Jump to content


Alatura-te grupului nostru pe FaceBook! Like & share! Like & share! Alatura-te grupului nostru pe FaceBook!
Photo

Sfat pentru prima achizitie


  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1 Moshu79

Moshu79

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 28 posts
  • Gender:Male
  • Location:Slatina

Posted 03 June 2018 - 07:46 AM

Salutare natiune!

De aproximativ o luna de zile am reusit sa imi iau permisul categoria A (categoria B am de vreo 17 ani) si a venit momentul sa achizitionez mobra mult visata. Tin sa mentionez ca pentru inceput nu doresc sa achizitionez ceva foarte scump (anul 2000-2002) maxim 1500euro.

Studiind ofertele de pe OLX am ajuns la 2 variante.: fie HONDA CBR 600 F4 - carburatie, fie SUZUKI GSXR 600 - injectie. Care din cele doua modele ar fi de preferat? - ma refer la fiabilitate, costuri de intretinere, usurinta in condus...Sunt constient ca sunt motoare puternice si nerecomandate incepatorilor, dar sunt un om foarte cumpatat, casatorit si fara tendinte de bravura.

Sa aveti o zi placuta!

 



#2 blue_nightwishX

blue_nightwishX

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,684 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Yamaha R1 2018

Posted 03 June 2018 - 10:14 AM

De banii aia gasesti un f3 bine ingrijit sau un f4 mai cazut, ori un suzuki s-rad 600. Mai pune 500e pe langa aia 1500 pe care ii ai si vei gasi o motocicleta decenta.
Plimb nasoale prin oras, scot in cluburi, la bairame etc, plata cu ora !

#3 Momoah

Momoah

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 190 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Suzuki GSXR 600
  • Numar: PP 100

Posted 03 June 2018 - 11:01 AM

Mai bine asteapta si in toamna iti iei un gsxr 2001 2003 cu 1500€ .. sau un f4i cu 1500 1600. Acum sunt preturile rotunjite sa faca si romanu profit. Ca doar e vara.

#4 Moshu79

Moshu79

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 28 posts
  • Gender:Male
  • Location:Slatina

Posted 03 June 2018 - 11:14 AM

Cam astea m-ar tenta :

https://www.olx.ro/o...ar-IDba0cl.html


» Post actualizat in 03 Jun 2018 09:16


https://www.olx.ro/o...html#0473e47726


Edited by Moshu79, 03 June 2018 - 11:17 AM.


#5 BMWs1000RR

BMWs1000RR

    The Father

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,717 posts
  • Gender:Male
  • Location:CS/TM
  • Interests:BMW
  • Moto: BMW
  • Numar: DRC
  • Club: Crvena Zvezda

Posted 03 June 2018 - 12:04 PM

Suzuki ul e prea chinuit.

#6 CHRISTIAN 1

CHRISTIAN 1

    A nonconformist basic underachiever lost...

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 13,350 posts
  • Gender:Male
  • Location:Klujenburg , Transilvania
  • Interests:Motoru', metalu', uzufructu',muntele, tigarile de foi si f.f. & bericile multe!!!
  • Moto: MULHACEN 659*DR 125*T 80*DR 200*EURO 350
  • Numar: TZY-69:76:89:90-CJ-15-PNO
  • Club: Ciuperca Star MCJ

Posted 03 June 2018 - 01:22 PM

Salutare natiune!

De aproximativ o luna de zile am reusit sa imi iau permisul categoria A (categoria B am de vreo 17 ani) si a venit momentul sa achizitionez mobra mult visata. Tin sa mentionez ca pentru inceput nu doresc sa achizitionez ceva foarte scump (anul 2000-2002) maxim 1500euro.

Studiind ofertele de pe OLX am ajuns la 2 variante.: fie HONDA CBR 600 F4 - carburatie, fie SUZUKI GSXR 600 - injectie. Care din cele doua modele ar fi de preferat? - ma refer la fiabilitate, costuri de intretinere, usurinta in condus...Sunt constient ca sunt motoare puternice si nerecomandate incepatorilor, dar sunt un om foarte cumpatat, casatorit si fara tendinte de bravura.

Sa aveti o zi placuta!

Hmmm...:)


Ne incleștăm cu disperare,

Intr-o supremă confruntare

In fiecare zi:viață sau moarte...

                                                      taz.                                                                                                                                    CANALUL MEU:  https://www.youtube....vvOVrG3OA-TQSTw

 

 


#7 Fiziflash

Fiziflash

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 976 posts
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Moto: Kawasaki Z750 - 2008

Posted 03 June 2018 - 02:57 PM

Moshu, eu am inceput pe CBR600F2, care mi-a placut atat de mult incat mi-am luat 600F4, pe care ti-o recomand din tot sufletul.

 

Este o motocicleta foarte docila pana in 7-8000 de ture, dupa care are putin nerv, atat cat trebuie ca sa vezi "cum e" mai taziu, cand prinzi experienta.

