Sari la conținut

Scuter electric Niu M1 Pro


Postări Recomandate

  • 4 months later...
  • Răspunsuri 98
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare tuturor. 

 

A apărut și la noi un dealer oficial în București. Au showroom ul pe Văcărești, am găsit site-ul întâmplător zilele astea. 

https://www.niumania.com

Am văzut butonul de test drive si m-am programat imediat. 

 

Astăzi am ajuns la ei și am testat un N1S. 

Echipa care m-a întâmpinat a fost foarte prietenoasa, proprietarul este un băiat tânăr austriac, dacă am înțeles bine; foarte comunicativ. 

 

Ce pot sa va zic, jucăria a făcut fata cu brio la cele 105 kg ale mele. (mama ei de gura) :))) 

Ce mi-a plăcut tare a fost funcția de cruise control. 

Are 3 trepte de funcționare 1,2,3 unde 3 e puterea cea mai mare și scuterul atinge 50 kmh liniștit. 

Am urcat Vitan Barsesti dinspre Splai cu 48 kmh și nu a gafait. 

In treapta 1 e puturoasa ca o trotineta, dar asa cum mi-a fost explicat treapta 1 e mai mult un fel de power saving mode, de folosit când ramai cu baterie cam putina și kilometrii mai multicei pana acasă :)).  De altfel modul 1 se activează automat sub un anumit procent de baterie (parca 20%). 

Prima data mi s-a părut ca nu răspunde bine accelerația la plecarea de pe loc, ca să-mi dau seama ca de fapt motorul electric este decuplat total dacă atingi puțin frână. 

In treapta 2 poți merge cu încredere printre mașini la semafor, cu mențiunea ca atenția trebuie sa fie mult mult mult sporita :)) dracovenia nu face nici un zgomot nu se aude nimic. Asa ca participanții în trafic nu's foarte conștienți de prezenta ta. 

 

Aplicația care înregistrează tot ce faci, are un lag de sincronizare considerabil. Nu cred ca erau pregătiți chinezi la numărul acesta mare de vânzări, însă are potențial. 

 

Eu am fost plăcut surprins de drăcie, dar parca as vrea sa vad ce poate și NGTul. Din păcate modelul pe care îl aveau nu era încă înmatriculat și nu am putut sa îl testez. 

Disponibila pentru teste acolo e aproape toată gama, destule pentru toate gusturile. 

 

Asa ca dacă sunteți din București și sau aveți drum pe aici și va roade curiozitatea sa il testati programați va la un test drive, sunați, va descurcați voi. 

 

Ah, un lucru important; service-ul și garanția sunt oferite tot de ei :))) deci nu mai trebuie mers pana la Viena cum îmi transmisesera cei de la Niu asta iarna. :)) 

 

P. S. Nu am nici o asociere cu compania, însă am avut o experienta plăcută la test ride și am vrut sa v-o împărtășesc. 

 

Noroc. :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello everyone.

To the above comment, first of all thanks a lot for coming by.
We are very pleased to see your excitement.

A couple of tiny remarks - the Mode 1 does not kick in at 20%, it does kick in at 9% 🙂 just to avoid confusion.
But indeed its made for (getting home) if you are far far away from the next charger.
You can come back and have a test drive with the NGT, M+ and UPro they are all equipped with a license plate.

Thanks for your interest in NIU and if anyone has a question towards our products, pls let me know.

Thanks Sebastian

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Tocmai am vazut un Niu pe la P. Romana cu numere rosii. Arata foarte bine ( gen Vespa) insa nu am reusit sa vorbesc cu cel care conducea.

Sper sa ajung si eu sa il vad live si sa aflu mai multe detalii despre el. Daca cineva stie mai multe il rog sa le impartaseasca cu noi: ma intereseaza autonomia reala , durata de incarcare a bateriilro si daca se poate incarca rapid . Cate ciclu de incarcare - descarcare sunt garantate bateriile si cat costa un set de baterii noi. 

Felicitari celor care au avut curajul sa incerce aceste produse si pe piata din Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 minutes ago, mrrlr said:

Tocmai am vazut un Niu pe la P. Romana cu numere rosii. Arata foarte bine ( gen Vespa) insa nu am reusit sa vorbesc cu cel care conducea.

