Jump to content


Photo

care-i treaba cu noile motoare sport?


  • Please log in to reply
107 replies to this topic

#21 Kassu

Kassu

    Nime' cu acte false

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,535 posts
  • Gender:Male
  • Location:Intre cer si pamant
  • Interests:Tot ce atrage, dar nu poate fi atins!
  • Moto: GSX-S1000A
  • Numar: Personalizat
  • Club: Singur pe lume

Posted 05 July 2018 - 07:08 PM

Sunt convins ca au mai si evoluat si au gasit ceva solutii tehnice pt combinatia cablu-slipper si levier rezonabil de moale,dar miroase de la o posta si a reducere de cheltuieli.

 

Da. Vezi Suzuki GSX-S1000 L8.



#22 Klaus Cata

Klaus Cata

    Check my blog

  • Super Membru
  • PipPip
  • 722 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: Kawasaki ER-6N

Posted 05 July 2018 - 08:31 PM

Imi dadea si mie cu virgula de ce in america er 6f a primit numele de ninja 650.  Noile modele arata bine si sunt foarte ok pentru incepatori ca si putere, dar totusi nu are ce cauta numele de ninja pe ele. Probabil mare lucru nu au schimbat la suspensii , franele le vad la fel ca acum 10 ani ,etc. Nu-mi dau seama ce target au ei prin miscarea asta si nici nu inteleg de ce au scos definitiv seria ER6 si au inlocuit-o cu Z650  :alcy: .Probabil ca sa se gandeasca lumea la z750 ? Parerea mea e ca incearca sa ii atraga pe incepatorii care isi doresc un supersport dar nu pot din cauza categoriei sau a bugetului ( diferenta fiind de vreo 10000 de euro). Am vazut ca la ora actuala kawasaki nu vinde niciun supersport Ninja de 600. (au doar zx-10rr). La categoria sport si sport tourer e inlus acest "ninja" 650 alaturi de z1000sx si de ninja h2 (cu variante de sport touring,sx ,etc.). Categoria Hypersport e doar cu h2r,h2 si h2 carbon.  :crack:  Mai pe scurt la ora actuala kawasaki nu are nicio motocicleta de 600 care sa poate concura pe pista contra celorlalti  X-(. Ofera aceeasi motocicleta de 12 ani la care au schimbat cateva chestii si cu care ne scot ochii


Edited by Klaus Cata, 05 July 2018 - 08:34 PM.


#23 leopold

leopold

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 227 posts
  • Moto: Suzuki GSR600

Posted 05 July 2018 - 08:37 PM

:crack:  Mai pe scurt la ora actuala kawasaki nu are nicio motocicleta de 600 care sa poate concura pe pista contra celorlalti  

 

Care celorlalti? In afara de Yamaha R6, cine mai are sportiva de 600? suzuki nu, honda nu, kawa tocmai ce-ai zis ca nu...



#24 goe 75

goe 75

    Pasionat

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,473 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: GSXR1000 K6,K7
  • Numar: B510XXX,B22GOE.
  • Club: nope

Posted 05 July 2018 - 08:40 PM

@ Kassu

Well...doar prin primavara imi revine bugetul pe la un nivel suficient ca sa aiba rost sa ma uit la asa ceva.
Pana atunci tre sa fiu de acord cu initiatorul ca trendul nu este primitator.Personal nu sunt afectat de chestii de clasificare al produselor sau dotari de suprafata,unde oricum suntem tentati sa schimbam si sa modificam ...In schimb ,parca observasem ca un model foarte popular si-a pierdut sasiul de aluminium si a revenit la otel .Am fost intr-un showroom(in Freiburg De) si am vazut chiar la aparitie modelul Cbr 650 f si am fost ingrozit de calitatea jalnica a componentelor ...Discul de frana fata arata ca facut pe vapor si era prins pe direct (nu avea acele capse normale la ceva mai serios).Chestii de genul asta si preturile ascendente concomitent cu mutarea productiei de piese in China si Thailanda(chiar si productie cu totul) sunt chiar de cacao.

#25 Klaus Cata

Klaus Cata

    Check my blog

  • Super Membru
  • PipPip
  • 722 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: Kawasaki ER-6N

Posted 05 July 2018 - 08:53 PM

 
Care celorlalti? In afara de Yamaha R6, cine mai are sportiva de 600? suzuki nu, honda nu, kawa tocmai ce-ai zis ca nu...


Suzuki stiu ca mai ofera gsx-r600 (adica se mai gasesc la dealeri, acum nu stiu noutatile in caz ca vor sa intrerupa si astia.) Si la cbr la fel vad 600rr de vanzare. Ambele vad ca sunt varianta 2017/2018

#26 goe 75

goe 75

    Pasionat

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,473 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: GSXR1000 K6,K7
  • Numar: B510XXX,B22GOE.
  • Club: nope

Posted 05 July 2018 - 08:58 PM

In mod normal sunt ultra pro-UE ,dar pentru felul cum normele euro au cam futoot meciul motoarelor de 600 ,un mare muuue UE ,de la mine.
» Post actualizat in 05 Jul 2018 19:04
Scuze pentru limbaj ,dar potentiala disparitie a motoarelor de 600 este una dintre alea pt care ma doare sufletu.

