Jump to content


Photo

Recomandare motocicleta ca upgrade la un Honda Hornet 2009


  • Please log in to reply
95 replies to this topic

#81 Claudiu_Lucian

Claudiu_Lucian

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 87 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: CB500, CBR-954RR
  • Numar: B-**-YER
  • Club: -

Posted 12 July 2018 - 10:29 AM

Cu riscul de a-mi sari lumea de aici in cap, pot spune ca eu am facut pasul propus de initiatorul topicului. Insa nu din motivele exprimate de el (nu ma regasesc in nici unul din motivele enumerate de el si la Victoriei nu ma opresc decat la semafor), nu la km lui si pastrez motoreta naked pt oras. Insa nu sunt nici eu departe de ce a scris el in primul post. Am mai putin de 10.000km (inclusiv cateva intrari pe AMCKART si Adancata) cu un CB500 in mai putin de 1an de permis.

Sfatul meu sincer este sa uite de miar.



#82 goe 75

goe 75

    Pasionat

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,379 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Gsxr10002,cbr6002.
  • Numar: B510XXX,B509XXX,B75GOE,B22GOE
  • Club: nope

Posted 12 July 2018 - 11:47 AM

Cu riscul de a-mi sari lumea de aici in cap,
Sfatul meu sincer este sa uite de miar.


Nu-ti sar in cap deloc ,doar exprim opinia ca totul tine doar de obisnuinta ,atata timp cat nu este vorba despre un antitalent total.Dupa o vreme cu miarul o sa ai alta perspectiva si o sa te indepartezi putin de ideea ca este atat de special si periculos.Am avut ceva vreme 600 inainte sa-mi iau 1000 si tot am avut nevoie de ceva timp sa ma obisnuiesc ,dar acum nu-l vad sa fie chiar asa diferit ...doar ceva mai mult cuplu si putere .
Se povesteste prea mult despre cum oamenii au facut belea pt ca si-au luat miar pe cand in realitatea ar fi facut aceeasi branza si cu altceva. Eu daca imi rup gatul cu miarul acum este doar pt ca s-a intaplat in ziua aia sa nu am un 600 la dispozitie sau nu am avut chef sa-l calaresc.Cu ambele merg exact la fel dar cu miarul schimb mai putine viteze si platesc putin mai mult la pompa.In timp te obisnuiesti cu orice si dispare sentimentul de ceva special ,la mersul pe strada.

... you have between your legs an instrument capable of giving pleasure to thousands – and all you can do is scratch it.”


#83 Claudiu_Lucian

Claudiu_Lucian

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 87 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: CB500, CBR-954RR
  • Numar: B-**-YER
  • Club: -

Posted 12 July 2018 - 01:09 PM

@goe 75,

m-am obisnuit si eu cu miarul cat de cat. Periculos fata de CB il vad deoarece am impresia ca ma fura cand vine vorba de viteza (in loc de 60 ma trezesc ca merg cu 90...). In acelasi timp il gasesc si mai sigur decat CBul! Cu 954 chiar se poate opri in 6m :D (cu gumele adecvate).



#84 goe 75

goe 75

    Pasionat

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,379 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Gsxr10002,cbr6002.
  • Numar: B510XXX,B509XXX,B75GOE,B22GOE
  • Club: nope

Posted 12 July 2018 - 08:40 PM

Exact aia a fost si la mine partea cea mai importanta din perioada de acomodare.

Faza cu "un miar este prea mult pt Romania" este oarecum adevarat dar partea de bullshit total este ca sunt tone de alte motorete despre care se poate spune acelasi lucru (r1200gs,r1200rt,toate naked-urile mari,k-urile,fjr ,tdm...),dar este mai cool sa ramanem fixati doar pe miare.

Edited by goe 75, 12 July 2018 - 08:42 PM.

... you have between your legs an instrument capable of giving pleasure to thousands – and all you can do is scratch it.”


#85 io, bogo

io, bogo

    weekend fly killer

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,316 posts
  • Gender:Male
  • Moto: beemere
  • Numar: 3
  • Club: Ride4Fun

Posted 13 July 2018 - 01:16 AM

R1200GS e perfect pentru Romania. Si nu numai :)


I may not ever be right, but i'm never wrong

#86 goe 75

goe 75

    Pasionat

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,379 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Gsxr10002,cbr6002.
  • Numar: B510XXX,B509XXX,B75GOE,B22GOE
  • Club: nope

Posted 13 July 2018 - 05:24 AM

Da da ,este mai cool decat un f650.

... you have between your legs an instrument capable of giving pleasure to thousands – and all you can do is scratch it.”


#87 Claudiu_Lucian

Claudiu_Lucian

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 87 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: CB500, CBR-954RR
  • Numar: B-**-YER
  • Club: -

Posted 13 July 2018 - 08:40 AM

R1200GS e perfect pentru Romania. Si nu numai :)

Imi permit sa te contrazic, ce poti face cu un R1200GS sau un KTM1290Adv si nu poti face cu un F800GS?



#88 Petrescu Mircea

Petrescu Mircea

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 105 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Moto: R1200 GS
  • Numar: MMI
  • Club: -

Posted 13 July 2018 - 08:43 AM

Sa pui picioarele pe cilindrii sa te incalzesti :))))



#89 ZAPPY

ZAPPY

    TeTeA

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,230 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cel mai mioritic plai
  • Interests:To ride again tomorrow!
  • Moto: Chopper de viteza
  • Club: CIRC SI BALAMUC

Posted 13 July 2018 - 08:49 AM

Imi permit sa te contrazic, ce poti face cu un R1200GS ... si nu poti face cu un F800GS?