Sper sa ajung si eu sa il vad live si sa aflu mai multe detalii despre el. Daca cineva stie mai multe il rog sa le impartaseasca cu noi: ma intereseaza autonomia reala , durata de incarcare a bateriilro si daca se poate incarca rapid . Cate ciclu de incarcare - descarcare sunt garantate bateriile si cat costa un set de baterii noi. 

Felicitari celor care au avut curajul sa incerce aceste produse si pe piata din Romania.

Buna,

 

Depinde ce model ai vazut la Piata Romana, dar accesează site-ul de mai jos și poti afla detalii despre toate modele disponibile, specificatiile acestora dar și lista de prețuri:

https://www.niumania.com/

În același timp, te poti programa și pentru un test drive aici:
https://www.niumania.com/test-drive

Te așteptăm in showroomul nostru Niumania situat pe Calea Vacaresti 278 (Luni-Vineri între 11-19).

 

O zi faina!
Theo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, JCDenton said:

Am si eu o intrebare, de ce este cu 900 de euro mai scump pe site-ul vostru?

http://shop.econn.eu/index.php?route=product/category&path=34

vs

https://www.niumania.com/product-page/n1s
 

 


Simplu. Site-ul E-Con (adică numele spune totul) este o escrocherie.
În mod surprinzător, o mulțime de oameni au au fost păcăliți de acetia (în special nemții).
Pe NIU.com puteți găsi o listă cu toate magazinele oficiale și niumania.com este una dintre ele.
Există, de asemenea, e-scutere.ro în Timișoara și în curând estbike.ro în Constanța; iar mai multe magazine urmează să fie deschise.
Așa cum am spus mai devreme, vizitați unul dintre magazinele reale și aflați mai multe despre marca NIU.

 

E-CONN = FAKE 🤦‍♂️ -> https://www.google.com/search?ei=PtqcXN_MCMunrgSezLW4CQ&q="con"&oq="con"&gs_l=psy-ab.3..0i71l8.0.0..38187...0.0..0.0.0.......0......gws-wiz.9Nu45qUIRdM 

Exemplu1: https://www.elektroroller-forum.de/viewtopic.php?t=4216

Exemplu2: 

Exemplu 3:http://www.myniu.org/forums/topic/econn-eu-possible-scam-website/



VS: Calea Vacaresti 278, Bucuresti 🙂


 

54731208_301859633832463_192063613269390 54368131_300471693971257_714491089271337 53155861_295966031088490_160237127787452 
 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 7 months later...
  • 3 months later...

Buna ziua tuturor celor ce citesc postarile de pe acest forum.

 

   Sunt posesorul unui NIU N Sport, (acum vad pe niumania.ro ca ii zice NIU NQi Sport si este mai scump!) din octombrie 2019 si am 610 km cu el pana in acest moment. Sunt destul de multumit de el pana acum. Zic destul, pentru ca autonomia nu trece de 40 km (pana in 10%. pentru ca nu am vrut sa testez ce se intampla daca descarc bateria pana nu mai poate).  Asta se intampla insa acum, pe 2 martie 2020, la 12 grade afara. Probabil ca si cele 130 de kg ale mele (imbracat pentru frig!) au o influenta destul de mare. Poate la vara si cu mai putine haine pe mine, sa mai creasca autonomia cu 7-8 Km. Probabil ca atunci cand se fac calculele de autonomie, chinezii o fac cu un"zdrahon" de chinez de 70 kg sau cu o chinezoaica plinuta de 45 kg. Si nu mai vorbim de viteza ametitoare de 20 km/ora, de parca ar fi scutere pentru copii de 10 ani.

