testat un VW Passat 2011 ,acelasi an...ala pleca inainte in rampa,nu inapoi. Proprietarul,un om din cartier pe care nu'l stiu bine sustine ca la DSG 2 E normal sa o ia inapoi dupa 2 secunde.
» Post actualizat in 06 Jul 2018 08:04
Daca aveti experiente cu defectaciuni de genul,v'as ruga mult sa le impartasiti.Multumesc anticipat.
oricum am fugit de ea,acum cautam alta.

#2 Ribo

Ribo

    PokemonPeDooRoti

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,051 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-Craiova
  • Interests:neinteresat
  • Moto: SuzY
  • Numar: impar
  • Club: PrazRacing

Posted 06 July 2018 - 10:09 AM

nu prea ma pricep da stiu ca-s doua feluri de cutii. La cielo ep care l-am avut hidramat , la fel facea , cand dadeai drumu la frana pleca. La astea robotizate e altfel.


To be a great motorbike racer, the most important thing is the passion for the bike.

 

 


#3 Danut Ionda

Danut Ionda

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 571 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: XF 650
  • Numar: GCA
  • Club: Club Piranha

Posted 06 July 2018 - 10:16 AM

Pleca...inapoi? Ca inainte e normal la o rampa de 5%. :D

Edited by Danut Ionda, 06 July 2018 - 10:17 AM.


#4 pitesti2010

pitesti2010

    Aventurier fricos

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,592 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Moto: Yamaha XV950R
  • Numar: prima
  • Club: Nu sunt inscris.

Posted 06 July 2018 - 10:19 AM

Si la Passat (2017) este la fel. Daca nu are Auto Hold-ul activat, o ia inapoi. Daca o accelerez usor, ramane pe loc sau pleaca inainte, depinde de cat turez motorul.


Ai venit aici? Saluta!
Pleci? Spune "La revedere!"
Ti s-a oferit ceva? Multumeste!
Nu intelegi? Intreaba!
Ai in plus? Ofera!
Tu nu ai? Nu invidia!
Gresesti? Cere-ti scuze!
 
Iti place sa te tratam asa? Trateaza-ne asa! 
Si da, dintre noi doi, fii primul care o face.

 

 

Aplicatia Alerte Masina (si Motociclete) - fara amenzi, fara griji


#5 razvano

razvano

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 373 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Honda CRF 250X, BMW F800GS

Posted 06 July 2018 - 10:23 AM

Opel Insignia 2014, merge inainte, usurel. :) In niciun caz nu o ia inapoi la vale...si nu are asistenta la plecarea din rampa.



#6 Silver Arrow

Silver Arrow

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,886 posts
  • Gender:Male
  • Moto: BMW R1200RT
  • Numar: B 237 UTU

Posted 06 July 2018 - 10:27 AM

Am fost la vizionat mai multe vechituri cu DSG, iar un DSG 2 7+1 pe modul DRIVE in usoara rampa ...sa zic 5% maxim,surpriza!!! Masina o lua inapoi dupa 2 secunde. Aveam centura pusa,si nu stiu daca era ESP dezactivat dar am renuntat si la testare si la masina. Ideea e urmatoarea : exista posibilitatea la DSG2 sa o ia inapoi in pozitia Drive ? Sau doar daca are probleme la ambreiaj/volanta/cutie?
ea nu avea AutoHold.
si nici cu frana de mana trasa nu cred ca se executa plecarea de pe loc ,in rampa.

De 2 luni,am un Cielo Hidramat de pomana primit pana gasesc ceva bunicel insa daca ridic piciorul de pe frana in rampa o ia tot in sus...nu inapoi.
» Post actualizat in 06 Jul 2018 08:02
Si tot ieri,am mai testat un VW Passat 2011 ,acelasi an...ala pleca inainte in rampa,nu inapoi. Proprietarul,un om din cartier pe care nu'l stiu bine sustine ca la DSG 2 E normal sa o ia inapoi dupa 2 secunde.
» Post actualizat in 06 Jul 2018 08:04
Daca aveti experiente cu defectaciuni de genul,v'as ruga mult sa le impartasiti.Multumesc anticipat.
oricum am fugit de ea,acum cautam alta.

Ciudat. Recunosc ca nu am mers cu DSG dar nici cu Merzanul nici cu Nissan-ul nu am patit asa ceva. Dar amandoua cu cutii hidramate.

Cutiile astea DSG mai au viscocuplaj (convertizor) ? Sau sunt cu ambreiaje uscate comandate electronic?

Ca daca au ambreiaje uscate, ca la cea robotizata, e normal sa o ia inapoi ca tine ambreiajul decuplat ca sa nu il beleasca. SI atunci o fi manevra cu auto-hold.



#7 Danut Ionda

Danut Ionda

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 571 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: XF 650
  • Numar: GCA
  • Club: Club Piranha

Posted 06 July 2018 - 10:28 AM

E facuta sa decupleze pe Drive in rampa sa protejezea ambreiajul ala dublu din cutie oare?

