Jump to content


Photo

Adancata vs ATA


  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1 MotanuincaltatAZX

MotanuincaltatAZX

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 114 posts

Posted 25 June 2018 - 07:17 PM

Pareri? 

 

M-ar interesa pentru circuit. Am facut cursul de la TiTi Aur si rar ceva mai fun si cu mai multa adrenalina. (exceptand dubistii care merg la 0,5 m in spatele tau). 

 

A fost cineva la vreun instructor de la adancata pentru "Cornering" si "Road Safety"? 

 

Cum se compara cu cursul de conducere defensiva de la Titi Aur? 

 

Cum se compara circuitele? 

 

Multumesc frumos,

 

Adrian


Edited by MotanuincaltatAZX, 25 June 2018 - 07:20 PM.


#2 LimpTA

LimpTA

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,173 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: 1290-S

Posted 25 June 2018 - 07:20 PM

Pai vrei sa continui cu circuitul sau cursurile? :D



#3 MotanuincaltatAZX

MotanuincaltatAZX

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 114 posts

Posted 25 June 2018 - 07:31 PM

Pai vrei sa continui cu circuitul sau cursurile? :D

 

Pai sincer cu ambele. De obicei la curs faci si circuit..nu? Dupa ce invat si eu cat de cat sa tin mobra pe "sosea", doar circuit...probabil. 



#4 goe 75

goe 75

    Pasionat

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,553 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: GSXR1000 K6,K7
  • Numar: B510XXX,B22GOE.
  • Club: nope

Posted 25 June 2018 - 07:37 PM

Daca vrei sa mergi la cursuri la Adancata trebuie sa incepi cu MotoEvolution.Restul ofera doar pentru mai avansati ,din cate-mi aduc aminte. Probabil e cam devreme pentru tine un circuit mare ...chiar daca esti simpatic .

#5 LimpTA

LimpTA

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,173 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: 1290-S

Posted 25 June 2018 - 07:50 PM

Poti incerca la Adancata cursurile. Diferenta e ca Adancata e un circuit de viteza (mult) mai mare fata ce de ai vazut pe ATA.  Motoevolution ar fi cei de luat in seama pentru Adancata. Si chiar daca o tii din curs in curs sa stii ca vine un moment, destul de repede, in care degeaba ti se tot explica cum se face ca de fapt tie iti trebuie multe ture (foarte multe) singur ca sa intelegi cum e treaba cu motoreta. De obicei te duci la cursuri in care inveti sa mergi tare pe circuit dupa ce ajungi la un plafon. La pragul ala intervin profesorii ca sa zic asa. 

Daca vrei strict de safety, vezi ca exista cursuri gen Rider Academy care nu sunt neaparat pe circuit dar te invata chestii bune de bagat la cap. 
Daca vrei circuit in sensul de loc safe unde poti invata motoreta pe curbe ai putea sa te uiti si la AMCkart. E 20lei/ intrare si se preteaza celor care vor sa invete. Ca sa mergi bine si tare trebuie sa inveti sa iei curbele :) . Prin comparatie, Adancata fiind un circuit de viteza mai mare, s-ar putea ca la inceput curbele sa-ti para "drepte" daca mergi in ritmul tau, pentru ca anvergura circuitului presupune abordarea la alte viteze decat cele de juniori in ale sportului. 
Mai exista si Targu Secuiesc care e mai cursiv ca AMCkart, unde si acolo se fac cursuri/sesiuni.

In orice caz oriunde te-ai duce, gasesti lume dornica sa te ajute. 


Edited by LimpTA, 25 June 2018 - 07:52 PM.


#6 ovi_ice

ovi_ice

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 553 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Yamaha XJ6 Diversion

Posted 25 June 2018 - 08:07 PM

Pareri? 

 

M-ar interesa pentru circuit. Am facut cursul de la TiTi Aur si rar ceva mai fun si cu mai multa adrenalina. (exceptand dubistii care merg la 0,5 m in spatele tau). 

 

A fost cineva la vreun instructor de la adancata pentru "Cornering" si "Road Safety"? 

 

Cum se compara cu cursul de conducere defensiva de la Titi Aur? 

