Jump to content


Photo

Bmw R1200 GS


  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1 Z3US

Z3US

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 712 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:tot ceea ce produce adrenalina...
  • Moto: HODA VFR 800
  • Numar: de MM

Posted 05 June 2018 - 05:34 PM

Salut,

Imi caut un 1200 gs si printre altele am gasit un anunt care suna binisor, cu exceptia catorva aspecte:

 

1.grupul de 1200 rt este la fel cu cel de pe gs? nu difera rapoartele ?

2.cutia de viteze este aceeasi pana la modelul racit cu apa?

 

Cunoasteti careva motocicleta? (nu tin neaparat sa bat drumul din Cluj pana in Vaslui degeaba)

 

Anuntul este aici:

https://www.olx.ro/o...gs-IDaPk8t.html

 

 


» Post actualizat in 05 Jun 2018 15:41

de fapt, dupa o cautare micuta, am gasit anuntul si pe forum

 

http://www.motocicli...d-bmw-r-1200gs/

Attached Thumbnails

  • 212035551_2_644x461_vand-bmw-r1200-gs-fotografii.jpg


#2 Silver Arrow

Silver Arrow

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,688 posts
  • Gender:Male
  • Moto: BMW R1200RT
  • Numar: B 237 UTU

Posted 05 June 2018 - 06:02 PM

Nu mai am cartea de service intrucat nu mai am RT-ul.

Dar din ceea ce am gasit pe net, daca rapoartele la cutii sunt cam la fel, transmisia finala difera:

R1200RT  este 2,62 :1

R1200GS  este 2,91:1

 

Ceea ce este normal daca ne gandim ca RT-ul este de alergat pe sosea iar cu GS o iei mai usurel pe camp :).

 

Da si tu o cautare pe goagal:  ''BMW .... final drive ratio''  si ''Gear ratio'' si afli exact cum sta treaba

 

Arata bine mobra.



#3 petre81.

petre81.

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,503 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cartierul Francez
  • Moto: Harley

Posted 05 June 2018 - 06:11 PM

Nu mai am cartea de service intrucat nu mai am RT-ul.

Dar din ceea ce am gasit pe net, daca rapoartele la cutii sunt cam la fel, transmisia finala difera:

R1200RT  este 2,62 :1

R1200GS  este 2,91:1

 

Destul de mare diferenta, au aceeasi dimensiune de roata pe spate?



#4 Silver Arrow

Silver Arrow

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,688 posts
  • Gender:Male
  • Moto: BMW R1200RT
  • Numar: B 237 UTU

Posted 05 June 2018 - 06:57 PM

Destul de mare diferenta, au aceeasi dimensiune de roata pe spate?

RT:  180/60-ZR17

GS: 150/70-R17



#5 petre81.

petre81.

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,503 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cartierul Francez
  • Moto: Harley

Posted 05 June 2018 - 07:13 PM

RT:  180/60-ZR17

GS: 150/70-R17

 

Daca e corect calculatorul asta nu e mare diferenta intre ele iar asta ca diferenta intre grupuri este maricica: https://www.tacomawo...70r17-180-60r17



#6 Silver Arrow

Silver Arrow

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,688 posts
  • Gender:Male
  • Moto: BMW R1200RT
  • Numar: B 237 UTU

Posted 05 June 2018 - 07:45 PM

Daca e corect calculatorul asta nu e mare diferenta intre ele iar asta ca diferenta intre grupuri este maricica: https://www.tacomawo...70r17-180-60r17

Pai ideea este sa traga GS-ul bine pe coclauri.



#7 petre81.

petre81.

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,503 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cartierul Francez
  • Moto: Harley

Posted 05 June 2018 - 08:17 PM

Pai ideea este sa traga GS-ul bine pe coclauri.

 

Pentru asta se pot pune rapoarte mai scurte pe 1a si 2a. Ma rog, poate difera rapoartele din cutie.



#8 Z3US

Z3US

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 712 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:tot ceea ce produce adrenalina...
  • Moto: HODA VFR 800
  • Numar: de MM

Posted 05 June 2018 - 09:05 PM

Am tot citit si m-am documentat, fata de varianta originala, are o scadere de turatie de aprox 150 rpm la 60mph, deci nu e mare diferenta

Iar din ce am gasit pe internet, 2.91 are raportul gs-ul racit cu apa, celalalt are 2,82; la rt raportul este intre 2.62 si 2.75 in functie de anul de fabricatie si echipare (politie, etc) nu am gasit date forte clare (am citit mai mult pe forumuri) dar ideea e ca pare a fi ok si cu grup de RT

 

Merci de ajutor!


Edited by Z3US, 05 June 2018 - 09:07 PM.


#9 petre81.

petre81.

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,503 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cartierul Francez
  • Moto: Harley

Posted 05 June 2018 - 09:19 PM

Am tot citit si m-am documentat, fata de varianta originala, are o scadere de turatie de aprox 150 rpm la 60mph, deci nu e mare diferenta

 

Diferenta este destul de mare chiar daca nu pare, la 120km/h ai 300 de ture in plus iar la 150km/h ai 450 de ture in plus. Totusi sa nu uitam ca sunt motociclete cu utilizari diferite si nu cred ca cei de la BMW au ales rapoarte aiurea. Alegera rapoartelor optime este o chestie care cere ceva munca (testari lungi).


Edited by petre81., 05 June 2018 - 09:20 PM.


#10 john17

john17

    Avansat pan' la genunchiul broastei

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,667 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: cu diapazoane
  • Numar: ioc cu y

Posted 05 June 2018 - 10:25 PM

Probabil grupul ala l-a gasit cand a crapat al lui, nu cred ca a fost gandit ca upgrade.