 

In 2016 am fost cu F4 prin toata tara (peste 2000km) si a fost foarte confortabila. Totusi iti recomand sa mai pui ceva si sa iei un F4i. Este in mare aceiasi motocicleta insa scapi de belelele specifice carburatiei.

 

Ma indoiesc ca in toamna vei gasi cu 1500 F4i in stare buna pentru ca preturile sunt supraevaluate de ani buni, si cererea e in crestere. Mai pune un 5-600 de euro si ia ceva ca lumea. Crede-ma ca nu vei regreta si o poti tine mult si bine.

 

Este un caz cunoscut pe internet, care a facut 300 000 de mile cu un F4i: 

 

asta spune foarte multe despre fiabilitate. Succes! 


SOMETIMES I WONDER IF MY BIKE ... IS THINKING ABOUT ME TOO ...

 

NU TE LASA FILMAT CA VEI CADEA!  :nono: 

 

"Priviti in sus, o pasare ce zboara;

E moarta!

O tine in aer dragostea de tara!" - Liviu Dragnea


#8 Silver Arrow

Silver Arrow

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,903 posts
  • Gender:Male
  • Moto: BMW R1200RT
  • Numar: B 237 UTU

Posted 03 June 2018 - 05:07 PM

Hmmm...:)

Stiu oameni care au incepu pe FJR1300 si sunt intregi si ei si mobrele.
Daca esti retardat nu te salveaza Hoinar-ul care are doar 4CP.

@moshu79 1500 € este cam subtire pentru un fier vechi rezonabil. Poate un 2000-2200 ar fi un buget mai realist.

#9 Moshu79

Moshu79

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 28 posts
  • Gender:Male
  • Location:Slatina

Posted 03 June 2018 - 07:16 PM

Va multumesc tuturor pentru sfaturi..Cred ca am sa merg pe varianta Honda CBR, chiar daca e carburatie. Sper ca omul sa fie de buna credinta. Stiu Silver Arrow ca este subtire rau 1500E pentru tinichea, din pacate asta e bugetul de care dispun in acest moment.

Sper ca omul sa fie de buna credinta, mai ales ca in Slatina nu prea sunt service-uri de motoare.

O seara placuta.



#10 john17

john17

    Avansat pan' la genunchiul broastei

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,706 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: cu diapazoane
  • Numar: ioc cu y

Posted 03 June 2018 - 07:27 PM


Daca esti retardat nu te salveaza Hoinar-ul care are doar 4CP

Hoinarul cred ca are mai multi, 4 are Mobra 50/50 Super! Cel putin in datele tehnice.

Edited by john17, 03 June 2018 - 07:28 PM.


#11 Moshu79

Moshu79

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 28 posts
  • Gender:Male
  • Location:Slatina

Posted 03 June 2018 - 07:31 PM

5 cai are Hoinarul din cate imi amintesc, iar Mobra50 parca 4



#12 oldgeorge59

oldgeorge59

    Don

  • Super Membru
  • PipPip
  • 571 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timișoara
  • Moto: BMW R1150RT, Transalp PD10, Beverly 200
  • Club: No, tanks ma'am !

Posted 03 June 2018 - 07:34 PM

@moshu79 îmi permit să-ți dau câteva sfaturi privind motorul pe care vrei să-l iei, sunt convins că bănuții ce vrei să-i dai pe ea, mulți, puțini i-ai muncit din greu!

 

 În primul rând nu te baza pe ce-ți vrăjește vânzătorul, sunt prea puțini cei cinstiți cu adevărat, așa că ia cu tine un prieten care se pricepe  cât de cât și faceți cel puțin minimul de teste posibil :

 

  - cât de ușor pornește la rece precum și aspectul fumului la rece și la cald (un test de compresie ar fi ideal)

 

  - cât de ușor intră în viteze și mai important să nu sară din nicio treaptă, deci test drum

 

  - dacă tot faceți test de drum se lasă ghidonul câteva secunde liber în mers, dacă trage într-o parte clar cadrul sau furca au suferit un accident mai serios

 

  - demontați carenele, să nu fie refăcute din bucăți, să se alinieze corect și să aibă toate șuruburile de prindere

 

  - să nu aibă scurgeri de ulei, antigel

 

Îți doresc mulți kilometri pe motor ! :)


Motocicletele, ca și femeile, sunt niște chestii potențial periculoase...dar dacă știi să te porți cu ele vei avea doar satisfacții !


#13 Moshu79

Moshu79

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 28 posts
  • Gender:Male
  • Location:Slatina

Posted 04 June 2018 - 05:34 AM

Iti multumesc pentru sfaturi vandrash sunt foarte utile



#14 Silver Arrow

Silver Arrow

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,903 posts
  • Gender:Male
  • Moto: BMW R1200RT
  • Numar: B 237 UTU

Posted 04 June 2018 - 11:57 AM

Daca tot mergi la un service serios, pe linga compresie, mai dai 10 lei si il rogi pe unul sa o puna la analizorul de gaze si sa vada ce scoate pe teava.

