Jump to content


Alatura-te grupului nostru pe FaceBook! Like & share! Like & share! Alatura-te grupului nostru pe FaceBook!
Photo

Honda pc25 cafe race


  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1 SolaleaC

SolaleaC

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 42 posts
  • Gender:Male
  • Location:Floresti-Stoenesti
  • Moto: Suzuki Sv650S

Posted 27 May 2018 - 09:26 PM

Cafe race
» Post actualizat in 27 May 2018 19:50
Buna seara,aceasta este proiectul meu...o honda cbr f2 pe care doresc sa o transform in cafe race.
» Post actualizat in 27 May 2018 19:58

Buna seara,acesta este proiectul meu...o honda cbr f2 pe care doresc sa o transform in cafe race.

Attached Thumbnails

  • IMG-20180514-WA0011.jpeg
  • FB_IMG_1526537663608.jpg
  • IMG-20180413-WA0027.jpeg
  • received_1822864424441160.jpeg
  • IMG-20180329-WA0019.jpeg
  • IMG-20180331-WA0002.jpeg
  • IMG-20180329-WA0019.jpeg
  • IMG-20180410-WA0001.jpeg
  • IMG-20180410-WA0006.jpeg
  • IMG-20180413-WA0027.jpeg
  • IMG-20180514-WA0011.jpeg
  • received_1801883189872617.jpeg


#2 Fiziflash

Fiziflash

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 976 posts
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Moto: Kawasaki Z750 - 2008

Posted 27 May 2018 - 11:01 PM

este bine ca te apuci de un proiect, oricare ar fi el, insa doresc sa fac niste observatii poate le iei in considerare si schimbi platforma.

 

Din honda CBRF2 nu vei face niciodata un cafee racer cat de cat. Printre alte motive, principalele sunt:

 

1. codita este inclinata (una din principalele caracteristici a unui CR este ca linia ei sa fie perfect orizontala.

 

2. cadrul de sub rezervor de asemenea inclinat (vezi punctul 1)

 

3. Motorul 4T de SS care nu are un sunet tocmai reprezentativ pentru un CR

 

4. Amortizorul monoS. De obicei CR-urile au doua amortizoare.

 

Mai sunt si altele, insa ma opresc aici. Daca hotarasti totusi sa continui spor la treaba si tine-ne la curent cu poze.


Edited by Fiziflash, 27 May 2018 - 11:03 PM.

SOMETIMES I WONDER IF MY BIKE ... IS THINKING ABOUT ME TOO ...

 

NU TE LASA FILMAT CA VEI CADEA!  :nono: 

 

"Priviti in sus, o pasare ce zboara;

E moarta!

O tine in aer dragostea de tara!" - Liviu Dragnea


#3 petre81.

petre81.

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,329 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cartierul Francez
  • Moto: Harley

Posted 28 May 2018 - 07:19 AM

este bine ca te apuci de un proiect, oricare ar fi el, insa doresc sa fac niste observatii poate le iei in considerare si schimbi platforma.

 

Asta voiam sa scriu si eu dar vad ca nu mai este cazul. Zici ca a dat strechea in lume cu cafe racer, orice are doua roti trebuie sa fie cafe racer. 


Rinocerii LGBT: danny_nt, littlekriminal, bigFatAss, JCDenton, prafrau, NEGURA,, Starcream, BMW1000RR, pulynos, yo4hgx, kevinn, jinx, pasagera, JUST4TNT, Speedy.K, DoctorX, XaeL, einstein1984, 1xu1xf1xu.


#4 -UFO-

-UFO-

    Take Me To Your Leader

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,528 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:To take over the world!
  • Moto: CB600F1

Posted 28 May 2018 - 11:25 AM

Nu trebuie sa te incadrezi in "obtuzism" fa-o cum iti place...


Edited by -UFO-, 28 May 2018 - 11:26 AM.


#5 GoodKat

GoodKat

    Modelator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,213 posts
  • Gender:Male
  • Location:Downtown
  • Moto: N-am
  • Numar: Primu'
  • Club: Bellagio

Posted 28 May 2018 - 04:02 PM

este bine ca te apuci de un proiect, oricare ar fi el, insa doresc sa fac niste observatii poate le iei in considerare si schimbi platforma.

 

Din honda CBRF2 nu vei face niciodata un cafee racer cat de cat. Printre alte motive, principalele sunt:

 

1. codita este inclinata (una din principalele caracteristici a unui CR este ca linia ei sa fie perfect orizontala.

