Jump to content


Photo

Grosime disc frana?


  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1 napoleon

napoleon

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 235 posts
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Moto: Kawasaki ER5
  • Numar: 1

Posted 17 May 2018 - 05:08 PM

Mi-am comandat un disc de frana nou pt un Kawasaki ER 5. Este produs de o firma spaniola NG, si are codul ng 687. Pe situl lor oficial nu scrie nimic de grosimea lui, pe alte site-uri apare ba grosime de 4 mm, pe altele de 4,5 mm.
In manualul motocicletei scrie limita de service 4,5 mm.
Ce sa fac, sa anulez comanda?
Mi se pare prea subtire, daca de nou are 4 sau 4,5.
Am trimis si un email la producator sa-mi zica exact grosimea, dar nici un raspuns.

#2 Andrei-LKY

Andrei-LKY

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 165 posts
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Moto: Honda CBR 600RR

Posted 17 May 2018 - 05:29 PM

Eu la 600rr am limita de 3.5, nu cred ca o grosime de 4mm iti va cauza probleme.



#3 danytm

danytm

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 98 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Moto: Honda Varadero XL1000VA

Posted 17 May 2018 - 05:41 PM

La varadero limitele sunt diferite: pe fata ii 3,5 mm (dar sunt 2 discuri), iar pe spate ii 4 mm; de noi sunt cu un mm in plus fata de limita

Cauta un alt manual de service, undeva trebuie sa scrie care sunt limitele la tine


Edited by danytm, 17 May 2018 - 05:42 PM.


#4 napoleon

napoleon

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 235 posts
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Moto: Kawasaki ER5
  • Numar: 1

Posted 17 May 2018 - 05:57 PM

Am citit manualul inca o data: scrie ca grosimea trebuie sa fie intre 4,8 si 5,2 mm. Limita de service 4,5 mm.
La alt producator , EBC, scrie ca grosimea e de 5 mm. Am comandat NG ca era mai ieftin cu 125 de lei, acuma nu stiu ce sa fac.
PS: discul e pe fata, are un singur disc, pe spate e tambur.

#5 ashtray.

ashtray.

    Rider

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,487 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Motorcycles until i die and after....
  • Moto: Kawasaki Versys 1000

Posted 17 May 2018 - 06:23 PM

Pai in manual iti spune grosimea discului OEM...avand in vedere ca asta nu e OEM ce treaba are ce scrie in manual?

NG este o firma buna nu iti face probleme...discul are grosime de 4.5 si probabil se schimba cand ajunge la 4...materialul din care e facut le-a permis sa le faca mai subtiri

#6 Silver Arrow

Silver Arrow

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,865 posts
  • Gender:Male
  • Moto: BMW R1200RT
  • Numar: B 237 UTU

Posted 17 May 2018 - 07:54 PM

De curiozitate, cu cat a fost mai ieftin decat un disc OEM?



#7 napoleon

napoleon

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 235 posts
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Moto: Kawasaki ER5
  • Numar: 1

Posted 17 May 2018 - 08:03 PM

374 lei e asta NG.
500 lei era EBC.
OEM nici nu am cautat, modelul asta nu se mai fabrica din 2005.

#8 Speedy.K

Speedy.K

    Megamembru

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 10,221 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucale
  • Moto: KLE 500
  • Numar: SPD

Posted 18 May 2018 - 07:26 AM

Sunt aproape sigur ca NG-ul pe care l-ai comandat are 5 grosime. Aproape sigur...
Oricum, când îl Primești îl măsori și daca are mai puțin îl returnezi.
Dar eu cred ca are 5.

#9 napoleon

napoleon

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 235 posts
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Moto: Kawasaki ER5
  • Numar: 1

Posted 18 May 2018 - 08:04 PM

Ok, o sa vad ce primesc cand vine curierul, cred ca o sa umblu cu sublerul la mine.
Placute de frana de care sa iau? Sinterizate sau ceramice? Pe site-ul Sbs recomanda sinterizate, dar am inteles ca astea sunt mai agrsive cu discurile.
Pana acuma am avut Trw, nu stiu de care.
Per ansamblu motorul meu are frane medii, spre proaste. Am schimbat si etrierul, nici o imbunatatire vizibila. Discul vechi are niste santzuri pe el, am zis sa incerc cu unul nou, si placute noi. Conducta de frana e cu impletitura metalica , nu stiu cum ii zice.

#10 superbec

superbec

    Incepator

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,633 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zuid-Limburg
  • Interests:ascunse
  • Moto: in 3 timpi
  • Club: sanwich

Posted 18 May 2018 - 08:23 PM

Ok, o sa vad ce primesc cand vine curierul, cred ca o sa umblu cu sublerul la mine.
Placute de frana de care sa iau? Sinterizate sau ceramice? Pe site-ul Sbs recomanda sinterizate, dar am inteles ca astea sunt mai agrsive cu discurile.
Pana acuma am avut Trw, nu stiu de care.
Per ansamblu motorul meu are frane medii, spre proaste. Am schimbat si etrierul, nici o imbunatatire vizibila. Discul vechi are niste santzuri pe el, am zis sa incerc cu unul nou, si placute noi. Conducta de frana e cu impletitura metalica , nu stiu cum ii zice.

motorul tau are frane proaste spre periculoase. 

