Jump to content


Photo

04 MOTOGP lemans


  • Please log in to reply
290 replies to this topic

#1 P T R

P T R

    tu dã bi dã best

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 9,473 posts
  • Gender:Male
  • Interests:personale
  • Moto: zx6 pistas

Posted 16 May 2018 - 08:39 AM

lXo9BMs.png?1
 
LPg9YMo.png?1
 
q5fn3eD.png?1
 
 
3LYA503.png?1
 
f7JsYH6.png?1
 
NgFGnEv.png?1
 
 
Diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!
 
 
 
 


» Post actualizat in 16 May 2018 06:41
05 daca se poate corecta :)
Prea lazy

"accidents hurt, safety doesn't"

Ci mancherai Marco Simoncelli

 

 

foro malato


#2 Doctor X

Doctor X

    Not a tru biker

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,451 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Rocks, rolls and guitars
  • Moto: Kawasaki KLE 500
  • Numar: B-32-DRX

Posted 16 May 2018 - 08:47 AM

Copy/paste de anul trecut? Chiar că lazy.
Mie mi-au făcut scandal.

"You should never underestimate the predictability of stupidity." Bullet Tooth Tony

My photostream on Flickr

https://500px.com/mnegulici

http://servicemotor.ro/


#3 frigider

frigider

    pseudo-motociclist

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,764 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti + Braila Sat
  • Club: 0 = infinit

Posted 16 May 2018 - 09:32 AM

Csfncsf

castile e pentru oameni urati.

 

Ghidon --------> Bicicleta

Semighidon --------> Motocicleta :)

NU SUNT ANALFABET, SCRIU DE PE TELEFON.


#4 theos_

theos_

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,252 posts
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Moto: ZX6R '10
  • Numar: DJ 69 DNU
  • Club: Craiova Racing Team

Posted 16 May 2018 - 09:38 AM

Bun si bronzul.


" It's not who gets on the gas first, it's who gets on full gas first. " - Simon Crafar

 


#5 the mentalist

the mentalist

    Sustinator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,680 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: motocicleta
  • Numar: tabla

Posted 16 May 2018 - 11:02 AM

http://www.motogp.co...-le-mans/258598

 

Asta iar o sa probeze alt sasiu,bla,bla, pana sa isi faca o idee iar se termina sezonu' :(


Luptator impotriva ipocriziei motociclistilor
"Am invatat ca este prea greu sa-ti dai seama unde sa tragi linie intre a fi amabil, a nu rani si a-ti sustine parerile."
Octavian Paler

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
― Winston Churchill


#6 P T R

P T R

    tu dã bi dã best

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 9,473 posts
  • Gender:Male
  • Interests:personale
  • Moto: zx6 pistas

Posted 16 May 2018 - 11:06 AM

http://www.motogp.co...-le-mans/258598
 
Asta iar o sa probeze alt sasiu,bla,bla, pana sa isi faca o idee iar se termina sezonu' :(

Pai l-au testat la mugello.poate lorenzo se simte excelent cu el.La cat au investit in salariul lui lorenzo inca un sasiu e mizilic :)

"accidents hurt, safety doesn't"

Ci mancherai Marco Simoncelli

 

 

foro malato


#7 Kagemusha

Kagemusha

    ...

  • Super Membru
  • PipPip
  • 582 posts
  • Gender:Male
  • Location:Orientul Mijlociu
  • Interests:Supravietuirea
  • Moto: Indian Scout
  • Club: Lonewolf

Posted 16 May 2018 - 11:12 AM

Food for thoughts:
https://www.motorspo...electronics-ban
:D

Inter vos ambulo sed non sum unus ex vobis.


