Sari la conținut

Accident Timisoara, RIP


raoulserban
 Share

Postări Recomandate

Din pacate si mie mi s a intamplat sa nu mi leg casca fara sa dau seama de vreo 2 ori. Dupa vreo 10 minute imi dadeam seama ca parca ceva nu e ok si atunci realizam ce am uitat. Sunteti prea duri si sincer nu e ok ce faceti cand prietenii sau rudele lui ar putea citi comentariile

Este dur dar si viata este la fel de dura.

Macar daca baga ceva la cap aia care au impresia ca pot muta muntii din loc.

Sa realizeze ca pentru ei treaba se termina repede in schimb raman multi oameni sa sufere pentru cate zile or mai avea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 60
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Suntem prea putini pe forumul asta si deja cam stim cum sta treaba cu accidentele. Anul trecut o ruda a unui motociclist decedat a cautat topicul pe forum dupa cativa ani si a citit tot ce scria. De ce sa atacam un om care a murit dintr o neatentie? Putem sa explicam mult mai frumos ... personal nu as vrea sa citesc comentarii de genu daca mi as pierde un prieten care a platit cu viata pentru greseala facuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alta casca sarita din cap, alt deces. pacat.

la fiecare accident de genul asta recomand calduros un test simplu: pui casca normal, legi curelusa si tragi tare de ea prin fata barbiei. daca exista vreo modalitate, vreun unghi prin care poti sa faci cureaua sa alunece de sub barbie, inseamna ca poate aluneca la fel si la un accident.

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa se impună la școala de șoferi pentru categoria A, obligatoriu membru activ pe motociclism.ro, pentru a citi viitori motoriști idioțeniile și inepțiile multor dintre voi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect! insa cand scriu de pe tableta mai intervine si autocorectia pacii care e destul de enervanta, iar daca nu recitesc ce am tastat...mai pierd i-uri si alte cele...

Editat de BMWs1000RR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vad ca se denatureaza putin doua concepte, si anume respectul pentru defunct si stabilirea vinovatului si ce a gresit, pentru ca cei in viata sa invete ceva din asta.

 

Din punct de vedere a defunctului, odihneasca-se in pace, iar familiei putere sa treaca peste.

 

Din punct de vedere a stabilirii vinovatului, nu consider lipsa de respect pentru familie sa spunem ca o parte considerabila de vina pentru cele intamplate o apartine motociclistului, atata timp cat aceasta e realitatea. Sa faci vitejisme pe o strada aglomerata, depasind pe pista pentru bicliclete, este un act de imprudenta. In majoritatea cazurilor aceste acte de imprudenta nu se termina rau, de aceea oamenii continua sa le si faca. Pentru unii ghinionisti se termina rau si/sau foarte rau.

Merita sa moara pentru gresala facuta? NU!. Nimeni nu merita sa moara pentru o gresala in trafic, fie ca e motociclist, "conservar", pieton, s.a.m.d.

Merita ca povara mortii motociclistului sa fie pusa pe umerii conducatorului auto? NU! Atata timp cat a fost culpa comuna. Iar procentul de vinovatie, cel putin morala, se pare ca este mai mare pentru motociclist decat pentru conducatorul auto, incepand cu depasirea folosind pista de bicicleta, echipament de proasta calitate si purtat incorect (casca nelegata) s.a.m.d.

 

Ma uit si pe un grup de facebook apar diverse teme pe subiectul echipamentului. Iar atata timp cat nici macar la nivel declarativ nu cadem de comun acord ca echipamentul poate salva vieti, cu aargumente puerile de genul "americanii nu prea poarta echipament si noi suntem mai prosti decat americanii" din pacate cazuri din astea vom mai vedea. Pentru ca echipamentul nu iti garanteaza scaparea, dar intr-un caz din acesta nu poti sa nu te intrebi : oare daca avea echipament potrivit, casca de calitate se mai ajungea la deces?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect! insa cand scriu de pe tableta mai intervine si autocorectia pacii care e destul de enervanta, iar daca nu recitesc ce am tastat...mai pierd i-uri si alte cele...