#8 yoyo_man

yoyo_man

    LUV2XLR8

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,561 posts
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Moto: Hornet 900
  • Club: W.A.T.B.A.F.T.R.

Posted 06 July 2018 - 10:32 AM

Dsg1 nu o ia înapoi, 5g tronic de la Mercedes nu o ia înapoi, cutia automata de pe ce din 1998, nu o ia înapoi. Astea le-am avut eu. Forumul vw te-ar putea lamuri poate

Edited by yoyo_man, 06 July 2018 - 10:33 AM.


#9 Silver Arrow

Silver Arrow

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,886 posts
  • Gender:Male
  • Moto: BMW R1200RT
  • Numar: B 237 UTU

Posted 06 July 2018 - 10:33 AM

E facuta sa decupleze pe Drive in rampa sa protejezea ambreiajul ala dublu din cutie oare?

Cred ca da. M-am uitat si eu pe o schema si are ambreiaje uscate.

 

Ia priveste:

https://www.kfztech....chubert/dsg.htm


» Post actualizat in 06 Jul 2018 08:47

Gasisiem ceva pe net pe la nemtalai ca au avut probleme cu cutille DSG legate de uleiul folosit. Nu am inteles ce pagube s-au intamplat.

Iaca am gasit si articolul in RO:

http://www.automobil...agen-audi-1197/



#10 pitesti2010

pitesti2010

    Aventurier fricos

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,592 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Moto: Yamaha XV950R
  • Numar: prima
  • Club: Nu sunt inscris.

Posted 06 July 2018 - 10:51 AM

La Skoda si VW (vorbesc de Octavia si Passat deoarece pe astea le-am condus) in momentul in care frana este calcata, cutia se decupleaza de motor. Daca frana este calcata foarte putin (adica nu ferm) cutia ramane cuplata de motor si masina are tendinta de a merge inainte. Este treaba de cat de tare calci pedala de frana. O sa sesizezi inclusiv la turometru, cand te joci cu pedala de frana la semafor, de exemplu.


Ai venit aici? Saluta!
Pleci? Spune "La revedere!"
Ti s-a oferit ceva? Multumeste!
Nu intelegi? Intreaba!
Ai in plus? Ofera!
Tu nu ai? Nu invidia!
Gresesti? Cere-ti scuze!
 
Iti place sa te tratam asa? Trateaza-ne asa! 
Si da, dintre noi doi, fii primul care o face.

 

 

Aplicatia Alerte Masina (si Motociclete) - fara amenzi, fara griji


#11 radu224

radu224

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 0 posts
  • Moto: Honda SC-36
  • Numar: TM 03 VTR

Posted 06 July 2018 - 11:09 AM

Octavia 3 si Passat B7 sunt din lotul "asa face toate dom-le", masina de servici respectiv personala.Pentru a compensa plecatul din rampa, Octavia mentine pe loc timp de 3 sec masina iar Passat-ul are optiunea Auto Hold.

Din punctul meu de vedere "luat inapoi" este vorba strict pana se cupleaza ambreiajele,mai apoi va trebui sa opuna rezistenta sau in cazul accelerarii sa plece inainte.

Ce este drept nu am fortat pe nici o panta sa vedem ce se intampla daca nu folosesc Auto Hold, si o las in D la relanti.



#12 Danut Ionda

Danut Ionda

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 571 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: XF 650
  • Numar: GCA
  • Club: Club Piranha

Posted 06 July 2018 - 11:47 AM

Octavia 3 si Passat B7 sunt din lotul "asa face toate dom-le", masina de servici respectiv personala.Pentru a compensa plecatul din rampa, Octavia mentine pe loc timp de 3 sec masina iar Passat-ul are optiunea Auto Hold.
Din punctul meu de vedere "luat inapoi" este vorba strict pana se cupleaza ambreiajele,mai apoi va trebui sa opuna rezistenta sau in cazul accelerarii sa plece inainte.
Ce este drept nu am fortat pe nici o panta sa vedem ce se intampla daca nu folosesc Auto Hold, si o las in D la relanti.


Poti sa incerci,din pura curiozitate apoi sa ne zici si noua? Merci.

#13 Adyp

Adyp

    Unforgiven

  • Super Membru
  • PipPip
  • 679 posts
  • Gender:Male
  • Location:BuCUResti
  • Numar: vreo 4-5 ca dupa aia obosesc...
  • Club: de club

Posted 06 July 2018 - 12:59 PM

Eu am DSG, masina luata de noua acum un an, sunt situatii in care o ia inapoi max 1 cm dupa ce lasi frana si apesi acceleratia sau pleaca singura inainte daca nu apesi acceleratia. Dar ai senzatia ca se duce inapoi ff putin. Am grija la borduri sau alte masini sa nu ma 'lipesc" tocmai pt centimetrul ala. Am impresia, ce e drept nu am apucat sa testez, ca luatul asta inapoi e doar la inclinatii mici. O sa verific.


