Jump to content


Alatura-te grupului nostru pe FaceBook! Like & share! Like & share! Alatura-te grupului nostru pe FaceBook!
Photo

Honda CBR 600 F3 PC31A


  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 Dramutop

Dramutop

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 7 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau

Posted 03 May 2018 - 07:25 PM

Va salut!

 

Am luat permisul pentru categoria A in noiembrie 2017 si prima mea motocicleta am "zis", sfatuit fiind, determinat de pretul de achizitie si de faptul ca imi doream ceva spre clasic, dar pe care sa invat, fiabil si ok la aspect si performanta, sa fie o Honda. S-a nimerit o CBR 600 f3, de 77kw (talon). Pret: 800E. A contat mult ca am luat-o din Bucuresti, nu am mers mult prin tara si nu am riscat sa consum gazul aiurea daca nu-mi placea.

Momentan e in plin proces de transformare intr-un bobber.

Toate piesele pe care le-am considerat necesare transformarii le-am luat de pe ebay, via China. 

Oglinzi, ghidoane, mansoane, leviere, aripa spate, semnalizari fata, spate, far, suport de numar, sa, bara cu semnalizari spate, suport de sa, capac rezervor si contact. Au costat cam 300$, net. Deocamdata par toate de calitate: saua e din piele, piesele din metal solid. Nu stiu cum se vor comporta la drum, dar incerc sa raman optimist.

 

Prima problema identificata a fost cablul de accelerare de tragere rupt (se mai tinea intr-un fir din toata sufa). Aici am si o mica rugaminte, respectiv daca ma poate ajuta cineva cu aceasta piesa. Am cautat mai pe toate siteurile si nu am gasit. Ori nu sunt ori nu au pe stoc.

 

Revin cu updateuri pe masura ce sunt notabile.

 

Asfalt uscat!

 

Am pus si doua poze cu starea initiala si ulterior, in plin proces de ciuntire

Attached Thumbnails

  • 26730862_1863319297242050_5882002694287188586_n.jpg
  • 30516474_1898058877101425_4158349974066692096_o.jpg

Edited by Dramutop, 03 May 2018 - 07:33 PM.


#2 GoodKat

GoodKat

    Modelator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,213 posts
  • Gender:Male
  • Location:Downtown
  • Moto: N-am
  • Numar: Primu'
  • Club: Bellagio

Posted 03 May 2018 - 08:24 PM

Sa vezi distractie cu saua aia pe arcuri cand vrei sa mergi pe curbe :).

Un bobber trebuie facut dintr-o baza potrivita. In fine, important este sa iti placa tie.

Reconsidera totusi ideea de sa pe arcuri. De preferat era ca acest motor sa il folosesti in scopul de a invata sa mergi cu motocicleta. Ulterior puteai considera sa il modifici intr-un stil mai potrivit daca chiar te roade sau un alt motor.

Ce anvelope pui pe el?
“Yell, "Built not bought mother fucker!" in theire face and then spit on their bike and walk off.”

#3 alzayr

alzayr

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 186 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Heavy metal
  • Moto: Kawasaki ZX-6R 08
  • Numar: din tabla
  • Club: de noapte

Posted 03 May 2018 - 09:25 PM



Ce anvelope pui pe el?

Unele verzi



#4 San

San

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 75 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: Dragstar XVS 650 / ZXR 400 / KTM 250 SX
  • Numar: 1

Posted 03 May 2018 - 10:09 PM

Pentru cablul de acceleratie exista kituri de reparatie si iti faci tu cablul de lungimea necesara.



#5 Dramutop

Dramutop

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 7 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau

Posted 04 May 2018 - 08:12 AM

Sa vezi distractie cu saua aia pe arcuri cand vrei sa mergi pe curbe :).

Un bobber trebuie facut dintr-o baza potrivita. In fine, important este sa iti placa tie.

Reconsidera totusi ideea de sa pe arcuri. De preferat era ca acest motor sa il folosesti in scopul de a invata sa mergi cu motocicleta. Ulterior puteai considera sa il modifici intr-un stil mai potrivit daca chiar te roade sau un alt motor.

Ce anvelope pui pe el?

In afara de aspect, ghidoanele mai inalte si lungi cu 1 cm, nimic nu s-a schimbat. Pozitia pe sa este similara cu originalul, poate mai jos cu 2-3 cm. Arcurile alea sunt foarte dure, adica nu topai in sa ca pe cal. Ma astept la putin disconfort la drum lung deoarece buretul la saua noua este mai subtire. Cauciucurile raman cele actuale. 