 

2. cadrul de sub rezervor de asemenea inclinat (vezi punctul 1)

 

3. Motorul 4T de SS care nu are un sunet tocmai reprezentativ pentru un CR

 

4. Amortizorul monoS. De obicei CR-urile au doua amortizoare.

 

Mai sunt si altele, insa ma opresc aici. Daca hotarasti totusi sa continui spor la treaba si tine-ne la curent cu poze.


Ceea ce spui tu este corect dar se aplica doar la CR-urile puriste, clasice. Ele aveau forma respectiva intrucat erau construite pe niste cadre care erau de asa natura...asta aveau la dispozitie.

Insa din punctul meu de vedere, cel mai greu este sa nimeresti proportiile, "the golden number" sau "golden proportion". Sunt niste metode de masurare a elementelor astfel incat sa iasa bine vizual. Din motociclete moderne poate sa iasa ceva frumos, dar trebuie imaginatie si munca multa.

ON-TOPIC: e interesant proiectul. Daca imi permiti ca sfat, eu as fi optat pentru un subcadru detasabil. Arata mai interesant si daca nu iti convine sau te gandesti la o alta forma, poti sa il schimbi usor, fara sa alterezi vopseaua cadrului principal. Inca nu este pierdut timpul pentru un subcadru detasabil, iti trebuie doar niste prinderi care sa se imbine frumos, cateva ore de munca cel mult daca ai materialele.


“Yell, "Built not bought mother fucker!" in theire face and then spit on their bike and walk off.”

#6 SolaleaC

SolaleaC

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 42 posts
  • Gender:Male
  • Location:Floresti-Stoenesti
  • Moto: Suzuki Sv650S

Posted 28 May 2018 - 04:31 PM

Nu trebuie sa te incadrezi in "obtuzism" fa-o cum iti place...

Salut.pe ideea asta am mers de la inceput sa o fac cum imi place mie si pana acum sunt multumit de rezultate.

 


Ceea ce spui tu este corect dar se aplica doar la CR-urile puriste, clasice. Ele aveau forma respectiva intrucat erau construite pe niste cadre care erau de asa natura...asta aveau la dispozitie.

Insa din punctul meu de vedere, cel mai greu este sa nimeresti proportiile, "the golden number" sau "golden proportion". Sunt niste metode de masurare a elementelor astfel incat sa iasa bine vizual. Din motociclete moderne poate sa iasa ceva frumos, dar trebuie imaginatie si munca multa.

ON-TOPIC: e interesant proiectul. Daca imi permiti ca sfat, eu as fi optat pentru un subcadru detasabil. Arata mai interesant si daca nu iti convine sau te gandesti la o alta forma, poti sa il schimbi usor, fara sa alterezi vopseaua cadrului principal. Inca nu este pierdut timpul pentru un subcadru detasabil, iti trebuie doar niste prinderi care sa se imbine frumos, cateva ore de munca cel mult daca ai materialele.

Salut,acum este mult prea tarziu sa fac alte modificari la subcadru.Am ales sudura gandind ca o sa fie mult mai rigida structural.

 

Cat credeti ca ar costa sa vopsesc:cadrul,bascula,aripa fata+spate,jantele,rezervorul si cateva mici maruntisuri?



#7 superbec

superbec

    Incepator

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,672 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zuid-Limburg
  • Interests:ascunse
  • Moto: in 3 timpi
  • Club: sanwich

Posted 28 May 2018 - 06:28 PM

Salut.pe ideea asta am mers de la inceput sa o fac cum imi place mie si pana acum sunt multumit de rezultate.

 

da cocos , faci ce-ti place tie , nu te cearta nimeni , dar nu-i spune cafe racer , spune-i motocicleta lu Solaleac si asta basta .

 

 

ia gandeste-te , te duci la restaurant si ceri o ceafa cu cartofi si-ti aduce saint jaques in sos de rodii cu piure de telina .... ca asa a vrut bucataru sa schimbe el denumirea ..


in tara pupatorilor de moaste, belbodul este un geniu


#8 SolaleaC

SolaleaC

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 42 posts
  • Gender:Male
  • Location:Floresti-Stoenesti
  • Moto: Suzuki Sv650S

Posted 28 May 2018 - 07:21 PM

da cocos , faci ce-ti place tie , nu te cearta nimeni , dar nu-i spune cafe racer , spune-i motocicleta lu Solaleac si asta basta .

 

 

ia gandeste-te , te duci la restaurant si ceri o ceafa cu cartofi si-ti aduce saint jaques in sos de rodii cu piure de telina .... ca asa a vrut bucataru sa schimbe el denumirea ..

