Jump to content


SAB 2018
Photo

Kawasaki GTR 1400 (2012)

Kawasaki GTR 1400

  • This topic is locked This topic is locked
13 replies to this topic

#1 keenon

keenon

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 158 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: -
  • Numar: corespunzator

Posted 09 May 2018 - 08:15 AM

Vând Kawasaki GTR 1400
 
Basic:
 - Locaţie: Braşov
 - An fabricaţie: 2012
 - Rulaj: 52800km (încă în "exploatare")
 - ITP valabil până în 22.07.2018
 - Fără schimburi
 
Caracteristici:
 - Motor răcit cu lichid
 - 4 cilindri în linie / 4 valve pe cilindru
 - Capacitate: 1352cc
 - Putere maximă: 114 kW (155 hp) la 8800 rpm
 - Cuplu maxim: 136 Nm la 6200 rpm
 - Cutie de viteze în 6 trepte
 - Transmisie: cardan
 - Greutate: 304kg (la plin)
 - Volum util rezervor: 22 litri
 
Dotări standard:
 - Keyless system: KIPASS (Kawasaki’s Intelligent Proximity Activation Start System)
 - K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology) ABS (Frână duală)
 - KTRC (Kawasaki TRaction Control)
 - Suspensie multilink spate; furcă inversată faţă
 - Monitorizare presiune roţi
 - Asistenţă pentru condus economic
 - Cutii pentru bagaje de 35 litri
 - Manşoane încălzite
 - Parbriz reglabil electric
 - Bord multifuncţional cu afişaj
    - temperatură exterioară
    - presiune anvelope
    - tensiune baterie
    - consum mediu
    - consum instant
    - autonomie
 - Priză alimentare 12V (mufă mare)
 - Cric central
 
Extra:
 - GPS (instalaţie electrică + suport dedicat) Garmin Zumo 590
 - Parbriz V-Stream (se oferă şi cel original)
 - Suport cutie spate (se oferă şi cel original)
 - Genţi interioare, din material textil, pentru cutiile laterale
 - Cutie spate cu stop led încorporat, vopsit în nuanţa caroseriei
 - Crash bar-uri motor şi cutii laterale (MC Enterprises Canyon Cages, import USA) ("utilizate" uşor pe partea dreaptă, după cum se poate vedea în imagini)
 - Se oferă husa moto (care acoperă atât cât se poate vedea în una din imagini)
 - Se oferă suplimentar un senzor de presiune anvelope
 
Alte detalii:
 - Actele sunt pe numele meu şi ofer fiscal fără probleme
 - Motocicleta a fost achiziţionată la 0km de la United Motors în Iunie 2012 de către primul proprietar şi la 39500km de către mine
 - Verificare valve la 50500km (29.08.2017)
 - Anvelope Michelin Pilot Road 4, ambele schimbate la 50500km (29.08.2017) (faţă DOT 10/17; spate DOT 11/14)
 - Bujii schimbate la 50500km (29.08.2017)
 - Filtru de aer schimbat la 50500km (29.08.2017)
 - (toate intervenţiile din 29.08.2017 sunt făcute la United Motors şi deţin factură)
 - Ulei motor (Motul 7100 MA2) schimbat la 52000km (25.04.2018)
 - Filtru ulei schimbat la 52000km (25.04.2018)
 - Lichid ambreiaj schimbat la 52000km (26.04.2018)
 - Lichid de frână schimbat la 39500km (MARTIE 2017)
 - Ulei cardan schimbat la 39500km (05.03.2017) (TREBUIE SCHIMBAT; cred că pe ăsta voi apuca să îl schimb eu)
 - Păstrată în garaj subteran; >10 grade Celsius
 - Prezintă câteva zgârieturi, indicate şi în imagini, după cum urmează:
    - crash bar-ul şi-a făcut treaba la o scăpare pe pietris
    - o "inimoară" pe capacul cutiei din bord facută de vreun admirator/admiratoare, în vreo parcare probabil, pe care regret că nu am avut "plăcerea" să îl/o întâlnesc
    - câteva puncte albe pe cutia stânga-spate a căror origine nu o cunosc :)
 
Motocicleta nu necesită nici o investiţie imediată (alta decât acel ulei de cardan).
 
