Jump to content


Photo

Yamaha Virago pentru incepator, sau altceva?


  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#1 paularcher

paularcher

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 8 posts

Posted 28 June 2018 - 01:39 AM

Buna ziua,

 

 E primul meu post aici, la naiba, nici nu am carnet de motor (doar categoria B si un scuter).

 

Imi doresc sa dau de A (in toamna cand fac 24 ani) si ma tenteaza motocicletele cruiser asa mai micute dar badass.

 

Imi place Virago 250 si 535, la 1000 nu m-as baga...

 

Deja am aruncat niste priviri peste ceva anunturi OLX de prin brasov. Aici e un Virago 250 foarte fain: https://www.olx.ro/o...html#c5b5f812f0

 

Imi place asa mult ca l-as lua acum si tine in garaj pana cand iau permisul :))

 

Sa fie prea mic 250 ul totusi? Mai ales daca la permis trebuie sa dau peste 600cc.

 

Si daca nu Virago, ce altceva?

 

 



#2 Klaus Cata

Klaus Cata

    Check my blog

  • Super Membru
  • PipPip
  • 646 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: Kawasaki ER-6N

Posted 28 June 2018 - 02:55 AM

Salut. Si eu sunt din brasov. Si eu am avut B-ul cativa ani, si apoi am inceput cu scuterul. Mi-am dorit foarte mult Yamaha Virago 535 si am asteptat un an de zile sa strang 1800 de euro pt asta. Cand m am trezit cu banii in mana pur si simplu nu m a lasat inima sa ii dau pe o motocicleta veche , cu frane si suspensii proaste( si 2 carburatoare ca sa am de lucru in caz de ceva ). Am m-ai pus un pic si am preferat sa iau un kawasaki er 6n din 2006 cu injectie , frane , etc. Am vrut macar asa sa am 2 pistoane daca tot nu mi-am luat virago.

Acum ce pot sa zic , nu trebuie sa ti fie teama de un virago 535. El e cam lesinat ,asa ca dupa o perioada nu ti se va parea cime stie ce. La scoala vei face pe o rabla de sv650 , care are totusi ceva vana in ea si te vei obisnui. Nu zic ca virago e o motocicleta proasta , insa nu are rost sa ti bati capul pana nu incepi scoala (poti cu 3 luni inainte sa faci 24 sa incepi cursurile ).

Daca ai orice intrebare legata de motociclism ma gasesti pe facebook cu acelasi nume

Edited by Klaus Cata, 28 June 2018 - 02:57 AM.


#3 Stefrusu

Stefrusu

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 289 posts
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Intalniri,discutii,plimbari
  • Moto: V-Strom DL650
  • Numar: CL 02 HUG
  • Club: NO CLUB!!!

Posted 28 June 2018 - 07:17 AM

Cu Virago te vei chinui sa depasesti un tir... Cruiserele au frane proaste si suspensie rigida,dar,daca asta iti doresti,urca ceva mai sus:VN800,Marauder VZ800 etc. Eu am inceput pe un VZ800 si a fost totul ok,legat de putere,tinuta .Doar ca acestea sunt niste motociclete cu care trebuie sa circuli mai preventiv decat cu altele. Daca iti place clasa respectiva,merita. Succes! 



#4 Figment

Figment

    ಠ_ಠ

  • Super Membru
  • PipPip
  • 705 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Moto: Yamaha WR250R

Posted 28 June 2018 - 08:18 AM

Pe drumurile din Romania eu mi-as lua un enduro-touring (daca ai si intentii sa mergi mai departe de oras). Ia-ti ceva cu macar 50CP (parerea mea). 


  favicon_50.png Moto Report - Aplicație pentru iOS si Android de mentenanță moto & more


#5 imre1968

imre1968

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 17 posts
  • Gender:Male
  • Location:Dej / Cluj
  • Moto: Honda Shadow 750 ACE

Posted 28 June 2018 - 09:24 AM

Am avut si eu aceasta dilema acum 2-3 ani.

Voiam neaparat chopper ; i-mi placea si mie foarte mult Virago 250-535. Sunt foarte frumoase !