#8 P T R

P T R

    tu dã bi dã best

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 9,473 posts
  • Gender:Male
  • Interests:personale
  • Moto: zx6 pistas

Posted 16 May 2018 - 12:00 PM

Food for thoughts:
https://www.motorspo...electronics-ban
:D

Deci e clar...yamaha are nevoie de un hacker :))
Vine ziua cand garajul va fi mai plin de it'isti decat de mecanici

"accidents hurt, safety doesn't"

Ci mancherai Marco Simoncelli

 

 

foro malato


#9 xt600

xt600

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,954 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Yamaha
  • Numar: Fara importanta

Posted 16 May 2018 - 12:23 PM

Ma uitam pe recordurile circuitului si constatam ca intre cel mai bun timp pe tur, stabilit de Iorghe si viteza medie din cursa moto de 24 de ore de la Le Mans (care se tine pe acest circuit) este o diferenta de doar 10 km/h. Anul acesta, viteza medie a invingatorilor, calculata pentru cele 828 de tururi, a fost putin peste 153 km/h, in conditiile in care s-a mers noaptea, asfalt rece, pit stop-uri, etc,etc.. Asta asa, de dragul statisticilor si comparatiilor.. 


» Post actualizat in 16 May 2018 11:09

Deci e clar...yamaha are nevoie de un hacker :))
Vine ziua cand garajul va fi mai plin de it'isti decat de mecanici

Dimpotriva, daca IMU va fi banat, va fi loc mai mult pentru mecanici. Se pare ca baietii ocoleau limitele ECU (unic) prin acet IMU... acum intelegem si mai bine de ce tot tipa Rossi in gura mare ca trebuie lucrat pe electronica si ca ceilalti stiu lucruri pe care Yamaha nu le stie... 


» Post actualizat in 16 May 2018 11:10

... stia el ce stia... 


"When in doubt, gas it!"

"Once the throttle is cracked on, it is rolled on smoothly, evenly,

and constantly throughout the reminder of the turn"

 

JORGE LORENZO: "pero somos españoles, este título tenía que estar en España, era lo justo"


#10 apriliacluj

apriliacluj

    MEDALIA de AUR

  • Carantina
  • PipPipPipPip
  • 13,628 posts
  • Gender:Male
  • Location:: bubbe@hayabusa.ro
  • Moto: Hayabusa L1, DR650
  • Numar: cj40bub, cj48bub
  • Club: MY WAY

Posted 16 May 2018 - 02:23 PM

castiga Rossi!

diiiiii!  :mexicanwave:


!!!! NICI O FAPTA BUNA NU RAMANE NEPEDEPSITA !!!!


#11 frigider

frigider

    pseudo-motociclist

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,764 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti + Braila Sat
  • Club: 0 = infinit

Posted 16 May 2018 - 02:48 PM

castiga Rossi!

diiiiii!  :mexicanwave:

lol nu cred :) 

 

poate la anul cu IMU-uri interzise sau unice. 


castile e pentru oameni urati.

 

Ghidon --------> Bicicleta

Semighidon --------> Motocicleta :)

NU SUNT ANALFABET, SCRIU DE PE TELEFON.


#12 Altair

Altair

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,183 posts
  • Gender:Male
  • Location:moving
  • Moto: da
  • Numar: da
  • Club: Gentlemen Club

Posted 16 May 2018 - 03:46 PM

Sunt curios daca mai vedem salvari spectaculoase " Marquez style" dupa ce mai scot astia maimute din cutie. :)

De vanzare : Triumph Rocket 2006, Triumph  Rocket 2009, Triumph Daytona 675 2009, Benelli TreK 1130 2010


#13 apriliacluj

apriliacluj

    MEDALIA de AUR

  • Carantina
  • PipPipPipPip
  • 13,628 posts
  • Gender:Male
  • Location:: bubbe@hayabusa.ro
  • Moto: Hayabusa L1, DR650
  • Numar: cj40bub, cj48bub
  • Club: MY WAY

Posted 16 May 2018 - 04:50 PM

poate la anul cu IMU-uri interzise 

tot ce-i bun e ilegal, imoral, sau ...ingrasa  :crack:  :crack:  :crack:


!!!! NICI O FAPTA BUNA NU RAMANE NEPEDEPSITA !!!!


#14 damager

damager

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 457 posts
  • Gender:Male
  • Location:Maramures(Bucuresti)
  • Moto: Ktm, CBR, R1
  • Numar: B - 64- ...

Posted 16 May 2018 - 05:51 PM

E stia....nu stia nici el nici vinales...bateau campii :).

Parca ar fi trecut zeci de ani de la scandalul noxelor si cum pacalea softul testul...