» Post actualizat in 04 May 2018 06:13

Pentru cablul de acceleratie exista kituri de reparatie si iti faci tu cablul de lungimea necesara.

Am cumparat, dar nu-mi prezinta incredere pentru utilizare in timp indelungat. Am primit cateva mesaje si astept sa vad cum se concretizeaza.



#6 GoodKat

GoodKat

    Modelator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,213 posts
  • Gender:Male
  • Location:Downtown
  • Moto: N-am
  • Numar: Primu'
  • Club: Bellagio

Posted 04 May 2018 - 02:18 PM

Cauciucurile raman cele actuale. 

 

Ce model si ce DOT au?


“Yell, "Built not bought mother fucker!" in theire face and then spit on their bike and walk off.”

#7 Dramutop

Dramutop

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 7 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau

Posted 04 May 2018 - 03:25 PM

Ce model si ce DOT au?

Attached Thumbnails

  • 20180504_161753.jpg
  • 20180504_161800.jpg
  • 20180504_161737.jpg


#8 lebada

lebada

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 477 posts
  • Gender:Male
  • Location:BM
  • Moto: KTM 450 SX-F; YAMAHA FJR1300
  • Club: CMC

Posted 04 May 2018 - 04:49 PM

Cred ca am Cablu original . Din pacate doar Maine pot verifica . Daca Nu găsești mai pe aproape . Spor !

DEZMEMBREZ MOTOCICLETE SI MASINI! TRIMIT IN TARA IN 24 ORE! Seriozitate!!! ADUC LA COMANDA MOTOCICLETE SAU MASINI PENTRU PIESE!!!

0784.884.962 la ore decente:) la email raspund urgent!


#9 GoodKat

GoodKat

    Modelator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,213 posts
  • Gender:Male
  • Location:Downtown
  • Moto: N-am
  • Numar: Primu'
  • Club: Bellagio

Posted 04 May 2018 - 05:38 PM

Ce model si ce DOT au?



Anvelopele au 3 ani deja. Sfatul meu este sa le schimbi...poate reprezinta cel mai important aspect al motocicletei impreuna cu franele si suspensia. Tine de siguranta.


“Yell, "Built not bought mother fucker!" in theire face and then spit on their bike and walk off.”

#10 high_voltage_tm

high_voltage_tm

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 465 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timiºoara
  • Moto: HONDA CBR 600 F3 & F4, CBR 1100 XX
  • Numar: TM

Posted 04 May 2018 - 10:41 PM

Cu carenele ce ai facut?

Te scap eu de cateva, daca nu-s foarte rupte si nu costa o avere.  :alcy:


"White collar conservative flashin down the street, pointing that plastic finger at me, they all assume my kind will drop and die, but I'm gonna wave my freak flag high!" (Jimi Hendrix)

#11 walking^human

walking^human

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 155 posts
  • Gender:Male
  • Moto: FZ6
  • Club: nici unu'

Posted 25 May 2018 - 08:50 PM

Ceva de genul asta vroiam sa fac si eu acum cativa ani. Din fericire mi-a venit mintea la cap - nu mi-as fi permis ca timp sa o fi terminat nici pana azi.

 

Spor la treaba!

Attached Thumbnails

  • CBR600FCaféRacer-009.jpg
  • 7001539955_d27820597b_c.jpg

Edited by walking^human, 25 May 2018 - 08:51 PM.


#12 Dramutop

Dramutop

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 7 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau

Posted 27 May 2018 - 07:53 PM

Poate ajuta pe cineva:

- carene (partea din fata si la codita necesita reparatii)

- far, ceasuri, semnalizari fata, spate (cu tot suportul de sub sa), stop FUNCTIONALE

- oglinzi

- sa

- portbagaj

- maneta frana, ambreiaj

- ghidoane cu mansoare

- cablu accelerare B

- capac rezervor si contact (suport rupt intr-o parte)

- scarita stanga

- contraaripa spate

 

Se dau toate, la pachet, cu ridicare personala (nu se merita prin colet). Pret decent, in functie de cerere.

 

 


» Post actualizat in 27 May 2018 17:54


» Post actualizat in 27 May 2018 17:56

Aproape gata. Am terminat cu taiatul si sudatul, vopsitul si montarea pieselor noi. Urmeaza distractia cu reconfigurarea cablurilor, o revizie tehnica si gata de drum.

Attached Thumbnails

  • 20180527_194949.jpg
  • 20180527_195013.jpg
  • 20180527_195305.jpg

Edited by Dramutop, 27 May 2018 - 07:55 PM.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status