Sari la conținut

Urgent- scula inserat piston


Postări Recomandate

Am nevoie urgent de o scula de inserat pistoanele in clindrii, alezaj 65.5mm. Tocmai am descoperit ca mizeria de scula reglabila marca draper, tocmai scoasa din cutie, este imposibil de folosit, intrucat este stramba din fabrica - in limbaj popular s-ar zice ca "nu sta la fata".

 

Fie de cumparat (noua sau sh), fie de imprumutat (contra cost) in Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru pareri!

 

Clestele din link din pacate este prea mare, incepe de la 72 sau 73mm, iar pt facut artizanal din tabla- cleste bun de taiat tabla (fara sa o increteasca) nu am.

 

Am incercat si varianta cu cutia bere dar se pare ca e prea subtire.

 

Pana la urma am comandat o scula marca unior, cod 619725. Desi e similar cu mizeria de la draper, poate totusi nu vine cu tabla indoita. Sper sa fie la fel de bun ca presa de supape unior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La o analizare mai atenta- pe langa faptul ca segmentul de ulei superior iesea printre scula stramba si bloc, dupa cum am zis in mesajul initial, se pare ca de asemenea sanfrenul este foarte mare, destul cat sa permita extinderea completa a segemetului inferior. Ceva cam ca in poza atasata. O cautare pentru poze pe ebay arata ca asa sunt toate (fz6). In situatia asta, sa se poata baga doar cu mana (si fara fortare cu ciocanul) ar fi mai ceva ca in bancul ala cu "domnule mecanic, ati lucrat perfect, dar de ce ati demontat si remontat totul prin teava de esapament? - stiti, eu inainte am fost ginecolog, si asa am ramas obisnuit sa lucrez".

 

Poate daca tin pistoanele la congelator, in timp ce sunt comprimati de scula noua, vor ramane temporar destul de stransi cat sa intre in cilindrii. Altfel, poate doar sa comand la strung o scula care sa acopere sanfrenul.


» Post actualizat in 24 Apr 2018 23:11

M-am lamurit, se poate inchide topicul.

 

Precum e mentionat si in manual, trebuia o scula cam ca asta, care sa intre in sanfren:

 

ring-compressor_medium079542830000-01_41

 

O sa vad de unde o comand sau manufacturez si aia e.

post-24157-0-13751800-1524609482_thumb.jpg

Editat de walking^human
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Geaba bagi in congelator!

Cel mai simplu e sa faci o bucsa la strung si sa o profilezi astfel incat sa acopere sanfrenul. Sau, mai ales daca segmentul de ungere e dintr-o bucata, te poti chinui sa bagi manual indesand segmentii unul cate unul. Sau faci un colier din tabla ale carui urechi (cele de care il strangi) le scurtezi astfel incat bucsa sa intre in sanfren. Sculele de cumparat au niste indoituri care le impiedica sa intre intre cilindru si piston, fiind gandite pentru blocuri care nu au sanfren.

Nu pot sa cred ca, daca ai priceperea de a repara motorul, te impiedici de introdusul segmentilor in cilindru!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haide bre, am vazut un indian care a bagat un piston intr-un compresor cu un cutit si o surubelnita :D Un pic de imginatie trebuie!

Probabil cum s-ar fi intamplat la 95% din serviceuri.

In ziua in care ajung sa fac asemenea manopera rog sa ma impuste cineva.

 

Geaba bagi in congelator!

Cel mai simplu e sa faci o bucsa la strung si sa o profilezi astfel incat sa acopere sanfrenul. Sau, mai ales daca segmentul de ungere e dintr-o bucata, te poti chinui sa bagi manual indesand segmentii unul cate unul. Sau faci un colier din tabla ale carui urechi (cele de care il strangi) le scurtezi astfel incat bucsa sa intre in sanfren. Sculele de cumparat au niste indoituri care le impiedica sa intre intre cilindru si piston, fiind gandite pentru blocuri care nu au sanfren.

Nu pot sa cred ca, daca ai priceperea de a repara motorul, te impiedici de introdusul segmentilor in cilindru!

Segmentul de ungere e facut din 2 segmenti + expandator la mijloc. Din cauza sanfrenului, ar fi imposibil de bagat cu mana.

Nu e vorba de impiedicat, ci de faptul ca din mai multe motive trebuia sa termin totul, inclusiv pus motorul in cadru pana joi seara. Nu-mi permit sa mai fac nici un drum neprogramat pana la cel mai apropiat dedeman (30 minute/dus). Cautasem inainte, dar n-am gasit nicaieri "la fz6 si r6 03-05 se blocheaza segmentii in sanfren la montare". Pentru ultima piesa comandata la strung am asteptat aproape o saptamana- nu prea mai sunt asa multi strungari care sa lucreze corect, puteam sa fac asta in luna in care asteptam dupa piesele noi. Aia e acum, socoteala de acasa...

 

Da' de ce te chinui să le bagi pe sus?

 

Pe jos ar fi imposibil, cilndrii nefiind desurubabili.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

camasa conica potrivita pe sanfrenul tau ar fi cea mai comoda, daca tot trebuie sa faci ceva la strung.

Da, corect, asa facusem pe 'vapor', dar era piesa pe stoc tot timpul. Baiatul nostru statea cu motorul desfacut -> alergat dupa strungar, explicat, depinde de ce strungar dadea, poate nu iesea bine din prima...

 

Probabil cum s-ar fi intamplat la 95% din serviceuri.

In ziua in care ajung sa fac asemenea manopera rog sa ma impuste cineva.

Fata de astia pana si ala era un finut. Pe bune, ca iesise ok treaba, cred ca si acum inca merge compresorul ala, desi tembelul daduse la rectificat boltul pistonului :crack: Si dupa ce a terminat operatiunea a dat intamplator peste ambalajul kitului de reparatiei si a verificat instructiunile de pe pachet, a vazut ca a ocolit el vreo 2 pasi. Unul cu o racire si unul cu o incalzire :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...