Preţ de vânzare: 8700 Euro, preţ fix
 
Contact: 0757160954; Iulian

Attached Thumbnails

  • parcata.jpg
  • colaj2.jpg
  • colaj1.jpg
  • detaliu_bord.jpg
  • spate_centru.jpg
  • spate_dreapta.jpg
  • fata_centru.jpg
  • fata_stanga.jpg
  • fata_dreapta.jpg
  • spate_stanga.jpg

Ultimul detinut: icon3.png

 


#2 sprike

sprike

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 369 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Posted 09 May 2018 - 09:49 AM

Salut;

 Crash bar-ul este facut la comnada ? 

  Sau este cumparat din magazin, online .. 

 

 Arata foate bine; Succes la vanzare.



#3 keenon

keenon

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 158 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: -
  • Numar: corespunzator

Posted 09 May 2018 - 10:05 AM

Salut;

 Crash bar-ul este facut la comnada ? 

  Sau este cumparat din magazin, online .. 

 

 Arata foate bine; Succes la vanzare.

 

Dupa cum am mentionat, le-am comandat din SUA de pe http://www.mcenterprisesusa.com, sunt originale de la mama lor. Altfel nu am gasit.

 

Multumesc!


Ultimul detinut: icon3.png

 


#4 sprike

sprike

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 369 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Posted 09 May 2018 - 10:10 AM

Nu am citit cu atentie; Am inteles.



#5 l.u.v

l.u.v

    Vanturator de tarana si alergic la prostie..

  • Admin
  • PipPipPipPip
  • 9,686 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Moto: Doispesute elte

Posted 09 May 2018 - 11:11 AM

Hmm, fosta mobra a lui TexTex.
Ce urmeaza dupa asta?

"Prefer fiarele mai vechi in locul plasticelor de ultima generatie"..

 


#6 keenon

keenon

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 158 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: -
  • Numar: corespunzator

Posted 09 May 2018 - 11:27 AM

Asa este! Ceea ce urmeaza nu este spectaculos deloc, mai degraba sec. M-am plictisit/am "obosit"!

 

Nu imi iese sa ma bucur de experienta moto fara sa am o grija excesiva fata de starea motorului. Asa l-am si scapat, "fanatic" de grijuliu am iesit intr-o parcare pe pietris avand impresia ca ceva "cârâie", fals, erau greierii din balarii (stiu, am vazut si eu in oglinda retrovizoare urechile de magar iesind prin casca :) ). Crash bar-urile si-au facut treaba ca altfel ma rupea reparatia. :)


Ultimul detinut: icon3.png

 


#7 l.u.v

l.u.v

    Vanturator de tarana si alergic la prostie..

  • Admin
  • PipPipPipPip
  • 9,686 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Moto: Doispesute elte

Posted 09 May 2018 - 11:54 AM

O paralela intre St1300 si Gtr1400 poti face, cu bune si rele?

"Prefer fiarele mai vechi in locul plasticelor de ultima generatie"..

 


#8 keenon

keenon

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 158 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: -
  • Numar: corespunzator

Posted 09 May 2018 - 01:06 PM

In ceea ce priveste performanta/puterea nu sunt in masura sa le compar. Nu forjez motocicleta, pentru mine mersul economic este default si "hard coded". Rareori am atins 150km/h si asta nu pentru mai mult de 4-5secunde, 100-110km/h este default.

 

Protectie intemperii / confort:

  ST1300

      - mainile protejate in spatele oglinzilor de ploaie si frig

      - genunchii stau mai protejati de vant si ploaie in spatele plasticelor

      - motorul intre picioare este mai cald, nu fierbinte, si este prietenul de nadejde cand se face racoare sau vine ploaia :)

  GTR1400

      - mansoanele incalzite fac o treaba mai buna decat o simpla protectie de vant

      - este usor mai rece pe el, nu te incalzeste/protejeaza la fel de mult (o face bine dar nu la fel de mult)

      - parbrizul V-Stream face diferenta in cazul protectiei de vant si ploaie sau zgomotului in intercom-uri

  Pe GTR pozitia este mai in maini decat la ST. Este mai "jmechera" dar usor mai obositoare (usor, adica obosesti la 3h de stat pe el fata de 3h30 pe ST)

 

Constructie:

  ST1300: este mai usor cu schimbul consumabilelor; bujiile, filtrul de aer sunt mai usor de schimbat

  GTR1400: aici sunt cateva carene de desfacut

  Nu am sesizat diferente intre ele in ceea ce priveste calitatea plasticelor sau instrumentelor.

  Nu imi place la GTR ca trebuie sa pui contactul pentru a deschide compartimentul din bord, la ST foloseai direct cheia.

