Jump to content


Photo

care-i treaba cu noile motoare sport?


  • Please log in to reply
107 replies to this topic

#1 XorX

XorX

    xorx

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,447 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Shadow Spirit; DR 350; DR 125
  • Numar: -
  • Club: -

Posted 05 July 2018 - 01:18 PM

M-am uitat intimplator ce se mai gaseste in zona de mobre sport, noi. Daca la cruisere e dezastru de aproape 2 ani de cind au aparut parodiile alea cu motor 2 paralel (cica v-twin nu iese la noxe... vraja), vad ca boala se extinde.

Cum oare Ninja 650 cu 68CP? Cum mobre cica "super sport" cu motoare 2 paralel si ambreiaj actionat prin cablu?

Nici nu mai vorbesc de furca fata usd sau preload, astea deja cred ca nu mai stie nimeni sa fabrice.

Deci, care e treba? Ce-mi scapa aici?

Chiar sa-si fi dat seama si japonezii ca pentru iesit la terasa nu ai nevoie decit de niste carene bengoase?


Edited by XorX, 05 July 2018 - 01:18 PM.


#2 iocapa

iocapa

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 186 posts
  • Gender:Male
  • Moto: BMW S1000RR
  • Numar: De Vaslui

Posted 05 July 2018 - 01:24 PM

Da un exemplu de afirmatie (de la producator) unde se prezinta o mobra cu parallel twin ca fiind supersport.

Si ambreiajul actionat prin cablu e ceva standard pe toate vitezanele (cred ca numai ducati are hidraulic).



#3 goe 75

goe 75

    Pasionat

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,473 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: GSXR1000 K6,K7
  • Numar: B510XXX,B22GOE.
  • Club: nope

Posted 05 July 2018 - 01:27 PM

A fost colegu ,pana acum 10 ani.Mai recent a cam disparut cablu .

#4 iocapa

iocapa

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 186 posts
  • Gender:Male
  • Moto: BMW S1000RR
  • Numar: De Vaslui

Posted 05 July 2018 - 01:33 PM

A fost colegu ,pana acum 10 ani.Mai recent a cam disparut cablu .

R1 2018 - cablu
S1000RR 2018 - cablu

CBR1000RR - cablu

RSV4 - cablu

GSXR1000 - cablu

ZX10R - cablu

 

Cred ca si pe H2 e hidraulic


Edited by iocapa, 05 July 2018 - 01:34 PM.


#5 theos_

theos_

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,252 posts
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Moto: ZX6R '10
  • Numar: DJ 69 DNU
  • Club: Craiova Racing Team

Posted 05 July 2018 - 01:36 PM

Cred ca vorbea de ninja 650 care , de fapt, este fostul er6s .


" It's not who gets on the gas first, it's who gets on full gas first. " - Simon Crafar

 


#6 goe 75

goe 75

    Pasionat

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,473 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: GSXR1000 K6,K7
  • Numar: B510XXX,B22GOE.
  • Club: nope

Posted 05 July 2018 - 01:38 PM

Inseamna ca au facut inca o intoarcere de 180 pt ca prin 2008 se incepuse trecerea la hidraulic pentru miare si parea ca o sa urmeze si 600, dar...evoluti,involutie...numai ei stiu.

Edited by goe 75, 05 July 2018 - 01:38 PM.


#7 petre81.

petre81.

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,147 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cartierul Francez
  • Moto: Harley

Posted 05 July 2018 - 01:47 PM

De aia nu puteti sa mergeti voi cu motocicletele, ca nu aveti ambreiaj hidraulic...


Rinocerii LGBT: danny_nt, littlekriminal, JCDenton, prafrau, NEGURA,, Starcream, BMW1000RR, pulynos, yo4hgx, kevinn, jinx, pasagera, JUST4TNT, Speedy.K, DoctorX, XaeL, einstein1984, 1xu1xf1xu.

#8 XorX

XorX

    xorx

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,447 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Shadow Spirit; DR 350; DR 125
  • Numar: -
  • Club: -

Posted 05 July 2018 - 01:51 PM

Da un exemplu de afirmatie (de la producator) unde se prezinta o mobra cu parallel twin ca fiind supersport.

Si ambreiajul actionat prin cablu e ceva standard pe toate vitezanele (cred ca numai ducati are hidraulic).

 

https://www.unitedmotors.ro/supersport

dai tu click pe ninja 650


Edited by XorX, 05 July 2018 - 01:52 PM.


