Jump to content

Photo

Cruiser vs Enduro Touring

• Please log in to reply
42 replies to this topic

#1 lacroyx

lacroyx

Incepator

• Membru
  • Pip
  • 462 posts
  • Moto: Kawasaki Vulcan 900 Classic

Posted 03 June 2018 - 11:24 AM

Buna ziua si bine v-am gasit frati de 2 roti  :hug: !! 

Desi nu mai sunt incepator, nu am mai mers de ceva timp pe 2 roti (asa cum se cuvine) si vrea sa revin din nou pe "scena". Ca sa aveti un pic de context: 

Am inceput cu un Suzuki GSX 650 F K7 pe care am mers 3 ani, dupa care am trecut pe Suzuki GSX-R 600 K 10 pe care am mers 2 ani si cam aici m-am oprit (din motive financiare). Si da le-am luat noi noute nu pentru ca ma dau banii afara din casa ci pentru ca am fost prost si dehhh..... am pierdut foarte mult la vanzarea lor, dar in fine. Foarte frumoase si foarte bune amandoua, 650F-ul mi-a placut pentru ca era potrivit si pentru drumuri lungi si nu rupea spatele sau incheieturile la fel cum le rupea gixxerul, dar pentru oras era destul de criminal de manevrat (Am 1,77 si 74 kg) si greoaie. Anul trecut am zis ca hai sa ma mai dau si eu pe 2 roti, dar nu mai vreau motoare, ci trec pe maxi scutere. Mi-am luat un Kymco Donwtown 300i si.......l-am dat dupa 2 luni. Nu e ceea ce trebuie sa fie. Sunt frumoase sunt ok dar pentru mine maxi-scuterele sunt potrivite ca al 2-lea motor (pentru cine isi permite evident). 

Long story short anul acesta as vrea sa imi iau din nou un moto dar sunt in cumpana si aici as cam avea nevoie de parerei, opinii impresii, experienta etc. 

Ce vreau si ce nu vreau: 

• Condus relaxat sa pot pune piciorul jos linistit.
  • Sa pot conduce in oras si sa ma strecor sa nu stau cu frica ca o scap de pe loc 
  • Sa pot face si drumuri mai lungi, gen, 2 persoane plus bagaje.
  • Nu mai am nevoie de motorete sport gen GSX-R sau GSX 650F
  • Nu ma vreau viteza, imi este de ajuns sa conduc relaxat si sa ma bucur de peisaje.

Acum la ce m-am gandit si la ce am redus lista: