Jump to content


Photo

Defectiuni Electrice CBR 600 RR


  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1 marian90

marian90

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 240 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Honda CBR 600RR
  • Numar: WLD
  • Club: nu

Posted 25 June 2018 - 01:32 PM

Salutari. Am nevoie de putin ajutor.

 

Sambata seara am spalat mobra intr-un service cu aparat de apa sub presiune. Am spalat-o pana acum de N ori la spalatorii cu jet (altele fata de sambata) si de alte X ori in spatele blocului cu sticla cu apa si pompita. Pana aseara nu am avut probleme de vreun fel.

Aseara dupa ce am spalat-o (la jet) cum am spus mai sus, am lasat-o vreo 30-45 de minute sa se usuce si apoi am pornit spre casa. De la Luica pana in Timpuri Noi la mine, absolut nicio problema... Intru la mine pe stradute si cum se inserase afara, aprind faza lunga (ca sa nu sara vreun prost direct de pe stradutele laturalnice, cum se mai intampla).

In momentul in care am apasat intrerupatorul pt faza lunga, Shut Down total... Se stinge lumina din bord, se sting toate farurile... Trag ambreiajul sa nu ma arunce in cap si opresc la coltul strazii. Incerc sa o repornesc, caraie dar nimic... Ma dau jos si cand incerc inca odata sa rasucesc cheia pe on si dupa ce apas butonul rosu, observ ca pompa de benzina nu se mai activeaza (nu se mai aude sunetul ei specific), deci de acolo concluzionez ca nici pompa de benzina nu mai primeste curent. O imping pana la bloc ca mai aveam vreo 200 de metrii si o las acolo pana a doua zi.

 

Duminica ma apuc sa dau carenele jos, verific baterie, borne, siguranta principala de la baterie, mufele, sigurantele laterale, releele alea 3 specifice pt RR (citesc pe net ca e posibil sa se fi ars releul de pornire asa ca il schimb cu alt releu de la semnale fiind acelasi model si aceleasi specificatii si tot nimic), verific cablurile sa nu fie topite pe undeva... Nu am reusit sa aflu ce are.

 

Concluzia cu ce probleme are (sau cred ca are) acum:

-Farurile nu se aprind deloc, nici semnalele pe fata.

-Lumina din bord nu se mai aprinde desi merg martorii, acul si afisajul digital

-Pompa de benzina nu se armeaza

-Semnalele de pe spate stau mereu aprinse continuu (nu palpaie) concomitent cu stopul.

 

Pe langa textele cu "daca o speli ca bo$$u' la jet, d'aia!", poate gasesc si niste solutii de la cineva mai priceput. Sau un electrician bun care sa vina la locul faptei sau sa aiba o platforma sa o ducem la "clinica" lui.

 


If you wanna die, be yourself!
Stay SAFE! DON'T try anything stupid!

 


#2 iocapa

iocapa

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 186 posts
  • Gender:Male
  • Moto: BMW S1000RR
  • Numar: De Vaslui

Posted 25 June 2018 - 01:48 PM

Verifica contactul si/sau butonul de start.

 

Ce model e?

 

Nu ar trebui sa intre apa la conectori, si, daca intra, nu ar trebui sa fie catastrofal.



#3 mad.alin

mad.alin

    mad.alin

  • Super Membru
  • PipPip
  • 612 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Yamaha YZF R1
  • Numar: AG 26 CIA
  • Club: vcs

Posted 25 June 2018 - 01:56 PM

In partea stanga pe sub sa(cum stai pe motocicleta) ai niste cabluri. desfaci unde simti ca este o mufa si o sa ai 10 fire cred unite intre ele printr-o tablita. Am inteles ca sunt niste cabluri de masa. incerc sa pun si poza



#4 iocapa

iocapa

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 186 posts
  • Gender:Male
  • Moto: BMW S1000RR
  • Numar: De Vaslui

Posted 25 June 2018 - 02:02 PM

Eu zic sa o scoti in soare si sa o lasi o zi intreaga (cu bateria deconectata daca e posibil).



#5 mad.alin

mad.alin

    mad.alin

  • Super Membru
  • PipPip
  • 612 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Yamaha YZF R1
  • Numar: AG 26 CIA
  • Club: vcs

Posted 25 June 2018 - 02:04 PM

Asta este mufa

Attached Thumbnails

  • IMG-20180524-WA0004.jpg


#6 marian90

marian90

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 240 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Honda CBR 600RR
  • Numar: WLD
  • Club: nu

Posted 25 June 2018 - 02:04 PM

Verifica contactul si/sau butonul de start.

 

Ce model e?

 

Nu ar trebui sa intre apa la conectori, si, daca intra, nu ar trebui sa fie catastrofal.

CBR 600 RR 2006.

Am verificat butonul de start, adica atunci cand cuplez pe on se aprinde martorul ala rosu din bord de ulei sau turatii, nu mai stiu acum exact care, deci cumva intrerupatorul face ceva.

 

 

In partea stanga pe sub sa(cum stai pe motocicleta) ai niste cabluri. desfaci unde simti ca este o mufa si o sa ai 10 fire cred unite intre ele printr-o tablita. Am inteles ca sunt niste cabluri de masa. incerc sa pun si poza

m-am uitat la si la mufa aia galben de pe partea stanga sub sa, dar nu pare sa aiba ceva ars, topit...


If you wanna die, be yourself!
Stay SAFE! DON'T try anything stupid!

 


#7 mad.alin

mad.alin

    mad.alin

  • Super Membru
  • PipPip
  • 612 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Yamaha YZF R1
  • Numar: AG 26 CIA
  • Club: vcs

Posted 25 June 2018 - 02:06 PM

Trebuie curatata

Attached Thumbnails

  • IMG-20180524-WA0000.jpg


#8 marian90

marian90

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 240 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Honda CBR 600RR
  • Numar: WLD
  • Club: nu

Posted 25 June 2018 - 02:06 PM

Eu zic sa o scoti in soare si sa o lasi o zi intreaga (cu bateria deconectata daca e posibil).

de ieri sta cu bateria deconectata si sta cumva pe coltul blocului unde este curent. Nu stiu daca sa ma mai rog la miracolul de a porni singura fara interventie.

 

Asta este mufa

Exact la aia ma gandeam si eu. Nu pare nimic suspect la ea. 


If you wanna die, be yourself!
Stay SAFE! DON'T try anything stupid!

 


#9 BMWs1000RR

BMWs1000RR

    The Father

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,590 posts
  • Gender:Male
  • Location:CS/TM
  • Interests:BMW
  • Moto: BMW
  • Numar: DRC
  • Club: Crvena Zvezda

Posted 25 June 2018 - 02:15 PM

Un spray de contacte și consuma l pe tot ceea ce înseamnă mufe, contacte, etc.
Dacă nici așa, are nevoie de mecanic/electrician.

#10 Cesar

Cesar

    Throttle by Life

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 6,763 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: NU MAI AM

Posted 25 June 2018 - 03:25 PM

Pe partea stanga sub carena laterala sunt 3 relee si cutia de sigurante.

Foarte probabil acolo e problema.

Daca nu se armeaza pompa, posibil sa fie releu acesteia.



#11 marian90

marian90

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 240 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Honda CBR 600RR
  • Numar: WLD
  • Club: nu

Posted 25 June 2018 - 03:58 PM

Asta spuneam ca am verificat sigurantele si cele 3 relele (le-am inlocuit intre ele si tot nimic), ce-i drept nu le-am masurat cu aparat, pentru ca nu aveam la indemana. Am facut rost de unul si o sa incerc dupa munca azi, probabil o sa fac inca o facultate ca sa vad cum se foloseste corect, dar aia e, asa inveti...

Daca nu reusesc sa-i dau de cap, ai timp si chef sa iti bagi nasul domnu' Cesar?


If you wanna die, be yourself!
Stay SAFE! DON'T try anything stupid!

 


#12 iocapa

iocapa

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 186 posts
  • Gender:Male
  • Moto: BMW S1000RR
  • Numar: De Vaslui

Posted 25 June 2018 - 04:00 PM

Asta spuneam ca am verificat sigurantele si cele 3 relele (le-am inlocuit intre ele si tot nimic), ce-i drept nu le-am masurat cu aparat, pentru ca nu aveam la indemana. Am facut rost de unul si o sa incerc dupa munca azi, probabil o sa fac inca o facultate ca sa vad cum se foloseste corect, dar aia e, asa inveti...

Daca nu reusesc sa-i dau de cap, ai timp si chef sa iti bagi nasul domnu' Cesar?

Daca stai prin zona timpuri noi si chiar nu te descurci, pot sa te ajut eu la masurat.



#13 marian90

marian90

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 240 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Honda CBR 600RR
  • Numar: WLD
  • Club: nu

Posted 25 June 2018 - 04:03 PM

Stau intre Mircea Voda si Nerva Traian


If you wanna die, be yourself!
Stay SAFE! DON'T try anything stupid!

 


#14 Cesar

Cesar

    Throttle by Life

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 6,763 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: NU MAI AM

Posted 25 June 2018 - 05:30 PM

Asta spuneam ca am verificat sigurantele si cele 3 relele (le-am inlocuit intre ele si tot nimic), ce-i drept nu le-am masurat cu aparat, pentru ca nu aveam la indemana. Am facut rost de unul si o sa incerc dupa munca azi, probabil o sa fac inca o facultate ca sa vad cum se foloseste corect, dar aia e, asa inveti...

Daca nu reusesc sa-i dau de cap, ai timp si chef sa iti bagi nasul domnu' Cesar?

 

teoretic da, daca nu te descurci si o aduci.



#15 leopold

leopold

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 252 posts
  • Moto: Suzuki GSR600

Posted 25 June 2018 - 05:39 PM

A fost facuta vreo adaptare la instalatia electrica vreodata? Priza incarcare sau usb, mansoane incalzite, proiectoare, orice treaba unde un nene a umblat cu letcon si fludor? Daca da, cauta acolo. 