 

Cum se compara circuitele? 

 

Multumesc frumos,

 

Adrian

 

Nu se compara nici un curs cu altul. Instructori diferiti, tehnici diferite, nu cele generale pe care orice motociclist tre sa le stie, ci detaliile care te ajuta sa imbunatatesti timpul pe circuit.

 

Eu am fost la Adancata cu Rider Academy (instructor e Marius), a fost super tare. Mi-a crescut simtitor viteza pe viraje ulterior pe strada, fara sa merg la limita (sau "tare", cum spun unii). Practic merg relaxat si stiu ce-i de facut pe orice fel de curba. Btw, cursurile alea sunt pt oricine ca nivel de experienta, au fost si cu GS-uri, si cu rachete gen Tuono, naked-uri de toate puterile, etc. Era un coleg cu mobra de 190CP care mergea (mult) mai incet ca mine (de genul daca lua startul in spatele meu, in 2 tururi il ajungeam din urma). 

 

Daca totusi nu esti sigur "sa tii cat de cat mobra pe sosea", s-ar putea totusi ca altfel de cursuri sa te ajute momentan (gen Road Safety & shit).

 

Nu uita ca Adancata nu-i poligon, vitezele de intrare in viraje sunt mari si ar fi o idee buna sa iti cumperi ceva echipament din piele fiindca nu se stie niciodata... 


Edited by ovi_ice, 25 June 2018 - 08:08 PM.


#7 MotanuincaltatAZX

MotanuincaltatAZX

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 114 posts

Posted 25 June 2018 - 08:44 PM

A fost super fun la ATA! Parca mi-as dori sa repet experienta cu circuitul. 

 

35963630_2104916599747679_58696746079166



#8 JAGI

JAGI

    Sustinator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 8,221 posts
  • Gender:Male
  • Location:TEL.0763 681 602
  • Moto: R1 2008
  • Numar: lizing

Posted 25 June 2018 - 08:51 PM

Anul asta pe naked, in 1-2 ani te vedem pe o rachetuta de peste 100cai, fara zorzonele.Asa ajung toti la circuit, mai intii pe Amckart, 1-2 ATA, un Secuiesc si dupaia Adancata. Vezi ca Trancanici are deja elevi avansati la Adancata, in sensul ca sta cu ei la pista.



#9 MotanuincaltatAZX

MotanuincaltatAZX

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 114 posts

Posted 25 June 2018 - 08:52 PM

Nu se compara nici un curs cu altul. Instructori diferiti, tehnici diferite, nu cele generale pe care orice motociclist tre sa le stie, ci detaliile care te ajuta sa imbunatatesti timpul pe circuit.

 

Eu am fost la Adancata cu Rider Academy (instructor e Marius), a fost super tare. Mi-a crescut simtitor viteza pe viraje ulterior pe strada, fara sa merg la limita (sau "tare", cum spun unii). Practic merg relaxat si stiu ce-i de facut pe orice fel de curba. Btw, cursurile alea sunt pt oricine ca nivel de experienta, au fost si cu GS-uri, si cu rachete gen Tuono, naked-uri de toate puterile, etc. Era un coleg cu mobra de 190CP care mergea (mult) mai incet ca mine (de genul daca lua startul in spatele meu, in 2 tururi il ajungeam din urma). 

 

Daca totusi nu esti sigur "sa tii cat de cat mobra pe sosea", s-ar putea totusi ca altfel de cursuri sa te ajute momentan (gen Road Safety & shit).

 

Nu uita ca Adancata nu-i poligon, vitezele de intrare in viraje sunt mari si ar fi o idee buna sa iti cumperi ceva echipament din piele fiindca nu se stie niciodata... 

 

 

Da..am intrat pe o portiune cu pietris..am intrat prea tare intr-o intr-o curba. M-am blocat total. Nu stiam ce sa fac..sa pun frana..sa nu pun frana...spate? Fata? Sa accelerez? Sa o tin din ambreiaj? Panika totala! Am indreptat-o putin, am lasat-o sa se duca si am redresat-o pana la urma. Ma gandeam la nush ce, am cam uitat sa franez mai tare.. si m-am trezit aproape de margine.   