Dimpotriva, daca IMU va fi banat, va fi loc mai mult pentru mecanici. Se pare ca baietii ocoleau limitele ECU (unic) prin acet IMU... acum intelegem si mai bine de ce tot tipa Rossi in gura mare ca trebuie lucrat pe electronica si ca ceilalti stiu lucruri pe care Yamaha nu le stie... 
» Post actualizat in 16 May 2018 11:10

... stia el ce stia... [/quote]

#15 RRS

RRS

    incepator avansat

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,495 posts
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare
  • Interests:my daughter
  • Moto: Loading...
  • Numar: VRG
  • Club: -ul taticilor

Posted 16 May 2018 - 09:33 PM

Cursa asta nu e cursa 5?
Poate poate ia și Zarco aur
Eu sincer abea aștept să îl văd la ktm. Poate reușește sa facă dintr-un pachet de fier o moto cât de cât ok. Tech3 cunoaște yamaha perfect... Zarco merge bine pe ea....Poate schimba și ei ceva.
Mm cade
Zarco1
Ianone 2
Vin 3
Moșu 4
Lore 5-7

[HOONIGAN]


#16 Speedy.K

Speedy.K

    Megamembru

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 10,215 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucale
  • Moto: KLE 500
  • Numar: SPD

Posted 16 May 2018 - 09:41 PM

Poate se indura un moderator sa corecteze "lemans" ala din titlu...



#17 john17

john17

    Avansat pan' la genunchiul broastei

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,046 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: cu diapazoane
  • Numar: ioc cu y

Posted 16 May 2018 - 10:07 PM

acum intelegem si mai bine de ce tot tipa Rossi in gura mare ca trebuie lucrat pe electronica si ca ceilalti stiu lucruri pe care Yamaha nu le stie... 
» Post actualizat in 16 May 2018 11:10
... stia el ce stia... 

Nuuuu, "mesele" e de vina! Nu stie nimic Rossi, papagalu' crede ca electronica este doar niste numere! Sa-i trimitem un rezumat al discutiilor de pe forum, poate pricepe si el cum e cu motociclitu'. Pensionaru' draq vanzator de sepcute :P
Lemans cred ca e pluralul lacului ala elvetian :lol:

Edited by john17, 16 May 2018 - 10:09 PM.

5ap4e0.jpg


#18 Method

Method

    Golan

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,311 posts
  • Gender:Male
  • Location:HD
  • Interests:motogp fan
    F1 fan
  • Moto: '04 R1
  • Club: motociclistii de weekend

Posted 16 May 2018 - 10:17 PM

http://www.motogp.co...-le-mans/258598

Nu ma pricep eu la spaniola dar e o chestie f interesanta care se spune acolo (daca nu m-a tradus google translate) :

"According to what motogp.com has learned, Jorge Lorenzo will have the possibility of launching a new chassis at Le Mans. It is not a completely new chassis, since Andrea Dovizioso has already been using it throughout this season. The Mallorcan driver has not used it during any weekend, but he could prove it during the test day played last week in Mugello."

Hmm,adica noi ce sa intelegem din treaba asta?Folosesc sasie diferite (ca asa vor ei,tailormade pt fiecare) sau Lorenzo n-a avut acces la acest sasiu pana in testele de la Mugello ca n-a vrut Ducati?Acum ca vor sa il prelungeasca i-au dat acces la sasiul lui Dovi?Citesc eu prea mult printre randuri?Ciudata treaba oricum.

Ma uitam pe recordurile circuitului si constatam ca intre cel mai bun timp pe tur, stabilit de Iorghe si viteza medie din cursa moto de 24 de ore de la Le Mans (care se tine pe acest circuit) este o diferenta de doar 10 km/h. Anul acesta, viteza medie a invingatorilor, calculata pentru cele 828 de tururi, a fost putin peste 153 km/h, in conditiile in care s-a mers noaptea, asfalt rece, pit stop-uri, etc,etc.. Asta asa, de dragul statisticilor si comparatiilor..

Da,motogp niciodata nu a rupt gura targului cu timpii,nu e ca F1 la masini de vezi diferente de 10s/tur intre ei si Indy sau etc.pentru ca diferentele tehnice nu sunt chiar asa de mari.

