Jump to content


Photo

Honda Shadow 600 sau Yamaha Dragstar 650


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 darius.mrhorse

darius.mrhorse

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 1 posts
  • Moto: Yamaha Virago XV125
  • Club: -

Posted 14 June 2018 - 11:44 AM

Salutare! Am categoria A1 si o Viraga de 125 care si-a facut treaba foarte bine cu initierea mea in lumea moto, dar parca as vrea ceva mai mare ca dimensiuni, ma simteam destul de inghesuit, iar in vara asta o sa dau de A2 si ma gandeam sa imi iau una dintre cele doua motociclete mentionate mai sus. Un criteriu important pentru mine ar fi ciclistica, imi plac mult curbele si as vrea sa tind spre stilul de sportster, ceva mai agil si care sa imi permita putin sa ma "joc" cu ea, Dragstar-ul am vazut ca e ceva mai mare si mai greu decat Shadow-ul, la putere sunt cam pe acolo, diferenta de cativa cai si de transmisie nu e problema. Ca aspect imi place mai mult Dragstar-ul dar e putin cam lung si nu stiu cat de mult ma pot lasa cu el pe curbe, si ma refer la cel cu roata de "bicicleta" nu cel clasic. Am 1.80 si 70 de kile. Am citit o grama de forumuri si de pe afara dar n-am putut gasi nimic legat se acest capitol, daca m-ati putea ajuta si cu alte sugestii.
Buget: 3.000 de euro +/-

#2 Nocturnus85

Nocturnus85

    UCIG√-L-TOŃCA

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,193 posts
  • Gender:Male
  • Location:Popesti Leordeni
  • Interests:Metale grele feroase si neferoase, motoare, street photography
  • Moto: HD 883 Sportster, BMW k1200
  • Numar: nou

Posted 14 June 2018 - 11:57 AM

Mie imi place Dragstar. E mai spatios si are linii mai faine.Shadow 600 mi se pare urat cu spume...parere personala.

#3 Adrian M.

Adrian M.

    EU

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,507 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: R1200RT
  • Club: nu

Posted 14 June 2018 - 01:54 PM

Salut,

pai ai 2 motorete aparent similare, dar cu diferente. Dragstarul are cardan, vs lant. La cp , cuplu, sunt tot pe acolo.  Dragstar racire pe aer, shadow pe lichid. Aspect important, functie de unde il folosesti si cum. EU am avut dragstar, varianta custom, cel suplu, nu modelul clasic. N-am avut probleme de racire prea mari, vara pe canicula, dar , simteam la piciorul drept, si la oo, caldura destula.

Ca si design, si mie, mi se pare mai ok dragstarul. De lasat, se lasa pe curbe, atat cat iti permite un cruiser. Eu aveam floorboards pe el, si am cam zgariat pe jos cu ele. Deh, cruiser, are niste limitari.

Din cele 2, eu as alege....daca vrei mai comod, un dragsar clasic.

Fiabile, sunt amandoua, ca sunt relativ simple, fara cine stie ce mari probleme. Si nu sunt mobre de fugarit sau chinuit, ca nu duc.

Cu toate astea, eu am chinuit dragstarul la 150, cu parbriz. Dar nu as repeta experienta.  Frane, cam pauza, specific oricarui cruiser din categoria/bugetul asta.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status