 

Mi-am zgariat si crash bar-ul de pe stanga la o aplecare mai joasa. 

 

Parca eram intr-un tunel..nu mai vedeam nimic in jur. Asta e fun..

 

Din pacate..desi are cuplu bunicel, nu cred ca mobra mea e facuta pentru asa ceva.. :( 


» Post actualizat in 25 Jun 2018 18:57

Anul asta pe naked, in 1-2 ani te vedem pe o rachetuta de peste 100cai, fara zorzonele.Asa ajung toti la circuit, mai intii pe Amckart, 1-2 ATA, un Secuiesc si dupaia Adancata. Vezi ca Trancanici are deja elevi avansati la Adancata, in sensul ca sta cu ei la pista.

 

 

Mi-as dori..ar fi un hobby frumos. Am impresia ca mult prea scump totusi.  


» Post actualizat in 25 Jun 2018 19:44

Merci tuturor pentru sfaturi!  :goodposting:

 

Ma voi inscrie in curand la un curs pe Adancata sa vad cum e si acolo! 



#10 ovi_ice

ovi_ice

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 553 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Yamaha XJ6 Diversion

Posted 25 June 2018 - 09:48 PM

Ma gandeam la nush ce, am cam uitat sa franez mai tare.. si m-am trezit aproape de margine.   

 

Naspa. Deci pe voi v-a invatat cu frana ? De asta ziceam ca instructori diferiti iti vor preda diferit.

 

La cursul de pe Adancata (axat pe cornering) nu aveam voie sa franam (doar in cazuri exceptionale care in mod normal nu trebuiau sa apara). Chiar cand faceam review la filmari si se vedea stopul de frana aprins ni se facea observatie. Era considerat "pacat" mai grav ca alegerea trasei ideale. Accelerezi, apoi faci downshift si inchizi gazul inainte de viraj. Simplu. Asta era valabil pt toata lumea, mai putin 2 baieti care vroiau sa participe in Rookies Cup. Aia aveau "dezlegare" la frane, dar si vitezele cu care abordau circuitul erau altele.

 

Ideea e ca pe strada, pe serptentine, frana nu va face mare lucru. E o variabila in plus care te poate incurca. Dupa ce am mers o zi intreaga pe circuit cu metoda asta am inceput sa caut pe YT clipuri cu "distractii pe curbe" si am dat la un moment dat de unu care mergea dumnezeieste pe Tail of the Dragon (aproape dublu ca viteza in unele curbe fata de mine) si nu a atins o clipa frana aia. Bine, daca vrei sa te dai ca MaxWrist, atunci clar vei avea nevoie de mai mult decat frana de motor sa reduci viteza :D

 

Faptul ca tu crezi ca ai intrat "prea tare" intr-o curba e doar o chestie mentala, in realitate probabil ca puteai aborda acel viraj cu dublul vitezei care te-a speriat. Pt a ajunge acolo trebuie insa multe ture pe circuit...



#11 LimpTA

LimpTA

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,173 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: 1290-S

Posted 25 June 2018 - 09:58 PM

@OP

Atat timp cat nu te grabesti nicaieri si inveti sa mergi corect, in sensul in care sa n-o iei intr-un gat sa dai cu moto de pamant ca apoi sa stai pe bara aiurea, o sa progresezi repejor.

Apropo de scump, nu uita de AMC daca vrei mai ieftineala. Nu trebuie sa faci eforturi supraomenesti doar ca sa te dai pe circuit, mai ales daca esti din Buc, ca Pipera e aproape. Motoreta ta poate sa scoata timpi buni pe circuitele mai mici, nu-ti face griji de moto momentan. Acorda-ti timp si multe ture :)  Cu cat mai multe ture pe circuit, cu atat o sa vezi ca pe strada o sa ai spatiu de manevra arhisuficient(reactii, reflexe, decizii) la asa-zisele incidente... la care unii au impresia ca-i alearga pomii pe strada si toata lumea e impotriva lor. 

Bafta si tine-ne la curent! 

 



#12 MotanuincaltatAZX

MotanuincaltatAZX

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 114 posts

Posted 25 June 2018 - 10:00 PM

Naspa. Deci pe voi v-a invatat cu frana ? De asta ziceam ca instructori diferiti iti vor preda diferit.