  Ceea ce ma face sa fiu insa foarte incantat de scuter, este ca am scăpat de stresul f. mare legat de locul de parcare. Oriunde ma duc, la banca, la ministere, la taxe si impozite locale, etc, parchez exact langa intrare. Nici aglomeratia nu mai prezinta o problema, putand ajunge aproape tot timpul primul langa samafor, sau f. aproape de acesta. Am o viteza medie de deplasare de 32 Km/ora, ceea ce cu masina la orele la care m-am deplasat cu scuterul, nu scoteam mai mult de 21 Km/ora. Ca sa nu mai vorbesc de consumul de benzina, pt. ca as fi avut un consum de minim 18 l/100 km. Asa, ma costa 2 lei un "plin" de baterie. Este adevarat ca bateria se incarca in 6 ore, dar cand stai 10-11 ore la birou, nu este o problema acest lucru. 

  Imi place si idea ca nu poluez nici atmosferic si nici sonor. Am ramas de asemenea placut impresionat (recunosc ca nu ma asteptam) de faptul ca multi soferi imi fac loc sa trec printre masinile lor.

  In concluzie, recomand tuturor sa treaca la deplasarea pe 2 roti, electric cel mai bine din toate punctele de vedere, aceasta fiind in conceptia mea, singura modalitate de a scapa de stresul extrem de mare al locului de parcare, al aglomeratiei, al poluarii si nu in ultimul rand, al costurilor.

  Mi-ar placea sa existe o asociatie, un club, al posesorilor de scutere elctrice indiferent de marca acestora. Daca cineva are cunostinta de asa ceva, il rog sa ma informeze.

 

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, Ion Brad a spus:

, electric cel mai bine din toate punctele de vedere, aceasta fiind in conceptia mea, singura modalitate de a scapa de stresul extrem de mare al locului de parcare, al aglomeratiei, al poluarii si nu in ultimul rand, al costurilor

Locul de parcare il gasesti si cu moto, la fel fentezi si aglomeratia, poluarea nu prea se poate pune in seama celor 2 roti, dezavantajul cel mai mare este range-ul momentan urmat de durata mare de incarcare si viteza. In rest felicitari pt achizitie ✌️

Editat de Aion2014
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 hours ago, severoprisan said:

Eu am trecut la două roți....pe bicicletă. Și nu mai am probleme de range, plus că am scăzut și eu în masă și astfel s-a mărit și range-ul...

Foarte bine, dar când ai de făcut 16 km de acasa pana la locul de muncă, timpul incepe sa isi ceara drepturile. 4 - 5  km merge sa ii faci pe bicicleta, timpul este acceptabil, efortul acceptabil si el.  Mai mult insa, deplasarea ia prea mult timp iar efortul s-ar putea sa te faca sa iei o pauza de o jumatate de ora cand ajungi la destinatie, ca sa iti revii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema cu bicicleta consta in faptul ca nevoia de a oxiigena organismul creste si la ce (cuvant urat) de trafic si poluare avem  nu faci decat sa bagi in organism porcarii

 

vara transpiri si ajungi la job cu chilotii uzi si bagati in poponeata

 

daca ai job mai simadicos iti faci pantalonii varza pe bicicleta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

23 hours ago, Aion2014 said:

Locul de parcare il gasesti si cu moto, la fel fentezi si aglomeratia, poluarea nu prea se poate pune in seama celor 2 roti, dezavantajul cel mai mare este range-ul momentan urmat de durata mare de incarcare si viteza. In rest felicitari pt achizitie ✌️

Este adevarat, cu un motor clasic, se scapa la fel de stresul parcarii si al aglomeratiei, iar pretul benzinei consumate este mult mai mic fata de cel cu masina, din motivele clare si cunoscute, respectiv capacitate motor mai mică, greutate mica, stat in trafic timp scurt. Dar ... Pretul mult mai mare, consumabile, pret combustibil oricum mai mare decat cel de energie electrica, de poluat tot polueaza chiar daca mult mai putin ca o masina iar despre viteza ce sa zic, pe un traseu cu multe semafoare si sincronizate cum numai primaria din Bucuresti stie, nu ai nici un avantaj. Am parcurs de multe  ori distante cot la cot cu motoare puternice, pentru ca indiferent cu ce acceleratie pleca, se oprea in urmatorul semafor la care ajungeam si eu dupa 10-12 secunde. Cat despre radar, nu am ce comenta. Este imposibil sa fiu prins depasind viteza legala! (doar daca nu este vreo restrictie de 30km/ora).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea de a avea un scuter electric, cu autonomie reala de 100km cu baterie interschimbabila, este un vis frumos , in oras. Deja se intampla in Asia, partea cu bateria interschimbabila. Ai un automat ca cele din metrou, de unde iti iei doza de suc, doar ca in cazul dat ,iti iei o baterie deja incarcata. O lasi pe a ta la incarcat. Platesti un fee, pentru baterie incarcata. Partea si mai misto, ca bateria nu este a ta-nu mai dai banii de achizitie.  Cei de la kymco fac asta. SI o vad ca o solutie geniala. Nu mai trebuie sa astepti pana se incarca. Iei alta gata incarcata. 