#16 ChrisRR

ChrisRR

    RSP

  • Membru
  • Pip
  • 262 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: K8
  • Numar: B77XZX

Posted 25 June 2018 - 09:00 PM

Calm. E doar munca de chinez, pentru ca trebuie sa iei la mana toata instalatia. Iti recomand sa incepi cu cele doua mufe cu multe fire, aflate sub semighidonul stang, sub acele bucati mici de carenaj, langa traseul aerului.
Nu-ti face griji de pompa, pentru ca asa e construita, sa nu porneasca daca check ul gaseste o problema pe electrica.
Trebuie doar sa pui un fir la locul lui, teoreic ceva banal, practic, munca de chinez. Poate ai bafta sa incepi chiar de acolo :))
Succes.
Daca nu reusesti, vb cu TNG, e specialitatea lui.

#17 marian90

marian90

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 240 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Honda CBR 600RR
  • Numar: WLD
  • Club: nu

Posted 26 June 2018 - 10:15 AM

teoretic da, daca nu te descurci si o aduci.

pai... o sa leg cainele de ea sa o tractez. N-am cu ce sa o aduc.
 

A fost facuta vreo adaptare la instalatia electrica vreodata? Priza incarcare sau usb, mansoane incalzite, proiectoare, orice treaba unde un nene a umblat cu letcon si fludor? Daca da, cauta acolo. 

Singurele adaptari, au fost semnalele led. Am verificat si alea, nimic.
 

Calm. E doar munca de chinez, pentru ca trebuie sa iei la mana toata instalatia. Iti recomand sa incepi cu cele doua mufe cu multe fire, aflate sub semighidonul stang, sub acele bucati mici de carenaj, langa traseul aerului.
Nu-ti face griji de pompa, pentru ca asa e construita, sa nu porneasca daca check ul gaseste o problema pe electrica.
Trebuie doar sa pui un fir la locul lui, teoreic ceva banal, practic, munca de chinez. Poate ai bafta sa incepi chiar de acolo :))
Succes.
Daca nu reusesti, vb cu TNG, e specialitatea lui.

O sa desfac si mufele alea desi sunt foarte bine "capsulate" cu banda izolatoare de ultimul mecanic care a umblat la ea...


Edited by marian90, 26 June 2018 - 10:17 AM.

If you wanna die, be yourself!
Stay SAFE! DON'T try anything stupid!

 


#18 theos_

theos_

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,258 posts
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Moto: ZX6R '10
  • Numar: DJ 69 DNU
  • Club: Craiova Racing Team

Posted 26 June 2018 - 10:53 AM

pai... o sa leg cainele de ea sa o tractez. N-am cu ce sa o aduc.
 

Singurele adaptari, au fost semnalele led. Am verificat si alea, nimic.
 

O sa desfac si mufele alea desi sunt foarte bine "capsulate" cu banda izolatoare de ultimul mecanic care a umblat la ea...


A sunat cam urat cum ai raspuns....
Cauta o duba, remorcuta etc si du-o la mecanic, daca nu te pricepi risti sa strici si altceva.
Du-o impinsa daca nu.....
:)


" It's not who gets on the gas first, it's who gets on full gas first. " - Simon Crafar

 


#19 ChrisRR

ChrisRR

    RSP

  • Membru
  • Pip
  • 262 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: K8
  • Numar: B77XZX

Posted 26 June 2018 - 01:56 PM


O sa desfac si mufele alea desi sunt foarte bine "capsulate" cu banda izolatoare de ultimul mecanic care a umblat la ea...

Nu-i vb de cat de capsulate sunt ele ci de firele care intra in spatele mufei. E o prb des intalnita, mai ales dupa multe spalari. Pui contactul si misti fiecare fir din spatele mufei pana auzi ca porneste pompa.

 

Fa-i toate testele cu contactul pus. In momentul in care electrica e ok si isi face check ul, pompa porneste.



#20 marian90

marian90

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 240 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Honda CBR 600RR
  • Numar: WLD
  • Club: nu

Posted 26 June 2018 - 02:15 PM


A sunat cam urat cum ai raspuns....
Cauta o duba, remorcuta etc si du-o la mecanic, daca nu te pricepi risti sa strici si altceva.
Du-o impinsa daca nu.....
:)

Iti dai seama ca am glumit nu? :))

Incerc si azi dupa munca sa mai fac treaba aia cu mufele, daca nu merge nici asa, o imping in garla ca spartanii in groapa aia fara fund. :D

 

 

Nu-i vb de cat de capsulate sunt ele ci de firele care intra in spatele mufei. E o prb des intalnita, mai ales dupa multe spalari. Pui contactul si misti fiecare fir din spatele mufei pana auzi ca porneste pompa.

 

Fa-i toate testele cu contactul pus. In momentul in care electrica e ok si isi face check ul, pompa porneste.

O sa ma mai uit pe schema electrica si mai incerc tot ce pot azi.


Edited by marian90, 26 June 2018 - 02:16 PM.

If you wanna die, be yourself!
Stay SAFE! DON'T try anything stupid!

 





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status