Jump to content


SAB 2018
Photo

Projekt DT-A, AWD Adventure bike

awd ktm lc8 990 light adventure 2wd 2x2 carbon

  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 vis-a-vis

vis-a-vis

    Proprietar de JEG

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,932 posts
  • Gender:Male
  • Location:București
  • Interests:Roti
  • Moto: Honda XR650R
  • Numar: B99BRP
  • Club: daciaclub.ro

Posted 02 May 2018 - 06:58 PM

dta.PNG

 

http://www.allradmot...de/Phil-Eng.htm

 

 

 

1343-GK-ProMoto-FREI1157093.jpg

 

1368-GK-ProMoto-WEB30657089.jpg1361-GK-ProMoto-WEB30657092.jpg

1363-GK-ProMoto-WEB27157084.jpg1365-GK-ProMoto-WEB27157085.jpg

1351-GK-ProMoto-V3-FRE57137.jpg

1377-GK-ProMoto-WEB27257133.jpg1355-GK-ProMoto-WEB27257131.png

1376-GK-ProMoto-WEB27257132.jpg1359-GK-ProMoto-WEB27257130.png

Gelenk-offen-gk3784-M257126.png



#2 jerry_mcrie

jerry_mcrie

    supraviețuitor în RO... jale...

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 5,137 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:moto vechi, downhill mtb, sci fi sub toate formele lui..., foto, video, muzică mai veche și mai nouă, mașini tot mai vechi...
  • Moto: Yamaha TDM 850 1994

Posted 02 May 2018 - 07:39 PM

vai... trebuie acoperit cumva foaia aia pe fatza.
nu pare safe deloc.
si in plus tractiunea fatza e o complicatie majora.
aduce a bimota 3d de teren cumva...

"There's room at the top they're telling you still But first you must learn how to smile as you kill If you want to be like the folks on the hill"

John Lennon


#3 iocapa

iocapa

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 186 posts
  • Gender:Male
  • Moto: BMW S1000RR
  • Numar: De Vaslui

Posted 02 May 2018 - 07:51 PM

"The more it is astonishing that, until this day, none of the motorcycle companies have succeeded in developing an effective all-wheel-drive for motorcycles"

 

Sigur....

Cred ca au incercat din rasputeri si nu le iese, noroc de inventatorii de fata.

Proiectele astea imi aduc aminte de inventatorul nostru autohton iustin capra, cu roaba lui cu motor.

 

O alta mare reinventie a rotii, e interesant proiectul, ce sa zic, da din punct de vedere ingineresc, nu e, doar creeaza probleme de dragul de a le rezolva.

Plus ca trebuie sa fie o placere ingrijirea lantului la asa ceva, sa nu mai vorbim de siguranta.

 

Ma gandesc ca daca chiar vrei AWD, e mai simplu sa pui un motor electric pe fata avand in vedere ca probabil scenariile in care ai sa ai nevoie sunt destul de limitate.


Edited by iocapa, 02 May 2018 - 07:51 PM.


#4 Endurache

Endurache

    I see dead mice

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,471 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Ceaiul, teatrul, fotografia pe film, motociclismul, muntele si alte cateva.
  • Moto: SP42A
  • Numar: una singura
  • Club: Tobe stock!

Posted 02 May 2018 - 08:25 PM

Care e fata si care e spatele? :laugh:

 

A facut Yamaha mobra cu tractiune pe ambele roti cu o solutie tehnica mult mai eleganta. A si produs-o in serie.

 

Mai e Christini care face kit-uri pentru motociclete.

 

Asta arata cam dubios. 


If loud pipes save lives just imagine what learning to ride that thing could do!

#5 superbec

superbec

    Incepator

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,670 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zuid-Limburg
  • Interests:ascunse
  • Moto: in 3 timpi
  • Club: sanwich

Posted 02 May 2018 - 08:41 PM

asta aici !!! asta e definitia INJINERULUI ....are suficiente resurse si informatii sa creeze o retardare de genul asta uitand cel mai de baza principiu ingineresc 

 

 

acum m-am uitat mai cu atentie, imi cer scuze, este un desfacator de conserve motopurtat.


in tara pupatorilor de moaste, belbodul este un geniu


#6 Muretto Grundieg

Muretto Grundieg

    Observator

  • Super Membru
  • PipPip
  • 650 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Suzuki DR600
  • Numar: B-02-RZE

Posted 02 May 2018 - 08:54 PM

Așteptăm varianta cu ataș. Cu tracțiune și acolo, evident  că 3 x 3 e mai bun decât 2 x 2.



#7 Endurache

Endurache

    I see dead mice

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,471 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Ceaiul, teatrul, fotografia pe film, motociclismul, muntele si alte cateva.
  • Moto: SP42A
  • Numar: una singura
  • Club: Tobe stock!

Posted 02 May 2018 - 09:22 PM

Daca pune atas, sa faca tractiune 4x4. Adica si pe roata de rezerva.

 

gepaecktraeger-reserverad-schwarz_1.jpg

 

Acum e alta chestie nasoala. LC8 e motor puternic de mobra mare si grea. KTM a pus discuri de frana duble pe fata la Adventure. Magaoaia are un singur disc si franarea o sa fie mai slaba.


Edited by Endurache, 02 May 2018 - 09:24 PM.

If loud pipes save lives just imagine what learning to ride that thing could do!

#8 xt600

xt600

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,041 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Yamaha
  • Numar: Fara importanta

Posted 02 May 2018 - 09:49 PM

Pana la franare, eu ma intreb cum coteste,pentru ca din ceea ce vad, unghiul de bracaj al rotii este o gluma... 


"When in doubt, gas it!"

"Once the throttle is cracked on, it is rolled on smoothly, evenly,

and constantly throughout the reminder of the turn"

 

JORGE LORENZO: "pero somos españoles, este título tenía que estar en España, era lo justo"






Also tagged with one or more of these keywords: awd, ktm, lc8, 990, light, adventure, 2wd, 2x2, carbon

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status