Salut nu pot sa ii spun nici motocicleta lui ''SolaleaC''.Nu este un cafe race...este o reinterpretare(saua,farul,oglinzile,forma zonei din spate)



#9 Fiziflash

Fiziflash

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 976 posts
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Moto: Kawasaki Z750 - 2008

Posted 28 May 2018 - 09:50 PM

da cocos , faci ce-ti place tie , nu te cearta nimeni , dar nu-i spune cafe racer , spune-i motocicleta lu Solaleac si asta basta .

 

 

ia gandeste-te , te duci la restaurant si ceri o ceafa cu cartofi si-ti aduce saint jaques in sos de rodii cu piure de telina .... ca asa a vrut bucataru sa schimbe el denumirea ..

this is fu&^%ing funny :)))))

 

Catre initiator: munca depusi si banii investiti fie ca faceai un CR autentic fie ca faci dintr-un F2 sunt aceleasi pentru aceiasi calitate. Era mai simplu sa vinzi F2- ul mai puneai eventual un 500E si luai o platforma de CR autentica. sau mai puneai un 1000euro si luai un cx500 care este dpmdv bijuteria platformelor pentru astfel de proiecte.

Marea diferenta este ca desi banii si munca investita erau aproximativ aceleasi, atat rezultatul final cat si o eventuala valoare de revanzare sunt total diferite.

In cazul F2-ului in cel mai fericit scenariu la vanzare vei obtine valoarea unui F2 stoc. Care e undeva 7-800 euro.

 

Un CR autentic nu numai ca isi pastreaza valoarea, dar ii si creste in timp. Astfel fiecare banut cheltuit si ora muncita si-ar fi scos banii la revanzare, eventual cu profit.

 

Oricum ar fi din acest proiect vei invata multe. Succes.


SOMETIMES I WONDER IF MY BIKE ... IS THINKING ABOUT ME TOO ...

 

NU TE LASA FILMAT CA VEI CADEA!  :nono: 

 

"Priviti in sus, o pasare ce zboara;

E moarta!

O tine in aer dragostea de tara!" - Liviu Dragnea


#10 GoodKat

GoodKat

    Modelator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,213 posts
  • Gender:Male
  • Location:Downtown
  • Moto: N-am
  • Numar: Primu'
  • Club: Bellagio

Posted 28 May 2018 - 11:11 PM

this is fu&^%ing funny :)))))
 
Catre initiator: munca depusi si banii investiti fie ca faceai un CR autentic fie ca faci dintr-un F2 sunt aceleasi pentru aceiasi calitate. Era mai simplu sa vinzi F2- ul mai puneai eventual un 500E si luai o platforma de CR autentica. sau mai puneai un 1000euro si luai un cx500 care este dpmdv bijuteria platformelor pentru astfel de proiecte.
Marea diferenta este ca desi banii si munca investita erau aproximativ aceleasi, atat rezultatul final cat si o eventuala valoare de revanzare sunt total diferite.
In cazul F2-ului in cel mai fericit scenariu la vanzare vei obtine valoarea unui F2 stoc. Care e undeva 7-800 euro.
 
Un CR autentic nu numai ca isi pastreaza valoarea, dar ii si creste in timp. Astfel fiecare banut cheltuit si ora muncita si-ar fi scos banii la revanzare, eventual cu profit.
 
Oricum ar fi din acest proiect vei invata multe. Succes.


Na ca aici nu mai ai dreptate in legatura cu platforma “perfecta”. Daca o iei “ca la carte” un cafe ar trebui sa fie in primul rand racit pe aer. CX-ul e racit pe lichid. E dragut ca aspect, dar deja este o baza veche, gasesti greu una cu propulsorul in stare buna. Eventual sa aduci ceva din afara. Omul nostru cel mai probabil si-a inceput proiectul cu ce avea la indemana.
“Yell, "Built not bought mother fucker!" in theire face and then spit on their bike and walk off.”

#11 Fiziflash

Fiziflash

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 976 posts
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Moto: Kawasaki Z750 - 2008

Posted 29 May 2018 - 08:14 AM

Touche. Am fost subiectiv, recunosc. CX-ul mi se pare absolut superb, si daca as face vreodata un CR, pe CX as merge fara sa ma gandesc. Propulsorul arata pur si simplu bestial, asta ma atrage de fapt la CX. Cadrul nu e ideal, racirea pe apa (vorba ta), insa felul cum arata si se aude propulsorul  ....

 

Acum sincer, nu stiu ce implica ca si complexitate mecanica de reparat asa ceva, disponibilitate piese, etc. E doar o chestie acolo, in the back of my head :)

 

Poate cand o-i iesi la pensie.

 

Cateva exemple sa ma scuz :)  :

 

1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg


Edited by Fiziflash, 29 May 2018 - 08:19 AM.