 

La cursul de pe Adancata (axat pe cornering) nu aveam voie sa franam (doar in cazuri exceptionale care in mod normal nu trebuiau sa apara). Chiar cand faceam review la filmari si se vedea stopul de frana aprins ni se facea observatie. Era considerat "pacat" mai grav ca alegerea trasei ideale. Accelerezi, apoi faci downshift si inchizi gazul inainte de viraj. Simplu. Asta era valabil pt toata lumea, mai putin 2 baieti care vroiau sa participe in Rookies Cup. Aia aveau "dezlegare" la frane, dar si vitezele cu care abordau circuitul erau altele.

 

Ideea e ca pe strada, pe serptentine, frana nu va face mare lucru. E o variabila in plus care te poate incurca. Dupa ce am mers o zi intreaga pe circuit cu metoda asta am inceput sa caut pe YT clipuri cu "distractii pe curbe" si am dat la un moment dat de unu care mergea dumnezeieste pe Tail of the Dragon (aproape dublu ca viteza in unele curbe fata de mine) si nu a atins o clipa frana aia. Bine, daca vrei sa te dai ca MaxWrist, atunci clar vei avea nevoie de mai mult decat frana de motor sa reduci viteza :D

 

Faptul ca tu crezi ca ai intrat "prea tare" intr-o curba e doar o chestie mentala, in realitate probabil ca puteai aborda acel viraj cu dublul vitezei care te-a speriat. Pt a ajunge acolo trebuie insa multe ture pe circuit...

 

A fost curs de Road Safety totusi...nu de circuit. Daca eram mai experimentati sigur ne invata altceva.

 

Dupa ce ii dadeam tare pe dreapta franam inainte sa intru in curba, da.. Faceam si down shift dar inca nu am prins-o foarte bine cu ambreiajul si simteam cum face urat roata spate din cand in cand..n-am experienta necesara pentru asa ceva. 

 

Poate eram obosit..nu stiu. Daca iti vine sa crezi pur si simplu m-am trezit aproape de margine! A fost momentul ala : "Ma eu cum dracu' am ajuns aici??!!" M-am blocat si habar nu am de ce! Super ciudat sentimentul.

 

Indubitabil curba aia putea fi abordata cu viteza mai mare..dar de catre altcineva..nu de JE!  


» Post actualizat in 25 Jun 2018 20:03

@OP

Atat timp cat nu te grabesti nicaieri si inveti sa mergi corect, in sensul in care sa n-o iei intr-un gat sa dai cu moto de pamant ca apoi sa stai pe bara aiurea, o sa progresezi repejor.

Apropo de scump, nu uita de AMC daca vrei mai ieftineala. Nu trebuie sa faci eforturi supraomenesti doar ca sa te dai pe circuit, mai ales daca esti din Buc, ca Pipera e aproape. Motoreta ta poate sa scoata timpi buni pe circuitele mai mici, nu-ti face griji de moto momentan. Acorda-ti timp si multe ture :)  Cu cat mai multe ture pe circuit, cu atat o sa vezi ca pe strada o sa ai spatiu de manevra arhisuficient(reactii, reflexe, decizii) la asa-zisele incidente... la care unii au impresia ca-i alearga pomii pe strada si toata lumea e impotriva lor. 

Bafta si tine-ne la curent! 

 

 

 

Will do! 10x! 


Edited by MotanuincaltatAZX, 25 June 2018 - 10:02 PM.


#13 blue_nightwishX

blue_nightwishX

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,585 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Yamaha R1 2018

Posted 26 June 2018 - 08:28 AM

Eu Amkart nu il mai numesc circuit. Cei de acolo se multumesc sa scoata bani de pe urma karturilor, nu s-au mai ocupat de asfalt, au preferat sa dea cu serpisori de smoala printre crapaturile stratului de asfalt deja uzat. E peticit, denivelat pe unele viraje.
Circuitul de la Titi Aur e chiar ok. Crevedia nu e la distanta foarte mare de Bucuresti, pretul e ok, circuit lat, iti permite greseli, calitatea asfaltului e foarte buna.
Adancata e ok, dar costa. De fapt orice sport cu motor costa. Sa te bagi la curse la noi inseamna sa dai 1000 de euro pe etapa si sa fii premiat cu locul 1 in valoare de 2-300 euro.
Daca-ti place si dispui de monetar, da-i bice !
Daca vrei doar asa din cand in cand de placere, cred ca iti e suficient ATA pana iti faci mana cum s-ar zice.
Plimb nasoale prin oras, scot in cluburi, la bairame etc, plata cu ora !