#9 apriliacluj

apriliacluj

    MEDALIA de AUR

  • Carantina
  • PipPipPipPip
  • 13,652 posts
  • Gender:Male
  • Location:: bubbe@hayabusa.ro
  • Moto: Hayabusa L1, DR650
  • Numar: cj40bub, cj48bub
  • Club: MY WAY

Posted 05 July 2018 - 01:59 PM

Cred ca vorbea de ninja 650 care , de fapt, este fostul er6s .

corect, bine punctat!  :peace:

 

dai tu click pe ninja 650

amu ca din motive comerciale si de marketing l-au incadtrat acolo e o chestie, adevarul e total alta chestie!

deci cele supersport sunt ZX Ninja, vezi ca asta nu are ZX in denumire, si clar, nu are nimic cu clasa supersport!


!!!! NICI O FAPTA BUNA NU RAMANE NEPEDEPSITA !!!!


#10 einstein1984

einstein1984

    pragmatic

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,118 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Piaggio Beverly 300ie
  • Numar: nu le numar, de ce?
  • Club: offtopic racers

Posted 05 July 2018 - 02:00 PM

nope , nu zice ca ar fi supersport

With its trellis style frame, twin-cylinder water-cooled engine, low seat height and distinct Ninja personality the Ninja 650 is a stylish and practical answer to the needs of a growing European audience. Appealing to those new to two wheels or moving from either a smaller or larger capacity machine, the Ninja 650 offers both sporting performance and weekday in-town versatilit

https://www.kawasaki.eu/en/products aici e supersport si sport, supersport fiind Zurile


» Post actualizat in 05 Jul 2018 12:03

mai degraba putem zice ca nu mai sunt supersporturi de 600 si sunt de 1000? si la 500-600 ai mai mult motorete de incepatori, A2


Orice prost "stie". Nu toti inteleg totusi de ce!


#11 iocapa

iocapa

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 186 posts
  • Gender:Male
  • Moto: BMW S1000RR
  • Numar: De Vaslui

Posted 05 July 2018 - 02:03 PM

nope , nu zice ca ar fi supersport

De asta am zis si eu. Ca pe site-ul de producator nu se face referire la asa ceva.



#12 XorX

XorX

    xorx

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,447 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Shadow Spirit; DR 350; DR 125
  • Numar: -
  • Club: -

Posted 05 July 2018 - 02:04 PM

http://www.motocicle...supersport.html

ce treaba are R3-ul ala cu "R"-ul mai mult decit un sticker pe o carena?

Exact asta ziceam, ca in ultima vreme, cel putin pentru Europa, mult marketing si 0 esenta.



#13 iocapa

iocapa

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 186 posts
  • Gender:Male
  • Moto: BMW S1000RR
  • Numar: De Vaslui

Posted 05 July 2018 - 02:06 PM

http://www.motocicle...supersport.html

ce treaba are R3-ul ala cu "R"-ul mai mult decit un sticker pe o carena?

Exact asta ziceam, ca in ultima vreme, cel putin pentru Europa, mult marketing si 0 esenta.

Pai nu, ca mai degraba pare "exagerare" din partea dealer-ului, nu de la producator.

 

Edit:

Pare ca yamaha spune si pe oficial ca R3 e SS


Edited by iocapa, 05 July 2018 - 02:07 PM.


#14 XorX

XorX

    xorx

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,447 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Shadow Spirit; DR 350; DR 125
  • Numar: -
  • Club: -

Posted 05 July 2018 - 02:10 PM

oricum, vad din discutii ca nu deranjeaza pe nimeni, deci decizia e una corecta.. sport de 650cmc cu 2 paralel si 68cp. Intrebarea care ramine e unde se incadreaza un umil fost gsr600.. probabil ca la hypersport conform noilor clasificari  ;)


» Post actualizat in 05 Jul 2018 12:12

Pai nu, ca mai degraba pare "exagerare" din partea dealer-ului, nu de la producator.

 

Edit:

Pare ca yamaha spune si pe oficial ca R3 e SS

si la kawa, ninja 650 si ninja 400 sunt la categoria supersport/sport doar ca astia sunt mai parsivi si au si hypersport. Probabil in citeva luni o sa mute ninja650/400 la categoria "aproape sport" :)



#15 Florin -v

Florin -v

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,510 posts
  • Gender:Male
  • Location:Dr. Taberei/Bucuresti
  • Moto: YZF R1/15
  • Numar: in spate
  • Club: ZEN MOTO

Posted 05 July 2018 - 02:14 PM

Inseamna ca au facut inca o intoarcere de 180 pt ca prin 2008 se incepuse trecerea la hidraulic pentru miare si parea ca o sa urmeze si 600, dar...evoluti,involutie...numai ei stiu.

cand am luat r1 in 2015 am dat mail catre yamaha si suzuki  si am intrebat de ce este actionat prin cablu. raspunsul a fost simplu pentru ei: fiind motor sport pentru competitii tin masa totala mai scazuta prin cablu. cei de la suzuki mi au spus ca este o scadere a greutatii prin reintoarcerea la cablu de 0,900 grame.