SOMETIMES I WONDER IF MY BIKE ... IS THINKING ABOUT ME TOO ...

 

NU TE LASA FILMAT CA VEI CADEA!  :nono: 

 

"Priviti in sus, o pasare ce zboara;

E moarta!

O tine in aer dragostea de tara!" - Liviu Dragnea


#12 GoodKat

GoodKat

    Modelator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,213 posts
  • Gender:Male
  • Location:Downtown
  • Moto: N-am
  • Numar: Primu'
  • Club: Bellagio

Posted 29 May 2018 - 09:51 AM

Touche. Am fost subiectiv, recunosc. CX-ul mi se pare absolut superb, si daca as face vreodata un CR, pe CX as merge fara sa ma gandesc. Propulsorul arata pur si simplu bestial, asta ma atrage de fapt la CX. Cadrul nu e ideal, racirea pe apa (vorba ta), insa felul cum arata si se aude propulsorul  ....

 

Acum sincer, nu stiu ce implica ca si complexitate mecanica de reparat asa ceva, disponibilitate piese, etc. E doar o chestie acolo, in the back of my head :)

 

Poate cand o-i iesi la pensie.

 

Cateva exemple sa ma scuz :)  :

 

attachicon.gif1.jpgattachicon.gif2.jpgattachicon.gif3.jpgattachicon.gif4.jpgattachicon.gif5.jpg



Si mie imi place CX-ul insa eu personal m-am gandit la un proiect si sa folosesc o baza de Moto Guzzi. V2 transversal, racire pe aer, traditie etc etc. Cred ca ar iesi ceva frumos :D


“Yell, "Built not bought mother fucker!" in theire face and then spit on their bike and walk off.”

#13 Pepene

Pepene

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 133 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Suzuki GSR 600 / Aprilia Pegaso Strada
  • Club: ———

Posted 29 May 2018 - 02:23 PM

Fac altii prin alte tari cafe race-uri din ce nu te astepti, dar ei au uitat ca noi romanii suntem inventatorii stilului si ne pisam pe restul.

Daca iese bine poti sa il faci si din s1000rr.

Spor la mesterit.

#14 Obed

Obed

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 124 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: Honda CB500
  • Numar: BV 15 BDT
  • Club: -

Posted 29 May 2018 - 03:11 PM

"dar ei au uitat ca noi romanii suntem inventatorii stilului si ne pisam pe restul"

 

Parca gasisera cafe race-uri si prin tunelurile secrete ale dacilor din Bucegi.


Edited by Obed, 29 May 2018 - 03:11 PM.


#15 petre81.

petre81.

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,329 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cartierul Francez
  • Moto: Harley

Posted 29 May 2018 - 03:16 PM

Daca iese cafe racer din cebereul asta imi fac si eu, tot din CBR. Numai sa nu iasa tzitfaiter in loc cafe racer...


Rinocerii LGBT: danny_nt, littlekriminal, bigFatAss, JCDenton, prafrau, NEGURA,, Starcream, BMW1000RR, pulynos, yo4hgx, kevinn, jinx, pasagera, JUST4TNT, Speedy.K, DoctorX, XaeL, einstein1984, 1xu1xf1xu.


#16 Pepene

Pepene

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 133 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Suzuki GSR 600 / Aprilia Pegaso Strada
  • Club: ———

Posted 29 May 2018 - 05:38 PM

In toata combinatia asta important e sa iasa ceva placut ochiului.

#17 GoodKat

GoodKat

    Modelator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,213 posts
  • Gender:Male
  • Location:Downtown
  • Moto: N-am
  • Numar: Primu'
  • Club: Bellagio

Posted 29 May 2018 - 07:08 PM

Fac altii prin alte tari cafe race-uri din ce nu te astepti, dar ei au uitat ca noi romanii suntem inventatorii stilului si ne pisam pe restul.

Daca iese bine poti sa il faci si din s1000rr.

Spor la mesterit.


Partial ai dreptate dar cum a zis si superbec, un costum la 4 ace nu inseamna pantaloni de "treling" si tricou cu imprimeu de vesta. Un cafe racer autentic este ceva, o motocicleta in stil cafe racer este altceva. Ambele seamana, ambele fac acelasi lucru, dar nu sunt la fel.

Compara diamantele naturale vs diamante sintetice. Ambele arata la fel, au o structura aproape identica, 90% dintre experti nu le pot deosebi intre ele sau le pot deosebi cu mari greutati, doar ca cele naturale costa de N ori mai mult decat costa cele sintetice.