 

cauza principala este sub-dimensionarea pompei de frana


in tara pupatorilor de moaste, belbodul este un geniu


#11 Speedy.K

Speedy.K

    Megamembru

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 10,221 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucale
  • Moto: KLE 500
  • Numar: SPD

Posted 20 May 2018 - 10:21 AM

Ok, o sa vad ce primesc cand vine curierul, cred ca o sa umblu cu sublerul la mine.
Placute de frana de care sa iau? Sinterizate sau ceramice? Pe site-ul Sbs recomanda sinterizate, dar am inteles ca astea sunt mai agrsive cu discurile.
Pana acuma am avut Trw, nu stiu de care.
Per ansamblu motorul meu are frane medii, spre proaste. Am schimbat si etrierul, nici o imbunatatire vizibila. Discul vechi are niste santzuri pe el, am zis sa incerc cu unul nou, si placute noi. Conducta de frana e cu impletitura metalica , nu stiu cum ii zice.

Pune placute de care zice sbs.
In rest e cum zice Becu, pompa naspa. La fel e si la mine, ma tot chinui sa gasesc o pompa ca de cat pe care sa nu dau 3 salarii.

#12 BMWs1000RR

BMWs1000RR

    The Father

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,560 posts
  • Gender:Male
  • Location:CS/TM
  • Interests:BMW
  • Moto: BMW
  • Numar: DRC
  • Club: Crvena Zvezda

Posted 20 May 2018 - 10:29 AM

Ce salariu ai? 200€?

#13 l.u.v

l.u.v

    Vanturator de tarana si alergic la prostie..

  • Admin
  • PipPipPipPip
  • 9,545 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Moto: Doispesute elte

Posted 20 May 2018 - 10:36 AM

:-))))

"Prefer fiarele mai vechi in locul plasticelor de ultima generatie"..

 


#14 Speedy.K

Speedy.K

    Megamembru

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 10,221 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucale
  • Moto: KLE 500
  • Numar: SPD

Posted 20 May 2018 - 10:48 AM

Ce salariu ai? 200€?


Da, da’ de ce intrebi?

#15 BMWs1000RR

BMWs1000RR

    The Father

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,560 posts
  • Gender:Male
  • Location:CS/TM
  • Interests:BMW
  • Moto: BMW
  • Numar: DRC
  • Club: Crvena Zvezda

Posted 20 May 2018 - 10:52 AM

Pai la așa salariu te plângi de o pompa ? O poți schimba de 4 ori pe an!

Edited by BMWs1000RR, 20 May 2018 - 10:52 AM.


#16 napoleon

napoleon

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 235 posts
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Moto: Kawasaki ER5
  • Numar: 1

Posted 24 May 2018 - 06:36 PM

Azi am primit discul.
Are grosimea de 4,5 mm, si limita de service e de 4 mm.

Attached Thumbnails

  • IMAG1813.jpg
  • IMAG1812.jpg
  • IMAG1811.jpg


#17 Silver Arrow

Silver Arrow

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,865 posts
  • Gender:Male
  • Moto: BMW R1200RT
  • Numar: B 237 UTU

Posted 24 May 2018 - 06:46 PM

De obicei pretul spune ceva:

4,5 mm = 374 Lei

5,0 mm = 500 Lei

 

Succes la montare si vezi cum faci cu pompa de frana despre care ti-a povestit superbec.



#18 Speedy.K

Speedy.K

    Megamembru

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 10,221 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucale
  • Moto: KLE 500
  • Numar: SPD

Posted 25 May 2018 - 07:11 AM

Mda...ciudat. Astia de la NG nu sunt chiar ultimele martoage de chinezi de pe vapor, ma asteptam sa aiba cotele discului OEM.

La KLE vad ca e de 5, si mobra are aceleasi mizerii de frane cu a ta. Din pacate nu ti se potriveste discul, e mai mare.

Oricum, daca vrei sa protejezi discul pune placute HF. Dar tine cont ca se duc mai repede. La franare nu se simte diferenta, franele fiind oricum slabe.

 

In rest...cat mai multa frana de motor. Desi si aici e o problema: uzura mai accentuata a kitului de lant. Eu la KLE as fi mort daca nu s-ar fi inventat frana de motor.



#19 Patrick_M

Patrick_M

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,517 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Moto: KTM 950 Adventure

Posted 25 May 2018 - 07:19 AM

Am dat unui prieten un disc OEM de aprilia pegaso aproape nou sa il puna pe dakar. Surpriza, constructiv, e mai subtire, dar in cotele de uzura. Asa ca, mergi pe cotele de uzura ale producatorului de disc, nu al producatorului moto.

#20 napoleon

napoleon

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 235 posts
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Moto: Kawasaki ER5
  • Numar: 1

Posted 25 May 2018 - 10:20 PM

O sa montez discul asta, si o sa-i pun placute noi. Discul e destul de greu, asa, ca prima impresie.
Vad ca lumea recomanda alta pompa de frana, mai buna. Aici nu stiu ce caracteristici ar trebui sa aibe, sa se si potriveasca la mine, ca nu-s universale. Mai studiez problema.
Etrierul l-am schimbat pt ca din 2001 Kawasaki a echipat acest ER 5 cu etrier cu 2 pistonase mari, identice. Inainte era 1 pistonas mare si 1 mic. Al meu e din 1998. Difera si placutele de frana, intre cele 2 versiuni. Etrierul cu 2 pistonase mari echipeaza si azi Kawasaki ER 6, asta ce-i drept are 2 discuri si 2 etrieri. Cel din stanga se potriveste si la ER 5.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status