La "autocorecția păcii" e vorba de pacea din numele cântăreței Peace Delia ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand te asiguri conform definitiei ...te asiguri ca nu vine nimic ...chit ca e motoreta cu 200 la ora, chit ca e roaba impinsa de un mos, chit ca zboara sau vine pe sub pamant....

normal ca nu a fost contact daca motociclistul a facut tot posibilul sa evite contactul

pacat ca nu batea camera de filmat de la Dental Design pe unghiul unde s-a intamplat ( lipseau cativa m ) ceva imi spune ca lucrurile ar fi stat cu totul altfel pt automobilistii din context;

masina se conduce ca si motocicleta - adica belesti ochii si ai toate simturile active; soarecii carora le curge scuipat din gura la volan trebuie trasi de urechi

R.I.P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand te asiguri conform definitiei ...te asiguri ca nu vine nimic ...chit ca e motoreta cu 200 la ora, chit ca e roaba impinsa de un mos, chit ca zboara sau vine pe sub pamant....

normal ca nu a fost contact daca motociclistul a facut tot posibilul sa evite contactul

pacat ca nu batea camera de filmat de la Dental Design pe unghiul unde s-a intamplat ( lipseau cativa m ) ceva imi spune ca lucrurile ar fi stat cu totul altfel pt automobilistii din context;

masina se conduce ca si motocicleta - adica belesti ochii si ai toate simturile active; soarecii carora le curge scuipat din gura la volan trebuie trasi de urechi

R.I.P

 

:funny:

 

nu stiu de unde apareti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu, are dreptate omul cu asiguratul, dar se pare ca nu are toate datele problemei ca sa inteleaga de ce sunt sansele foarte mari sa nu dai prioritate, involuntar, unuia care vine cu 200. Printre altele, nimeni nu iese dimineata din casa gandindu-se ca traficul o sa curga la vitezele alea. Apoi intervine problema potrivirii perceptiei cu realitatea cand vorbim de viteze mari.

Daca mergi tare si nu cunosti genul asta de chestii, esti foarte vulnerabil si la voia intamplarii. Daca le cunosti, ia sa vezi ca nu mai mergi chiar asa tare si dobandesti obiceiul de a merge "normat" (cu rare exceptii si atunci stii ca risti mult, dar nu poti trai fara, dar nici nu traiesti mult cu :)).

Pacat de baiat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai pe scurt.. Mergi pe motocicleta, esti sigur ca nu ti se intimpla nimic grav, apare un obstacol care te surprinde brusc, apesi violent frinele, roata fata se blocheaza si cazi. Dai cu capul si (sau) cu corpul de un obiect, te accidentezi grav sau mori.In cazul adus in discutie mai sus echiparea moto cu ABS sau cu un cauciuc fata aderent reduce posibilitatea scenariului amintit. E al doilea caz intimplat intr-un timp scurt postat pe forum, in realitate se intimpla zeci de accidente din cauza blocarii rotii fata. Dr, repet, toti se urca in shea avind convingerea ca nu o s-or pateasca tocmai ei. Fals.

Da, evident ca ar trebui exersat oprirea in conditii de siguranta, dar sa fim sinceri, citi dintre noi am repetat-o in primele mii de km? Am patit-o si noi,am avut noroc ca am supravietuit si am luat masurile de rigoare.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand te asiguri conform definitiei ...te asiguri ca nu vine nimic ...chit ca e motoreta cu 200 la ora, chit ca e roaba impinsa de un mos, chit ca zboara sau vine pe sub pamant....

normal ca nu a fost contact daca motociclistul a facut tot posibilul sa evite contactul

pacat ca nu batea camera de filmat de la Dental Design pe unghiul unde s-a intamplat ( lipseau cativa m ) ceva imi spune ca lucrurile ar fi stat cu totul altfel pt automobilistii din context;

masina se conduce ca si motocicleta - adica belesti ochii si ai toate simturile active; soarecii carora le curge scuipat din gura la volan trebuie trasi de urechi

R.I.P

Desi in principiu nu e rau ce spui sper ca iti dai seama de imposibilitate aplicarii unui asemenea comportament in oras. Tu astepti sa se goleasca strada ca sa intri in trafic?

 

In plus atitudinea asta: eu pot sa incalc regulile insa voi sa le respectati si sa aveti grija de mine este o gandire puerila ca sa nu spun altfel - eu sunt buricul pamantului si gata.

 

Nu poti sa circuli cu ''motoreta cu 200 la ora'' ca sa te citez si sa ai pretentia ca ceilalti sa aiba grija de tine. De accea s-a considerat ca 50 km/h ar fi suficient in oras ca sa ne putem intelege prin trafic. Si ai bagat de seama ca pina si la viteza asta ne mai dam cap in cap. Dar evident cu urmari rezonabile.