Cand te apuci de un custom, foarte importanta este baza de la care pornesti. Foarte adevarat, poti face orice din orice, dar nu inseamna ca va fi usor / ieftin. Daca vrei sa schimbi rezervorul la CBR o sa ai de munca, o sa iti dai seama ca nu pica bine etc. CBR-ul are o forma de sportiva, rezervorul lat care nu acopera elementele cadrului etc.

Intorcandu-ne la motocicleta din topic, mie imi place directia in care evolueaza proiectul. Cred ca ar da bine daca ai pune niste roti spitate.



Daca iese cafe racer din cebereul asta imi fac si eu, tot din CBR. Numai sa nu iasa tzitfaiter in loc cafe racer...


Bun topicul cu 'tzitfaiter" :)))


Edited by GoodKat, 29 May 2018 - 07:09 PM.

“Yell, "Built not bought mother fucker!" in theire face and then spit on their bike and walk off.”

#18 SolaleaC

SolaleaC

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 42 posts
  • Gender:Male
  • Location:Floresti-Stoenesti
  • Moto: Suzuki Sv650S

Posted 29 May 2018 - 07:39 PM


Partial ai dreptate dar cum a zis si superbec, un costum la 4 ace nu inseamna pantaloni de "treling" si tricou cu imprimeu de vesta. Un cafe racer autentic este ceva, o motocicleta in stil cafe racer este altceva. Ambele seamana, ambele fac acelasi lucru, dar nu sunt la fel.

Compara diamantele naturale vs diamante sintetice. Ambele arata la fel, au o structura aproape identica, 90% dintre experti nu le pot deosebi intre ele sau le pot deosebi cu mari greutati, doar ca cele naturale costa de N ori mai mult decat costa cele sintetice.

Cand te apuci de un custom, foarte importanta este baza de la care pornesti. Foarte adevarat, poti face orice din orice, dar nu inseamna ca va fi usor / ieftin. Daca vrei sa schimbi rezervorul la CBR o sa ai de munca, o sa iti dai seama ca nu pica bine etc. CBR-ul are o forma de sportiva, rezervorul lat care nu acopera elementele cadrului etc.

Intorcandu-ne la motocicleta din topic, mie imi place directia in care evolueaza proiectul. Cred ca ar da bine daca ai pune niste roti spitate.



Bun topicul cu 'tzitfaiter" :)))

Si eu m-am gandit la roti spitate...dar nu stiu ce optiune as avea sa pastrez sistemul de franare cu dublu disc.

 

Fac altii prin alte tari cafe race-uri din ce nu te astepti, dar ei au uitat ca noi romanii suntem inventatorii stilului si ne pisam pe restul.

Daca iese bine poti sa il faci si din s1000rr.

Spor la mesterit.

Multumesc.

Intre timp am vopsit si galeria de evacuare.Nu mai pot sa mai lucrez saptamanile acestea zi de zi la motocicleta deoarece sunt in sesiune.

P.S. Daca ar putea sa imi raspunda cineva la intrebarea asta:"Cat credeti ca ar costa sa vopsesc:cadrul,bascula,aripa fata+spate,jantele,rezervorul si cateva mici maruntisuri?"

Attached Thumbnails

  • IMG_20180129_164456.jpg
  • IMG_20180129_114416.jpg
  • IMG_20180129_114411.jpg
  • IMG_20180129_164438.jpg
  • IMG_20180201_171833.jpg
  • IMG_20180201_171846.jpg

Edited by SolaleaC, 29 May 2018 - 07:42 PM.


#19 GoodKat

GoodKat

    Modelator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,213 posts
  • Gender:Male
  • Location:Downtown
  • Moto: N-am
  • Numar: Primu'
  • Club: Bellagio

Posted 29 May 2018 - 09:20 PM

Cadrul, rotile si jugurile + alte maruntisuri metalice le vopsesti electrostatic. Dai un ban dar faci treaba cum trebuie. Astea ar trebui sa te coste pana in 1000 de lei cu totul.


Rezervorul si alte elemente de carenaj...mai bine intrebi la o vopsitorie.


“Yell, "Built not bought mother fucker!" in theire face and then spit on their bike and walk off.”

#20 SolaleaC

SolaleaC

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 42 posts
  • Gender:Male
  • Location:Floresti-Stoenesti
  • Moto: Suzuki Sv650S

Posted 26 June 2018 - 08:57 AM

Salut, intre timp am terminat sesiunea și am mai lucrat la moto...

Attached Thumbnails

  • IMG-20180624-WA0009.jpeg
  • IMG-20180624-WA0005.jpeg

Edited by SolaleaC, 26 June 2018 - 08:59 AM.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status