» Post actualizat in 06 Jul 2018 11:23

Completare: daca imi amintesc bine, asta se intampla doar cand muti din Parking in Drive.


ll1cyDS.gif


#14 switch

switch

    Tzacanitu' shef

  • Moderatori
  • PipPipPipPip
  • 5,701 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Numar: 1
  • Club: alpin ;)

Posted 06 July 2018 - 03:54 PM

Nu stiu ce inseamna la tine DSG 2, insa e posibil daca e model mai vechi si nu are auto-hold (sau nu e cuplat auto-hold, ca e dezactivabil). Cred ca e mult mai pertinenta observatie daca e un motor mic pe benzina (care nu are cuplu mare jos). A mea nu face asa - dar e 2.0 diesel si e cutie relativ noua.

 

Gandeste-te la urmatorul scenariu: in panta la cutie manuala, bagi viteza 1 si "o tii" din ambreiaj sa nu "curga" la vale. Daca pastrezi FIX acceasi pozitie a ambreiajului (eventual acceleratiei) si schimbi panta (o triplezi de ex), masina o va lua la vale. Daca o accelerezi, va sta sau va urca, functie de cat de mult accelerezi. E la fel la orice cutie de viteze pe baza de ambreiaj - chit ca e actionat manual sau automat, chit ca vorbim de un ambreiaj sau doua.


Edited by switch, 06 July 2018 - 03:56 PM.

.


#15 einstein1984

einstein1984

    pragmatic

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,222 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Piaggio Beverly 300ie
  • Numar: nu le numar, de ce?
  • Club: offtopic racers

Posted 06 July 2018 - 04:01 PM

tu stii cum functioneaza un DSG? vrei sa stea in RAMPA din ambreiaj ca o automata care nu are ambreiaj? pai ia-ti automata sa faca rampage la deal. 

 

functia de rampage (creeping daca vrei in engleza) merge pe sol plat, la deal o opreste urgent daca vede ca nu avansezi pentru ca altfel ar praji ambreiajul (da DSG are ambreiaj ca o manuala, si cu aia stai in viteza fara frana apasata la deal???). De tinut o tine frana (autohold) dar si ala e limitat, ambreiajul decupleaza daca face auto hold. 


Orice prost "stie". Nu toti inteleg totusi de ce!


#16 florinelu07

florinelu07

    Sustinator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 5,017 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Judetu BV
  • Moto: ZX550A; Mobra 50

Posted 06 July 2018 - 07:29 PM

Am Vw cu DSG gen2 si este ok cutia - asa trebuie sa faca.

Daca nu are HH (hill hold) te tine in rampa/panta timp de 2 secunde (cat sa muti in timp util piciorul de pe frana pe acc. fara sa folosesti frana de mana).

Daca nu accelerezi, pleaca singura la vale.

PS: si in R face la fel.

Edited by 1xu1xf1xu, 06 July 2018 - 07:32 PM.


#17 Danut Ionda

Danut Ionda

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 571 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: XF 650
  • Numar: GCA
  • Club: Club Piranha

Posted 06 July 2018 - 08:08 PM

Da,inseamna ca m'am certat degeaba cu ala. Nici nu'l mai sun. Ideea e ca o alta DSG,la Casa Poporului spre 13 Septembrie ...in Drive ridic piciorul de pe frana si o ia in sus.
nu stiu daca au aceeasi cutie dar Golf 2011 o lua la vale,Passat 2011 o lua la deal. Ce sa mai cred...? :))

#18 yoyo_man

yoyo_man

    LUV2XLR8

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,561 posts
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Moto: Hornet 900
  • Club: W.A.T.B.A.F.T.R.

Posted 06 July 2018 - 08:36 PM

.

Edited by yoyo_man, 06 July 2018 - 08:41 PM.


#19 BMWs1000RR

BMWs1000RR

    The Father

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,590 posts
  • Gender:Male
  • Location:CS/TM
  • Interests:BMW
  • Moto: BMW
  • Numar: DRC
  • Club: Crvena Zvezda

Posted 06 July 2018 - 08:45 PM

Ce sa crezi? Stai ca ti zic! Sa îți iei un boiler cu manuala, ca ești prea cioban pentru una automata!

Edited by BMWs1000RR, 06 July 2018 - 08:46 PM.


#20 john17

john17

    Avansat pan' la genunchiul broastei

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,459 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: cu diapazoane
  • Numar: ioc cu y

Posted 06 July 2018 - 08:59 PM

O cutie MECANICA ROBOTIZATA, cum e dsg, nu e normal sa patineze ambreiajul cand motorul e la ralanti, trebuie sa-l tina decuplat! In afara de pedala lipsa si mestecaul asemanator cele 2 tipuri de c.v. despre care s-a vorbit functioneaza in moduri total diferite.
Repet - inca o data :P - ca inlocuirea unui ambreiaj + volant de dsg costa cat o masina mai ieftinuta. Si nici nu tine o viata pt ca robotul ala uneori ambreiaza ca un incepator si, dupa 1-2 km de mers bara la bara, te trezesti cu "clutch overheating" si/sau o rotita dintoasa aprinsa pe bord.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status