Am citit multe pareri, si m-am convins, ca nu trebuie neaparat sa incepi cu motor mic. Daca esti prudent poti stapani si una mai mare.

Mai depinde si de inaltimea ta. Virago merge pentru cei mai scunzi. Eu cu 1.80 m-am decis la Shadow 750 , si n-am avut nici o problema.



#6 Geo_ZGA

Geo_ZGA

    etern incepator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 5,814 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Viroguta de-un sfert, Vacadero de-o mie
  • Numar: da
  • Club: Totenkopf Division

Posted 28 June 2018 - 09:43 AM

Daca aia iti place, ia-ti un 535. Lasa 250, e slabut... e ok pt oras, dar o sa vrei sa te si plimbi prin afara si nu o sa te incante prea mult cei 20cp. 535 are vreo 40cp, sunt suficienti si pt niste depasiri. Franele sunt ca la orice cruiser... disc fata, tambur spate, nu prea stralucite dar ok. Intr-adevar, un naked de generatie mai noua e mai bun, dar depinde si ce iti place.

Exista si de 750, dar nu stiu daca gasesti prea multe la noi. Nu te arunca totusi la mobre prea mari, asta inseamna si greutate mai mare si sunt ceva mai greu de manevrat pt un incepator.


Arbeit macht frei

 


#7 Filosofull

Filosofull

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,790 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Kawasaki en500
  • Numar: b 70 femele
  • Club: A fost odata...

Posted 28 June 2018 - 10:53 AM

En 500 e superior din toate punctele de vedere fata de viroaga de 535, daca te impaci cu 2 in linie. Eu cu el am inceput si dupa 11 ani si 120 k tot cu el am ramas, pur si simplu nu simt nevoia de ceva mai mare. Drumuri lungi, gen Crimeea, Grecia, Istanbul, Budapesta (peste 700 km pe zi) cu pasager si bagaje fara probleme . Foarte fiabil. Pt orase aglomerate neaparat racire pe lichid.


Et nous errions, nourris du vin des cavernes et du biscuit de la route, moi pressť de trouver le lieu et la formule

#8 warlock

warlock

    Zuk

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,367 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Suzuki GSF650/2005
  • Numar: B??ZUK
  • Club: none

Posted 28 June 2018 - 11:17 AM

Sari peste motocicletele de incepatori: ai aproape 24, ai experienta cu masina, mergi pe scooter, nu ai nevoie sa inveti de la zero.

Alegerea motocicletei e numai a ta.

 

ia la mana producatorii de motociclete Yamaha, Kawa, Suzuki, Honda, Harley si vezi ce modele au produs(wikipedia). Iti ia cateva zile cercetarea, dar macar ai de unde sa iti faci o lista de unde sa incepi.

Succes!


GSF650 Posted Image || GS500 Posted Image service moto

#9 paularcher

paularcher

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 8 posts

Posted 28 June 2018 - 11:45 AM

En 500 e superior din toate punctele de vedere fata de viroaga de 535, daca te impaci cu 2 in linie. Eu cu el am inceput si dupa 11 ani si 120 k tot cu el am ramas, pur si simplu nu simt nevoia de ceva mai mare. Drumuri lungi, gen Crimeea, Grecia, Istanbul, Budapesta (peste 700 km pe zi) cu pasager si bagaje fara probleme . Foarte fiabil. Pt orase aglomerate neaparat racire pe lichid.

Am aruncat o privire peste moto asta si imi place mult cum arata. Din ce puncte de vedere zici tu ca e superior? Mai bun pe acceleratie? Mai rezistent?



#10 Filosofull

Filosofull

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,790 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Kawasaki en500
  • Numar: b 70 femele
  • Club: A fost odata...