#27 leopold

leopold

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 227 posts
  • Moto: Suzuki GSR600

Posted 05 July 2018 - 09:05 PM

Suzuki stiu ca mai ofera gsx-r600 (adica se mai gasesc la dealeri, acum nu stiu noutatile in caz ca vor sa intrerupa si astia.) Si la cbr la fel vad 600rr de vanzare. Ambele vad ca sunt varianta 2017/2018

 

My bad, am facut greseala sa ma uit la site-urile oficiale din Ro :) Unde doar Yamaha mai da 600.

Hmmm... nici in  UK nu sunt de 600, din cate vad. Sa fie retrase din Europa?



#28 Minu

Minu

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 976 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Moto: CBR F2
  • Numar: Preferential

Posted 05 July 2018 - 09:52 PM

Nu stiu la ceilalti, dar Honda a renuntat, oficial, la productia modelului 600RR, si vorbim de un model foarte popular in trecut.Marea problema o reprezinta vanzarile scazute, nu prea se mai vand sportive iar cei care isi doresc asa ceva ori sunt incepatori si isi iau ceva mic ori sunt experimentati si isi iau direct 1000 unde cu setari din soft il poti tine si la 120CP, adica exact ca un 600.


www.MinTech.ro  camere video sport, auto, eletroIT

www.Intercom-moto.ro   sisteme de comunicatie moto

www.Eken-Romania.ro  importator Eken in Romania

www.Hawkeye-Firefly.ro   importator Hawkeye Firefly in Romania

 

 

 

 


#29 Klaus Cata

Klaus Cata

    Check my blog

  • Super Membru
  • PipPip
  • 722 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: Kawasaki ER-6N

Posted 05 July 2018 - 09:53 PM

@leopold, s ar putea... nu am fost interesat pana acum pentru ca nu mi permitea bugetul. Sa zicem ca pe astea low cost de la kawasaki am fost pe faza( cumva cumva tot as putea sa strang aia 5-6000 de euro, insa dupa ce am vazut motoare sub 30.000 de km facute praf din cauza unei erori de fabricatie (incepand cu 2012) imi vine sa zic pas la kawasaki. Am inteles ca au mutat productia la anumite modele din japonia in tailanda (inclusiv la inculpata ninja 650)

#30 Razen

Razen

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 77 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Moto: VFR 800F

Posted 05 July 2018 - 10:13 PM

Ia comparați un R6 cu un R1. Prețul e diferit (5k de euro diferență) dar când pui în balanță ce primești la R1 parcă nu-i așa rău. Adică cuplu și putere de aproape două ori mai mari (chit că nu vrei neapărat asta "bigger is better") plus alte minuni tehnologice (suspensii, electronică). De aia nu se mai fac motociclete de 600, nu prea are sens dpdv economic, nu că-i UE bau bau.

#31 Metal Heart

Metal Heart

    www.motobikes.ro

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,683 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti / Popesti-Leordeni
  • Interests:Cotele apelor Dunarii
  • Moto: VFR800
  • Club: Academia de mici si bere

Posted 05 July 2018 - 11:12 PM

Si-au dat seama baietii ca la 600 nu mai exista interes. Clasa mica (250-300-400cmc) are o influenta foarte puternica si pasul urmator sunt miarele. La 600, intr-adevar, nu prea mai ai ce alege. Dar, ca biker experimentat, de ce ai alege un R6 si nu R1? OK, diferentele de pret sunt de cateva mii de euro (multe rau pentru riderul roman), dar totusi, cand spui clasa SBK, primesti cu totul alta poveste.... 


TE ABȚII, TE ABȚII ȘI CÂND NU MAI REZIȘTI, DAI BUZNA

 


#32 Vallach

Vallach

    I N C O M P A T I B I L

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,279 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Moto: CB600f

Posted 06 July 2018 - 08:09 AM

Din cate stiu Ninja 650R a fost numele modelului pe piata din USA de cand s-au lansat in 2006, iar ER-6 n/f denumirea pentru restul lumii. Poate pentru la americani le place sa zica "ninja" ;) Vezi si in software sau jocuri.. e plin de ninja-smth.

 

Mie personal mi-a placut ER-6 si chiar am cautat sa imi iau una, pentru inceput, insa erau foarte scumpe asa ca m-am orientat spre CB600f, de care nu m-am plictisit inca dupa 8 ani impreuna, iar daca ii fac cateva mici upgrade-uri cred ca ma mai tine destul.

 

Totusi, cred ca aceasta clasa de moto cu look sportiv insa motoare inline-2 sunt foarte potrivite pentru naveta.

Am avut mai multi colegi din UK care au renuntat la motoare mult mai puternice si mai avansate (inclusiv Triumph-uri cu 3 cilindri) pentru ER-6 sau XSR700, cu care fac naveta prin Londra.


Edited by Vallach, 06 July 2018 - 08:09 AM.

N-am, nu știu, nu vreau, nu-mi pasă!