 

...sa fii confundat cu un Moto Guzzi cu tzatzele lasate...


IF SPEED DOESN'T SCARE YOU, THE BIG TRUCK AROUND THE CORNER WILL!!!


"I would rather be sitting on my motorcycle, thinking about God,

than sitting in church, thinking about my motorcycle."

shoei_qwest-logo-250.jpg


#90 mad.alin

mad.alin

    mad.alin

  • Super Membru
  • PipPip
  • 588 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Yamaha YZF R1
  • Numar: AG 26 CIA
  • Club: vcs

Posted 13 July 2018 - 11:23 AM

Daca vrei acceleratie de la 0-100 km/h pana in primul stalp, de ce nu incerci sa schimbi raportul actualei motociclete. -1 pe fata +2 pe spate, face o diferenta destul de maricica, daca mai adaugi si o acceleratie scurta, iti cam faci un avion pe accelerarile alea scurte care iti plac tie.

+1



#91 goe 75

goe 75

    Pasionat

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,379 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Gsxr10002,cbr6002.
  • Numar: B510XXX,B509XXX,B75GOE,B22GOE
  • Club: nope

Posted 13 July 2018 - 12:11 PM

Ce-mi place cel mai mult la unii iubitori de bmw-uri mari este ca declarativ le cumpara pentru ca sunt gandite sa fie capapile sa faca inconjurul pamantului si ofera confortul pentru asa ceva ,plus jucarii si alte fitze,dar aparent nu sunt suficient de bune sa treverseze Ungaria si pentru o tura de Dolomiti sau Alpi sunt duse pana acolo pe platforma. De cocalari semintari stie toata lumea ,dar astia ce sunt? Cocalari voiajori? Macar de slapari inca n-am auzit sa-si fi dus epava in Victoriei cu platforma.

... you have between your legs an instrument capable of giving pleasure to thousands – and all you can do is scratch it.”


#92 Lucian_M

Lucian_M

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,647 posts
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Moto: Suzuki DL650 V-strom
  • Numar: gaurit
  • Club: -

Posted 13 July 2018 - 12:49 PM

Al dreq, eu am mers cu 650 CC prin mai multe țări cu asfalt nașpa. Și nu cu bemveu. Însă recunosc, dă bine să ai peste o sută de cai sub c#r. Prin Serbia ai 80/h limitare. Parcă și prin Bosnia, dacă nu mă înșel. Pe afara vezi 5 mobre sport la 100 de touring. In schimb, scutere la greu.

Detest citatele și pe cei rămași în pană de idei.


#93 Silver Arrow

Silver Arrow

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,773 posts
  • Gender:Male
  • Moto: BMW R1200RT
  • Numar: B 237 UTU

Posted 13 July 2018 - 02:02 PM

Motivul pentru care lumea, inclusiv pe afara, se tot da cu BMW-ul este ca au ramas cu ideea, zic eu depasita din pacate, a fiabilitatii exceptionale a acestora. Motocicleta nemteasca frate!

Or fi  fost superfiabile, acuma nu mi se pare mie ca ar mai fi.

 

BMW-ul este confortabil, cel de touring iti ofera o buna protectie la vant, lucru care insa nu intotdeauna este o bucurie :), este placut sa il conduci, nu gafaie cand trebuie sa tragi de el. Are o gramada de brizbrizuri electronice, unele utile, altele mai putin.

 

Bineinteles ca mergi foarte bine si cu mai putini CP sub popneata, doar ca este mai placut cand sunt mai multi :).



#94 Lucian_M

Lucian_M

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,647 posts
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Moto: Suzuki DL650 V-strom
  • Numar: gaurit
  • Club: -

Posted 13 July 2018 - 02:55 PM

Adevărat.
Ține de gusturi, preferințe și... buget. Eu îs sărac, nu îmi permit o motocicletă foarte scumpă. Fain e că îmi fac treaba foarte bine cu o japoneză veche, care are un număr necunoscut de km. Câți?! Naiba știe, bordul arată vreo 57k.

Deviem, totuși.
Segmentul enduro-touring mă atrage cel mai mult. Dar oricând as primi cadou un Goldwing, penultima variantă. Pe roșu, dacă e să am preferință.

Detest citatele și pe cei rămași în pană de idei.


#95 TeDy 'M

TeDy 'M

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 557 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gura Humorului
  • Moto: BMW R1100RT
  • Numar: SV 99 UWE
  • Club: SOLITAIRE

Posted 13 July 2018 - 05:38 PM

Ma bucur ca ai luat in calcul parerea lui yoyo man.
Pt ca spui ca eati un tip calm, toata admiratia. Ca ai exp. soselei, conteaza la fel de mult.
Iar acum sa zic ca eu am REinceput dupa 20 ani cu TDM 850, inseamna ca se poate.😊
Pt ture lungi, spun si eu TDM 900 A.
Dar mai mult de atat R1150GS, fireste nu pt plecari de la semafor insa pt frumoase plimbari drum lung.
Inca nu stim inaltimea ta, garda oua😁lelor la sol.
Spor in alegeri!

#96 ->Bullet<-

->Bullet<-

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,752 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucur,esti

Posted 17 July 2018 - 08:46 AM

...sa fii confundat cu un Moto Guzzi cu tzatzele lasate...

 

 

:crack:   :10:






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status