#14 ->Bullet<-

->Bullet<-

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,789 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucur,esti

Posted 26 June 2018 - 08:52 AM

da mai multe detalii despre cursul ATA te rog, organizare etc



#15 MotanuincaltatAZX

MotanuincaltatAZX

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 114 posts

Posted 26 June 2018 - 08:59 AM

da mai multe detalii despre cursul ATA te rog, organizare etc


Va trebui sa te omor dupa! Sry! 🤭








Diseara scriu mai multe daca vrei si iti spun. Acum sunt cu motoreta! ✌🏼

#16 ovi_ice

ovi_ice

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 553 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Yamaha XJ6 Diversion

Posted 26 June 2018 - 10:01 AM

da mai multe detalii despre cursul ATA te rog, organizare etc

 

Mai e un topic pe tema asta, chiar detaliat: http://www.motocicli...demia-titi-aur/



#17 MotanuincaltatAZX

MotanuincaltatAZX

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 114 posts

Posted 27 June 2018 - 02:26 PM

Asa..

 

Pentru colegul pe care-l interesa de ATA. 

 

A fost super fun. Trainerul Razvan (Trancanu) a fost si el un tip super de treaba si foarte modest. A stat ne-a ascultat, ne-a invatat si ne-a raspuns la intrebari.

 

Partea majoritara a cursului (lasand la o parte teoria) a fost axata pe partea de safety. Sa fiu mai exact :

 

Cateva jaloane in prima si a doua zi + plimbat pe circuit. 

 

Franari de urgenta pe :  asfalt normal, piatra cubica..si pe ploaie in cazul nostru, franari de urgenta in curbe si "circuit".

 

Practic incepeam cu 2 ture de incalzire, 2 ture cu o mana, 2 in picioare. Dupa jaloane, evitari.. frane de urgenta.. etc ne intorceam la locul respectiv tot pe circuit. Ne-a ajutat (cel putin pe mine) partea asta pentru luat curbe si scapat de frica de a intra cu "viteza" in curba. Am franat de la 90-100 km/h...pentru evitare. Cu TOTUL altceva decat in poligon. Nu se opreste motocicleta ca la 40 km/h. :(

 

In ultima zi am facut sir indian in spatele lui (a luat si el o mobra) si am facut cateva ture cu el pentru a ne arata trasele pentru circuit strict. Nu a intrat in amanunt dar a fost o super experienta. 

 

In prima zi eram toti pe circuit (10 am fost) de spuneai ca atunci ne-a pus motocicleta in "mana" (eu nu eram departe) .... in ultima zi depasiri..viteza (mult mai mare decat in prima zi), motoare turate..etc. 

 

Mergeam impreuna toti cu viteza pe circuit si pentru mine a fost o experienta noua si foarte placuta. Am mai facut cursuri de "road safety", evitari..jaloane..etc. Dar pana nu-i dai putin gaz, vezi cum sta mobra pe asfalt (asfalt bun facut pentru circuit totusi) parca ceva lipseste. (Repet..din punctul meu de vedere...de incepator..nu dau sfaturi). 

 

Au fost colegi si cu carnet de 1 an..si cu carnet de 2 ani..si colegi cu mii si mii de kilometri in sa. (Fotoliu in cazul lor..ca au venit practic cu barca..nu se putea numi motocicleta aia). 

 

Ce vreau sa spun..nu ca eram toti Rossi..insa progresele, cel putin din punctul meu de vedere, au fost mai mult decat evidente. 