#33 cristidb

cristidb

    *****

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,554 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Militari
  • Moto: CBR 600 F4i

Posted 06 July 2018 - 02:03 PM

Si mie mi se pare ca nu se merge in directia corecta. Ma uitam la cbr-ul de 600

https://en.wikipedia...i/Honda_CBR600F

modelul 2011 e un hornet imbracat, cu 7 cai in minus fata de modelul 2001 si fara suspensii ajustabile. In 2014 au ajuns la 85 de cai, i-au pus si cadru de otel si nu mai are nici furca USD. In afara de ABS, in loc sa progreseze, o iau inapoi. 

De ce ar cumpara cineva modelul actual. In afara de ABS, e ca o motocicleta de acum 20 de ani.


Edited by cristidb, 06 July 2018 - 02:03 PM.


#34 vladf

vladf

    friendly hater

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,118 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Moto: WR450f, Kymco Downtown 200i

Posted 06 July 2018 - 03:45 PM

https://www.motorcyc...0rr-killed-off/

 

 

The supersport 600 class is further hampered by the development costs of engineering. A new bike for the 600cc class is almost the same cost as that for a 1000cc bike. The levels of engineering complexity are the same, the packaging issues are equally challenging, consumer demands for the latest electronics are the same but there’s no appetite for paying more and therefore the profit margins for manufacturers is tiny.


 

#35 caracterincompatibil

caracterincompatibil

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 972 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: kymco
  • Numar: b-15-kym
  • Club: ......

Posted 06 July 2018 - 04:59 PM

Oare Suzuki renunță la gsxr750?

#36 WotRU2Me

WotRU2Me

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,835 posts
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Moto: GSX-R 750 K2

Posted 06 July 2018 - 06:21 PM

Never! Mai degraba Triumph la Daytona 675 ☺

#37 XorX

XorX

    xorx

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,447 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Shadow Spirit; DR 350; DR 125
  • Numar: -
  • Club: -

Posted 10 July 2018 - 08:45 PM

S-a tot pus intrebarea pe aici de ce sa-ti iei 600 cind poti lua 1000. Pentru mine raspunsul e simplu.. Nu m-au atras niciodata prea mult mobrele ss dar daca ar fi sa-mi iau ceva de distractie in nici un caz nu mi-as lua un 1000 pentru ca oricita experienta ai avea pe moto din alte clase (km pe cruiser, balans pe enduro)  ala de 1000 m-ar duce el pe mine si nu ar fi ok. Pe 600 senzatia a fost una f misto, si repet, desi mobrele ss nu sunt cele pe care le prefer regret ca nu mai gasesti ceva de 600 si care sa fie asa cum ar trebui sa fie un ss.. adica sport.

in concluzie, pentru mine (si probabil pt f multi altii) un 1000ss este muuult prea mult iar variantele actuale de 600-700 sunt inutile. Si asta e pacat, pentru ca e cel putin ciudat ca un Duke 690 sa bata la fund un asa numit super sport de 650-700.



#38 goe 75

goe 75

    Pasionat

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,473 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: GSXR1000 K6,K7
  • Numar: B510XXX,B22GOE.
  • Club: nope

Posted 10 July 2018 - 08:55 PM


pentru ca e cel putin ciudat ca un Duke 690 sa bata la fund un asa numit super sport de 650-700.


No ca m-ai facut curios ...cum vine treaba cu Duke batand la fund pe respectivele?In ce fel ...la performante sau cum?

Edited by goe 75, 10 July 2018 - 08:56 PM.


#39 XorX

XorX

    xorx

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,447 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Shadow Spirit; DR 350; DR 125
  • Numar: -
  • Club: -

Posted 10 July 2018 - 09:03 PM

pai la ce altceva, ca doar nu cu cureaua... suspensie, acceleratie, ciclistica... cam tot ce tine de "fun factor" la un motor. Si asta cu Duke a fost asa la intimplare, dar adevarata tragedie apare cind compari un FZ6 sau Hornet600 sau GSR600 model de acum 5-8 ani cu un ss de 600 nou.



#40 paulynos

paulynos

    Fat Ninja

  • Carantina
  • PipPipPip
  • 3,893 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Tunet

Posted 10 July 2018 - 09:23 PM

Asta este valabil poate la o deplasare din punctul A in punctul B dar, cand vine vorba de performanta in adevaratul sens al cuvantului, un SS de generatie noua nu suporta comparatie cu un un naked de 5-8 ani. Depinde ce nevoi si dorinte ai in final, dar comparatia nu este potrivita. Daca vrei sa te distrezi cu amicii la o plimbarica normal ca nu ai nevoie de SS si un FZ6 este foarte bun. Nu doar CP si cuplul motor definesc sportivitatea unei motorete ci si suspensiile, franele, cadrul, pozitia, aerodinamica... etc.

 

Asocierea terminologiei sport cu bicilindri de buget, cu carene si look oarecum sportiv, e mai degraba o strategie de marketing, nu inteleg revolta. Sa faca si scutere SS in ce ma priveste, nu denumirea este importanta ci ce poate motoreta sa faca, nu calaresti denumirea ci fierul in sine.


Common sense is not so common.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status