O sa iti dau seama daca motorul merge cum trebuie. Faci masuratorile la  mai multe turatii si vezi daca este ceea ce trebuie.

Daca nu au la service-ul moto mergi la unul auto care sa aiba si statie ITP. Acolo au sigur.

 

Asa este ca Hoinarul era dat in carte la 5CP dar ma indoiesc ca avea motive sa aiba mai mult de 4CP :).



#15 john17

john17

    Avansat pan' la genunchiul broastei

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,706 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: cu diapazoane
  • Numar: ioc cu y

Posted 04 June 2018 - 02:12 PM

Avea motive, numai eliminarea turbinei de racire mai eliberase ceva putoare :D

Analizorul de gaze iti da info doar despre amestec, la carburatie curatat + reglat e operatiune de mentenanta, la injectie nu prea are rost sa masori.



#16 Silver Arrow

Silver Arrow

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,903 posts
  • Gender:Male
  • Moto: BMW R1200RT
  • Numar: B 237 UTU

Posted 04 June 2018 - 03:09 PM

Avea motive, numai eliminarea turbinei de racire mai eliberase ceva putoare :D

Analizorul de gaze iti da info doar despre amestec, la carburatie curatat + reglat e operatiune de mentenanta, la injectie nu prea are rost sa masori.

Eu zic ca prin eliminarea racirii fortate s-a ridicat temparatura temperatura de lucru a sursei reci a motorului (nu se tot rumenea bobina de inductie montata sub rezervor chiar deasupra cilindrului?) care zic ca nu este un lucru bun.

Hoinarul arata mai frumos decat Mobra 50S ca oricum nu aveam de unde alege :crack:

 

Operatiune de mentenanta de acord dar sa stie omul despre ce este vorba. Il ajuta inclusiv la negocierea pretului. Reglajul nu e moca.

Cand iti ies hidrocarburi prea multe pe teava poti avea de ex o problema la aprindere, sau poate un injector belaliu, care in final poate fi iar o problema de cost prin inlocuirea unor piese nu neaparat doar de curatat si reglat.

Analizorul poate sa iti dea informatii si despre o toba neetansa - oxigen in exces. E drept ca una este sa afiseze analizorul si alta este ce intelege cel care citeste :).

 

Cum a cerut si omul am dat un sfat. Mai obtine ceva informatii in plus.

 

Daca vrea face, daca nu nu.



#17 Moshu79

Moshu79

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 28 posts
  • Gender:Male
  • Location:Slatina

Posted 04 June 2018 - 06:57 PM

Partea nasoala este ca in Slatina  exista un singur tip care se ocupa cu asa ceva si este super bun. Am sa incerc sa fac o programare la el



#18 Paca

Paca

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,403 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUcurESTI
  • Interests:Rock , pizd.a si cartofi prajiti
  • Moto: 0 roti
  • Numar: patrat
  • Club: Hater

Posted 04 June 2018 - 08:14 PM

Salutare natiune!

................................... dar sunt un om foarte cumpatat, casatorit si fara tendinte de bravura.

Sa aveti o zi placuta!

De ce te minti singur  ?  :lol:

 

Si eu am de 22 plasticu de B , si tot ma lovea strechea macar odata in drum spre serviciu.....

 

O belita o sa-i dai ca sa vezi cum este ....apoi , dupa ce prinzi gustul , o sa-i dai ca poti ....vine de la sine  :P

 

Bafta  :peace:


Don"t be a racist.....hate them all....


#19 Moshu79

Moshu79

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 28 posts
  • Gender:Male
  • Location:Slatina

Posted 05 June 2018 - 07:14 PM

Am studiat problema si cred ca mi s-ar potrivi mai bie un sport touring gen GSXF..parca totusi CBR-ul si GSXR-ul nu prea ma reprezinta ;)



#20 oldgeorge59

oldgeorge59

    Don

  • Super Membru
  • PipPip
  • 571 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timișoara
  • Moto: BMW R1150RT, Transalp PD10, Beverly 200
  • Club: No, tanks ma'am !

Posted 05 June 2018 - 08:34 PM

Am studiat problema si cred ca mi s-ar potrivi mai bie un sport touring gen GSXF..parca totusi CBR-ul si GSXR-ul nu prea ma reprezinta ;)

 

 

Cred că tu ești în căutarea identității pierdute ! ;)

 

Ia-ți  un motor, dă-i în gușă minim vreo 20000 km/an apoi vezi ce anume ți se potrivește.

 

Motocicletele, ca și femeile, sunt niște chestii potențial periculoase...dar dacă știi să te porți cu ele vei avea doar satisfacții !





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status