Jump to content


Photo

Pobleme incarcare Suzuki vx800


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 sanjuro

sanjuro

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 3 posts
  • Moto: suzuki vx800
  • Numar: tm14yvv

Posted 30 May 2018 - 11:58 AM

Salut

 

Am un Suzuki vx800 '93, modelul American

 

De catva timp, nu mai incarca cum trebuie. La masuratori da 11,67V, cand o turez sacade la 11,3, asta dupa ce am incarcat bateria la incarcator. Porneste usor vreo 200km. dupa care iar trebuie incrcata bateria. Ma gandesc ca la incarcare trebuie sa fie problema. Inca n-am reusit sa ma documentez in detaliu. Daca s-a lovit careva dintre voi si a reusit sa o remedieze singur, nu la service rog sa ma ajute cu ceva Sugestii. Multumesc



#2 mrrlr

mrrlr

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 270 posts
  • Gender:Male
  • Moto: De 800
  • Numar: Patrat

Posted 30 May 2018 - 12:09 PM

Salut,

Din pacate eu nu te pot ajuta dar poate stie cineva de pe grupurile dedicat VX-urilor :

din Romania:    https://www.facebook.../?ref=bookmarks

din strainatate :https://www.facebook...ps/23203783614/

                         https://www.facebook...92631047441538/

 

sau de pe http://vx-faq.thevue.../vx800_FAQ.html

 

Daca gasesti problema te rog sa scrii si aici.

 

Drumuri bune!



#3 superbec

superbec

    Incepator

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,631 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zuid-Limburg
  • Interests:ascunse
  • Moto: in 3 timpi
  • Club: sanwich

Posted 30 May 2018 - 05:19 PM

Salut

 

Am un Suzuki vx800 '93, modelul American

 

De catva timp, nu mai incarca cum trebuie. La masuratori da 11,67V, cand o turez sacade la 11,3, asta dupa ce am incarcat bateria la incarcator. Porneste usor vreo 200km. dupa care iar trebuie incrcata bateria. Ma gandesc ca la incarcare trebuie sa fie problema. Inca n-am reusit sa ma documentez in detaliu. Daca s-a lovit careva dintre voi si a reusit sa o remedieze singur, nu la service rog sa ma ajute cu ceva Sugestii. Multumesc

ie scuNp la servis a? stai sa vezi cat e statoru 


in tara pupatorilor de moaste, belbodul este un geniu


#4 gogO.

gogO.

    house mill the girls

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,371 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: SUZUKI SV1000 2003
  • Numar: B138GOG

Posted 30 May 2018 - 09:51 PM

Din ce am vazut la un prieten "patit", pasii au fost urmatorii:

 

masurat releul de incarcare

verificat apoi si ce valori da statorul. compari cu ce zice cartea si vezi cum stai.

daca statorul da valori aiurea ori e impuscat, ori magnetii de pe oala s-au dezlipit de la locul lor si au plecat la plimbare, asa ca trebuie sa desfaci capacul de la stator ca sa vezi exact care-i situatia inauntru, ca sa stii ce ai de schimbat.

 

poate te ajuta :cheers:

 

eu nu prea am veleitati tehnice, asa ca mi s-a parut putin rocket science acolo. Daca esti ca mine, du-te la service mai bine.


gallery_87204_8070_147301.gif


#5 Gnraloo

Gnraloo

    Extremist

  • Super Membru
  • PipPip
  • 585 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ilfov si Bucuresti
  • Moto: SV 650S

Posted 31 May 2018 - 09:17 AM

Desfa urmatoarele mufe: generator-regulator-catre baterie-dioda-releu pornire. Curata-le cu spray de contacte. Chiar si WD40 e bun.

 

Apoi trage cabluri de la regulatorul de incarcare astfel:

- masa (minusul) de pe cablul regulatorului direct la borna "-" bateriei

- plusul de la regulator (chiar la iesirea din el, inainte de orice mufa) du-l la borna "+" a bateriei prin cablu cu siguranta de 20-30A. Gasesti la magazinele de componente electronice.

- cablurile sa fie de 2,0-2,5 mmp

- poti folosi conectori Wago cu 3 poli pentru ramificatia cablurilor de la regulator, daca nu esti prieten cu letconul

 

Cablurile astea iti vor fi utile chiar si daca vei schimba generatorul sau regulatorul de incarcare.

 

Din descriere pare o problema de contacte oxidate. Plauzibil pentru varsta motocicletei.

 

Succes!


Edited by Gnraloo, 31 May 2018 - 09:21 AM.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status