Posted 28 June 2018 - 12:23 PM

In principiu are mai multa putere (50CP), e mai mare (stai mai comod), are racire pe lichid, transmisie pe curea (nu e nevoie de intretinere - doar modelele A si B), motorul in linie e luat de pe GPZ (fiabil, trage bine, mai ales turat), suspensiile sunt bune. Asta in comparatie cu 535, Virago de 750 e mai misto decat EN, zic eu, dar are dezavantajul mare al racirii pe aer. Si intruderul de 700. 750. 800 e misto, are racire pe lichid si cardan. Te poti uita si la modele VN de 750 sau 800. Nu iti lua sub 500 ca e prea mic. Ai de unde alege, daca vrei un cruiser mediu


Et nous errions, nourris du vin des cavernes et du biscuit de la route, moi pressť de trouver le lieu et la formule

#11 io, bogo

io, bogo

    weekend fly killer

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,316 posts
  • Gender:Male
  • Moto: beemere
  • Numar: 3
  • Club: Ride4Fun

Posted 28 June 2018 - 04:17 PM

@paularcher, ce inaltime ai? Ia in calcul faptul ca viroagele sunt niste mobre micute fizic. In cazul in care esti inalt e posibil sa stai cam inghesuit pe ea.


I may not ever be right, but i'm never wrong

#12 Klaus Cata

Klaus Cata

    Check my blog

  • Super Membru
  • PipPip
  • 646 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: Kawasaki ER-6N

Posted 28 June 2018 - 05:05 PM

Are 1,80+ i am spus deja :))

#13 paularcher

paularcher

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 8 posts

Posted 28 June 2018 - 05:13 PM

In principiu are mai multa putere (50CP), e mai mare (stai mai comod), are racire pe lichid, transmisie pe curea (nu e nevoie de intretinere - doar modelele A si B), motorul in linie e luat de pe GPZ (fiabil, trage bine, mai ales turat), suspensiile sunt bune. Asta in comparatie cu 535, Virago de 750 e mai misto decat EN, zic eu, dar are dezavantajul mare al racirii pe aer. Si intruderul de 700. 750. 800 e misto, are racire pe lichid si cardan. Te poti uita si la modele VN de 750 sau 800. Nu iti lua sub 500 ca e prea mic. Ai de unde alege, daca vrei un cruiser mediu

Deci en 500 are racire pe apa? Am vazut virago ala din primul anunt de 250 si imi place ca dimensiune si cum arata. Nu sunt mare speed demon, trebuie sa vad la scoala de soferi care e diferenta intre toate cc urile, sa stiu ce mi-ar placea. Transmisia pe curea ma incanta. Btw, puterea suplimentara se translateaza doar in viteza sau si in acceleratie? Ca dupa o anumita viteza maxima nu prea ma mai intereseaza.

 

 

@paularcher, ce inaltime ai? Ia in calcul faptul ca viroagele sunt niste mobre micute fizic. In cazul in care esti inalt e posibil sa stai cam inghesuit pe ea.

Am 1.81 inaltime, m-am urcat acum pe un Virago 250 si mi-a placut ca dimensiune. Ma tenta ceva mic ca sa fie cat mai manevrabil si usor de scos. Nu imi plac mototicletele mari. Acum nu stiu daca sunt eu speriat sau ceva :))

Singura chestie care ma ingrijora la VIrago era racirea pe aer si probabil carburatoarele... am inteles ca ar cam face probleme si ca EN 500 ar fi mai bun in categoria aia.



#14 JUST4TNT

JUST4TNT

    ....................

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,991 posts
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Moto: VN900

Posted 28 June 2018 - 05:22 PM

In primul rand trebuie sa stii ce buget ai , in functie de aia te gandesti ce poti sa iti iei si care sa iti si placa.


Facebook is like a jail. You sit around, waste time, have a profile picture, write on walls and get poked by guys you don’t really know.


#15 paularcher

paularcher

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 8 posts

Posted 28 June 2018 - 05:28 PM

Ceva sub eur2000, maxim.


» Post actualizat in 28 Jun 2018 15:31

Btw, ca sa lamuresc cam pentru ce imi trebuie mie: 

- plimbat prin oras (Brasov)

-Comutat intre orase apropiate (80-200km)

- ocazional plimbari prin tara

 

Mainly imi trebuie pentru distante mici si medii. Voiam ceva manevrabil de oras, mai micut, banuiesc, cu aspect de cruiser.


Edited by paularcher, 28 June 2018 - 05:28 PM.