https://motorbikewriter.com/kymco-proses-battery-swap-scheme/

 

Un astfel de scuter, in oras,  plus o retea cu astfel de automate cu baterii, ar reprezenta formula perfecta. Pentru ca statii de incarcare, FAST sau ULTRA FAST charge,  NU AVEM CUM fizic sa facem, astfel incat sa acoperim nici 10% din actualul parc auto din romania. SI nu doar la noi este problema asta. Nu este sustenabila ideea de a avea o masina/scuter/moto cu baterie proprie, pe care sa o incarci. Reteaua de transport energie nu are asemenea capacitate. Pentru o statie ULTRA FAST CHARGE, aia de incarca o masina electrica mai rasarita, intr o ora 90%, necesita 100kwa putere instalata. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

A murit bateria interna ca l-am lasat in garaj neatins niste luni, cica e lipita pe placa de baza, s-a dus localizarea GPS si in general comunicarea cu agregatul. Sa ma pis pe tehnologia lor! 

Am facut 1004 km cu el, distracție cat a mers, dar cam scumpă distractia. Suportul este zero barat. Parca as vrea să-mi repare Mars Rover asa se vaietă ca ce complexă e lucrarea iar de pret, daca e suportata de ei sau nu si daca nu cat ma costă, nicio vorba. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.

 

scuze dar am simtit ca trebuie facut.

 

 

 

totusi poate ii dai de cap si il repui pe roti.

niu.png

Acum 9 ore, Altair a spus:

Sa ma pis pe tehnologia lor! 

cred ca mai bine mergea citatul asta ope piatra...

dar in ritmul asta nu mai termin niciodata.

nu de alta dar mai am si alte lucruri de facut :D 

 

 

la naiba:

 

niu.png

 

 

care va place mai mult.

 

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 03.03.2020 la 17:14, Adrian M. a spus:

Ideea de a avea un scuter electric, cu autonomie reala de 100km cu baterie interschimbabila, este un vis frumos , in oras. Deja se intampla in Asia, partea cu bateria interschimbabila. Ai un automat ca cele din metrou, de unde iti iei doza de suc, doar ca in cazul dat ,iti iei o baterie deja incarcata. O lasi pe a ta la incarcat. Platesti un fee, pentru baterie incarcata. Partea si mai misto, ca bateria nu este a ta-nu mai dai banii de achizitie.  Cei de la kymco fac asta. SI o vad ca o solutie geniala. Nu mai trebuie sa astepti pana se incarca. Iei alta gata incarcata. 

https://motorbikewriter.com/kymco-proses-battery-swap-scheme/

 

Un astfel de scuter, in oras,  plus o retea cu astfel de automate cu baterii, ar reprezenta formula perfecta. Pentru ca statii de incarcare, FAST sau ULTRA FAST charge,  NU AVEM CUM fizic sa facem, astfel incat sa acoperim nici 10% din actualul parc auto din romania. SI nu doar la noi este problema asta. Nu este sustenabila ideea de a avea o masina/scuter/moto cu baterie proprie, pe care sa o incarci. Reteaua de transport energie nu are asemenea capacitate. Pentru o statie ULTRA FAST CHARGE, aia de incarca o masina electrica mai rasarita, intr o ora 90%, necesita 100kwa putere instalata. 

Ce am ajuns, sa ma citez pe mine :))

ia uite ca vin cu sistemul asta in italia:

https://electrek.co/2022/05/06/kymco-set-to-bring-its-battery-swapping-electric-scooters-to-europe-upping-arms-race/

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...