#11 XaeL

XaeL

    pârș pe doo' roți

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,935 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Honda NC700SA
  • Numar: prin marinimia DRPCIV
  • Club: poate cand ma fac mare

Posted 05 June 2018 - 10:33 PM

Probabil grupul ala l-a gasit cand a crapat al lui, nu cred ca a fost gandit ca upgrade.

poate face careva o fapta buna si intra pe anuntul celalalt sa intrebe ce e cu grupul schimbat, ca lui @OP cred ca ii este rusine sau ceva de genul, nu prea ma prind


....castigator la categoria "sinteza zilei"....

Ai prioritate cand ti se da.


#12 johnbv

johnbv

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 163 posts
  • Gender:Male
  • Moto: BMW R 1200 GS ADV
  • Numar: JHN
  • Club: CAFE RACER

Posted 06 June 2018 - 05:17 PM

Pe grupul de RT nu poate fii montata aripa spate de GS,decat inventand o prindere neeficienta care poate provoca neplaceri. Fantele de ABS de pe pinionul din grup difera .Senzorul de ABS deasemenea este diferit.



#13 walking^human

walking^human

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 116 posts
  • Gender:Male
  • Moto: FZ6
  • Club: nici unu'

Posted 07 June 2018 - 12:03 AM

Trebuie sa fii foarte... optimist... ca sa dai aproape 6000€ pe tigaia aia obosita.



#14 Z3US

Z3US

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 712 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:tot ceea ce produce adrenalina...
  • Moto: HODA VFR 800
  • Numar: de MM

Posted 07 June 2018 - 09:14 AM

Diferenta este destul de mare chiar daca nu pare, la 120km/h ai 300 de ture in plus iar la 150km/h ai 450 de ture in plus. Totusi sa nu uitam ca sunt motociclete cu utilizari diferite si nu cred ca cei de la BMW au ales rapoarte aiurea. Alegera rapoartelor optime este o chestie care cere ceva munca (testari lungi).

Schimbarea rapoartelor nu este aceeasi chestie cu inlocuirea pinioanelor la mobrele cu lant? se practica foarte des si fara probleme

Daca nu este o diferenta majora, nu este o problema.

poate face careva o fapta buna si intra pe anuntul celalalt sa intrebe ce e cu grupul schimbat, ca lui @OP cred ca ii este rusine sau ceva de genul, nu prea ma prind

Am vorbit cu vanzatorul pe tema asta, el asa a cumparat-o, nu stie motivul exact, mai mult exprimarea din anunt este preluata de la proprietarul anterior lui.

Pe grupul de RT nu poate fii montata aripa spate de GS,decat inventand o prindere neeficienta care poate provoca neplaceri. Fantele de ABS de pe pinionul din grup difera .Senzorul de ABS deasemenea este diferit.

Aspectul asta nu il stiam, tocmai de aceea am deschis acest topic.

Multumesc pentru ajutor!

Trebuie sa fii foarte... optimist... ca sa dai aproape 6000€ pe tigaia aia obosita.

Esti in cunostinta de cauza sau vorbesti doar asa ca asa simti? 

Ai vazut motocicleta?


» Post actualizat in 07 Jun 2018 07:16

In alta ordine de idei, pentru mine nu mai are nici o importanta pentru ca am luat deja alta mobra si nu am mai fost sa o vad aceea.

Toate cele bune!



#15 petre81.

petre81.

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,503 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cartierul Francez
  • Moto: Harley

Posted 07 June 2018 - 09:18 AM

Schimbarea rapoartelor nu este aceeasi chestie cu inlocuirea pinioanelor la mobrele cu lant? se practica foarte des si fara probleme

Daca nu este o diferenta majora, nu este o problema.

 

De regula rapoartele de transmisie standard au cel mai bun compromis intre turatie, consum, demaraj, samd. Orice schimbare de rapoarte daca este facuta fara cap creaza probleme.


Edited by petre81., 07 June 2018 - 09:21 AM.


#16 john17

john17

    Avansat pan' la genunchiul broastei

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,667 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: cu diapazoane
  • Numar: ioc cu y

Posted 07 June 2018 - 01:06 PM

E fapt demonstrat ca injinerii de la fabricile de mobre habar n-au!

#17 einstein1984

einstein1984

    pragmatic

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,893 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Piaggio Beverly 300ie
  • Numar: nu le numar, de ce?
  • Club: offtopic racers

Posted 07 June 2018 - 03:42 PM

clar, si evident au mai putin cap ca petre81punct


Orice prost "stie". Nu toti inteleg totusi de ce!


#18 petre81.

petre81.

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,503 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cartierul Francez
  • Moto: Harley

Posted 07 June 2018 - 03:45 PM

clar, si evident au mai putin cap ca petre81punct

 

Au mai putin cap ca mine dar in mod sigur au mai mult cap ca tine. 


Edited by petre81., 07 June 2018 - 03:46 PM.


#19 einstein1984

einstein1984

    pragmatic

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,893 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Piaggio Beverly 300ie
  • Numar: nu le numar, de ce?
  • Club: offtopic racers

Posted 07 June 2018 - 03:52 PM

De regula rapoartele de transmisie standard au cel mai bun compromis intre turatie, consum, demaraj, samd. Orice schimbare de rapoarte daca este facuta fara cap creaza probleme.

pai sunt acelasi rapoarte ca pe o alta motoreta de serie.... ce poate fi asa rau la ele? 


Orice prost "stie". Nu toti inteleg totusi de ce!


#20 petre81.

petre81.

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,503 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cartierul Francez
  • Moto: Harley

Posted 07 June 2018 - 03:53 PM

pai sunt acelasi rapoarte ca pe o alta motoreta de serie.... ce poate fi asa rau la ele? 

 

Tu n-ai inteles discutia si concluziile, pwla mea, nu te ajuta creierul.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status