#16 Filosofull

Filosofull

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,790 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Kawasaki en500
  • Numar: b 70 femele
  • Club: A fost odata...

Posted 28 June 2018 - 06:55 PM

La EN răcirea e pe lichid, dar nu prea are cuplu în treapta 1, face un zvac și moare repede, tre să-i dai a doua rapid, apoi accelerează bine. Ca viteza am prins 175 maxim. Eu plec de la semafor cu a doua, nu se supăra și ambreiajul în ulei e foarte fiabil. La ce înălțime ai virago de 250 sau 535 sunt prea mici. Și EN, Virago de 750 sau shadow de 750 sunt cam mici. Shadow de 600 exclus. Ți-aș recomanda Intruder de 800 sau VN tot de 800, eventual cu comenzi avansate, ca Vulcanul de 900 e prea vaca. Modelul A de la EN, cum am eu, are ghidonul reglabil fata - spate, dar ce te faci cu picioarele?
Et nous errions, nourris du vin des cavernes et du biscuit de la route, moi pressť de trouver le lieu et la formule

#17 JUST4TNT

JUST4TNT

    ....................

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,991 posts
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Moto: VN900

Posted 28 June 2018 - 07:05 PM

A zis ca are buget de max 2000 , deci nu are rost sa se uite la Vulcan de 800 /900 sau Intruder 


Facebook is like a jail. You sit around, waste time, have a profile picture, write on walls and get poked by guys you don’t really know.


#18 Geo_ZGA

Geo_ZGA

    etern incepator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 5,814 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Viroguta de-un sfert, Vacadero de-o mie
  • Numar: da
  • Club: Totenkopf Division

Posted 28 June 2018 - 07:56 PM

Nu te speria de racirea pe aer, e f ok... merg cu viroaga de 250 prin Bucuresti (si primul an si prin tara, cu nevasta in spate) de vreo 4 ani. O singura data s-a intamplat sa se ridice temperatura la ulei putin spre limita, dar nu peste. In rest... nu stai in coloana, se raceste in mers. Si la Brasov nu ai 50 grade la sol, ca la capitala asta superba...

Nu stiu cat de bine zici ca stai pe 250... e micuta totusi, eu am 1.82m si stau putin inghesuit cu picioarele. Pt drumurile prin oras nu e problema, chiar si pt in afara de 2-300 km... dar mai mult, devine obositor.


Arbeit macht frei

 


#19 goe 75

goe 75

    Pasionat

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,375 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Gsxr1000◊2,cbr600◊2.
  • Numar: B510XXX,B509XXX,B75GOE,B22GOE
  • Club: nope

Posted 28 June 2018 - 07:59 PM

Bai ,dar ce neglijenti sa nu mentionati ca motoristele de genul asta nu fac bine la picioare ...amputari ,alea alea...JAGI in vacanta?

... you have between your legs an instrument capable of giving pleasure to thousands – and all you can do is scratch it.”


#20 paularcher

paularcher

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 8 posts

Posted 28 June 2018 - 08:17 PM

Am vazut acum si un en 500 si e cam la apogeu in ceea ce inseamna cat de mare mi-as dori sa fie un motor. Deja pare greu de controlat. Mie imi trebuie ceva mai de oras, micut, manevrabil, posibil sa fie mai putin puternic decat mi-as dori... asta nu stiu sigur.

Dar un vulcan de 900??? Efectiv nu as putea sa il dau cu spatele din garaj fara ajutor :))). 

 

Virago de 250 mi s-a parut confortabil ca pozitie (posibil sa ma insel, cand vine vorba de drumuri lungi) si parea mai manageable. Partea nasoala e cu faptul ca am auzit chestii nasoale despre carburator si racirea pe aer si ma cam trage in jos.

 

Probabil o sa fac mai intai scoala sa vad cum se comporta diversele motociclete si dupa o sa fac o alegere.

 

Sau mi-ati sugerat virago de 750 si shadow de 800 ca sunt mai bune ca si constructie, nu neaparat ca cc?

Btw, nu prea imi place cum arata shadow, nu stiu de ce. :))






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status