Jump to content

Photo

Ajutor identificare persoana partea 2

• Please log in to reply
21 replies to this topic

#1 marauder

marauder

Avansat

• Super Membru
  • PipPip
  • 1,380 posts
  • Numar: gj 12 tnt

Posted 14 June 2018 - 01:45 PM

Aceeasi problema, trebuie sa dau de o persoana pt a o ajuta sa nu fie tzepuita...de data asta cu 1600 lei ..

Persoana in cauza sta pe strada Sergent Constantin Musat nr.1, bl.16, Bucuresti sector 5...daca este cineva prin zona si ii poate face o vizita sa ii spuna numarul meu de telefon pt a lamuri situatia, ok......daca nu, atunci procedez ca data trecuta, adica scrisoare recomandata cu confirmare de primire.

Daca sunt amatori de ajutor prin zona, o sa dau pe privat nr meu de telefon, numele persoanei respective, scara si apartamentul

» Post actualizat in 14 Jun 2018 12:24

Ca fapt divers, am sunat la ing (de unde imi vin banii pacalitului) , le-am spus povestea, i-am rugat sa il sune pe respectivul si fie sa ii dea nr meu de telefon pt a lamuri problema, fie pt a intreba ei despre respectivul transfer..pana la urma e in ajutorul clinetului lor..au zis ca nu pot sa il contacteze ei cu de la sine putere pe respectivul, doar daca ii suna el.....dar stau si ma gandesc acum, cand suna la intamplare clientii pt a le propune nu stiu ce servicii, cum este? Nu ii contacteaza cu de la sine putere? Mare scofala un apel pt a proteja un client, invoca reguli, dar cand suna ei nu mai sunt reguli...tara de cacao

#2 Fratzyk

Fratzyk

Captain Slow

• Super Membru
  • PipPip
  • 611 posts
  • Moto: Momentan s-a dat
  • Club: Prefer crasmele

Posted 14 June 2018 - 02:30 PM

GDPR, nu au voie sa contacteze clientul fara ca acesta sa isi dea acordul in scris cu privire la acest aspect.

Toti iti vor binele,

Nu-i lasa sa ti-l ia...

#3 Momoah

Momoah

Incepator

• Membru
  • Pip
  • 147 posts
  • Moto: Suzuki GSXR 600
  • Numar: PP 100

Posted 14 June 2018 - 03:15 PM

Nu inteleg nimic, care este combinatia ?

#4 Falkenberg

Falkenberg