 

 

Trecand peste asta..eu..am fost ceva mai special. Pe ploaie am mers mai incet va dati seama ca nu cunosteam bine asfaltul..trasele..aderenta..etc. Stiti voi. PErmis de 2 saptamani..oricine ar fi facut la fel! Sa ridice mana cine are permis de 2 saptamani si a pus genunchiul jos la prima tura. (Fara sa fie urmat si de cap..)

 

In ultima zi totusi..pfff..

 

Dupa turele cu colegii..le-am luat-o putin inainte ca nu era sa astept dupa ei. Am pus genunchiul jos nitzel..o tura doua de incalzire..gumele erau deja incalzite si cam atat.

 

Dupa cateva ture d-astea m-am plictisit de aplecat mult motocicleta si pus genunchiul jos..(oricum mi-a dat asfaltul ala de mi-a julit putin si cizma pe lateral si crash bar-urile..((paranteza la paranteza) le voi scoate ca e clar ca nu am nevoie de ele))  si m-am hotarat sa-i dau si eu bice..ca alea erau chestii de incepator.

 

Si am zis ca mai bine ma ajut si de cot. Mi-a dat de m-a julit putin pe geaca (la cot) dar adrenalina merita (dupa cum stie tot colegul care le tureaza pe chei cu CBR-ul de 600 minim (pe care mi-l voi lua si eu saptamana viitoare ca de la mobrita mea nu mai am ce sa scot..si-a facut si ea partea) si cu GOPROUL pe casca. Stiti voi..cei pe care-i alearga copacii prin trafic? 

 

Nici de geaca nu mai am nevoie..nici de cizme..asa ca le pun la vanzare. (Manusile le pastrez totusi ca arata mult prea cool cu maieul). Doar vreau si eu sa ma placa fetele ca nu mi-am loat motor da bou sa nu-i dau gaz blana....nu? Dacantelegi ce vreau sa spun.  :moron:  Doar nu ma duc cu 100 pana la Ploiesti la rude pa autostrada?  :moron:

 

Asa ca geaca si cizmele sunt de vanzare..geaca 1000 coco cizmele mai mult..cu 200. Ca doar au fost ale mele. Si mai ales ca sunt si zgariate..de mine. Trebuie sa valoreze ceva asta! 

 

Da casca scap si da asta..cineo vrea e alui. PLM da galeata! Io miam luat Nolan ca tot sarmanu (ca nu le stiam nici io pa toate..stii ce zic?) da acuma o schimb cu ceja jmeker rau! Les Atelyers Ruby..

 

Nu-mi iau Shoei, Arai sau Schubert ca astea le are tot tzaranu'. Imi iau aia de sus personalizata cu Baros 600 RR

 

Eu n-am GOPRO inca ca iam dat pa toti banii la curs..si fetele mele au plecat la mare si nu mia dat inca banutii (ca io am vrut sa ma dau tare cu motoru) da a facut o colega cateva filmulete poze alea pa circuit. Nu ma prins mult ca am trecut repede io pa langa ea..stii ce zic..da ma vad nitel in fundal totusi :

 

 

 

ABKggKy.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Deci fratie..daca mai e nevoie de alte detalii PM (personal message cauti pa goagal daca nu sti ce inseamna) dai mail la mine la :

 

valentinorossieunslaban@yahoo.B0$$. 

 

PIS!!!!!

 

peacehand.jpg

 

 

Si grija la dubisti si balegi pa strada! 

 

Stii ce zic? Ca e plin da vaci! 


Edited by MotanuincaltatAZX, 27 June 2018 - 02:34 PM.


#18 paulynos

paulynos

    Fat Ninja

  • Carantina
  • PipPipPip
  • 3,963 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Tunet

Posted 27 June 2018 - 02:36 PM

Pai acum si tu vrei sa sari din clasele primare direct la facultate. Nu asa merge treaba, e o curba de invatare, niste etape care trebuie parcurse.


Common sense is not so common.


#19 MotanuincaltatAZX

MotanuincaltatAZX

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 114 posts

Posted 27 June 2018 - 03:28 PM

MAn..si inca ceva. 

 

Scoate dreq oglinzile daca le ai la mobra. Ca daca trebe sa te uiti in ele esti slaban rau! 

 

Ca asta inseamna ca te depaseste fraerii ;) 






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status