#16 iocapa

iocapa

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 186 posts
  • Gender:Male
  • Moto: BMW S1000RR
  • Numar: De Vaslui

Posted 05 July 2018 - 02:16 PM

oricum, vad din discutii ca nu deranjeaza pe nimeni, deci decizia e una corecta.. sport de 650cmc cu 2 paralel si 68cp. Intrebarea care ramine e unde se incadreaza un umil fost gsr600.. probabil ca la hypersport conform noilor clasificari  ;)

Din experienta personala, probabil motoarele 2L sunt cele mai bune pentru o motoreta care isi duce traiul prin oras.

Usor de racit, eficiente ca spatiu, consum decent. 68 CP e o cifra destul de buna pentru un motor substresat care nu e nevoie sa fie super turat.


» Post actualizat in 05 Jul 2018 12:18

cand am luat r1 in 2015 am dat mail catre yamaha si suzuki  si am intrebat de ce este actionat prin cablu. raspunsul a fost simplu pentru ei: fiind motor sport pentru competitii tin masa totala mai scazuta prin cablu. cei de la suzuki mi au spus ca este o scadere a greutatii prin reintoarcerea la cablu de 0,900 grame.

Oricum pe majoritatea vitezanelor ai quick shifter, asta face destul de irelevant cablul. Asta daca nu esti norocos si stai la semafoare prin oras ;)



#17 Florin -v

Florin -v

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,510 posts
  • Gender:Male
  • Location:Dr. Taberei/Bucuresti
  • Moto: YZF R1/15
  • Numar: in spate
  • Club: ZEN MOTO

Posted 05 July 2018 - 02:51 PM

cand am luat r1 in 2015 am dat mail catre yamaha si suzuki  si am intrebat de ce este actionat prin cablu. raspunsul a fost simplu pentru ei: fiind motor sport pentru competitii tin masa totala mai scazuta prin cablu. cei de la suzuki mi au spus ca este o scadere a greutatii prin reintoarcerea la cablu de 0,900 grame.

0,900 kg.



#18 goe 75

goe 75

    Pasionat

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,473 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: GSXR1000 K6,K7
  • Numar: B510XXX,B22GOE.
  • Club: nope

Posted 05 July 2018 - 02:52 PM

@ Florin-v

Stiu ce spui si personal prefer pe cablu pt ca se mai poate regla .La cel hidraulic nu am niciun fel de reglaj si nici nu am auzit sa existe cu reglaje.

Motivul pentru care am fost surprins ca s-au intors la cablu are legatura cu marketingul din perioada 2007-2010 ,cand ne spuneau despre marea favoare care ne-au facut-o sa puna hidraulic pt ca solutia traditionala pe cablu nu facea un mariaj asa bun cu noile slipperclatch-uri stoc ,fiind manerul prea tare.Sunt convins ca au mai si evoluat si au gasit ceva solutii tehnice pt combinatia cablu-slipper si levier rezonabil de moale,dar miroase de la o posta si a reducere de cheltuieli.

#19 Florin -v

Florin -v

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,510 posts
  • Gender:Male
  • Location:Dr. Taberei/Bucuresti
  • Moto: YZF R1/15
  • Numar: in spate
  • Club: ZEN MOTO

Posted 05 July 2018 - 04:23 PM

@ Florin-v

Stiu ce spui si personal prefer pe cablu pt ca se mai poate regla .La cel hidraulic nu am niciun fel de reglaj si nici nu am auzit sa existe cu reglaje.

Motivul pentru care am fost surprins ca s-au intors la cablu are legatura cu marketingul din perioada 2007-2010 ,cand ne spuneau despre marea favoare care ne-au facut-o sa puna hidraulic pt ca solutia traditionala pe cablu nu facea un mariaj asa bun cu noile slipperclatch-uri stoc ,fiind manerul prea tare.Sunt convins ca au mai si evoluat si au gasit ceva solutii tehnice pt combinatia cablu-slipper si levier rezonabil de moale,dar miroase de la o posta si a reducere de cheltuieli.

100% REAL!



#20 Razen

Razen

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 77 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Moto: VFR 800F

Posted 05 July 2018 - 05:46 PM

Păi dacă toți devin experți după două plinuri de Hornet și tre' să treacă la "miar" RR, normal că nu mai face nimeni (mă rog, în afară de pianiști) motorete de 600 cu furca USD și herghelie de 3 cifre.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status