Jump to content


Photo

Mandru posesor de IJ planeta 5 cu atas


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 bang-bang

bang-bang

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 152 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Honda d'naia cu strungareata
  • Numar: prea lung
  • Club: No way

Posted 25 June 2018 - 04:01 PM

Salutare ,

 

de vineri am si eu IJ planeta 5 din 1990 cu atas , o veche pasiune de a mea ... Stiu ca am fost un pic inconstient si am plecat 450 de km la drum cu el , nemaiconducand cu atas pana atunci , dar am ajuns pana acasa fara nici un eveniment major , doar pedala pornire rupta si ramas in pana prostului .... am facut 2 zile pe drum  :) .

 

Va doresc la toti asfalt uscat si sper sa ma primiti si pe mine in randul vostru . Daca sunt posesori de comuniste prin Hunedoara as fi incantat sa va cunosc ( sunt de cateva luni mutat aici ) .

 

IJ planeta 5.jpg

 


Motorcycle friendly : www.doualumi.com

#2 -UFO-

-UFO-

    Take Me To Your Leader

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,507 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:To take over the world!
  • Moto: CB600F1

Posted 25 June 2018 - 05:10 PM

Salutare ,

 

de vineri am si eu IJ planeta 5 din 1990 cu atas , o veche pasiune de a mea ... Stiu ca am fost un pic inconstient si am plecat 450 de km la drum cu el , nemaiconducand cu atas pana atunci , dar am ajuns pana acasa fara nici un eveniment major , doar pedala pornire rupta si ramas in pana prostului .... am facut 2 zile pe drum  :) .

 

Va doresc la toti asfalt uscat si sper sa ma primiti si pe mine in randul vostru . Daca sunt posesori de comuniste prin Hunedoara as fi incantat sa va cunosc ( sunt de cateva luni mutat aici ) .

 

attachicon.gifIJ planeta 5.jpg

Tu ai timp.. nu gluma...



#3 BMWs1000RR

BMWs1000RR

    The Father

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,484 posts
  • Gender:Male
  • Location:CS/TM
  • Interests:BMW
  • Moto: BMW
  • Numar: DRC
  • Club: Crvena Zvezda

Posted 25 June 2018 - 05:14 PM

Da? Ce zici dacă omul e in concediu?

#4 -UFO-

-UFO-

    Take Me To Your Leader

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,507 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:To take over the world!
  • Moto: CB600F1

Posted 25 June 2018 - 05:26 PM

Da? Ce zici dacă omul e in concediu?

Chiar si asa...   stai linistit... il invidiez... din pacate eu trebuie sa imi valorific altfel zilele de co...


Edited by -UFO-, 25 June 2018 - 05:28 PM.


#5 petre81.

petre81.

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,867 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cartierul Francez
  • Moto: Harley

Posted 25 June 2018 - 05:31 PM

La panaramele astea sovietice daca nu ramai in drum cu ele inseamna ca nu merg bine.


<p>Haterii mei LGBT: danny_nt, littlekriminal, JCDenton, prafrau, NEGURA,, Starcream, BMW1000RR, pulynos, yo4hgx, kevinn, jinx, pasagera, JUST4TNT, Speedy.K, DoctorX, XaeL, einstein1984, goe75, 1xu1xf1xu.

#6 bang-bang

bang-bang

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 152 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Honda d'naia cu strungareata
  • Numar: prea lung
  • Club: No way

Posted 25 June 2018 - 05:56 PM

Am si niste intrebari pentru posesori de asa ceva :

- e normal sa mearga maxim 70 cu atas? Nu ca as vrea mai mult , doar intreb...

- am inteles ca instalatia electrica ar trebui sa fie pe 6V , eu am baterie de 12V ..am gasit unele becuri de 6V , unele de 12V ... vi se pare normal?

- carburatorul e K62..se poate pune K65...K68?

 

In rest ce sa zic ... pierde ulei peste tot , benzina pe undeva pe la carburator .. dar eu tot sunt fericit :)


Motorcycle friendly : www.doualumi.com

#7 Latomeru

Latomeru

    Biker 33

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,668 posts
  • Gender:Male
  • Location:VN

Posted 25 June 2018 - 06:53 PM

That's the spirit!  :)))


"The difference between who you are and who you want to be, is what you do."


#8 sharky_boy

sharky_boy

    Mihaita

  • Membru
  • Pip
  • 244 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Moto: mz rt/3 SV 650N IJ 56 cu atas
  • Numar: DB-06-HOB
  • Club: -

Posted 26 June 2018 - 07:22 AM

Normal nu are cum sa ai becuri de 6 si de 12. Pentru modelul tau instalatia este pe 12V .Verifica incarcarea... daca Incarca in parametrii becurile de 6v trebuiau sa se arda.   Carburatoare merg toate tipurile mentionate mai sus de tine. Important este sa fie de IJ. aceleasi carburatoare s-au montat pe mai multe motociclete dar cu diferite componente interne. Daca motorul este in toti parametrii trece bine de 70 viteza maxima cu atas . Dupa ce faci o reparatie a motorului corespunzatoare nu va mai pierde nici ulei. Odata adus la adevar este destul de fiabil. Succes!



#9 Dr_krl

Dr_krl

    Motociclist de ocazie

  • Super Membru
  • PipPip
  • 665 posts
  • Gender:Male
  • Location:Oradea/Satu Mare
  • Interests:multe
  • Moto: IJ 56, Hoinar, Kawasaki Z500, Jawa 250
  • Numar: diferite

Posted 26 June 2018 - 07:25 AM

Am si niste intrebari pentru posesori de asa ceva :

- e normal sa mearga maxim 70 cu atas? Nu ca as vrea mai mult , doar intreb...

- am inteles ca instalatia electrica ar trebui sa fie pe 6V , eu am baterie de 12V ..am gasit unele becuri de 6V , unele de 12V ... vi se pare normal?

- carburatorul e K62..se poate pune K65...K68?

 

In rest ce sa zic ... pierde ulei peste tot , benzina pe undeva pe la carburator .. dar eu tot sunt fericit :)

 

- 70 km/h cu ataș este mai mult decât normal

- becurile de 6V nu au ce căuta în instalația ta. Modelul tău e de 12V

- dacă merge bine iar la 70 km/h cu ataș consumul e între 4-8 l/100km, atunci nu ai ce umbla la carburator. Consumul diferă mult în funcție de relief, viteza cu care mergi și încărcătura din ataș.

- uleiul peste tot este cartea de vizită a comunistelor în general, mai ales după 300-400 km.

 

Părererea mea este să te bucuri de ea cât de mult poți și nu pierde vremea cu chițibușuri la un astfel de motor. Acest tip de motoare pot fi un sac fără fund din punctul de vedere al timpului pierdut cu ele dacă nu ești atent. Cel mai important este să ai set motor bun, restul sunt frecții. Orice și oricâte garnituri noi ai pune, după un timp tot vei vedea ulei peste tot, deci dacă nu vezi pete de ulei semnificative sub motor nu are rost să pierzi timp.


Edited by Dr_krl, 26 June 2018 - 07:31 AM.


#10 V-FOUR

V-FOUR

    badaran

  • Membru
  • Pip
  • 275 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Sporturi cu motor
  • Moto: Honda VFR 800 V-TEC, Ij 56
  • Numar: TM 88 WLD
  • Club: WILD RIDERS

Posted 26 June 2018 - 11:51 PM

O vorba din bătrâni spune: daca la un Ij nu curge ulei pe undeva, inseamna ca nu are
Born to be Wild

http://www.wildriders.ro/




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status