  Nu imi placea la ST ca avea cheia de contact prea lunga, honda style, si o puteai indoi usor prin buzunare

 

Manevrabilitate:

  ST1300: top-heavy, rezervorul de 29L ajuta la autonomie dar se simte pe curbe

  GTR1400: m-am simtit mai sigur pe el, mai ales dupa ce am schimbat anvelopele

 

Concluzie:

  De la ST la GTR am castigat:

      - toate acele facilitati: keyless (it's a must daca vreodata...); vizibilitate tensiune baterie, presiune roti, mansoane incalzite, ma ajuta sa stiu mai bine care este starea motorului inainte de orice tura

      - manevrabilitate

      - spatiu de depozitare (prin acel top box)

 am pierdut:

      - pe partea de protectie la intemperii

      - autonomie

      - confortul pasagerului (se simtea mai bine pe şaua de ST, zice :) dar ii place mai mult pe GTR ca se sprijina de top box)

      - vizibilitate pe timp de noapte din partea farurilor, ST-ul statea mai bine la lumina

  Atat cat am "tras" eu de ele ambele s-au comportat exemplar, nu le-am atins vreo limita dar nu mi-a lipsit nimic. Pentru cat am cerut eu de la ele ceea ce mi-au oferit ambele a fost un soi de overkill in materie de performante.

 

99% am mers cu pasager pe ambele, parerile de mai sus includ asta.


Ultimul detinut: icon3.png

 


#9 0ctav

0ctav

  • Super Membru
  • PipPip
  • 972 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:ridding hard!!
  • Moto: gsx1300r, ktm250exc
  • Club: Velox Enduro Racing

Posted 12 May 2018 - 11:26 PM

minunata mobra....hidoase protectiile laterale fata!

gen....sigur o sa cad!

not my style!

o sa te deranjez un pic...saptamana viitoare cred....sa vad cum ma asortez pe ea!

deh...batranetea!


da..ce ......ingerul ala nu prinde 300???

#10 keenon

keenon

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 158 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: -
  • Numar: corespunzator

Posted 12 May 2018 - 11:44 PM

Parerile difera, chiar si in ochii mei functie de cum bate "soarele". In mers le mai folosesc ca chopper foot pegs.


Ultimul detinut: icon3.png

 


#11 magarusulmarius

magarusulmarius

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 675 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Moto: Kawasaki GTR 1400 si Kawasaki KLE 500

Posted 14 May 2018 - 05:20 PM

salutare,

 

daca este vreun potential client care este interesar de aceasta motocicleta, mai exact de alte crash uri pe fata, ma ofer sa facem un schimb, eventual sa le cumpar de la viitorul proprietar daca nu le  mai vrea

 

mi-am permis sa ma bag pe acest topic fiindca am vorbit in prealabil cu Iulian 

 

crash urile mele sunt ca noi, nu au nicio zgarietura, se numesc canyon cages si sunt tot din usa

 

atasez cateva poze  pt comparatie, detalii pot da si la telefon 0722564401 marius , sunt din bucuresti

 

gtr asbach 1.jpg

 

gtr asbach 2.jpg

 

gtr asbach 3.jpg

 

gtr asbach 5.jpg

 

gtr asbach 6.jpg


» Post actualizat in 14 May 2018 15:26

am si un cauciuc nou  nemontat pt spate,  avon spirit st  190 /50 zr 17 , eu vreau sa montez 190 / 55 zr 17



#12 dans

dans

    warned

  • Membru
  • Pip
  • 482 posts
  • Gender:Male
  • Moto: GS like

Posted 14 May 2018 - 08:38 PM

Frumoasa motocicleta Marius! Sa o stapanesti cu bine si la propriu si la figurat si sa te bucuri de ea atat cat vrei tu, fara evenimente neplacute!



#13 keenon

keenon

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 158 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: -
  • Numar: corespunzator

Posted 04 June 2018 - 02:58 PM

Update!

Pret: 8400 Euro

 

Toate celelalte date raman neschimbate.


Ultimul detinut: icon3.png

 


#14 keenon

keenon

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 158 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: -
  • Numar: corespunzator

Posted 27 August 2018 - 04:25 PM

Motocicleta s-a vandut, se poate inchide.

 

Multumesc motociclism.ro pentru gazduire.

 

Revine in Bucuresti, de unde a plecat. :)


Ultimul detinut: icon3.png

 





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status