In presezon tot timpul cand se fac testele alea la Jerez Sbk'ul iese mai mult decat bine,chiar si anul asta Rea&Co. au iesit putin peste cei din esalonul 2 din motogp.Avand in vedere bugetele comparate chiar ridica niste semne de intrebare.Am mai zis-o de multe ori,motogp e destul de slaba ca si tehnologie.Seamless si supapele pneumatice....cam astea sunt cele care fac diferenta,ca altfel cred ca am avea timpi foarte similari.

Dimpotriva, daca IMU va fi banat, va fi loc mai mult pentru mecanici. Se pare ca baietii ocoleau limitele ECU (unic) prin acet IMU... acum intelegem si mai bine de ce tot tipa Rossi in gura mare ca trebuie lucrat pe electronica si ca ceilalti stiu lucruri pe care Yamaha nu le stie...

Nu baneaza nici draq imu,doar il vor face si pe el standard,la fel ca ecu si cu unif software.Din 2019 din cate stiu,in 2016 cand au pus unif soft si ecu au programat unif imu pt 2019.Asa ca baiatul asta nu a descoperit el nimic nou.

Oricum greu sa obtii asa un avantaj pe accel din manevrarea imu'ului sau cel putin eu nu le vad.Da ok Imu poate transmite valori modificate la ecu in functie de preferinte,poate fi pre-programat pt a modifica valorile trimise de-a lungul unei curse.Si?Transmitand valori moficate vei altera intradevar raspunsul tc,wheelie etc.Si?Acelasi lucru se poate face legal,singurul neajuns e ca va trebui sa le faca pilotul din buton in timpul cursei si nu va fi preprogramat.

Sunt pure speculatii,se croseteaza masiv,nu poti face o asemenea diferenta pe accelerare din manevrarea parametrilor pe care ii trimite imu la ecu - nu are logica.

Dupa cum am mai spus,diferenta de accelerare pe care o vede Rossi este foarte reala,dar explicatiile pentru acest lucru eu spun ca trebuie cautate in arhitectura diferita a motoretelor,distributia maselor diferita si curba de cuplu diferita ce decurge din arhitectura diferita a motoarelor V4 fata de L4.Aceasta este parerea mea,eu raman la ea pana la niste date veridice si nu speculatii despre imu'uri si alte si alte opinii de-ale pilotului Rossi care la fiecare cursa isi injura motoreta.Fiecare crede ce vrea,e dreptul lui,eu nu o sa mai discut despre subiectul magii electronice pana vine cineva cu ceva concret.

Sunt curios daca mai vedem salvari spectaculoase " Marquez style" dupa ce mai scot astia maimute din cutie.

Daca tu ai impresia ca Marquez salveaza motoreta aia cu ajutorul electronicii mi se pare ca ori pur si simplu nu intelegi sportul acesta ori esti rau intentionat.

Sau poate electronica ii baga genunchiul sub motoreta si o ridica,o avea vreun imu prin costum,mai mult ca sigur :moron:

 

Si in alta ordine de idei,si Aprilia va trece la swingarm de cf...bai nene bai dar parca era naspa si prostesc ce facea Ducati cu swingarm de cf ca e periculos ca se "ciobeste" ziceau unii,ca nu are torsiunea si nu da feelingul necesar,ca Al e superior imi explica mie lumea - cand ziceam eu ca cf e o mare smecherie erau o gramda de contestatari pe aici ai elementelor din fibra de carbon...pai si acum il adoptara toti in frunte cu marea Honda.Cred ca special ca sa ii contrazica :crack:


Edited by Method, 16 May 2018 - 10:23 PM.

"Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family.
Choose a fucking big television.
Choose washing machines, cars, compact disc players and electrical tin openers...
Choose DIY and wondering who the fuck you are on a Sunday morning.
Choose your future. Choose life... But why do I want to do a thing like that?"