 

Iti inteleg supararea, probabil il cunosteai pe motociclist, dar totusi fi rational. Din pacate colegul nostru si-a depasit limitele si probabil si pe cele ale motocicletei. Accidentul nu a fost in urma unui impact ci in urma unei decizii si a unei manevre necorspunzatoare.

 

In privinta belitului de ochi, cum spui, in auto sau pe moto este singura asemenare intre cele doua. In rest masina se conduce cu totul altfel decat o motocicleta. La masina apesi pe frana cat poti, tragi de volan, daca ai ABS poate mai si eviti, insa din pacate la moto iti trebuie indemanare sau ABS si indemanare ca sa poti evita un impact. Cu masina daca in secunda cat esti in franare cu pedala la podea schimbi decizia manevrei o poti face, cu moto daca ai franat prost si ai cazut nu mai ai ce face.

 

Imi pare rau de baiat si sper ca macar unii sa mai priceapa ca pe moto trebuie sa ai singur grija de tine. Adica exact pe dos decat gandirea ta ca vin racheta si ceilalti sa ma fereasca.

 

Inca o data condoleante familei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa circuli cu 200 la ora, trebuie sa ai un motor coios, ceea ce la el nu este cazul, sau cel puțin in oraș nu e cazul nici dacă merge la vale! A se subînțelege, nu orice toroapa de r6,r1 și gsxr înseamnă motor coios!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mergea cu 200 baiatul, nu despre asta e vorba. E vorba de o viteza nerezonabila, atat din punctul de vedere al celorlalti participanți la trafic cat si luand in considerare posibilitatea efectuarii unor manevre de urgență in cazuri ca cel care a dus la accident. E vorba de o viteza care a depasit viteza de siguranta. Care e viteza de siguranta? Greu de spus si difera in functie de foarte multi factori (de la trafic pana la experienta, pricepere, nivel de constientizare a realitatii obiective, la tipul de motocicleta si starea tehnica), dar cea stipulata de lege este o aproximare destul de exacta care de cele mai multe ori nu are exigente extraordinare cu privire la toti aceștia factori. Desigur, in conjunctie cu respectarea generala a conventiei la care toti suntem parte ca utilizatori ai drumului public, adica norma, legea, codul care reglememteaza circulatia pe un astfel de drum.

E asa simplu.

Editat de WotRU2Me
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

200 era un exemplu generic; probabil ca avea max 80 cand s-a intamplat; nu l-am cunoscut pe om dar clar nu mi-a fost egal sa il vad intins pe jos plin de sange pe fatza

solutia este atentia marita din partea tuturor participantilor la trafic, evident ca ma enervez cand eu merg de fiecare data super pe faza si vad soareci cu nasul in facebook sau vb la tel sau pur si simplu disperati la volan pentru ca is prea prosti sa compileze mai multi stimuli pe canale diferite in acelasi timp;

ce usor e sa zici ca nu l-ai vazut desi te-ai asigurat...plm...anyways

 

intr-o nota mai vesela speram sa nu ploua in weekend..:-)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate si mie mi s a intamplat sa nu mi leg casca fara sa dau seama de vreo 2 ori. Dupa vreo 10 minute imi dadeam seama ca parca ceva nu e ok si atunci realizam ce am uitat. Sunteti prea duri si sincer nu e ok ce faceti cand prietenii sau rudele lui ar putea citi comentariile

Daca se intampla asta inseamna ca nu ti-a intrat in reflex sa o legi, ceea ce e grav, ceea ce arata ca de fapt nu o legi sau .. porti casti moto de 1 luna. :|

Eu am ajuns sa opresc scuteristi pe strada sa le zic sa-si lege casca, daca nu-ti legi casca in caz de cazatura sau ceva e ca si cum n-ai avea-o, mai bine nu te mai obosesti sa o porti, te incurca in cap.

RIP colegului, aia nu e strada de mers tare sau facut depasiri.. sau etc... si daca s-a speriat de un bot/fund de masina inseamna ca experienta lui in condus era tangentiala cu 0.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și nu crezi ca toți Scuteriștii poarta casca numai și numai din cauza poliției ? Dacă nu ar avea poliția nimic cu nimeni, n ar purta unul casca! Pun pariu, dacă vin cu una cu dublu D, habar nu au sa o lege!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...