 


#19 adiy32

adiy32

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,334 posts
  • Location:bucuresti
  • Moto: Aprilia Spotcity 200,Kymco MXU 50,NF 250
  • Numar: B-50-TTU

Posted 16 May 2018 - 10:43 PM

Asa de amorul artei fac un pronostic: cu mai mult sex oral asata unic ,o sa le dea Yamaha mai mult sex oral si lui Honda si lui Ducati!

Cu arhitectura,aripioarele si alte brizbrizuri care le tot invoca confratele Method!

Va zice sacalul batran (Rossi) ca lumea umbla la cutia cu maimute!Dar haterii sunt orbiti de ura si uita ca batranul asta are 

ani prea multi in spate ca sa nu miroasa golaneala si golanii!El insusi fiind golanul suprem!

Acum vine Method si ne zice ca de fapt se stia ,ca ce mare basina,ca arhitecturi si alte nebunii!

Vrajeli de smenar prins in fapt!

Dar nu chiar toti suntem nascuti ieri Methoade tata!Unii halesc tot ce scrii,iar altii ca mine citesc si dau deoparte ce e adevar,minciuna,rastalmacire,interpretare,hatereala,ura si simpatie!

Intelegi?

Aprilia poate sa incerce si cadrul din lemn,ei sunt aproape zero in motogp,nu au nimic de pierdut!

Ducati au renuntat pentru ca ciuciu rezutate cu cf!Iar la ce bani au bagat si baga nu merge treaba cu ciuciu!

Daca si numai daca vor avea rezultate notabile ,atunci vor intra si colosii in jocul asta cu carbonul!

Acum jupanii se joaca cu electronica,ca au putere cacalau dar trebuie pusa jos fara sa manance gumele sau sa dea pe jos pilotii!


         Nu sunt de acord cu ceea ce spui, dar voi apara pana la moarte dreptul tau de a o spune” – Voltaire

 

          (1) Libertatea de exprimare a gândurilor, a opiniilor sau a credințelor și libertatea creațiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace            de comunicare în public, sunt inviolabile.

(2) Cenzura de orice fel este interzisă


#20 xt600

xt600

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,954 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Yamaha
  • Numar: Fara importanta

Posted 16 May 2018 - 10:54 PM

Daca citesti articolul ala mai cu atentie, se sugereaza acolo ca baietii destepti fac mult mai multe cu acel IMU, decat TC anti wheelie, etc. Din punctul meu de vedere ar trebui scos de tot! In rest observ la tine aceiasi pozitie "Gica contra"... respingi din start orice informatie care iti contrazice teoriile. Adica ce spun aia sunt speculatii, iar ceea ce spui tu este adevar demonstrat, nu?? 

 

Diferentele mici de viteza medie intre EWC si MotoGP nu se datoreaza neaparat diferentelor mici de tehnologie intre cele doua competitii (ma rog, tu ai marota asta cum ca MotoGp e in epoca de piatra), sunt cel putin doi factori: 1. in ultimii ani au venit in EWC piloti tineri care si-au facut ucenicia in MotoGP si WSBK. Au venit cu stilul de pilotaj al vitezistilor, doar pneurile nu le permit inca sa puna si coatele pe jos (dar sunt pe aproape); 2. nivelul competitiei a crescut foarte mult, atat sub raportul nivelului de pregatire al echipelor, pilotilor, strategie, etc, cat si al fiabilitatii motocicletelor. Asta face ca lupta sa fie foarte stransa de la inceput pana la sfarsit (sunt curse care se termina la diferente de secunde ca cea de pe Slovakia Ring, sau chiar la miimi, ca Bol D'Or-ul de acum un an sau doi, astfel ca se merge blana. Cursa de la Suzuka a devenit un sprint de... 8 ore ;) 

 

Comparatiile cu F1 pe care la faci sunt total absurde. Compari pepeni cu banane, rate cu elefanti si ce mai vrei tu. Nu au nici o logica. Intelege odata ca intre motociclete si conserve sunt diferente esentiale, sunt, daca vrei, universuri paralele, comparatiile nu isi au rostul.


"When in doubt, gas it!"

"Once the throttle is cracked on, it is rolled on smoothly, evenly,

and constantly throughout the reminder of the turn"

 

JORGE LORENZO: "pero somos españoles, este título tenía que estar en España, era lo justo"





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status